Половіна, О. Сприймати природу розумом і серцем [Текст] / О. Половіна> // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2006. - N11. - С. 10-13 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: почуття дитини психологія дошкільника Дошкільне виховання--естетичне виховання Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільних прим. немає Видання є лише у відділах/філіалах |
> Шифр: ВМДЗ/2017/6 Журнал 2017р. N 6 Сварковська, Л. Аби сонце, повітря і вода стали найліпшими друзями дітей: літнє оздоровлення / Ліна Сварковська. - С.4–9. Заняття з плавання для дошкільників: про що потрібно пам’ятати. - С.10. Проводнюк, Л. Зміцнюємо здоров’я влітку: від фізкультурних занять до захопливих квестів / Лариса Проводнюк, Інна Шевцова. - С.12–18. Бишовець, Т. Смак чи здоров’я? або Досліджуємо продукти харчування / Тетяна Бишовець. - С.19–21. Літній оздоровчий період у дошкільному закладі. - С.22–24. Бєлєнька, Г. Пізнавальні прогулянки з дошкільниками / Ганна Бєлєнька, Олена Половіна. - С.25–34. Долганова, О. Роль вихователя в розвитку рухової активності дітей раннього віку / Ольга Долганова. - С.35–41. Лисенко, О. Дитина на порозі дошкільного закладу: як діяти вихователю / Олена Лисенко. - С.42–46. Чайка, З. Готуємося до відвідування дошкільного закладу разом з батьками / Зоя Чайка [и др.]. - С.47–51. Інші автори: Шикерук О., Бевз Г., Ковальчук Дар’я Адаптація дитини до дошкільного закладу в запитаннях і відповідях. - С.52–53. Половіна, О. Традиційне ліплення із нетрадиційних матеріалів / Олена Половіна. - С.57–61. Половіна, О. Операція "аплікація": від підготовки до реалізації / Олена Половіна. - С.62–63. Свято жнив. - С.66–67. Мехед, Л. Як "народжується" хліб : конспект інтегр. заняття до Свята жнив для дітей ст. дошк. віку / Лариса Мехед. - С.68–70. Що посієш, те й пожнеш, або Праця дошкільників у природі. - С.64–65. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Б 11 Бєлєнька, Г. Пізнавальні прогулянки з дошкільниками / Ганна Бєлєнька, Олена Половіна> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 6. - С. 25–34.
Кл.слова (ненормовані): прогулянки на свіжому повітрі -- пізнавальна діяльність -- екскурсії на природу -- ігри з камінцями -- ігри з водою -- ігри з піском -- спостереження -- пізнавальні прогулянки Анотація: Поради вихователям з організації пізнавальних прогулянок з дошкільниками. Дод.точки доступу: Половіна, О. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 52 Половіна, О. Традиційне ліплення із нетрадиційних матеріалів / Олена Половіна> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 6. - С. 57–61.
Кл.слова (ненормовані): дошкільні навчальні заклади -- методика навчання -- образотворче мистецтво -- ліплення -- солоне тісто -- нетрадиційні матеріали -- холодна порцеляна -- глина -- прийоми ліплення -- гравірування -- гіпс -- моторика рук Анотація: Поради фахівця. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 52 Половіна, О. Операція "аплікація": від підготовки до реалізації / Олена Половіна> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 6. - С. 62–63.
Кл.слова (ненормовані): дошкільні навчальні заклади -- методика навчання -- образотворче мистецтво -- аплікація -- квілінг -- декупаж -- декорування Анотація: Поради вихователям і батькам: у якому віці і з чого починати, як працювати у техніці квілінгу. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2018/1 Журнал 2018р. N 1 Половіна, О. Педагог для дошкільника: хто він? / Олена Половіна. - С.4–10. Святенко, О. Секрети оперативного управління для вихователя-методиста / Олена Святенко. - С.11–17. Імідж вихователя-методиста як керівника: компетентнісний підхід. - С.18–20. Формуємо культуру ділового спілкування в педагогічному колективі. - С.[21]. Стиль керівництва та спілкування вихователя-методиста : анкета для педагогів закладу дошк. освіти. - С.22–23. Алєксєєнко, К. Переглянь вебінар – отримай сертифікат! / Катерина Алєксєєнко. - С.24–26. Бєлєнька, Г. Ранок радісних зустрічей / Ганна Бєлєнька, Інна Кондратець. - С.27–35. Черешнюк, О. Визначаємо готовність вихователів до економічного виховання дошкільників / Олена Черешнюк. - С.36–40. Соціально-економічне виховання дошкільників. - С.41–44. Соціально-економічне виховання дошкільників: основні терміни та поняття. - С.45. Корнєєва, О. Парк професій, або Як зацікавити дошкільників професіями дорослих / Оксана Корнєєва, Ольга Стягунова. - С.46–53. День спонтанного прояву доброти. - С.54–55. Джемула, Г. Хай живе доброта! : сценарій свята до Дня спонтан. прояву доброти для дітей дошк. віку / Галина Джемула. - С.56–60. Михайленко, О. Співчуття і доброта здатні творити дива : конспект заняття з морал. виховання для дітей ст. групи / Оксана Михайленко, Анастасія Василенко. - С.61–64. [Добірка матеріалів щодо сертифікації педагогічних працівників дошкільних навчальних закладів]. - С.[69–71]. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 52 Половіна, О. Педагог для дошкільника: хто він? / Олена Половіна> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 1. - С. 4–10. - Зміст: Лідерство в освіті ; Як оціники ефективність закладу освіти? ; Творча самореалізація – основа професіоналізму ; Портрет сучасного вихователя ; Додаток : 8 критеріїв моніторингу професійного портрета вихователя-методиста.
Кл.слова (ненормовані): дошкільні навчальні заклади -- вихователі -- професіоналізм -- лідерство -- ефективність -- самореалізація -- творчий потенціал -- особистісні якості -- педагогічна імпровізація -- вихователь-методист -- професійний портрет Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2018/4 Журнал 2018р. N 4 Романюк, І. Формулювання завдання на новий навчальний рік / Ірина Романюк. - С.4–9. Дралюк, Я. SWOT-аналіз як інструмент стратегічного планування методичної роботи / Яна Дралюк, Людмила Гриненко. - С.10–15. Кіндрат, І. Технологія Mind Mapping: джерела, концептуальні засади, термінологія / Інна Кіндрат. - С.16–22. - Бібліогр.: 4 назв. Бєлєнька, Г. Як спонукати дітей бігти на заняття наввипередки / Ганна Бєлєнька, Олена Половіна. - С.23–27. 8 порад вихователю: як легко й невимушено занурювати дошкільників в атмосферу занять. - С.[28]. Карабаєва, І. Визначаємо рівень предметно-практичної компетенції старших дошкільників / Ірина Карабаєва. - С.29–32. Карабаєва, І. Здоров’язбережувальна компетенція: визначаємо рівень сформованості у старших дошкільників / Ірина Карабаєва. - С.33–35. Дуброва, Н. На варті безпеки життєдільності дітей / Наталія Дуброва. - С.36–39. Як оповістити про лихо – пожежа в дитсадку!. - С.[40–41]. 9 порад, як ефективно навчити працівників прийомів домедичної допомоги. - С.[42–44]. Перевіряємо знання з безпеки життєдіяльності дітей. - С.45–47. Лісіченко, О. Безпека життєдіяльності: формуємо навички в дошкільників / Олена Лісіченко. - С.48–53. Лісіченко, О. Хвилинки безпеки / Олена Лісіченко. - С.[54–56]. Загартовування замість лікування. - С.56. Лісіченко, О. Безпека життєдіяльності: працюємо з батьками / Олена Лісіченко. - С.57–60. Гуцол, С. День батька: святкуємо спільно з родинами / Світлана Гуцол. - С.61–63. День батька. - С.64–65. Лебедєва, Н. Хата на тата : сценарій розхваги для дітей ст. дошк. віку / Наталія Лебедєва. - С.66–69. Загартовування замість лікування. - С.56. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Б 11 Бєлєнька, Г. Як спонукати дітей бігти на заняття наввипередки / Ганна Бєлєнька, Олена Половіна> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 4. - С. 23–27. - Зміст: Заохочуємо дітей до заняття; Активізуємо інтерес до спілкування: стимули та прийоми ; Зацікавлюємо малюків ; Інтригуємо старших дошкільників.
Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- режим дня -- заняття -- заохочення -- зацікавлення Анотація: У статті подано поради щодо непомітного та комфортного переходу з одного виду діяльності на інший під час пербування дошкільників у закладі дошкільної освіти. Дод.точки доступу: Половіна, О. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2018/5 Журнал 2018р. N 5 Кіндрат, І. Інтелектуальна карта як засіб символізації і систематизації інформації / Інна Кіндрат. - С.4–14. Половіна, О. 5 кроків до вдосконалення діяльності закладу дошкільної освіти / Олена Половіна, Наталія Савінова. - С.15–19. Готуємося до літнього оздоровчого періоду: хто що робить. - С.[20–23]. Бєлєнька, Г. Як весело й цікаво підготуватися до прогулянки / Гання Бєлєнька, Ірина Товкач. - С.24–29. Вчимо дитину збиратися на прогулянку самостійно. - С.30–31. Терещенко, І. Геометрію вивчаємо, її фігури всюди помічаємо / Ірина Терещенко. - С.32–37. Замедянська, Т. Спілкуємося з дитиною правильно / Тамара Замедянська, Інна Литвин. - С.38–41. Дідус, І. Казка в системі мовленнєвого розвитку дошкільників / Ірина Дідус. - С.42–48. Свято Івага Купала: традиції та символи. - С.49–50. Войтко, М. "Ой, на Івана, та й на Купала" : сценарій муз розваги для дітей мол., серед. і ст. дошк. віку / Мирослава Войтко, Інга Михайлова. - С.51–53. Карабаєва, І. Моніторимо рівень природничо-екологічної компетенції старших дошкільників / Ірина Карабаєва. - С.54–57. Карабаєва, І. Моніторимо рівень родинно-побутової компетенції старших дошкільників / Ірина Карабаєва. - С.58–61. Про затвердження Примірного положення про методичний кабінет закладу дошкільної освіти : наказ ... від 16 квіт. 2018 р. № 372. - С.63–65. Щодо забезпечення наступності дошкільної та початкової освіти : лист ... від 19 квіт 2018 р. № 1/9-249. - С.66–71. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 52 Половіна, О. 5 кроків до вдосконалення діяльності закладу дошкільної освіти / Олена Половіна, Наталія Савінова> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 5. - С. 15–19. - Зміст: Крок 1. Аналізуємо й оцінюємо результати діяльності закладу дошкільної освіти ; Крок 2. З’ясовуємо проблеми педагогів ; Крок 3. З’ясовуємо внутрішні резерви ; Крок 4. Перетворюємо заклад на самонавчальну систему ; Крок 5. Упроваджуємо технологію проектного офісу.
Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- оцінювання -- проблеми педагогів -- внутрішні резерви -- самонавчальна система -- проектний офіс, технологія Анотація: В статті описано критерії визначення якості наданої дошкільникам освіти; компоненти аналізу освітньої діяльності педагогів закладів дошкільної освіти; закцентовано увагу на організації колективної експертної діяльності та створення самонавчального закладу дошкільної освіти з використанням технології проектного офісу. Дод.точки доступу: Савінова, Н. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2018/10 Журнал 2018р. N 10 Гавриш, Н. Знайоме невідоме покоління, або Хто ти, малюку? / Наталія Гавриш. - С.4–10. Розвивальне предметне середовище: завдання вихователя. - С.11. Розвивальне предметне середовище: чим наповнити осередки. - С.12–20. Іграшки-монстрики – мода проти психологічного здоров’я дитини : [пам’ятка для батьків]. - С.21. Проводимо пальчикові ігри : рек. для батьків та педагогів : [пам’ятка]. - С.22. Половіна, О. Ранній розвиток дитини: потреба соціуму чи батьківські амбіції? / Олена Половіна. - С.23–30. 10 заборон для дорослих : [пам’ятка]. - С.31. Біла, І. Уроки батьківства – шлях до ефективної сімейної взаємодії / Ірина Біла. - С.32–37. Стаєнна, О. Ігрова діяльність дошкільників: сучасний формат / Олена Стаєнна. - С.38–42. Терещенко, І. Як розвивати моторику в дошкільників / Ірина Терещенко. - С.43–48. Календар ключових дат. - С.49. Атестація у числовому вимірі. - С.50. Моніторинг майстерності педагогів, яких атестують. - С.51. Кіндрат, І. Інтелектуальні карти в самоосвітній діяльності / І. Кіндрат. - С.52–61. Святкові подарунки, або Магія в простих речах. - С.62–63. Левченко, Т. Навчи мене дарувати подарунки / Тетяна Левченко, Людмила Клименко. - С.64–67. Гусак, О. На порятунок Снігуроньки : конспект комплекс. заняття / Ольга Гусак. - С.68–71. Розвиток особистості: термінологічний путівник. - С.30. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 52 Половіна, О. Ранній розвиток дитини: потреба соціуму чи батьківські амбіції? / Олена Половіна> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 10. - С. 23–30. - Зміст: Що таке емоційний інтелект ; Які чинник сприяють успішності особистості, а які їй перешкоджають ; Як змінити стереотипи щодо чинників успішності ; Які є методи формування емоційного інтелекту.
Кл.слова (ненормовані): дошкільна освіта -- емоційний розвиток -- емоційний інтелект -- інтелектуальний розвиток -- складові -- структура -- успішність особистості -- чинники -- ранній розвиток -- негативні механізми -- роль батьків -- успішність -- чинники -- випереджальний розвиток -- методи формування Анотація: У статті йдеться про проблеми пов’язані з випереджальним розвитком дітей раннього віку та формування емоційного інтелекту дітей як передумови успішності особистості. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2018/12 Журнал 2018р. N 12 Половіна, О. Методичний тиждень, або Лайфхаки методичного супроводу педагогів / Олена Половіна, Наталія Савінова. - С.4–11. Покрокова організація методичного тижня у ЗДО. - С.[12]. 12 правил роботи в групі під час тренінгу. - С.[13]. Штилюк, Н. Тиждень Доброго Янгола : сценарій метод. тижня / Наталія Штилюк. - С.14–25. Коваленко, А. Кафе "Дошкільник": рецепти страв пед. кухні від майстрів / Алла Коваленко. - С.26–30. Ларіонова, Л. Методичний марафон – шляхи до професіоналізму / Людмила Ларіонова, Валентина Фоміна. - С.31–38. Нікітіна, Н. Педагогічний геокешинг, або У пошуках освітніх скарбів / Наталія Нікітіна. - С.39–43. Щодо організації діяльності інклюзивних груп у закладах дошкільної освіти. - С.44–50. Порошинська, Н. ЗДО, батьки та ІРЦ: нюанси взаємодії / Наталія Порошинська. - С.51–53. Дитина з особливими освітніми потребами у ЗДО. - С.54–57. Як народжуються свята? : до Міжнар. дня дарування книги. - С.58–59. Плосконна, М. Таємниці зниклих книг : літ. квест для дітей ст. групи / Марина Плосконна, Тетяна Левченко, Людмила Клименко. - С.60–63. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 52 Половіна, О. Методичний тиждень, або Лайфхаки методичного супроводу педагогів / Олена Половіна, Наталія Савінова> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 12. - С. 4–11. - Зміст: На що спрямовувати методичний супровід ; Які цілі та завдання реалізувати ; Як спланувати, організувати та провести ; Які переваги врахувати ; Додаток 1 : Орієнтовний план методичного тижня "Образотворення дітей дошкільного віку" ; Додаток 2 : Прогноз методичної активності педагагога ; Додаток 3 : Маршрутний лист педагога.
Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- методична робота -- методичний тиждень -- професійні компетентності -- методичний супровід -- методичні заходи -- орієнтовне планування -- образотворення -- прогнозування -- методична активність Анотація: У статті вміщено рекомендації фахівців щодо: професійних дефіцитів, які потребують методичного супроводу; створення комфортного методичного простору для педагогів; планування та проведення методичного тижня в закладах дошкільної освіти. Дод.точки доступу: Савінова, Н. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2019/1 Журнал 2019р. N 1 Білоус, С. Тематичний тиждень у дитячому садку / Світлана Білоус. - С.4–9. Ланько, А. Тижнева подорож Книголандією / Анжеліка Ланько. - С.10–14. Половіна, О. Мистецька освіта дошкільників: не відтворювати, а творити / Олена Половіна. - С.15–22. Денисенко, Т. Розкриваємо творчий потенціал старших дошкільників: авторський підхід / Тетяна Денисенко. - С.23–34. Художньо-естетичний розвиток дітей : [тест для самоперевірки]. - С.35–36. Боровська, О. Готовність дитини до НУШ: важливі аспекти / Олена Боровська, Наталя Стаценко. - С.37–41. Поради для батьків майбутніх першоласників : [пам’ятка для батьків]. - С.[42]. Сербіна, Н. Дитячий садок, батьки та школа: форми ефективної взаємодії / Наталія Сербіна, Ірина Січкар, Майя Молочко. - С.43–47. 6 правил успішного спілкуваня з батьками : [пам’ятка для педагогів] / [підгот. Майя Молочко]. - С.[48]. Як вибрати книжки для дітей : [інформ. стенд для батьків] / [підгот: Олена Смішная, Світлана Чередніченко]. - С.[49–50]. Савінова, Н. Система "5S": смисл та правила застосування / Наталія Савінова. - С.51–54. Атестація у ЗДО: вивчаємо досвід педагогів, підбиваємо підсумки роботи : [пам’ятка для вихователя-методиста]. - С.[55–56]. Половіна, О. Свято: розважати чи розважатися? / Олена Половіна. - С.57–61. Про що нам ліс розповідає? До Міжнародного дня лісів. - С.62–63. Тертишна, Н. Пробудження дерев : конспект інтегр. заняття естетично-худож. активності для дітей серед. групи / Наталія Тертишна. - С.64–67. Шараєвська, І. Стрітення: сценарій фольклорного свята / Ірина Шараєвська, Наталія Степаненко. - С.68–71. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 52 Половіна, О. Мистецька освіта дошкільників: не відтворювати, а творити / Олена Половіна> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 1. - С. 15–22. - Зміст: Як розкривати творчі здібності ; Як інтегрувати образотворче та музичне мистецтво ; Як розвивати музичні задатки ; Додаток 1 : Художньо-педагогічне спілкування в середній групі ; Додаток 2 : Художньо-педагогічне спілкування в старшій групі.
Кл.слова (ненормовані): мистецька освіта дошкільників -- творчі здібності дошкільників -- образотворче мистецтво в дошкільному закладі -- музичне мистецтво -- музичні здібності дошкільників -- художньо-педагогічне спілкування -- старший дошкільний вік -- середній дошкільний вік Анотація: У статті йдеться про організацію мистецької освіти в закладах дошкільної освіти. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 52 Половіна, О. Свято: розважати чи розважатися? / Олена Половіна> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 1. - С. 57–61. - Зміст: Ставлення до свята в дитячому садку ; Радість спільними зусиллями.
Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- свята -- ставлення -- організація -- театральні ігри -- технічний супровід -- костюми -- декорації Анотація: У статті йдеться про організацію свят в закладах дошкільної освіти. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2019/2 Журнал 2019р. N 2 Кочерга, О. Психофізіологічний аспект народження партнерства / Олександр Кочерга. - С.4–12. Савінова, Н. Компетентнісне навчання і партнерська взаємодія: уникаємо помилок / Наталія Савінова. - С.13–20. Безсонова, О. Форми групової взаємодії дошкільників / Ольга Безсонова, Лариса Дудинська. - С.21–29. Бернацька, О. Як загасити агресію батьків: поради вихователю / Олена Бернацька. - С.30–31. Дитина погано поводиться: як про це повідомити батькам, щоб заручитися їхньою підтримкою : [поради вихователю]. - С.[32–33]. Як запобігти стресу та подолати його : [поради вихователю]. - С.[34]. Партнерська взаємодія учасників освітнього процесу: Що До Чого : [тест для самоперевірки]. - С.35–37. Ночвінова, О. Workshop у дитячому садку, або Творимо дива разом / Олена Ночвінова. - С.38–40. Половіна, О. Розвиваємо творчий потенціал дітей під час прогулянки / Олена Половіна. - С.41–45. Щоб зима була в радість, або Як уберегти дитину від обмороження : [буклет для батьків]. - С.[46–47]. Коваленко, А. Квест у методичному кабінеті / Алла Коваленко. - С.48–51. Вербська, О. Інтерактивний куб, або Лайфхаки вихователю з формування у дітей навичок пожежної безпеки / Оксана Вербська. - С.52–57. Джемула, Г. Будемо друзями вогню! : сценарій розваги для дітей старш. дошк. віку до Дня пожеж. безпеки / Галина Джемула. - С.60–63. Положення про конкурс "Методична кухня: оригінальні рецепти від шефа". - С.64–66. Атестація у ЗДО: поширені запитання. - С.[70–71]. "Ігри" з вогнем. До Дня пожежної безпеки . - С.58–59. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 52 Половіна, О. Розвиваємо творчий потенціал дітей під час прогулянки / Олена Половіна> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 2. - С. 41–45. - Зміст: У чому універсальність природи ; Чим урізноманітнити прогулянку ; Як милуватися зимою та додавати кольори ; Які ігри розвинуть творчість на прогулянці.
Кл.слова (ненормовані): естетичне сприйняття природи -- естетичне виховання дошкільників -- природне довкіля -- творчий потенціал дітей Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |