Безгіна, А. І. Психологічні аспекти управління школою [Текст] / А.І. Безгіна> // Управління школою : Науково-методичний журнал. - 2004. - N15(63). - С. 23-25
Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--управління Кл.слова (ненормовані): психологічний клімат -- управління школою Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
О-65 Оржеховская, Валентина Михайловна. Духовность как источник здоровья [Текст] : [учебное пособие] / В. М. Оржеховская, С. В. Кузнецова. - [3-е изд., доп.]. - К. : Освита Украины, 2012. - 192 с. : табл. - ISBN 978-966-188-315-3 : 34.00 грн. РУБ 156 Рубрики: Мистецтво спілкування Психологія особистості--підручники та посібники для ВНЗ--Психологія здоров’я Кл.слова (ненормовані): духовність -- духовно-моральне здоров’я -- емоції -- стрес -- психологічний клімат -- здоров’я особистості Дод.точки доступу: Кузнецова, Светлана Васильевна Примірників всього: 1 Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
М75 Молочко, Майя Василівна. Формування соціально-психологічного клімату в педагогічному колективі дошкільного закладу [Текст] : Автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.07 - теорія і методика виховання / М. В. Молочко ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - : НПУ ім. М.Драгоманова(Київ), 2004. - 20 с. -
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--педагогічний колектив Кафедра дошкільної освіти--автореферати дисертацій Автореферати дисертацій--дошкільна педагогіка Кл.слова (ненормовані): психологічний клімат -- педагогічний колектив ЗДО -- психологічна культура -- міжособистісні стосунки -- дошкільна педагогіка -- автореферати з дошкільної педагогіки Дод.точки доступу: Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ) Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
Н 50 Немов, Роберт Семенович. Социально-психологический анализ эффективной деятельности коллектива [Текст] : монография / Р. С. Немов ; Научно-исследовательский институт общей и педагогической психологии АПН СССР. - М. : Педагогика, 1984. - 200 с. : ил. - Библиогр.: с. 191-200. - 0.80 руб.
РУБ 158.9 Рубрики: Психологія--колектив Кл.слова (ненормовані): психологічний клімат -- єфективна діяльність колектива Дод.точки доступу: Научно-исследовательский институт общей и педагогической психологии АПН СССР Примірників всього: 7 Ч.З.№2 (3), аб (2), ав (1), фб (1) Свободны: Ч.З.№2 (3), аб (2), ав (1), фб (1) |
П 86 Психодрама: история, теория и практика [Текст] : [спецвипуск]> // Журнал практического психолога : Научно-практический журнал. - 2012. - N 6. - С. 5-208. - Зміст: Духовные основы классической психодрамы / И. Б. Гриншпун, В. В. Семенов. Психодраматическая техника "Архетипический оракул" в работе с психологической травмой предательства / Е. В. Лопухина. Тени забытых правил / Е. Л. Михайлова. Детская символическая монодрама: дороги в мир ребенка / Л. А. Могунова. Особенности применения психодрамы в работе с детскими граппами или "интерсно, что ждет наших героев на этот раз..." / Н. А. Горовец. Внутриличностные конфликты трудных подростков с точки зрения теории ролей / С. Панцырь. Внутренний мир ребенка: поиск ресурсов средствами психодрами / О. Н. Богомягкова. Профориентация средствами психодрамы (опыт работы) / И. А. Савченко, Н. Н. Волгина. Движущая сила психодрамы в работе с детьми с синдромом Дауна и их родителями / А. Миненко. Плэйбэк театр и психодрама: точки соприкосновения / Н. Кожина. Психодрама и гештальт / Л. Х. Аубекерова. Рубрики: Практична психологія--психодрама Соціометрія Сім’я--діти з вадами розвитку Педагогічна психологія--виховання Психотерапія--методи Кл.слова (ненормовані): психодраматичні техніки -- дитяча психодрама -- фантомний біль -- театр зрительных историй -- психодрама Морено Я. Л. -- духовно-моральне виховання -- біблійні сюжети -- емпатія -- протогонист Дод.точки доступу: Морено, Джекоб Леві (амер. психіатр, психолог та соціолог. Засновник психодрами, соціометрії та групової соціометрії ; 1889-1974) \о нем\; Перлз, Фредерік Саломон (нім. психотерапевт, засновник гештальттерапії ; 1893 - 1970) \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 76 Принципи здійснення інноваційної управлінської діяльності : пам’ятка для керівника дошкільного закладу та вихователя-методиста> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 7. - С. 19. Рубрики: Управління--інноваційна діяльність--дошкільні навчальні заклади Педагоги--інноваційна діяльність--управління Заклади дошкільної освіти--управління--керівні кадри Заклади дошкільної освіти--інноваційна діяльність Кл.слова (ненормовані): інноваційна діяльність -- управління -- педагогічний колектив -- творча діяльність -- ініціативність -- психологічний клімат -- самоосвіта -- згуртованість колективу -- дошкільні заклади Анотація: Подано рекомендації керівникам дошкільних закладів та вихователям-методистам щодо здійснення управління інноваційною діяльністю педагогічного колективу. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Б 48 Березовська, Неоніла Вивчаємо психологічний клімат колективу [Текст] / Неоніла Березовська> // Дошкільне виховання. - 2017. - № 3. - С. 12-15 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--педагогічний колектив Кл.слова (ненормовані): психологічний клімат -- педагогічний колектив ЗДО Анотація: Подано поради щодо діагностики та оцінювання психологічного клімату в колективі. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Литвиненко, Ірина Сучасний керівник – лідер згуртованої команди [Текст] / Ірина Литвиненко> // Дошкільне виховання. - 2017. - № 5. - С. 7-9 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Заклади дошкільної освіти--управління--керівні кадри Кл.слова (ненормовані): робота з колективом -- психологічний клімат -- успішний керівник -- демократичний менеджмент -- ненасильницьке спілкування -- керівник ДНЗ -- анкета для педагогів ДНЗ Анотація: "Відсутність тиску в спілкуванні - неодмінна умова взаємодії не лише з дітьми, а й колективі педагогів. Адже лише люди, які відчувають власну свободу й значущість, з повагою ставляться до кожної особистості, здатні плекати ці якості у малят." Яким має бути сучасний керівник дитсадка і як реалізувати на практиці демократичний стиль управління, розповідає автор статті. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Костетська, Олена Малята, нумо жити дружно! : заняття для дітей середньої та старшої груп [Текст] / Олена Костетська> // Дошкільне виховання. - 2017. - № 9. - С. 28-29 . - ISSN 0321-1401
Кл.слова (ненормовані): психологічний клімат -- розв’язання конфліктів -- взаємини дошкільників Анотація: Подано розробку заняття для дітей середньої та старшої груп, мета якого - сприяти соціальному розвитку дітей, засвоєнню ними особистісних цінностей, соціальних норм та моделей поведінки; формувати здатність об'єктивно оцінювати себе та інших; розвивати вміння спілкуватися з однолітками; виховувати товаристкість. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Кондратець, Інна Щасливий педагог - щасливі діти [Текст] / Інна Кондратець> // Дошкільне виховання. - 2017. - № 10. - С. 15-18 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--методична робота--робота з педагогами Кл.слова (ненормовані): саморозвиток -- психологічний клімат -- робота з колективом Анотація: У статті представлено ефективні форми роботи з педагогами, що сприяють удосконаленню емоційної, чуттєвої, педагогічної та загальної культури; забезпечують простір для самопізнання, розвитку вмінь і навичок саморегуляції; формують позитивну самооцінку й усвідомлення унікальності особистості кожної людини. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільних прим. немає Видання є лише у відділах/філіалах |
Трифонова, Ольга На шляху до гармонійних емоцій : тренінг для батьків у сенсорній кімнаті [Текст] / Ольга Трифонова, Ольга Кирилова> // Дошкільне виховання. - 2018. - № 6. - С. 21-23 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Заклади дошкільної освіти--взаємодія з батьками Кл.слова (ненормовані): психологічний клімат -- розвивальне середовище -- тренінг для батьків -- сенсорна кімната Анотація: Подано тренінг для батьків, мета якого - формувати у батьків позитивний емоційний стан у процесі співпраці та взаємодопомоги всередині групи; ознайомлювати з техніками саморегуляції емоційного стану з метою запобігання психічному перенапруженню і подолання його можливих наслідків. Дод.точки доступу: Кирилова, Ольга Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Литвиненко, Ірина Відновлюємо сили : як запобігти емоційному вигоранню [Текст] / Ірина Литвиненко> // Дошкільне виховання. - 2018. - № 6. - С. 7-9 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Заклади дошкільної освіти--вихователі--здоров’я вихователя Кл.слова (ненормовані): психологічний клімат -- робота з колективом -- емоційне вигоряння -- здоров’я вихователя Анотація: "Після насиченого навчального року кожен педагог відчує певну втому, а нерідко навіть емоційне виснадження. Як зберегти "професіний тонус", "професійний кураж" ? Як відновити сили? Де черпати наснагу для фахового зростання і відкриття нових горизонтів своєї професії? Допомогти вихователям знайти відповіді на ці запитання й упоратится з вигоранням - завдання психологічної служби закладу. У пригоді стануть подані поради та тренінг". Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Камінська, Олена Гімнастика для душі [Текст] / Олена Камінська> // Дошкільне виховання. - 2018. - № 8. - С. 14-17 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільний вік--психологія Кл.слова (ненормовані): психологічний клімат -- психогімнастика -- розвиток психічних процесів -- емоції -- арттерапія -- емпатія -- заняття з психогімнастики Анотація: Досвідом навчання дошкільнят приймати, усвідомлювати та керувати своїми емоціями за допомогою методу психогімнастики та з використанням творів В. Сухомлинського ділиться практичний психолог. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Копанич, Марія Ранкове коло - заряд позитиву на весь день. Ігри для дітей усіх вікових груп [Текст] / Марія Копанич> // Дошкільне виховання. - 2018. - № 11. - С. 28-29 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--ігри Кл.слова (ненормовані): порівняльна педагогіка -- німецький дитсадок -- ранок в дитсадку -- налагодження взаємодії -- психологічний клімат Анотація: Подано розробки ігор для дітей усіх вікових груп для проведення під час ранкового кола. Автор статті розробила їх, поспостерігавши за дитячими іграми в дортмундському дитсадку. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ананко, Тетяна Добре роби - добре й буде : заняття для дітей старшої групи [Текст] / Тетяна Ананко> // Дошкільне виховання. - 2019. - № 3. - С. 26-27 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільне виховання--моральне виховання Кл.слова (ненормовані): психологічний клімат -- ІКТ -- емоційний інтелект -- доброта -- кольоротерапія Анотація: Подано розробку заняття, мета якого - формувати в дітей уміння узгоджувати особисті інтереси з колективними; учити аналізувати життєві ситуації, передбачати наслідки вчинків, сприяти усвідомленню цінності дружби; розвивати емоційно-вольову сферу, емпатію; виховувати чуйність, доброту. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Коваленко, Алла Сміймося на здоров’я! Формування в дітей почуття гумору засобами жартівливих творів [Текст] / Алла Коваленко> // Дошкільне виховання. - 2019. - № 3. - С. 22-25 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--корекційна робота--мовленнєвий розвиток Кл.слова (ненормовані): психологічний клімат -- емоційний інтелект -- жарт -- почуття гумору -- гумор Анотація: "Почуття гумору - один з показників розвиненого емоційного інтелекту. Гумор додає людині впевненості в собі й оптимізму, слугує "ліками" від стресу, допомагає знаходити друзів та справлятися зі складними ситуаціями. Як же навчити малят помічати в житті комічне, розуміти відмінність між добрим жартом і насмішкою, щиро сміятися, зокрема й над собою?" Своїми спостереженнями та педагогічними знахідками ділиться автор статті. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Терещенко, Ірина Як допомогти дитині пережити горе [Текст] / Ірина Терещенко> // Дошкільне виховання. - 2019. - № 3. - С. 14-15 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Заклади дошкільної освіти--дошкільний заклад і сім’я Дитяча психологія--емоції Кл.слова (ненормовані): співпраця з родиною -- психологічний клімат -- емоційна підтримка -- страх -- співчуття Анотація: "Світ, у якому живуть і діти, й дорослі, надзвичайно строкатий і непростий. Люди, тварини, рослини хворіють і одужують й помирають... Загадка смерті рано чи пізно починає турбувати будь-яку дитину, незалежно від того, запитує вона про це чи ні. Украй важливо не уникати цієї теми, а правильно дібрати слова і надати маляті емоційну підтримку. У пригоді стануть подані поради". Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Світич, Світлана Опановуємо емоції в грі [Текст] / Світлана Світич> // Дошкільне виховання. - 2019. - № 3. - С. 7-9 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--ігри Кл.слова (ненормовані): психологічний клімат -- особистість дитини -- емоційний інтелект -- релаксація -- емпатія -- емоції Анотація: "Розвиток емоційного інтелекту охоплює вміння розпізнавати почуття, власні та інших людей, регулювати емоції, вибудовувати відносини з іншими людьми і розв'язувати конфлікти, а також здатність співпереживати". Подано приклади ігор, вправ та прийомів, які допоможуть цілеспрямовано розвивати кожне з цих умінь. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Литвиненко, Ірина Сучасна дитина у світі почуттів. Особливості розвитку емоційного інтелекту дошкільнят [Текст] / Ірина Литвиненко> // Дошкільне виховання. - 2019. - № 3. - С. 3-6 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільне виховання--виховання особистості Дитяча психологія--емоції Кл.слова (ненормовані): психологічний клімат -- осистість дитини -- емоційний інтелект -- емпатія -- емоції Анотація: "Здатність людини справлятися зі своїми емоціями напряму визначає якість її життя. У сучасному світі, сповненому стресогенних ситуацій, успіху досягають ті, хто знає і розуміє свій внутрішній світ, адекватно реагує на події, здатен до емпатії та конструктивної взаємодії з іншими людьми. Як виховувати успішних особистостей з розвиненим емоційним інтелектом, розповідає фахівець." Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Чумаченко, Наталя Як підтримати педагога-початківця : психолого-методичний супровід діяльності [Текст] / Наталя Чумаченко> // Дошкільне виховання. - 2019. - № 4. - С. 11-13 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота Кл.слова (ненормовані): вихователь -- робота з колективом -- психологічний клімат -- професійний стиль -- молодий спеціаліст -- воркшоп Анотація: В статті йдеться про організацію методичного супроводу педагога-початківця. Подано поради вихователям-методистам та педагогам-наставникам щодо підтримки педагогів-початківців, надання допомоги їм в адаптації до умов дитячого садка. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |