Шифр: ПШ-2/2007/3
   Журнал

Початкова школа [Текст] : Науково-методичний журнал/ МОН України; Видавництво "Початкова школа". - Київ : Початкова школа, 1969 - . - ISSN 0131-5358. - Виходить щомісячно
2007р. N 3
Зміст:
Воронова, Н. Мотивація як фактор успіху навчальної діяльності молодших школярів / Н. Воронова. - С.5-6.
Казаннікова, О. Тривожність молодших школярів / О. Казаннікова. - С.9-10.
Нагрибельна, І. Використання проблемних ситуацій на уроках української мови / І. Нагрибельна, О. Мала. - С.12-13.
Сугейко, Л. Вивчення елементів стилістики у 4 класі / Л. Сугейко. - С.14-17.
Полєвікова, О. Мотиваційні аспекти позакласної роботи з української мови / О. Полєвікова. - С.17-21.
Манько, Н. Підготовка ліворуких дітей до оволодіння графічноб навичкою письма / Н. Манько. - С.21-24.
Федорова, О. Особливості розуміння та використання прийменників просторового значення учніми з мовленнєвими вадами / О. Федорова. - С.24-25.
Борисенко, Н. Моделі як засіб формування уявлень про явища природи / Н. Борисенко. - С.32-33.
Гуменко, Є. Птахи / Є. Гуменко. - С.61-63.
Корнієнко, С. Батьківські збори "Режим дня молодшого школяра": (збори-лекція) / С. Корнієнко; Р. Охрімчук; Т. Голінська; А. Владимирова. - С.58-60.
Охрімчук, Р. "Дитина у ситуації соціальної кризи": Ділова гра / Р. Охрімчук; Т. Голінська; А. Владимирова. - С.55-57.
Голінська, Т. Інтегрований урок як засіб синтезу різних видів мистецтва / Т. Голінська; А. Владимирова. - С.41-42.
Владимирова, А. Інтонація і виразність у співі на основі народної пісні. Урок музики, 3 клас / А. Владимирова. - С.39-40.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Голінська, Т.
    Інтегрований урок як засіб синтезу різних видів мистецтва [Текст] / Т. Голінська; А. Владимирова // Початкова школа : Науково- методичний журнал. - 2007. - N3. - С. 41-42. . - ISSN 0131-5358
Рубрики: Початкова школа--мистецтво
   інтеграція знань



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ПШ-2/2017/4
   Журнал

Початкова школа [Текст] : Науково-методичний журнал/ МОН України; Видавництво "Початкова школа". - Київ : Початкова школа, 1969 - . - ISSN 0131-5358. - Виходить щомісячно
2017р. N 4
Зміст:
Пєтухова, Л. Стратегії формування професійних компетентностей майбутніх фахівців дошкільної та початкової освіти / Л. Пєтухова. - С.1–3.
Андрієвський, Б. Педагогічні аспекти сучасної початкової школи / Б. Андрієвський. - С.3–4. - Бібліогр.: 5 назв.
Горлова, А. Формування професійно-особистісних якостей майбутніх учителів початкової школи / А. Горлова. - С.5–6.
Казаннікова, О. Стратегії допомоги молодших школярам з проблемами поведінки / О. Казаннікова. - С.6–8. - Бібліогр.: 6 назв.
Вінник, Т. Культурологічна підготовленість майбутніх учителів початкової школи / Т. Вінник. - С.9–10.
Кабельнікова, Н. Подолання фонематичних помилок на початкових етапах оволодіння навичками письма / Н. Кабельнікова. - С.11–13. - Бібліогр.: 5 назв.
Полєвікова, О. Нова українська школа: відчуваємо, думаєммо, дієво : проект інноваційного уроку, присвяченого письменнику рідного краю та його творчості / О. Полєвікова. - С.13–15.
Мельничук, Ю. Народознавчий контекст вивчення української мови у школах з мовами навчання національних меншин / Ю. Мельничук. - С.15–17. - Бібліогр.: 5 назв.
Владимирова, А. Перформанс за фольклорними мотивами "Від Явдохи до Свята матері" / А. Владимирова, А. Білоус. - С.18–19. - Бібліогр.: 9 назв.
Саган, О. Логіка вивчення теми "Інформація" / О. Саган, С. Микитюк. - С.20–23. - Бібліогр.: 8 назв.
Юрчук, Ю. Методична розробка уроку інформатики в 4 класі з теми "Текстовий редактор" / Ю. Юрчук. - С.24–25. - Бібліогр.: 1 назва.
Сугейко, Л. Формування комунікативної та природознавчої компетентності учнів у процесі роботи над картинами-загадками / Л. Сугейко, Н. Борисенко. - С.26–28. - Бібліогр.: 4 назви.
Резнік, Н. Методика роботи вчителя з організації та проведення свят у початковій школі / Н. Резнік. - С.29–31.
Голінська, Т. Формування особистості дітей початкової школи засобами арт-терапевничного впливу / Т. Голінська. - С.31–33. - Бібліогр.: 5 назв.
Савченко, О. Літературного читання: інтерактивні методи і прийоми / О. Савченко. - С.34–39. - Бібліогр.: 10 назв.
Маліновська, Л. Як пробуджується природа навесні : (виховний захід) / Л. Маліновська. - С.40–41.
Ткач, Н. Щасливо жити – з фізкультурою дружити : (спортивно-художній проект з елементами національно-патріотичного виховання) / Н. Ткач, Н. Розсоха. - С.41–43. - Бібліогр.: 6 назв.
Пономарьова, К. Засвоєння орфограм на уроках української мови в 3 класі / К. Пономарьова. - С.44–47.
Марченко, Н. Світ Дитинства і Книжності: до 50-річчя Національної бібліотеки України для дітей / Н. Марченко. - С.48–49.
Губарєва, С. День Матері : (виховний захід) / С. Губарєва. - С.50–51.
Терещук, А. Підсумковий урок української мови під час вивчення теми "Речення" у 2 класі / А. Терещук. - С.52–53.
Карпенко, Т. Активізація пізнавальної діяльності учнів засобами технології "Перевернутий клас" : (майстер-клас) / Т. Карпенко. - С.54–56.
Устименко, Т. Ти течеш через віки, Дніпре.ю серцю милий... / Т. Устименко. - С.59.
Пилипенко, Т. Сторінками історії нашого міста / Т. Пилипенко. - С.60–61.
Сінна, І. Де лелеки водяться, там щастя родиться! : (реалізація міжпредметних зв’язків у проектній діяльності на уроках трудового навчання, 4 клас) / І. Сінна. - С.61–62.
Грицюк, Я. Первоцвіти / Я. Грицюк. - С.62–63.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


159.98
Г 60


    Голінська, Т.
    Формування особистості дітей початкової школи засобами арт-терапевничного впливу / Тетяна Голінська // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 4. - С. 31–33. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Практична психологія--арттерапія--молодші школярі
Кл.слова (ненормовані):
практична психологія -- арттерапія -- формування особистості дитини -- арт-терапевтичний вплив -- арт-терапевтичні прийоми -- малювання пальцями -- малювання по мокрому аркушу -- молодші школярі
Анотація: Метод арт-терапії може використовувати практично кожна особистість незалежно від свого віку, культурного досвіду і соціального статусу. Проведення терапії малюванням з дітьми здійснюєтьмя психологом на заняттях, педагогом або самими батьками. Застосування нетрадиційних технік у розвивально-виховному процесі батьками й педагогами дозволяє реалізувати індивідуальний підхід до дитини відповідно до її бажань, інтересів; сприяє розкриттю її таланту, нормалізує її емоційний стан, розвиває комунікативні навички та вольові якості, що суттєво впливає на підвищення соціальної адаптації і забезпечує її інтеграцію у соціум.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)