88.374
Д 64


    Долгополова, Олена.
    Подолання негативних емоційних станів учнів [Текст] : корекційно-розвивальна програма / О. Долгополова // Психолог. - 2016. - N 5/6. - С. 4-18.
ББК 88.374
Рубрики: Практичні психологи--молодший шкільний вік--подолання негативних емоційних станів
   Практичні психологи--молодший шкільний вік--поради батькам

Кл.слова (ненормовані):
молодші школярі -- негативні емоції -- корекційно-розвивальна програма -- лекторій для батьків -- дитяча агресія -- управління гнівом -- дитячі страхи -- дитячі примхи та істерики -- дитяча жадібність -- практичний психолог освіти
Анотація: Мета поданої автрської корекційно-розвивальної програми - навчити дітей розрізняти власні емоції, керувати своїм емоційним станом, опановувати негативні емоції і адекватно виражати свої почуття.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


88.840
З-78


    Зозуля, Тетяна.
    Нарешті я - п’ятикласник [Текст] : корекційно-розвивальна програма / Т. Зозуля // Психолог. - 2016. - N 17/18. - С. 4-18. - Бібліогр.: 16 назв.
ББК 88.840
Рубрики: Підлітки--молодший підлітковий вік--шкільна адаптація
   Практичні психологи--молодший шкільний вік--шкільна адаптація

   Психологія--практичні психологи--молодший підлітковий вік (10-13 років)

Кл.слова (ненормовані):
5 клас -- шкільна адаптація -- корекційно-розвивальна програма


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


88.492
З-78


    Зозуля, Тетяна.
    Веселі дітлахи [Текст] : корекційно-розвивальна програма / Т. Зозуля // Психолог. - 2016. - N 19/20. - С. 4-28.
ББК 88.492
Рубрики: Практичні психологи--молодший шкільний вік--розвиток пізнавальних процесів
Кл.слова (ненормовані):
корекційно-розвивальна програма -- пізнавальні процеси першокласників -- адаптаційний період першокласників -- молодший шкільний вік


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


88.36
Н 72


    Новікова, Неоніла.
    Подолання агресивної поведінки підлітків [Текст] : корекційно-розвивальна програма / Н. Новікова // Психолог. - 2017. - N 7/8. - С. 21-33.
ББК 88.36
Рубрики: Психологія підлітка--поведінка
Кл.слова (ненормовані):
агресивна поведінка підлітків -- профілактика агресивної поведінки -- корекційно-розвивальна програма -- злість -- обурення -- гнів


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


159.9-053.2/.5
Т 41


    Тимченко, Олена.
    "Ми - п’ятикласники” [Текст] : корекційно-розвивальна програма / О. Тимченко // Психолог. - 2017. - N 15/16. - С. 23-46.
УДК
Рубрики: Психологія підлітка--адаптація
Кл.слова (ненормовані):
психологічна адаптація -- корекційно-розвивальна програма -- адаптація до навчання п’ятикласників


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


376-056.34:616.896]-053.4(477)
Н 42


    Недозим, І.
    Особливості розвитку та формування соціального інтелекту у дітей із розладами аутистичного спектра / Інна Недозим // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - H№ 3. - С. 54–63. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--аутизм
Кл.слова (ненормовані):
діти з розладами аутистичного спектра -- соціальний інтелект -- комплексний підхід -- старші дошкільники -- програма розвитку -- корекційно-розвивальна програма -- науково-доказові методики
Анотація: Висвітлено провідні тенденції сучасного етапу розвитку національної системи освіти та проаналізовано місце в цьому процесі дітей з розладами аутистичного спектра. Розглянуто питання соціального інтелекту та представлено його структурні компоненти, відповідно до розробленої моделі соціального інтелекту старших дошкільників. На основі результатів дослідження розроблено корекційно-розвивальну програму щодо підвищення рівня розвитку складових соціального інтелекту в дітей старшого дошкільного віку як з нормотиповим розвитком, так і з розладами аутистичного спектра.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)