Красін, С. Розвиток комунікативних здібностей дітей: Заняття для дітей початкових класів [Текст] / С. Красін> // Психолог. - 2006. - N37(жовтень). - С. 9-16. Рубрики: Здібності дитини-- Кл.слова (ненормовані): комунікативні здібності Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1) Вільні: Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1) |
Р65 Розова, Тетяна Миколаївна. Креативність як чинник розвитку професійно-комунікативних здібностей майбутніх психологів [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. психол. наук : 19.00.07 - педагогічна та вікова психологія / Т. М. Розова ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - Київ : НПУ ім. М.Драгоманова, 2007. - 21 с. -
Рубрики: Підготовка майбутніх психологів креативність автореферати дисертацій--психологія Кл.слова (ненормовані): комунікативні здібності -- психотехнології Дод.точки доступу: Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ) Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
Ш 32 Шахрай, В. Потенціал театрального мистецтва у формуванні соціальної компетентності школярів [Текст] / В. Шахрай> // Мистецтво та освіта : Науково-методичний журнал. - 2010. - N 1. - С. 12-15 Рубрики: освіта мистецька Театральне мистецтво соціальна компетентність Кл.слова (ненормовані): комунікативні здібності Анотація: У статті розкривається значущість театрального мистецтва для повноцінного розвитку особистості, акцентується увага на важливості його використання у формуванні соціальної компетентності школярів. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
П 60 Портянко, С. В.. Healthy way of life / С. В. Портянко> // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2011. - № 7. - С. 13-15.
Кл.слова (ненормовані): англійська мова -- граматичні навички -- читання -- письмо -- усне мовлення -- аудіювання -- здоров’я -- здоровий спосіб життя -- довголіття -- навчання -- комунікативні здібності -- урок Є примірники у відділах: нмк іноз. мов Прим. 1 (вільний) |
О-76 Остапишин, Л. І. Захист проектів за темою "Newspaper". 5 клас [Текст] / Л. І. Остапишин> // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2012. - № 13. - С. 32-35. Рубрики: Англійська мова--методика викладання--проектні технології Кл.слова (ненормовані): проекти -- захист проектів -- комунікативні здібності Анотація: Подано розробку уроку з англійської мови з використанням методу проектів на тему: "Газета" для учнів 5 класу. Є примірники у відділах: всього 1 : НМК іноз. мов (1) Вільні: НМК іноз. мов (1) |
Д 31 Демченко, О. Розвиток комунікативних здібностей учнів на уроках світової літератури з використанням інноваційних методів навчання [Текст] / О. Демченко> // Всесвітня література в сучасній школі : науково-методичний журнал. - 2012. - N 6. - С. 20-22 Рубрики: Викладання зарубіжної літератури в школі Кафедра світової літератури та історії культури Інноваційні технології навчання Кл.слова (ненормовані): комунікативні здібності Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Лейба, В. І. Гра-змагання знавців англійської мови. 5 клас [Текст] / В. І. Лейба> // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2012. - № 27. - С. 30-31. Рубрики: Англійська мова--методика викладання--гра-змагання Англійська мова--методика викладання--позакласні заходи Уроки англійської мови--ігри Уроки англійської мови в 5 класі Кл.слова (ненормовані): гра-змагання -- позакласні заходи -- ігри -- змагання -- комунікативні здібності Анотація: Подано позакласний захід з англійської мови для учнів 5 класу. Є примірники у відділах: всього 1 : НМК іноз. мов (1) Вільні: НМК іноз. мов (1) |
Ф 76 Фоміна, Л. М. Підсумковий урок за темою "Ukraine is our Motherland" [Текст] : 5 клас / Л. М. Фоміна> // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2012. - № 30. - С. 6-8. Рубрики: Англійська мова--методика викладання--уроки Викладання англійської мови в школі Кл.слова (ненормовані): англійська мова -- уроки -- підсумковий урок -- батьківщина -- мовлення -- аудіювання -- комунікативні здібності Анотація: Подано розробку підсумкового уроку з англійської мови на тему: "Україна - моя Батьківщина" для учнів 5 класу. Є примірники у відділах: всього 1 : НМК іноз. мов (1) Вільні: НМК іноз. мов (1) |
Н 34 Наумова, Г. Г. Різдво в Англії та Україні [Текст] : урок-екскурсія. 10 клас / Г. Г. Наумова, Л. В. Кравченко> // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2012. - № 33. - С. 23-26. Рубрики: Англійська мова--методика викладання--уроки Кл.слова (ненормовані): урок-екскурсія -- нестандартні уроки -- Різдво -- зимові свята -- комунікативні здібності -- традиції святкування -- Святвечір Анотація: Подано розробку нестандартного уроку з англійської мови. Цілі: познайомити учнів із традиціями святкування Різдва, розвивати комунікативні здібності на основі вивченого матеріалу. Дод.точки доступу: Кравченко, Л. В. Є примірники у відділах: всього 1 : НМК іноз. мов (1) Вільні: НМК іноз. мов (1) |
Я 72 Яремій, В. І. Комунікативна спрямованість навчання англійської мови в середній школі [Текст] / В. І. Яремій> // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2013. - № 8. - С. 2-4. Рубрики: Викладання англійської мови в школі Кл.слова (ненормовані): англійська мова -- комунікативний метод -- ігри -- комунікативні здібності -- спілкування -- завдання -- писемне мовлення Анотація: У статті досліджується проблема "Комунікативна спрямованість навчання - передумова успіху у практичному оволодінні учнями англійською мовою". Впроваджуються нові активні способи і форми навчальної діяльності учнів на уроці. Є примірники у відділах: всього 1 : НМК іноз. мов (1) Вільні: НМК іноз. мов (1) |
Давиденко, А. А. For the love of a man [Текст] : (after J. London). Home reading. 6 form / А. А. Давиденко> // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2013. - № 14. - С. 15-19. Рубрики: Англійська мова--методика викладання--уроки Викладання англійської мови в школі--уроки Кл.слова (ненормовані): англійська мова -- уроки -- домашнє читання -- усне мовлення -- критичне мислення -- комунікативні здібності -- любов до людини Анотація: Подано розробку уроку домашнього читання з англійської мови на тему: "За любов до людини" для учнів 6 класу. Є примірники у відділах: всього 1 : НМК іноз. мов (1) Вільні: НМК іноз. мов (1) |
Обшарська, Раїса Є проблема? Знайдемо вихід разом! Гра-тренінг для педагогів [Текст] / Раїса Обшарська> // Дошкільне виховання. - 2018. - № 11. - С. 32-34 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--тренінги для вихователів Кл.слова (ненормовані): порівняльна педагогіка -- гра-тренінг -- комунікативні здібності Анотація: Учасниця німецько-українського проекту пропонує спробувати разом з колегами знайти рішення для деяких доволі типових проблемних ситуацій ще до того, як вони переростуть у конфлікти. Для цього вона пропонує гру-тренінг, мета якого - сприяти обміну досвідом між педагогами, підвищенню їхньої професійної майстерності, вдосконаленню комунікативних здібностей; формувати вміння працювати згуртовано й знаходити оптимальні рішення у разі виникнення проблемних ситуацій. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ОДнв/2019/1 Журнал 2019р. N 1 Засенко, В. Дорогі друзі, освітяни! : [привітальне слово головного редактора журналу "Особлива дитина: навчання і виховання", директора Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України про політику функціонування та подальший розвиток часопису] / В’ячеслав Засенко. - С.7–8. Кл.слова: особи з особливими потребами, журнальні рубрики, корекційна робота Всеукраїнська нарада з інклюзивної освіти / [про підсумки Всеукраїнської звітної конференції з питань іклюзивної освіти, яка відбулася 25 січня 2019 року у Києві в Українському домі]. - С.9–15 : фото. Кл.слова: конференції, інклюзивна освіта, інклюзія Щорічний конгрес з питань інклюзивної освіти : [про ІV Міжнародний конгрес зі спеціальної педагогіки та психології "Педагог в інклюзивному просторі", який відбувся 8 листопада 2018 року на базі ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди. Обговорювалися стратегії реформування освіти дітей з особливими освітніми потребами, характеризувалися нові законодавчо-правові напрями, презентувалися інноваційні технології освіти дітей з особливими освітніми потребами та шляхи реалізації Концепції НУШ]. - С.15–17. : фото. Кл.слова: інклюзивна освіта, реформування освіти, освітні конгреси Колупаєва, А. Освітньо-професійна програма підвищення кваліфікації працівників інклюзивно-ресурсних центрів : [представлено освітньо-професійну програму, яку розроблено в контексті реалізації державної освітньої політики, зокрема Нової української школи та з урахуванням сучасних концептуальних підходів щодо формування професійної компетентності спеціалістів, які працюють в новостворених інклюзивно-ресурсних центрах з дітьми з особливими освітніми потребами] / Алла Колупаєва, Оксана Таранченко. - С.18–27. - Бібліогр.: 43 назв. : табл. Кл.слова: освітньо-ресурсні програми, інклюзивна освіта, інклюзивно-ресурсні центри Crocker, C. Політика підтримки інклюзії : [представлено досвід підготовки педагогічних кадрів у провінції Альберта (Канада). Розглянуто послуги, доступні дітям та їх родичам завдяки Уряду провінції Альберта. Окреслено, яким чином інклюзивна освіта підтримується на рівні Міністерства освіти] / Dr. Cheryl Crocker. - С.28–34. - Бібліогр.: 5 назв. Кл.слова: інкюзія, інклюзивна освіта, Канада Адамюк, Н. Бімодальний білінгвізм: новий підхід в освіті осіб із порушеннями слуху : [проаналізовано відмінності бімодально-білінгвального підходу від мономодально-білінгвального підходу. Окреслено ключові положення бімодально-білінгвального підходу в освіті осіб із порушеннями слуху. Обгрунтовано доцільність зміни пріоритету у вивченні словесної мови з усного на писемне мовлення та читання. Розкрито роль та специфіку використання природного жестового мовлення як засобів навчання] / Наталія Адамюк, Олена Дробот, Анна Замша, Оксана Федоренко. - С.35–41. - Бібліогр.: 7 назв. : фото. Інші автори: Дробот О., Замша А., Федоренко О. Кл.слова: білінгвальний підхід, бімодальний білінгвізм, жестове мовлення Воронська, Н. Особливості спілкування дітей з особливими потребами в закладах середньої освіти : [здійснено теоретичний аналіз напрямів взаємодії в загальноосвітніх школах, зокрема між учнями, учнями та вчителем, учнями та батьками. Охарактеризовано основні види спілкування, враховуючи віковий розвиток дітей. Описано специфіку спілкування дітей з особливим потребами за нозологіями: діти з порушеннями мовлення, зору, слуху,опорно-рухового апарату, інтелектуального та психічного розвитку та ін.] / Наталія Воронська. - С.42–51. - Бібліогр.: 17 назв. Кл.слова: спілкування, нозології, взаємодія Боряк, О. Теоретико-методологічні засади функціональної системи формування та корекції мовленнєвої діяльності молодших учнів із інтелектуальними порушеннями : [проаналізовано комплекс анатомофізіологічних, психологічних та соціальних чинників, які обумовлюють якісну своєрідність процесу мовленнєвого розвитку. Визначено пріоритетні напрями розв’язання проблеми формування та корекції мовленнєвої діяльності молодших учнів із інтелектуальними порушеннями] / Оксана Боряк. - С.52–60. - Бібліогр.: 5 назв. Кл.слова: мовлення, мовленнєвий розвиток, інтелектуальні порушення Плужник, О. Упровадження STEM-освіти в інклюзивне середовище Нової української школи : [розглянуто сутність steam-освіти. Визначено її переваги у роботі з учнями, що мають особливі освітні потреби] / Оксана Плужник. - С.61–66. - Бібліогр.: 5 назв. Кл.слова: steam-освіта, мейкерство, оригамі Бабяк, О. Особливості діагностики комунікативної діяльності учнів із затримкою психічного розвитку : [представлено результати дослідження, спрямованого на виявлення специфіки комунікативної діяльності учнів із затримкою психічного розвитку в групі. Вивчено особливості функціонування мотиваційних, операційних та когнітивних складових комунікативної діяльності] / Ольга Бабяк. - С.67–75. - Бібліогр.: 7 назв. : мал. Кл.слова: комунікативна діяльність, комунікативні здібності, спілкування Коніна, Н. Інклюзивна освіта в Бразилії : [представлено досвід організації навчання дітей із особливими освітніми потребами в Бразилії] / Надія Коніна. - С.76–78. - Бібліогр.: 3 назв. Кл.слова: інклюзивна освіта, інклюзія, Бразилія Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Бабяк, О. Особливості діагностики комунікативної діяльності учнів із затримкою психічного розвитку [Текст] : [представлено результати дослідження, спрямованого на виявлення специфіки комунікативної діяльності учнів із затримкою психічного розвитку в групі. Вивчено особливості функціонування мотиваційних, операційних та когнітивних складових комунікативної діяльності] / О. Бабяк> // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2019. - N 1. - С. 67–75 : мал. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 2312-2781 Рубрики: Діти з особливими потребами--комунікативна діяльність--діагностика Кл.слова (ненормовані): комунікативна діяльність -- комунікативні здібності -- спілкування -- діти із затримкою психічного розвитку Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |