Шифр: МО-1/2006/1
   Журнал

Мистецтво та освіта [Текст] : Науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України. Академія педагогічних наук України. Київська дитяча Академія мистецтв. - К. : "Педагогічна думка", 1995 - . - Виходить кожного кварталу
2006р. N 1
Зміст:
Художня культура. 9-11 класи: Програма для загальноосвітніх навчальних закладів /Укладачі Л.М.Масов, Н.Є.Миропольська. - С.2-6 (далі буде)
Локарєва, Г. Художньо-естетична інформація як засіб виховання учнівської молоді / Г. Локарєва. - С.7-11
Рева, В. Індивідуальні стратегії формування естетичного сприймання музики школярами / В. Рева. - С.12-15
Тимошенко-Гуральник, Н. Індивідуальний стиль музично-просвітницької діяльності піаністів / Н. Тимошенко-Гуральник. - С.16-19
Волинець, Л. Мистецька складова освіти в ліцеях Франції / Л. Волинець. - С.20-25
Кібалова, Т. Комплекс вправ для музичного розвитку учнів / Т. Кібалова. - С.26-28
Баранова, Н. Джаз - музика ХХ століття: Урок музики в 7-му класі / Н. Баранова. - С.29-30
Красноголовець, О. Формамодуль у скульптурі: Методика викладання мистецтв / О. Красноголовець. - С.30, 35-36
Лайсанова, О. Портрет: Методика викладання мистецтв / О. Лайсанова. - С.36-37
Бондаренко, Н. Портрет людини в техніці витинанки: Уроки за програмою "Образотворче мистецтво" у 6-му класі / Н. Бондаренко. - С.38-39
Лещенко, М. "Чарівний світ" драми: Методика викладання мистецтва / М. Лещенко. - С.40-44
Миропольська, Н. Італійське мистецтво Відродження / Н. Миропольська. - С.45-48
Шевнюк, О. Костюм Давнього Риму / О. Шевнюк. - С.49-52
Виніченко, С. Мистецтво батика / С. Виніченко. - С.56-57
Скорченко, Ю. Арттерапія - профілактика емоційних і психологічних негараздів / Ю. Скорченко. - С.62-63
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Скорченко, Ю.
    Арттерапія - профілактика емоційних і психологічних негараздів [Текст] / Ю. Скорченко // Мистецтво та освіта : Науково-методичний журнал. - 2006. - N1. - С. 62-63


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 6. Ч. 1 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2009. - 218 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 53.33 грн.
    Зміст:
Поліщук, Юрій Йосипович. Проблема підготовки майбутніх соціальних педагогів до участі у педагогізації позашкільного соціуму / Ю. Й. Поліщук. - С .7-10
Плахотнік, Ольга Василівна. Толерантність суб’єкт-суб’єктних відносин у соціальній сфері як основа формування професійної культури фахівця / О. В. Плахотнік, Т. П. Спірина. - С .11-14
Богданова, Інна Михайлівна. Особистісна змобілізованість майбутнього соціального педагога як предмет дослідження / І. М. Богданова, О. С. Юрчик. - С .15-17
Міцик, Людмила Іванівна. Теоретичні засади підготовки соціальних педагогів до соціально-педагогічної діяльності / Л. І. Міцик. - С .18-21
Петрович, Валерій Степанович. Особливості процесу професійного розвитку фахівців центрів соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді / В. С. Петрович. - С .22-26
Лукасєвич, Агнешка. Новий погляд на проблеми осіб з особливими потребами в контексті Міжнародної класифікації ушкоджень, дій і участі / А. Лукасєвич. - С .27-30
Галек, Чеслав. Загрози й шанси для дітей - користувачів комп’ютерними іграми / Ч. Галек. - С .31-34
Шубіна, Іванна. Культурні розбіжності між Польщею та Україною у сприйманнівізульної соціальної реклами / І. Шубіна. - С .35-39
Скварек, Януш. Музика, математика й арттерапія в педагогіці / Я. Скварек. - С .40-42
Доброскок, Ірина Іванівна. особливості професійної підготовки викладача соціально-педагогічних дисциплін у контексті Болонського процесу / І. І. Доброскок. - С .43-47
Боксгорн, Віта Василівна. Умови формування креативних умінь та навичок у майбутніх соціальних педагогів / В. В. Боксгорн. - С .48-51
Аніщенко, Алла Петрівна. Система організаційно-метощдичного забезпечення діяльності соціального педагога у територіальній громаді / А. П. Аніщенко. - С .52-56
Борисюк, Світлана Олексіївна. Проблема розвитку у майбутніх педагогів здатності до фасилітативної взаємодії у професійній діяльності / С. О. Борисюк, Л. М. Степченко. - С .57-59
Грабовська, Марія Василівна. Роль соціального педагога у налагодженні нормальної життєдіяльності дисфункційної сім’ї / М. В. Грабовська. - С .60-62
Бондаренко, Зоя Петрівна. Виховні можливості вищої школи: проблеми та перспективи / З. П. Бондаренко. - С .63-66
Колбіна, Людмила Анатоліївна. Забезпечення домінування соціально-ціннісного мотиву у мотиваційно-настановчій педагогічній діяльності / Л. А. Колбіна. - С .67-70
Архипова, Світлана Петрівна. Соціально-педагогічний зміст поняття "гендерна компетентність" / С. П. Архипова, Н. В. Байдюк. - С .71-74
Віцукаєва, Катерина Михайлівна. Умови підготовки майбутнього соціального як суб’єкта професійної діяльності / К. М. Віцукаєва. - С .75-78
Марій, Марина Миколаївна. Підготовка майбутніх фахівців нового типу як нагальна потреба подальшого розвитку соціально-педагогічної сфери / М. М. Марій. - С .79-82
Кисла, Наталія Юріївна. Вивчення стану підготовки викладачів ВНЗ ІІ рівня акредитації до навчання студентів із соматичними захворюваннями / Н. Ю. Кисла. - С .83-87
Олексюк, Наталія Степанівна. Зміст та особливості соціально-педагогічної підтримки сімей військовослужбовців Збройних Сил України / Н. С. Олексюк. - С .88-91
Скіць, Андрій Вікторович. Соціально-педагогічні проблеми соціально-виховної та психологічної служби виховної колонії / А. В. Скіць. - С .92-95
Кручек, Вікторія Аркадіївна. Аналіз реалізації педагогічної взаємодії в системі "викладач-студент" / В. А. Кручек. - С .96-99
Коваль, Вадим Володимирович. Особливості соціалізаційних процесів у пенітенціарних установах для неповнолітніх / В. В. Коваль. - С .100-104
Гуріч, Володимир Олексійович. Соціально-правова клініка як форма організації навчальної практики майбутніх соціальних педагогів / В. О. Гуріч. - С .105-107
Лях, Віктор В'ячеславович. Напрями профілактики ВІЛ/СНІДу у закладах освіти / В. В. Лях. - С .108-110
Гладиш, Марія Олександрівна. Соціально-педагогічні умови підготовки студентів з обмеженими можливостями у ВНЗ / М. О. Гладиш. - С .111-113
Усик, Олена Федорівна. Організаційні умови підвищення якості професійної підготовки соціального педагога вищої школи / О. Ф. Усик. - С .114-116
Тимошко, Ганна Миколаївна. Організаційна культура ЗНЗ - важливий фактор управлінської діяльності / Г. М. Тимошко. - С .117-120
Білоусова, Надія Валентинівна. Структурно-функціональна модель процесу формування потреби у самовдоконаленні молодших підлітків у позаурочній діяльності / Н. В. Білоусова. - С .121-125
Корпач, Надія Іванівна. Формування здорового способу життя дитини в процесі гувернерської діяльності / Н. І. Корпач. - С .126-128
Сидорук, Ірина Ігорівна. Профілактична робота соціального педагога з підлітками, схильними до адиктивної поведінки / І. І. Сидорук. - С .129-132
Лісовець, Олег Васильович. Методика проведення презентації як форми семінарскьо-практичного заняття у процесі професійної підготовки соціальних педагогів / О. В. Лісовець. - С .133-135
Гарасимів, Юлія Володимирівна. Зміст індивідуальної соціально-педагогічної роботи з неповнолітнім засудженим у процесі його ресоціаллізації / Ю. В. Гарасимів. - С .136-138
Маценко, Леся Миколаївна. Виховання здорового способу життя у фахівців із соціальної педагогіки / Л. М. Маценко. - С .139-142
Чубук, Руслав Валентинович. коучинг як інноваційна форма управління соціально-педагогічною роботою зі студентською молоддю / Р. В. Чубук. - С .143-146
Бондаренко, Юлія Юріївна. Соціально-педагогічний тренінг як метод формування життєвої компетентності дітей-сиріт / Ю. Ю. Бондаренко. - С .147-150
Лях, Тетяна Леонідівна. Прийоми формування довіри дитини до працівника центру соціально-психологічної реабілітації та притулку для дітей / Т. Л. Лях. - С .151-153
Гордієнко, Ніна Василівна. Особливості роботи соціальних педагогів із сім’ями трудових мігрантів та підготовки фахівців до цієї діяльності у педагогічному університеті / Н. В. Гордієнко, А. Ю. Ізотова. - С .154-157
Конончук, Антоніна Іванівна. Волонтерство як шлях професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів / А. І. Конончук. - С .158-162
Романовська, Людмила Іванівна. Особливості підготовки соціальних педагогів до роботи з членами неформальних об’єднань та угрупувань / Л. І. Романовська. - С .163-166
Троценко, Наталія Євгенівна. Інноваційне психолого-педагогічне забезпечення професійного самовдосконалення спеціалістів соціально-педагогічної діяльності / Н. Є. Троценко. - С .167-169
Гриник, Ігор Миронович. До питання про взаємодію у професійно-правовій підготовці соціального педагога / І. М. Гриник. - С .170-172
Заверико, Наталія Віталіївна. Підготовка соціальних педагогів до використання соціально-педагогічних технологій у професійній діяльності / Н. В. Заверико. - С .173-175
Петрочко, Жанна Василівна. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до соціально-педагогічного забезпечення прав дітей / Ж. В. Петрочко. - С .176-180
Сватенков, Олександр Васильович. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до здійснення рекламної діяльності у соціальній сфері / О. В. Сватенков. - С .181-183
Виговська, Світлана Володимирівна. Практична підготовка майбутніх фахівців до здійснення соціально-педагогічної діяльності / С. В. Виговська. - С .184-187
Пихтіна, Ніна Порфиріївна. Професійна підготовка соціальних педагогів до роботи з дітьми девіантної поведінки / Н. П. Пихтіна. - С .188-192
Хлєбік, Світлана Ростиславівна. Соціальний супровід неповнолітніх правопорушників як важливий аспект фахової підготовки соціального педагога / С. Р. Хлєбік. - С .193-195
Ярошко, М. М. Організаційно-педагогічні аспекти професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів до профілактично-корекційної роботи з педагогічно занедбаними підлітками / М. М. Ярошко. - С .196-198
Лапа, Оксана Вікторівнп. Технологізація процесу професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів до роботи в сільському соціумі / О. В. Лапа. - С .199-202
Коваленко, Володимир Опанасович. Соціально-педагогічні ідеї Дж. Дьюї / В. О. Коваленко, Є. І. Коваленко. - С .203-208
Тюльпа, Тетяна Миколаївна. Проблеми соціалізації особистості у процесі естетичного засвоєння світу у вітчизняній педагогіці / Т. М. Тюльпа. - С .209-211
Мохнюк, Р. С. Проблеми розвитку громадянської культури студентів у процесі навчання / Р. С. Мохнюк. - С .212-215
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
   Соціальні педагоги--професійна підготовка

   соціальна реклама



Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)

88.840
Б 33


    Башкирова, Е. Н.
    Библиотерапия - продуктивный метод преодоления страхов у детей [Текст] / Е. Н. Башкирова // Воспитание школьников : Теоретический и научно-методический журнал. - 2011. - N 7. - С. 54-57. . - ISSN 0130-0776
ББК 88.840 + 78
Рубрики: Кафедра загальної та практичної психології
   Психологічні методи--арттерапія

   дитячі страхи

Кл.слова (ненормовані):
терапія читанням книг -- лібротерапія


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


88.845
К 77


    Крамаренко, О. К.
    Использование психологических особенностей восприятия цвета в организации досуговых мероприятий / О. К. Крамаренко, Ю. Г. Крылова // Воспитание школьников : теорет. и науч.-метод. журн. - 2012. - № 3. - С. 52-58. - Библиогр.: 4 назв. . - ISSN 0130-0776
ББК 88.845
Рубрики: Дитяча психологія--психологія творчості--арттерапія
   Виховні заходи--методика організації

   Росія--освіта--виховання
Кл.слова (ненормовані):
кольоросприйняття -- психологічні особливості кольоросприйняття -- організація дозвілля дітей -- дитячі свята -- "кольорові" свята
Анотація: Про використання психологічних особливостей кольоросприйняття у дітей (арттерапія, організація творчості дітей).


Дод.точки доступу:
Крылова, Ю.Г.

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


88
Т 11


    Тіунова, О. В.
    Робота з масками як процес індивідуації [Текст] / О. В. Тіунова // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2012. - N 7. - С. 40-45.
ББК 88
Рубрики: Арттерапія
   Психічне здоров’я

Кл.слова (ненормовані):
самозаглиблення -- розвиток самосвідомості -- тренінги -- види масок


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


88.4
Л 25


    Ларионова, С. О.
    Профилактика девиантного поведения младших школьников с задержкой психического развития: возможности арттерапии / С. О. Ларионова // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 9. - С. 53-58. - Библиогр.: 7 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 88.4 + 88.846 + 85
Рубрики: педагогічна психологія--молодший шкільний вік
   Дитяча психологія--девіантна поведінка--арттерапія

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна психологія -- дитяча психологія -- психологія молодших школярів -- девіантна поведінка школярів -- профілактика девіантної поведінки -- затримка психічного розвитку (ЗПР) -- молодші школярі із ЗПР -- інновації -- арттерапія -- арттерапія як інновація -- арттерапія як профілактичний засіб -- мистецтво -- психологія сприйняття мистецтва
Анотація: У статті розглядаються характерні особливості прояву девіантної поведінки молодших школярів із ЗПР. У зв'язку з цим актуалізується питання використання арттерапії як засобу профілактики девіантної поведінки дітей.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


88
Р 18


    Райфшнайдер, Т. Ю.
    Психолого-педагогическая система профилактики социально обусловленных заболеваний в образовательном учреждении [Текст] / Т. Ю. Райфшнайдер // Воспитание школьников : Теоретический и научно-методический журнал. - 2013. - N 8. - С. 50-57. . - ISSN 0130-0776
ББК 88
Рубрики: тренінги психологічні--шкільні
   поведінка девіантна

Кл.слова (ненормовані):
психотехніки -- арттерапія


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


159.98
Г 60


    Голінська, Т.
    Формування особистості дітей початкової школи засобами арт-терапевничного впливу / Тетяна Голінська // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 4. - С. 31–33. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Практична психологія--арттерапія--молодші школярі
Кл.слова (ненормовані):
практична психологія -- арттерапія -- формування особистості дитини -- арт-терапевтичний вплив -- арт-терапевтичні прийоми -- малювання пальцями -- малювання по мокрому аркушу -- молодші школярі
Анотація: Метод арт-терапії може використовувати практично кожна особистість незалежно від свого віку, культурного досвіду і соціального статусу. Проведення терапії малюванням з дітьми здійснюєтьмя психологом на заняттях, педагогом або самими батьками. Застосування нетрадиційних технік у розвивально-виховному процесі батьками й педагогами дозволяє реалізувати індивідуальний підхід до дитини відповідно до її бажань, інтересів; сприяє розкриттю її таланту, нормалізує її емоційний стан, розвиває комунікативні навички та вольові якості, що суттєво впливає на підвищення соціальної адаптації і забезпечує її інтеграцію у соціум.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Скоробогатько, Марина
    Світ в об’єктиві: прийоми фототерапії в роботі з дітьми : тренінг для педагогів [Текст] / Марина Скоробогатько, Ірина Кудлатова // Дошкільне виховання. - 2018. - № 5. - С. 12-15 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--тренінги для вихователів
Кл.слова (ненормовані):
фототерапія -- використання фотографії -- медіатехнології -- арттерапія -- засоби навчання -- тренінги для педагогів ЗДО
Анотація: Подано тренінг для педагогів, мета якого - ознайомити педагогів з новим видом арттерапії - фототерапією; визначити можливості фотографії як корекційного та розвивального засобу; формувати в педагогів та практичних психологів мотивацію до впровадження прийомів фототерапії у роботу з дітьми; спрямувати діяльність педагогів на пошук використання фототерапії в освітньому процесі.


Дод.точки доступу:
Кудлатова, Ірина

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Камінська, Олена
    Гімнастика для душі [Текст] / Олена Камінська // Дошкільне виховання. - 2018. - № 8. - С. 14-17 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільний вік--психологія
Кл.слова (ненормовані):
психологічний клімат -- психогімнастика -- розвиток психічних процесів -- емоції -- арттерапія -- емпатія -- заняття з психогімнастики
Анотація: Досвідом навчання дошкільнят приймати, усвідомлювати та керувати своїми емоціями за допомогою методу психогімнастики та з використанням творів В. Сухомлинського ділиться практичний психолог.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


027.53(477.72)-056.26
Ш 51


    Шестакова, Оксана.
    Тиждень креативної терапії — інноваційна форма роботи з користувачами, які мають інвалідність [Текст] : з досвіду Херсонської ОУНБ ім. Олеся Гончара / О. Шестакова // Бібліотечна планета : Щоквартальний науково-виробничий журнал. - 2020. - N 4. - С. 6-8.
УДК
Рубрики: Бібліотечна справа в Україні--обласні універсальні наукові бібліотеки--обслуговування користувачів з особливими потребами
   Херсонська область--бібліотечна справа--ОУНБ ім. Олеся Гончара
Кл.слова (ненормовані):
бібліотечне обслуговування -- інклюзивний простір -- інновації -- креативна терапія -- досвід роботи
Анотація: В статті представлено досвід роботи Херсонської ОУНБ ім.Олеся Гончара з організації доступного інклюзивного простору, навчання, виховання та соціалізацію дітей з інвалідністю. А допомагають бібліотекарям такі популярні засоби креативної терапії та соціалізації як <арттерапія> та <анімалотерапія>.


Є примірники у відділах: всього 1 : ІБв (1)
Вільні: ІБв (1)