П 52 Половіна, О. 5 кроків до вдосконалення діяльності закладу дошкільної освіти / Олена Половіна, Наталія Савінова> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 5. - С. 15–19. - Зміст: Крок 1. Аналізуємо й оцінюємо результати діяльності закладу дошкільної освіти ; Крок 2. З’ясовуємо проблеми педагогів ; Крок 3. З’ясовуємо внутрішні резерви ; Крок 4. Перетворюємо заклад на самонавчальну систему ; Крок 5. Упроваджуємо технологію проектного офісу.
Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- оцінювання -- проблеми педагогів -- внутрішні резерви -- самонавчальна система -- проектний офіс, технологія Анотація: В статті описано критерії визначення якості наданої дошкільникам освіти; компоненти аналізу освітньої діяльності педагогів закладів дошкільної освіти; закцентовано увагу на організації колективної експертної діяльності та створення самонавчального закладу дошкільної освіти з використанням технології проектного офісу. Дод.точки доступу: Савінова, Н. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Г 12 Гавриш, Н. Середовищна модель – панацея? Ламаємо стереотипи / Наталія Гавриш> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 5. - С. 4–1. - Зміст: Як змінилася дошкільна освіта ; Чому середовищна модель ; Чи послаблюється позиція вихователя в середовищній моделі ; Які нові акценти освітньої роботи в умовах розвивального середовища
Кл.слова (ненормовані): організація дошкільної освіти -- середовищна модель -- розвивальне середовище -- педагогічна діяльність -- самостійна діяльність -- навчання за зразком -- планування -- форми роботи -- освітня робота Анотація: У статті описано середовищну модель організації життєдіяльності дошкільників. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |