37(091)
К67


    Корнейко, Юлія Миколаївна.
    Висвітлення зарубіжного педагогічного досвіду в творчій спадщині К.Д.Ушинського [Текст] : Автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.01 - загальна педагогіка та історія педагогіки / Ю. М. Корнейко ; Харківський національний педагогічний університет імені Г.С.Сковороди (Харків). - Х. : ХНПУ імені Г.С.Сковороди, 2007. - 22 с. -
ДРНТІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: історія педагогіки Росії до 1917 р.
   Автореферати дисертацій--педагогічні науки--історія педагогіки

Кл.слова (ненормовані):
порівняльно-педагогічне узагальнення -- комплексний підхід -- генетичний метод -- порівняльна педагогіка


Дод.точки доступу:
Ушинський, Костянтин Дмитрович \о нем\; Харківський національний педагогічний університет імені Г.С.Сковороди (Харків)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)

74.04
С 78


    Сташевська, І. О.
    Методи порівняльної педагогіки : проблеми класифікації та використання / І. О. Сташевська // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2012. - № 2. - С. 17-22. - Бібліогр.: 22 назв.
ББК 74.04
Рубрики: Педагогіка--порівняльна педагогіка--методологія порівняльної педагогіки
   Педагогіка--порівняльна педагогіка

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
порівняльна педагогіка -- методи порівняльно-педагогічних досліджень -- методологія порівняльної педагогіки -- класифікація методів педагогіки -- проблеми методів педагогіки
Анотація: У статті на основі аналізу провідних педагогів-компаративістів, дисертаційних порівняльно-педагогічних досліджень України та Росії останніх десятиріч виявлено й класифіковано основні методи, які можуть бути використані для реалізації мети та завдань науково-дослідної роботи в галузі порівняльної педагогіки.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)




    Куликова, Е. П.
    Формы межвузовского сотрудничества за рубежом / Е. П. Куликова // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 9. - С. 109-112. - Библиогр.: 5 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74.584(4/8)в052
Рубрики: Вища освіта в зарубіжних країнах--інновації
   Вища освіта в зарубіжних країнах--міжвузівське співробітнецтво

   Педагогіка--порівняльна педагогіка

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- інновації у вищій освіті -- вища освіта за рубежем -- міжнародне партнерство в освіті -- міжвузівське співробітництво -- форми міжвузівського співробитництва -- інтеграція -- наукова діяльність -- компетенції -- національна освіта -- конкурентоспроможна освіта -- глобалізація -- національна економіка -- порівняльна педагогіка
Анотація: У статті проаналізовано провідні міжнародні практики побудови системи інноваційної освіти.
В статье проанализированы ведущие международные практики построение системы инновационного образования.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.57(5Кит)
Б 82


    Боревская, Н. Е.
    Обеспечение доступности и привлекательности среднего профессионального образования в КНР / Н. Е. Боревская // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 7. - С. 109-119. - Библиогр.: 15 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74.57(5Кит)
Рубрики: Освіта в зарубіжних країнах--середня професійна освіта
   Педагогіка--порівняльна педагогіка

   Китай--освіта--середня професійна освіта
Кл.слова (ненормовані):
середня професійна освіта -- середня профосвіта в Китаї -- управління профосвітою -- фінансування профосвіти -- порівняльна педагогіка
Анотація: Про державну політику модернизації системи професійної освіти в Китаї.
О государственной политике модернизации системы профессионального образования в Китае.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.63
Д 42


    Джуринский, А. Н.
    Ренессанс сравнительной педагогики / А. Н. Джуринский // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 4. - С. 104-111. - Библиогр.: 7 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74.63
Рубрики: педагогіка порівняльна
   Росія--педагогіка
Кл.слова (ненормовані):
порівняльна педагогіка -- порівняльна педагогіка в Росії -- порівняльно-педагогічні дослідження -- міжнародні порівняльно-педагогічні дослідження -- глобалізація -- мультикультуралізм -- компаративістика -- компаративістська педагогіка -- порівняльна педагогіка -- потенціал компаративістської педагогіки -- пріоритети компаративістської педагогіки
Анотація: Про тенденції та пріоритети компаративістської (порівняльної) педагогіки у ХХІ ст.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.584(4)
З-80


    Золотарьова, Ірина.
    Розвиток системи оцінювання якості вищої освіти у франкофонних країнах Європейського Союзу: досвід Франції та Бельгії [Текст] / І. Золотарьова, М. Колісник // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2015. - N 4. - С. 74-81.
ББК 74.584(4)
Рубрики: Вища освіта в зарубіжних країнах--якість вищої освіти
   Франція--вища освіта--оцінка якості
    Бельгія--вища освіта--оцінка якості

Кл.слова (ненормовані):
порівняльна педагогіка -- Болонський процес -- єдиний освітній простір -- якість вищої освіти -- методи оцінки якості -- внутрішнє оцінювання -- зовнішнє оцінювання


Дод.точки доступу:
Колісник, Максим

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.584р3
Л 74


    Ломакіна, Марина.
    Порівняльне дослідження у сфері професійної підготовки авіаційних фахівців [Текст] / М. Ломакіна, К. Суркова // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2016. - № 5. - С. 65-73 . - ISSN 1682-2366
ББК 74.584р3
Рубрики: Підготовка майбутніх авіаційних фахівців
Кл.слова (ненормовані):
підготовка авіаційних фахівців -- порівняльна педагогіка -- системний підхід
Анотація: Проаналізовано методологічні основи порівняльної педагогіки та послідовність проведення порівняльного дослідження у сфері професійної підготовки авіаційних фахівців. На основі аналізу та конкретизації методологічних положень порівняльної педагогіки запропоновано алгоритм проведення порівняльно-педагогічного дослідження у сфері професійної підготовки авіаційних фахівців.


Дод.точки доступу:
Суркова, Катерина

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




   
    Запрошуємо до участі у міжнародному проекті "Відображення: цінності німецької та української дошкільної освіти у взаємному порівнянні" [Текст] // Дошкільне виховання. - 2018. - № 6. - 2 обкладинки . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта в Україні--міжнародне співробітництво
Кл.слова (ненормовані):
міжнародний проект -- порівняльна педагогіка -- цінності дошкілля України -- реформування системи дошкільної освіти


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Сергієнко, Євгенія.
    Смислові аспекти управління сучасним університетом [Текст] / Є. Сергієнко // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2018. - N 3. - С. 78-83.
Рубрики: Університети--зарубіжні країни
   Університети--порівняльний аналіз

   Університети--управління закладом

   Університети України--управління закладом

   Чехія--вища освіта--університети
Кл.слова (ненормовані):
смисловий аспект -- порівняльна педагогіка -- сучасний університет


Дод.точки доступу:
\о нем\; \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




   
    З перших уст : враження учасників проекту [Текст] / Світлана Світич, Алла Слюсар, Раїса Обшарська, Анна Тристан, Наталя Чумаченко // Дошкільне виховання. - 2018. - № 11. - С. 35-36 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта в зарубіжних країнах--окремі країни
   Німеччина--дошкільна освіта
Кл.слова (ненормовані):
порівняльна педагогіка -- дошкільне виховання в Німеччині -- вивчення досвіду німецьких вихователів -- дитсадки Німеччини


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Обшарська, Раїса
    Є проблема? Знайдемо вихід разом! Гра-тренінг для педагогів [Текст] / Раїса Обшарська // Дошкільне виховання. - 2018. - № 11. - С. 32-34 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--тренінги для вихователів
Кл.слова (ненормовані):
порівняльна педагогіка -- гра-тренінг -- комунікативні здібності
Анотація: Учасниця німецько-українського проекту пропонує спробувати разом з колегами знайти рішення для деяких доволі типових проблемних ситуацій ще до того, як вони переростуть у конфлікти. Для цього вона пропонує гру-тренінг, мета якого - сприяти обміну досвідом між педагогами, підвищенню їхньої професійної майстерності, вдосконаленню комунікативних здібностей; формувати вміння працювати згуртовано й знаходити оптимальні рішення у разі виникнення проблемних ситуацій.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Копанич, Марія
    Ранкове коло - заряд позитиву на весь день. Ігри для дітей усіх вікових груп [Текст] / Марія Копанич // Дошкільне виховання. - 2018. - № 11. - С. 28-29 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--ігри
Кл.слова (ненормовані):
порівняльна педагогіка -- німецький дитсадок -- ранок в дитсадку -- налагодження взаємодії -- психологічний клімат
Анотація: Подано розробки ігор для дітей усіх вікових груп для проведення під час ранкового кола. Автор статті розробила їх, поспостерігавши за дитячими іграми в дортмундському дитсадку.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Журлакова, Юлія
    Проект "Відображення...": досвід, враження, перспективи [Текст] / Юлія Журлакова // Дошкільне виховання. - 2018. - № 11. - С. 16-19 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта в зарубіжних країнах--окремі країни
   Німеччина--дошкільна освіта
Кл.слова (ненормовані):
порівняльна педагогіка -- міжнародний проект -- фінансування дошкільних закладів -- підготовка вихователів -- німецький дитсадок
Анотація: "Міжнародний проект "Відображення: цінності німецької та української дошкільної освіти у взаємному порівнянні" започаткований українцями Німеччини за підтримки програми "Зміцнення взаємодії з громадським суспільством країн Східного партнерства" Міністерства закордонних справ Німеччини. Організатор - громадська організація "KSF Vita e.V" (м. Дортмунд), спільно з Асоціацією Керівників Шкіл міста Львова, ВБО "Громадська соціальна Рада" (м. Київ), товариством "Європа без кордонів"(м. Віттен), Міжнародним Інститутом Духовного Розвитку Людини. Інформаційним партнером проекту став журнал "Дошкільне виховання". Про хід Третього етапу - поїздки до Німеччини, у якій узяли участь 13 учасників, відібраних журі за результатами попередніх етапів, розповідається у статті та у цілому випуску журналу.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Гончаренко, Алла
    Дошкільна освіта Німеччини та України у зіставленні [Текст] / Алла Гончаренко // Дошкільне виховання. - 2018. - № 11. - С. 13-15 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта в зарубіжних країнах--організація освіти
   Дошкільна освіта в Україні--організація освіти

   Німеччина--дошкільна освіта
Кл.слова (ненормовані):
порівняльна педагогіка -- якість освіти -- німецька дошкільна освіта -- українська дошкільна освіта -- освітній процес
Анотація: "Чому сьогодні українська дошкільна освіта потребує змін? Що є спільного й дотичного в педагогіці України й Німеччини? У чому полягають ключові відмінності? На які здобутки іноземних колег нам варто звернути увагу і, можливо, використати у власній роботі?" Над цими запитаннями запрошує поміркувати автор статті - науковець, викладач і член журі проекту "Відображення...".


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Бланк-Матьє, Маргарет
    Виховання цінностей у німецьких дитячих садках [Текст] / Маргарет Бланк-Матьє // Дошкільне виховання. - 2018. - № 11. - С. 8-12 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта в зарубіжних країнах--окремі країни
   Німеччина--дошкільна освіта
Кл.слова (ненормовані):
соціальна компетентність -- моральне виховання -- особистість дитини -- порівняльна педагогіка -- німецька дошкільна освіта
Анотація: "Якими ж педагогічними орієнтирами керуються вихователі у німецьких дисадках, впроваджуючи вже багато років ціннісно орієнтовану освіту?". До уваги читачів представлено витяги з публікації німецької вченої д-ра М. Бланк-Матьє у книзі "Практичне керівництво для вихователів у яслах та дитсадках".


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Вайсбанд, Алла
    Свобода без уседозволеності [Текст] / Алла Вайсбанд // Дошкільне виховання. - 2018. - № 11. - С. 2-5 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта в зарубіжних країнах--організація освіти
   Дошкільна освіта в зарубіжних країнах--окремі країни

   Німеччина--дошкільна освіта
Кл.слова (ненормовані):
якість освіти -- міжнародний проект -- порівняльна педагогіка -- ключові завдання німецької дошкільної освіти -- ключові цінності
Анотація: "Реформування початкової освіти, створення Нової української школи не може не торкнутися дошкілля. Яким буде новий дитячий садок? Які педагогічні принципи там пануватимуть? І насамперед, які цінності ляжуть в основу взаємодії у тріаді "діти-педагоги-батьки"? Розмірковуючи над цими запитаннями, доречно звернутися до досвіду інших країн. Осмислити ціннісні орієнтири німецьких колег українським педагогам дав змогу міжнародний проект "Відображення: цінності німецької та української дошкільної освіти у взаємному порівнянні", інформаційним партнером якого став журнал "Дошкільне виховання". В статті подано роздуми про сенс цього проекту, завдяки якому група українських педагогів змогла ознайомитися з цінностями німецької дошкільної освіти безпосередньо в дитсадках Німеччини.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


376(091)(477)
Ш 37


    Шевченко, В.
    Розвиток систем спеціальної освіти в Україні та Польщі [Текст] = проблематика дослідження / В. Шевченко // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2019. - № 3. - С. 23–34. - Бібліогр.: 14 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Спеціальна освіта в Україні--розвиток
   Польща--освіта--спеціальна освіта
Кл.слова (ненормовані):
спеціальна освіта -- історіографія -- розвиток освіти -- порівняльна педагогіка -- історіографічний аналіз -- періодизація -- реформування освіти -- освітня політика -- історичний розвиток -- становлення освіти
Анотація: Здійснено порівняльну характеристику становлення та розвитку систем спеціальної освіти України та Польщі ХІХ – поч. ХХІ ст. Розкрито роль педагогічних концепцій минулого та їхній зв’язок з сучасним реформуванням освітніх.систем двох країн. Визначено пріоритети розвитку спеціальної освіти за роки незалежності України. Доведено, що темпи та глибина перетворень не повною мірою відповідають потребам держави та суспільства.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Колебошин, Сергій.
    Огляд національних систем вимірювання результатів навчання у професійній освіті 14 держав (фокус: ECVET) [Текст] / С. Колебошин, Р. Герасимов // Рідна школа. - 2020. - N 2/4. - С. 6-13.
Рубрики: Освіта в зарубіжних країнах--результати навчання--національні системи вимірювання
   Австрія--освіта
    Данія--освіта

    Естонія--освіта, педагогіка

    Кіпр--освіта

    Латвія--освіта

    Литва--освіта

    Нідерланди--освіта

    Німеччина--освіта

    Норвегія--освіта

    Польща--освіта

    Румунія--освіта

    Словаччина--освіта--вища освіта

    Фінляндія--освіта, педагогіка

    Чехія--освіта

    Швеція--освіта

    Європа--вища освіта

Кл.слова (ненормовані):
професійна освіта -- вимірювання результатів навчання -- список літератури з вищої освіти -- порівняльна педагогіка -- освіта в країнах Європи


Дод.точки доступу:
Герасимов, Ростислав

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)