> Шифр: Д199251/2007/5 Журнал 2007р. N 5 Кононко, О. Особистісна орієнтація - пріоритет сьогодення / О. Кононко. - С.3-6 Бєлєнька, Г. Експериментування - крок до пізнання / Г. Бєлєнька. - С.7-10 Титаренко, Т. Мистецтво бути щасливою / Т. Титаренко. - С.11-15 Стриженко, Л. Художня студія: розвиток творчих здібностей / Л. Стриженко. - С.20-21 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Бєлєнька, Г. Експериментування - крок до пізнання [Текст] / Г. Бєлєнька> // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2007. - N5. - С. 7-10 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільне виховання--екологічне виховання Кл.слова (ненормовані): експериментування Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ДС-1/2010/9(березень) Газета 2010р. N 9(березень) Бєлєнька, Г. З любов'ю про любов, або Дорослі міркування про дитячу закоханість / Г. Бєлєнька. - С.2 Веракса, М. Структкрно-діалектичний підхід у психології розвитку / М. Веракса. - С.4-6 Борисова, О. Потреба виправлення мовленнєвих дефектів у системі виховання й навчання дітей / О. Борисова, Н. Сєдих. - С.1-2 (Вкладка) Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Б 11 Бєлєнька, Г. З любов'ю про любов, або Дорослі міркування про дитячу закоханість [Текст] / Г. Бєлєнька> // Дитячий садок : Часопис для педагогів-"дошкільників". - 2010. - N 9(березень). - С. 2 Рубрики: Дошкільна освіта--почуття дитини Кафедра дошкільної освіти Кл.слова (ненормовані): дитяча закоханість Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: Д958996/2010/8(серпень) Журнал 2010р. N 8(серпень) Бєлєнька, Г. Зростання дошкільника в праці / Г. Бєлєнька. - С.3-112 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Б 11 Бєлєнька, Г. Зростання дошкільника в праці [Текст] / Г. Бєлєнька> // Дитячий садок. Бібліотека. - 2010. - N 8(серпень). - С. 3-112 Рубрики: Дошкільне виховання--трудове виховання Кафедра дошкільної освіти Кл.слова (ненормовані): праця дітей -- я у світі (програма розвитку) -- БАЗОВА ПРОГРАМА Я У СВІТІ (ПРОГРАМА РОЗВИТКУ) -- дошкільний заклад Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2013/5 Журнал 2013р. N 5 Бєлєнька, Г. Золота лінія перетину домашнього і суспільного виховання дітей дошкільного віку / Г. Бєлєнька. - С.4-10. Варламова, Людмила. Партнерська взаємодія педагога з дитиною / Л. Варламова. - С.11-18. Тест для визначення характеру взаємодії вихователя з дітьми. - С.19. Шалда, Наталія. Літо дітям - на добро, на втіху, або особливості планування роботи з дошкільниками влітку / Н. Шалда. - С.20-29. Садова, Надія. Замовляємо видання напряму "МЦФЕР : Освіта" через інтернет; крок за кроком / Н. Садова. - С.30-32. Миронова, Світлана. Оформлення документації вчителями-дафектологами та вчителями-логопедами спеціального дошкільного навчального закладу / С. Миронова. - С.33-44. Нмзковська, Олена. Гармонія родинних стосунків різних поколінь - необхідна умова родинного виховання / О. Нмзковська. - С.45-53. Старченко, Валентина. Рідний дім - центр просторового буття дитини / В. Старченко. - С.54-62. Кущова, Тетяна. Реалізація творчого освітнього проекту "Батьківські родзинки для кожної дитинки" / Т. Кущова, О. Мельник. - С.63-67. Користуємося календарем. - С.68-69. Джемула, Галина. День родини / Г. Джемула. - С.70-75. Суховерха, Ганна. Свято шоколаду / Г. Суховерха. - С.76-78. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Бєлєнька, Г. Золота лінія перетину домашнього і суспільного виховання дітей дошкільного віку / Г. Бєлєнька> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 5. - С. 4-10. Рубрики: Дошкільне виховання--домашнє виховання Дошкільне виховання--суспільне виховання Кл.слова (ненормовані): домашнє виховання дітей -- родинне виховання дітей -- суспільне виховання дітей -- взаємини дітей і вихователів -- авторські оповідки -- адаптація до дошкільних закладів -- формування особистості Анотація: У статті розглядаються причини небажання дитини відвідувати дитячий садок, проблеми взаємодії та спілкування її з оточенням. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
> Шифр: ВМДЗ/2018/1 Журнал 2018р. N 1 Половіна, О. Педагог для дошкільника: хто він? / Олена Половіна. - С.4–10. Святенко, О. Секрети оперативного управління для вихователя-методиста / Олена Святенко. - С.11–17. Імідж вихователя-методиста як керівника: компетентнісний підхід. - С.18–20. Формуємо культуру ділового спілкування в педагогічному колективі. - С.[21]. Стиль керівництва та спілкування вихователя-методиста : анкета для педагогів закладу дошк. освіти. - С.22–23. Алєксєєнко, К. Переглянь вебінар – отримай сертифікат! / Катерина Алєксєєнко. - С.24–26. Бєлєнька, Г. Ранок радісних зустрічей / Ганна Бєлєнька, Інна Кондратець. - С.27–35. Черешнюк, О. Визначаємо готовність вихователів до економічного виховання дошкільників / Олена Черешнюк. - С.36–40. Соціально-економічне виховання дошкільників. - С.41–44. Соціально-економічне виховання дошкільників: основні терміни та поняття. - С.45. Корнєєва, О. Парк професій, або Як зацікавити дошкільників професіями дорослих / Оксана Корнєєва, Ольга Стягунова. - С.46–53. День спонтанного прояву доброти. - С.54–55. Джемула, Г. Хай живе доброта! : сценарій свята до Дня спонтан. прояву доброти для дітей дошк. віку / Галина Джемула. - С.56–60. Михайленко, О. Співчуття і доброта здатні творити дива : конспект заняття з морал. виховання для дітей ст. групи / Оксана Михайленко, Анастасія Василенко. - С.61–64. [Добірка матеріалів щодо сертифікації педагогічних працівників дошкільних навчальних закладів]. - С.[69–71]. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Б 11 Бєлєнька, Г. Ранок радісних зустрічей / Ганна Бєлєнька, Інна Кондратець> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 1. - С. 27–35. - Зміст: Ранок починається вдома ; Структура ранку в дошкільному закладі ; З рук до рук: зустрічаємо дітей ; Коло радості: ранкові зустрічі ; Рефлексійні кола ранкового спілкування ; Підсумковий акорд ; Додаток : Форми роботи з дітьми.
Кл.слова (ненормовані): дошкільні навчальні заклади -- ранкові зустрічі в ЗДО -- дошкільники -- форми роботи -- емоційний настрій -- емоційний стан Анотація: У статті йдеться про організацію ранкових зустрічей дітей у дошкільному навчальному заклалі. Дод.точки доступу: Кондратець, І. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2018/2 Журнал 2018р. N 2 Кононко, О. Виховуємо совість у дошкільному віці: чи не зарано? / Олена Кононко. - С.4–15. Як виховати чесну дитину. - С.[16]. Агіляр, Туклер В. Сюжетно-рольова гра як засіб виховання ініціативності / Вікторія Агіляр Туклер. - С.17–22. Буданцева, Н. Самооцінка старших дошкільників / Наталія Буданцева. - С.23–31. Безсонова, О. Полілог: просто про складне / Ольга Безсонова. - С.32–37. 6 прийомів ефективної взаємодії з колективом. - С.[36–40]. Бєлєнька, Г. Ранкова гімнастика від А до Я / Ганна Бєлєнька, Лариса Гаращенко. - С.41–46. Моніторинг якості проведення ранкової гімнастики : [шпаргалка]. - С.[47]. Проводимо ранкову гімнастикку правильно. - С.48–50. Тоцька, Т. Добре слово, або Як прищепити любов до рідної мови / Тетяна Тоцька. - С.51–57. Міжнародний день води. - С.58–59. Лизогуб, М. Вода – джерело життя : розвага для ст. дошкільнят / М. Лизогуб. - С.60–64. Рубальська, Н. Музично-дидактична казка як форма розваги : Наталія Рубальська / Н. Рубальська. - С.65–71. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Б 11 Бєлєнька, Г. Ранкова гімнастика від А до Я / Ганна Бєлєнька, Лариса Гаращенко> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 2. - С. 41–46. - Зміст: Структура ранкової гімнастики ; Педагогічний супровід ; Додаток 1 : Особливсті педагогічного супроводу в кожній віковій групі : рек. для педагогів ; Ранкова гімнастика на повітрі ; Сучасні підходи ; Додаток 2 : Домагаємося оздоровчого ефекту ранкової гімнастики : рек. для педагогів
Кл.слова (ненормовані): дошкільне виховання -- фізичне виховання -- ранкова гімнастика -- структура -- педагогічний супровід -- сучасні підходи -- рекомендації -- гімнастика на повітрі -- оздоровчий ефект Анотація: У статті йдеться про сенс ранкової гімнастики та особливості її проведення у закладі дошкільної освіти. Дод.точки доступу: Гаращенко, Л. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2018/3 Журнал 2018р. N 3 Навчаймося дистанційно: інтелектуальні карти в професійному житті педагога. - С.4–10. Молчанюк, К. Лепбук – розвивальна книжка з індивідуальним характером / Кароліна Молчанюк. - С.11–17. Безсонова, О. Свобода самовизначення, або Формуємо успішну особистість на етапі дошкільного дитинства / Ольга Безсонова. - С.18–24. Лохвицька, Л. Казка вчить, як на світі жить, або Вчимо творити добро через казку / Любов Лохвицька. - С.25–33. Чернишова, Л. Формуємо уявлення про відносність добра і зла: робота з казкою / Лана Чернишова. - С.[34–35]. Бєлєнька, Г. Запрошуємо до столу, або Як виховувати культуру харчування / Ганна Бєлєнька, Світлана Кондратюк. - С.36–42. Як поліпшити апетит дитини. - С.43. Якщо дитина відмовляється від їжі. - С.44. Організовуємо режимні моменти, пов’язані з харчуванням дітей, правильно. - С.45–47. Джемула, Г. Як вивчити з дитиною числа та цифри: порадник для батьків / Галина Джемула. - С.48–53. Всесвітній день перелітніх птахів. - С.54–55. Джемула, Г. Прилітайте, птахи, прилітайте! : сценарій муз. розваги до Всесвіт. дня перелі. птахів / Галина Джемула. - С.56–60. Карабаєва, І. Сенсорно-пізнавальна компетенція: визначаємо рівень сформованості у старших дошкільників / Ірина Карабаєва. - С.61–68. Карабаєва, І. Моніторимо рівень сформованості математичної компетенції старших дошкільників / Ірина Карабаєва. - С.69–71. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Б 11 Бєлєнька, Г. Запрошуємо до столу, або Як виховувати культуру харчування / Ганна Бєлєнька, Світлана Кондратюк> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 3. - С. 36–42. - Зміст: Готуємося до прийому їжі ; Організовуємо процес прийому їжі ; Вивчаємо правила етикету ; Правила для вихователя ; Додаток : Віршики й загадки для супроводу гігієнічних процедур дошкільників.
Кл.слова (ненормовані): дошкільне виховання -- валеологічне виховання -- культура харчування -- прийом їжі -- організація -- етикет -- правила -- гігієнічні процедури -- вірші -- загадки Дод.точки доступу: Кондратюк, С. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2018/4 Журнал 2018р. N 4 Романюк, І. Формулювання завдання на новий навчальний рік / Ірина Романюк. - С.4–9. Дралюк, Я. SWOT-аналіз як інструмент стратегічного планування методичної роботи / Яна Дралюк, Людмила Гриненко. - С.10–15. Кіндрат, І. Технологія Mind Mapping: джерела, концептуальні засади, термінологія / Інна Кіндрат. - С.16–22. - Бібліогр.: 4 назв. Бєлєнька, Г. Як спонукати дітей бігти на заняття наввипередки / Ганна Бєлєнька, Олена Половіна. - С.23–27. 8 порад вихователю: як легко й невимушено занурювати дошкільників в атмосферу занять. - С.[28]. Карабаєва, І. Визначаємо рівень предметно-практичної компетенції старших дошкільників / Ірина Карабаєва. - С.29–32. Карабаєва, І. Здоров’язбережувальна компетенція: визначаємо рівень сформованості у старших дошкільників / Ірина Карабаєва. - С.33–35. Дуброва, Н. На варті безпеки життєдільності дітей / Наталія Дуброва. - С.36–39. Як оповістити про лихо – пожежа в дитсадку!. - С.[40–41]. 9 порад, як ефективно навчити працівників прийомів домедичної допомоги. - С.[42–44]. Перевіряємо знання з безпеки життєдіяльності дітей. - С.45–47. Лісіченко, О. Безпека життєдіяльності: формуємо навички в дошкільників / Олена Лісіченко. - С.48–53. Лісіченко, О. Хвилинки безпеки / Олена Лісіченко. - С.[54–56]. Загартовування замість лікування. - С.56. Лісіченко, О. Безпека життєдіяльності: працюємо з батьками / Олена Лісіченко. - С.57–60. Гуцол, С. День батька: святкуємо спільно з родинами / Світлана Гуцол. - С.61–63. День батька. - С.64–65. Лебедєва, Н. Хата на тата : сценарій розхваги для дітей ст. дошк. віку / Наталія Лебедєва. - С.66–69. Загартовування замість лікування. - С.56. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Б 11 Бєлєнька, Г. Як спонукати дітей бігти на заняття наввипередки / Ганна Бєлєнька, Олена Половіна> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 4. - С. 23–27. - Зміст: Заохочуємо дітей до заняття; Активізуємо інтерес до спілкування: стимули та прийоми ; Зацікавлюємо малюків ; Інтригуємо старших дошкільників.
Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- режим дня -- заняття -- заохочення -- зацікавлення Анотація: У статті подано поради щодо непомітного та комфортного переходу з одного виду діяльності на інший під час пербування дошкільників у закладі дошкільної освіти. Дод.точки доступу: Половіна, О. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2018/5 Журнал 2018р. N 5 Кіндрат, І. Інтелектуальна карта як засіб символізації і систематизації інформації / Інна Кіндрат. - С.4–14. Половіна, О. 5 кроків до вдосконалення діяльності закладу дошкільної освіти / Олена Половіна, Наталія Савінова. - С.15–19. Готуємося до літнього оздоровчого періоду: хто що робить. - С.[20–23]. Бєлєнька, Г. Як весело й цікаво підготуватися до прогулянки / Гання Бєлєнька, Ірина Товкач. - С.24–29. Вчимо дитину збиратися на прогулянку самостійно. - С.30–31. Терещенко, І. Геометрію вивчаємо, її фігури всюди помічаємо / Ірина Терещенко. - С.32–37. Замедянська, Т. Спілкуємося з дитиною правильно / Тамара Замедянська, Інна Литвин. - С.38–41. Дідус, І. Казка в системі мовленнєвого розвитку дошкільників / Ірина Дідус. - С.42–48. Свято Івага Купала: традиції та символи. - С.49–50. Войтко, М. "Ой, на Івана, та й на Купала" : сценарій муз розваги для дітей мол., серед. і ст. дошк. віку / Мирослава Войтко, Інга Михайлова. - С.51–53. Карабаєва, І. Моніторимо рівень природничо-екологічної компетенції старших дошкільників / Ірина Карабаєва. - С.54–57. Карабаєва, І. Моніторимо рівень родинно-побутової компетенції старших дошкільників / Ірина Карабаєва. - С.58–61. Про затвердження Примірного положення про методичний кабінет закладу дошкільної освіти : наказ ... від 16 квіт. 2018 р. № 372. - С.63–65. Щодо забезпечення наступності дошкільної та початкової освіти : лист ... від 19 квіт 2018 р. № 1/9-249. - С.66–71. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Б 11 Бєлєнька, Г. Як весело й цікаво підготуватися до прогулянки / Ганна Бєлєнька, Ірина Товкач> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 5. - С. 24–29. - Зміст: Готуйтеся до прогулянки послідовно ; Навчайтеся самістійності планомірно.
Дошкільне виховання--соціальне виховання Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- прогулянки -- підготовка -- одягання -- взування -- самостійність -- ігри -- соціальне виховання Анотація: У статті йдеться про використання педагогічних "родзинок" в процесі організації прогулянок у закладах дошкільної освіти, в навчанні правильної послідовності одягання і взування, у фомуванні самостійності дитини. Дод.точки доступу: Товкач, І. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2018/6 Журнал 2018р. N 6 Терещенко, Л. Комунікативна компетентність педагога: три методики для діагностування / Людмила Терещенко. - С.4–11. Савінова, Н. Як спілкуватися з педагогами корисно і приємно: сім порад вихователю-методисту / Наталія Савінова. - С.12–15. Кіндрат, І. Технологія складання інтелектуальних карт: плануємо освітній процес / Інна Кіндрат. - С.16–24. - Бібліогр.: 2 назви. Бондаренко, А. Зв’язне мовлення засобами наочного моделювання / Анжела Бондаренко, Оксана Сизонова. - С.25–33. Грицишина, Т. Моделюємо навколишній світ / Таїсія Грицишина. - С.34–41. Терещенко, І. Де живе саламандра, або Географія для дошкільників / Ірина Терещенко. - С.42–46. Савінова, Н. Де заховано скарб, або Геокешинг у дитячомку садку / Наталія Савінова. - С.47–51. Бєлєнька, Г. Прогулянка – час яскравих вражень, активності й пізнання / Ганна Бєлєнька, Марина Машовець. - С.52–58. Організовуємо прогулянку для дошкільників. - С.59–60. Настільки добре я виконую свою роботу? : тест для самооцінювання діяльності вихователя-методиста закладу дошк. освіти. - С.61. Як педагогу подолати страх, спілкуючись із керівником. - С.[62–63] Пухнастий друг: як відзначити Міжнародний день кота. - С.64–65. Джемула, Г. Котячі справи : сценарій розваги до Міжнар. дня кота для дітей ст. групи / Галина Джемула. - С.66–71. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |