О-35 Овчарова, Раиса Викторовна. Технологии практического психолога образования [Текст] : Учебное пособие для студентов спец. вузов / Р. В. Овчарова. - М. : Сфера, 2000. - 448 с. - ISBN 5-89144-099-7 : 17.20 грн.
РУБ 158.9(075.3) Рубрики: Практичні психологи--професійна діяльність--заклади освіти Психодіагностика--методи Психологічне консультування--види--специфіка Психологічна корекція--освіта Психолог--робота в школі--технологія Психолог--методика роботи--молодші школярі--підлітки Психологічна допомога--діти "групи ризику"--девіантні діти Діти--жертви насилля--психологічна допомога Психологія--практичний психолог освіти--підручники та посібники для ВНЗ Педагогічні конфлікти--психологічна допомога Підготовка майбутніх психологів освіти Кл.слова (ненормовані): практичний психолог освіти Примірників всього: 5 ав (1), Ч.З.№2 (3), фб (1) Свободны: ав (1), Ч.З.№2 (3), фб (1) |
К 63 Комінко, С. Б. Кращі методи психодіагностики [Текст] : навчальний посібник / С. Б. Комінко, Г. В. Кучер ; Міністерство освіти і науки України, Тернопільська Академія народного господарства. - Тернопіль : Карт-бланш, 2005. - 406 с. - Літ.: с. 400-406. - ISBN 966-7952-34-7 : 35.90 грн. Зміст: Діагностика інтелекту і творчого потенціалу . - С .12-94 Діагностика темпераменту і характеру . - С .95-219 Діагностика професійної спрямованості . - С .220-250 Діагностика управлінського потенціалу . - С .251-315 Діагностика міжособистісних стосунків . - С .316-343
РУБ 156(075.3) Рубрики: Інтелект--діагностика Темперамент--діагностика Характер--діагностика професійна орієнтація--діагностика Управління--діагностика Міжособистісні стосунки--діагностика Тести психологічні Психологія--методики--опитувальники Психодіагностика--методи Дод.точки доступу: Кучер, Г. В.; Міністерство освіти і науки УкраїниТернопільська Академія народного господарства Примірників всього: 5 фб (1), Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1) |
М 36 Маценко, Віктор Федорович. Психологія пізнавальних процесів [Текст] : научное издание / В. Ф. Маценко. - К. : Главник, 2008. - 191 с. - (Психологічний інструментарій). - Бібліогр.: с. 189-191. - ISBN 978-966-8774-51-5 : 5.90 грн. Зміст: Методи вивчення особливостей пізнавальних процесів учня Методи вивчення сприймання . - С .5-11 Методики дослідження уваги . - С .11-20 Методи вивчення процесів пам’яті . - С .21-38 Методи вивчення мислення . - С .39-60 Методи вивчення особливості уяви . - С .61-68 Дослідження розумового розвитку дитини . - С .69-88 Метод вивчення потреб, інтересів та схильностей . - С .89-101 Методи вивчення мовлення учня . - С .102-108 Методи вивчення здібностей учня . - С .109-122 Методи вивчення індивідуальних якостей учня Методи вивчення особливостей темпераменту . - С .123-138 Методи вивчення емоційно-почуттєваї сфери . - С .139-153 Методи вивчення вольових процесів . - С .154-119 Методи вивчення самооцінки . - С .120-170 Методи вивчення рівня домагань . - С .171-174 Методи вивчення характеру . - С .175-188 РУБ 158.9 Рубрики: Тести психологічні психологія пізнавальних процесів психологічні дослідження Психодіагностика--методи пізнавальна діяльність учнів Психологія--методики--опитувальники Анотація: У збірнику надано матеріали для розвитку пізнавальних процесів дитини. Вони включають психологічні тести, тренувальні вправи, нестандартні та оригінальні завдання, що дозволяють діагностувати, тренувати та нарощувати пізнавальний та творчій потенціал дититни. Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
Я 77 Ярощук, Н. Семафор [Текст] : методические материалы к диагностической процедуре / Н. Ярощук> // Школьный психолог. - 2010. - N 4. - С. 40-43. Рубрики: Кафедра загальної та практичної психології Психодіагностика--методи Анотація: Игра "Семафор" - это не только отличный способ диагностики состояния группы и личности. Ее можно использовать для тренировки навыков саморегуляции и релаксации. Она прекрасно работает, когда важно заинтересовать собравшихся, привлечь к общественной деятельности. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
О-35 Овчаров, А. Психодіагностична технологія визначення напряму профілізації дітей молодшого шкільного віку [Текст] / А. Овчаров> // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2010. - N 4. - С. 60-63 . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Молодші школярі--психологія навчання профільне Психодіагностика--методи методична допомога вчителям Ніжина Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
А 39 Акимова, М. К. Концептуальные подходы К. М. Гуревича к разработке теоретических основ современной психологической диагностики [Текст] / М. К. Акимова, Е. И. Горбачева, В. Т. Козлова> // Психологическая диагностика : Ежеквартальный научно-методический и практический журнал. - 2010. - N 1. - С. 4-25 Рубрики: Психодіагностика Психодіагностика--методи Кафедра психології Дод.точки доступу: Горбачева, Е. И.; Козлова, В. Т.; Гуревич, К. М. \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
М 35 Матяш, Надія. Психодіагностичні можливості педагогічного програмного засобу "Віртуальна лабораторія. Біологія людини 8-9 класи" / Н. Матяш> // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 7. - С. 39-42. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Викладання біології в школі Психодіагностика--методи Кл.слова (ненормовані): психодіагностика в освіті -- комп’ютерна психодіагностика -- психофізіологічні можливості -- експериментальні методики -- педагогічні програмні засоби -- методика викладання -- віртуальні лабораторії Анотація: У статті розкрито переваги застосування комп'ютерних психодіагностичних методик у практиці роботи загальноосвітніх навчальних закладів на прикладі створення і використання педагогічного програмного засобу "Віртуальна лабораторія. Біологія людини. 8-9 класи". Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |