Терещенко, Ірина Як допомогти дитині пережити горе [Текст] / Ірина Терещенко> // Дошкільне виховання. - 2019. - № 3. - С. 14-15 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Заклади дошкільної освіти--дошкільний заклад і сім’я Дитяча психологія--емоції Кл.слова (ненормовані): співпраця з родиною -- психологічний клімат -- емоційна підтримка -- страх -- співчуття Анотація: "Світ, у якому живуть і діти, й дорослі, надзвичайно строкатий і непростий. Люди, тварини, рослини хворіють і одужують й помирають... Загадка смерті рано чи пізно починає турбувати будь-яку дитину, незалежно від того, запитує вона про це чи ні. Украй важливо не уникати цієї теми, а правильно дібрати слова і надати маляті емоційну підтримку. У пригоді стануть подані поради". Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Косаченко, Світлана Труднощі звикання малюків до режимних моментів : тренінг для вихователів та батьків дітей раннього віку [Текст] / Світлана Косаченко> // Дошкільне виховання. - 2019. - № 3. - С. 10-13 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--режим дошкільника Дитяча психологія--емоції Кл.слова (ненормовані): ранній вік -- налагодження взаємодії -- емоційний інтелект -- звикання до режиму Анотація: Запропоновано тренінг для вихователів та батьків дітей раннього віку. Мета його - збагачувати знання учасників освітнього процесу щодо причин виникнення та конструктивних шляхів подолання можливих проблемних ситуацій, що виникають під час режимних моментів у дітей раннього віку; сприяти розвитку комунікативних навичок, становленню партнерської взаємодії "дорослий - дитина" та створенню позитивної психоемоційної атмосфери в колективі. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Литвиненко, Ірина Сучасна дитина у світі почуттів. Особливості розвитку емоційного інтелекту дошкільнят [Текст] / Ірина Литвиненко> // Дошкільне виховання. - 2019. - № 3. - С. 3-6 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільне виховання--виховання особистості Дитяча психологія--емоції Кл.слова (ненормовані): психологічний клімат -- осистість дитини -- емоційний інтелект -- емпатія -- емоції Анотація: "Здатність людини справлятися зі своїми емоціями напряму визначає якість її життя. У сучасному світі, сповненому стресогенних ситуацій, успіху досягають ті, хто знає і розуміє свій внутрішній світ, адекватно реагує на події, здатен до емпатії та конструктивної взаємодії з іншими людьми. Як виховувати успішних особистостей з розвиненим емоційним інтелектом, розповідає фахівець." Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |