Каленская, В. П. Применение метода планомерно-поэтапного формирования в развитии навыков ненасильственного общения студентов [Текст] / В. П. Каленская> // Гуманітарні науки : Науково-практичний журнал. - 2006. - N2. - С. 133-137 Рубрики: тренінг практична психологія спілкування студентів Кл.слова (ненормовані): ненасильницьке спілкування Дод.точки доступу: Гальперин, П.Я. \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Пєтушкова, Лариса Антонівна. Ненасильницьке спілкування як технологія побудови діалогу працівника соціальної сфери з клієнтом [Текст] / Л. А. Пєтушкова> // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2016. - № 1. - С. 64-69 Рубрики: Соціальний працівник--спілкування з клієнтами Кл.слова (ненормовані): ненасильницьке спілкування -- метод ненасильницького спілкування -- спостереження -- емоції -- потреби -- прохання -- емпатія -- самоемпатія Анотація: У статті висвітлено сутність концепції ненасильницького спілкування, визначено переваги ненасильницької комунікації соціального працівника. Описано основні складові методу ненасильницького спілкування та зазначено шляхи використання методу в роботі соціального працівника з клієнтом. Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Є примірники у відділах: всього 5 : ав (1), фб (2), Ч.З.№2 (2) Вільні: ав (1), фб (2), Ч.З.№2 (2) |
О-76 Остапенко, Ганна Ненасильницьке спілкуванння – стратегія життя [Текст] / Ганна Остапенко; Гання Остапенко> // Дошкільне виховання. - 2017. - № 5. - С. 13-15 . - ISSN 0321-1401
Кл.слова (ненормовані): ненасильницьке спілкування -- спостереження -- почуття -- потреби -- прохання -- емпатія -- взаємодія з вихованцями -- спілкування з вихованцями Анотація: В статті описується метод ненасильницького спілкування, який розроблений американським психологом М. Розенберґом. Мета методу - навчитися слухати себе й інших зі співчуттям, а також викликати співпереживання в інших. Запропонований підхід вчить бути чесним і відкритим, допомагає пізнавати себе, усвідомлювати людські потреби і налагоджувати стосунки, що ґрунтуються на повазі та взаєморозумінні. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Л 64 Литвиненко, Світлана Співпраця без конфліктів [Текст] / Світлана Литвиненко, Валентина Дерев’янко> // Дошкільне виховання. - 2017. - № 5. - С. 10-12 . - ISSN 0321-1401
Кл.слова (ненормовані): робота з родиною -- конфліктні ситуації -- розв’язання конфліктів -- ненасильницьке спілкування Анотація: Подано поради щодо запобігання виникнення та розв’язання конфліктних ситуацій з батьками вихованців. Дод.точки доступу: Дерев'янко, Валенктина Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Литвиненко, Ірина Сучасний керівник – лідер згуртованої команди [Текст] / Ірина Литвиненко> // Дошкільне виховання. - 2017. - № 5. - С. 7-9 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Заклади дошкільної освіти--управління--керівні кадри Кл.слова (ненормовані): робота з колективом -- психологічний клімат -- успішний керівник -- демократичний менеджмент -- ненасильницьке спілкування -- керівник ДНЗ -- анкета для педагогів ДНЗ Анотація: "Відсутність тиску в спілкуванні - неодмінна умова взаємодії не лише з дітьми, а й колективі педагогів. Адже лише люди, які відчувають власну свободу й значущість, з повагою ставляться до кожної особистості, здатні плекати ці якості у малят." Яким має бути сучасний керівник дитсадка і як реалізувати на практиці демократичний стиль управління, розповідає автор статті. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 64 Кононко, Олена Культивуємо спілкування без тиску [Текст] / Олена Кононко> // Дошкільне виховання. - 2017. - № 5. - С. 2-6 . - ISSN 0321-1401
Дошкільне виховання--виховання безконфліктного спілкування Кл.слова (ненормовані): ненасильницьке спілкування -- особистість дитини -- тиск на дитину -- проблемне спілкування -- емоції -- рефлексія -- саморозвиток -- самоаналіз -- самоспостереження -- самоконтроль -- моральне виховання -- поведінка -- поради батькам дошкільників Анотація: В статті йдеться про виховання дитини без застосування тиску. Автор описує види тиску, позитивні й негативні його аспекти, визначає типові помилки дорослих, що продуктують проблемне спілкування та дає поради як налагодити спілкування без насилля. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |