15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 5 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2006. - 198 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 24.00 грн.
    Зміст:
Крутій, К. Л. Термінологічне поле інновацій в дошкільній освіті / К. Л. Крутій. - С .6-9
Захарова, В. Л. Природа й типологічні особливості дитячої творчості / В. Л. Захарова. - С .10-11
Демидова, Ю. О. Інноваційні підходи щодо визначення рівня пізнавальної самостійності старших дошкільників / Ю. О. Демидова. - С .12-15
Шацька, Н. М. До питання формування культури мовної особитстості педагога / Н. М. Шацька. - С .16-18
Андрущенко, Т. До питання про компетентність та конкурентноспроможність майбутнього педагога / Т. Андрущенко. - С .19-20
Дяченко, С. В. Проблеми підготовки вихователів до формування основ комп’ютерної грамотності у старших дошкільників у контексті технологізаційної освітньої парадигми / С. В. Дяченко. - С .21-23
Нападій, Н. Мистецька діяльність як умова творчого розвитку дітей старшого дошкільного віку / Н. Нападій. - С .24-25
Котирло, Т. В. Сакральне хорове мистецтво в духовному розвитку особистості / Т. В. Котирло. - С .26-29
Лохвицька, Л. Алгоритм підготовки магістерського дослідження з дошкільної педагогіки / Л. Лохвицька. - С .30-31
Дем’яненко, С. Аналіз сучасного стану чинних програм початкової та дошкільної ланок освіти з мовно-понятійної роботи / С. Дем’яненко. - С .32-34
Химич, Н. Є. Впровадження основ християської культури в систему роботи дошкільних навчальних закладів / Н. Є. Химич. - С .35-37
Калмикова, Л. О. Психолінгвістика у формуванні психологічної компетентності фахівців дошкільного профілю / Л. О. Калмикова. - С .38-40
Мордоус, І. О. Концептуальні основи професійної підготовки фахівців кваліфікації "вихователь дітей дошкільного віку з правом проведення занять іноземною мовою" / І. О. Мордоус. - С .41-44
Бойко, О. Особливості формування мовленнєвої активності у дітей на заняттях з іноземної (англійської) мови / О. Бойко. - С .45-48
Грушевська, І. В. Використання інтерактивних методів у процесі підготовки майбутніх вихователів дитячих дошкільних закладів / І. В. Грушевська. - С .49-52
Бєлєнька, Г. В. Формування професійної мотивації учіння у студентів спеціальності "Дошкільне виховання" / Г. В. Бєлєнька. - С .56-61
Поліщук, К. М. Інтерактивні методи як шлях активізації пізнавальної активності студентів / К. М. Поліщук. - С .61-64
Позднякова, В. В. Логіко-математичний розвиток дошкільнят: інноваційні аспекти альтернативної технології математичної освіти / В. В. Позднякова, Н. В. Заплаткіна. - С .64-67
Лупінович, К. С. До проблеми формування етики міжнаціонального спілкування в дітей дошкільного віку / К. С. Лупінович. - С .67-70
Щербакова, К. Й. Технологія особистісно орієнтованого навчання дошкільників іноземної мови / К. Й. Щербакова, О.Д. Сидельникова. - С .70-72
Борисова, К. Й. Формування художньо-естетичної компетентності у майбутніх дошкільних працівників на заняттях з теорії та методики музичного виховання (з досвіду роботи) / К. Й. Борисова. - С .73-76
Білоусько, Л. В. Технологія використання матеріалізованих засобів наочності у формуванні елементарних математичних уявлень у дітей дошкільного віку / Л. В. Білоусько. - С .76-80
Андрющенко, Т. К. Формування у старших дошкільників ціннісного ставлення до власного здоров’я / Т. К. Андрющенко. - С .80-83
Пісоцька, Л. Динаміка суб’єктивних уявлень майбутніх вихователів ДНЗ про професійні якості фахівця дошкільної освіти / Л. Пісоцька. - С .83-86
Зінченко, Т. В. Формування екологічної культури у закладах освіти / Т. В. Зінченко. - С .86-89
Дубровский, В. Л. Духовное развитие дошкольника как цель и задача нравственного воспитания / В. Л. Дубровский, Л. А. Дубровская. - С .89-92
Останіна, Н. С. Соціально-педагогічна робота у сфері дозвілля з сім’єю, де є дитина дошкільного віку / Н. С. Останіна. - С .92-96
Новгородська, Ю. Г. Формування професійної готовності майбутніх вихователів до викладання художньої праці / Ю. Г. Новгородська. - С .96-99
Кот, Н. М. Форми роботи з батьками з екологічного виховання дошкільників / Н. М. Кот. - С .99-101
Пихтіна, Ніна Порфиріївна. До проблеми викладання курсу "ОПМ" студентам спеціальності "дошкільне виховання; практична психологія" за кредитно-модульною системою організації навчального процесу / Н. П. Пихтіна. - С .101-106
Богініч, О. Л. Концептуальні основи професійної підготовки майбутніх вихователів до фізкультурно-оздоровчої діяльності / О. Л. Богініч. - С .106-112
Заплішний, І. І. Формування професійної готовності майбутніх фахівців до оздоровлення дошкільнят / І. І. Заплішний. - С .112-116
Терещенко, Н. Особливості організації та проведення педагогічної практики студентів спеціальності "Дошкільне виховання" на різних ОКР / Н. Терещенко. - С .116-120
Машовець, М. А. Особливості професійної підготовки сучасного педагога дошкільної освіти / М. А. Машовець. - С .120-123
Зінченко, С. В. Використання етнічної кольорової символіки у процесі підготовки майбутніх дизайнерів / С. В. Зінченко. - С .123-127
Крюкова, О. І. Художньо-оцінна діяльність студентів в системі підготовки фахівців дошкільного виховання / О. І. Крюкова. - С .127-130
Бурова, О. Проблема підготовки майбутніх вихователів до забезпечення здорового способу життя дітей / О. Бурова. - С .130-133
Брежнєва, О. Г. Організаційно-методичні аспекти практичної підготовки студентів дошкільного фаху / О. Г. Брежнєва. - С .133-136
Долманова, О. О. Формування педагогічної техніки майбутніх вихователів на заняттях з "Основ педагогічної майстерності" / О. О. Долманова. - С .136-138
Криловець, М. Г. Використання міжпредметних зв’язків у професійній підготовці майбутніх вчителів / М. Г. Криловець. - С .138-141
Байер, О. Н. / О. Н. Байер. - С .141-144
Суддя, З. О. Удосконалення теоретико-практичної підготовки студентів до педагогічної практики в процесі вивчення фахових дисциплін / З. О. Суддя. - С .144-148
Кошелівська, О. І. Використання методу конкретних ситуацій у процесі підготовки до управлінської діяльності в системі дошкільної освіти / О. І. Кошелівська; Т. Т. Андрєєва. - С .148-151
Андрєєва, Т. Т. Ознайомлення майбутніх педагогів зі становленням етичних аспектів відношення "людина-природа" / Т. Т. Андрєєва; Н. В. Харченко. - С .151-154
Харченко, Н. В. Специфіка організації навчальної педагогічної практики студентів у ВНЗ І-ІІ р. а. / Н. В. Харченко; Т. Д. Кричковська. - С .154-158
Кричковська, Т. Д. Мотиви професійної самореалізації майбутніх фахівців дошкільної освіти / Т. Д. Кричковська; О. М. Кочерга. - С .158-162
Кочерга, О. М. Інтеграція психолого-педагогічних дисциплін та окремих методик у професійній підготовці майбутнього вчителя початкових класів / О. М. Кочерга; Н. Карпенко. - С .162-167
Карпенко, Н. Особливості організації педагогічного процесу у дошкільних закладах Швеції / Н. Карпенко; А. В. Василюк. - С .167-171
Василюк, А. В. Стан і тенденції дошкільної освіти в Польші / А. В. Василюк; О. Р. Павлішак. - С .171-176
Павлішак, О. Р. Супервізія та метод біографічних розвідок у підготовці соціальних педагогів в Австрії / О. Р. Павлішак; Ж. Петрова. - С .176-179
Петрова, Ж. Роль громадських педагогічних товариств кінця XIX - початку XX століття ( до 1920 року ) у розвитку явища педагогізації батьків дітей дошкільного віку / Ж. Петрова; О. В. Аніщенко. - С .179-183
Аніщенко, О. В. Професійно-художня освіта жінок у Німеччині та Франції (кінець XIX - початок XX століття) / О. В. Аніщенко; Ю. Косенко. - С .183-187
Косенко, Ю. Професійна підготовка кадрів із дошкільного виховання в Україні у другій половині XX - на початку XXI століття як історико-педагогічна проблема / Ю. Косенко; Р. Г. Новгородський. - С .187-191
Новгородський, Р. Г. Іграшка як засіб соціальної особистості в контексті педагогічної спадщини Тимофея Лубенця / Р. Г. Новгородський. - С .191-194
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15


Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (1), ав (1), пед. (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (1), ав (1), пед. (1), Ч.З.№2 (2)

Шифр: Д199251/2007/5
   Журнал

Дошкільне виховання [Текст] : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків/ Міністерство освіти і науки України. - К. : Світич, 1931 - . - ISSN 0321-1401. - Виходить щомісячно
2007р. N 5
Зміст:
Кононко, О. Особистісна орієнтація - пріоритет сьогодення / О. Кононко. - С.3-6
Бєлєнька, Г. Експериментування - крок до пізнання / Г. Бєлєнька. - С.7-10
Титаренко, Т. Мистецтво бути щасливою / Т. Титаренко. - С.11-15
Стриженко, Л. Художня студія: розвиток творчих здібностей / Л. Стриженко. - С.20-21
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Бєлєнька, Г.
    Експериментування - крок до пізнання [Текст] / Г. Бєлєнька // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2007. - N5. - С. 7-10 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільне виховання--екологічне виховання
Кл.слова (ненормовані):
експериментування


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ДС-1/2010/9(березень)
   Газета

Дитячий садок [Текст] : всеукраїнський часопис для педагогів-дошкільників. Шкільний світ. - К. : Шкільний світ, 1999 - . - Виходить двічі на місяць
2010р. N 9(березень)
Зміст:
Бєлєнька, Г. З любов'ю про любов, або Дорослі міркування про дитячу закоханість / Г. Бєлєнька. - С.2
Веракса, М. Структкрно-діалектичний підхід у психології розвитку / М. Веракса. - С.4-6
Борисова, О. Потреба виправлення мовленнєвих дефектів у системі виховання й навчання дітей / О. Борисова, Н. Сєдих. - С.1-2 (Вкладка)
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.1
Б 11


    Бєлєнька, Г.
    З любов'ю про любов, або Дорослі міркування про дитячу закоханість [Текст] / Г. Бєлєнька // Дитячий садок : Часопис для педагогів-"дошкільників". - 2010. - N 9(березень). - С. 2
ББК 74.1
Рубрики: Дошкільна освіта--почуття дитини
   Кафедра дошкільної освіти

Кл.слова (ненормовані):
дитяча закоханість


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: Д958996/2010/8(серпень)
   Журнал

Дитячий садок. Бібліотека [Текст]. Бібліотека Шкільного світу. - К. : Шкільний світ, 2007 - . - Виходить щомісячно
2010р. N 8(серпень)
Зміст:
Бєлєнька, Г. Зростання дошкільника в праці / Г. Бєлєнька. - С.3-112
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.1
Б 11


    Бєлєнька, Г.
    Зростання дошкільника в праці [Текст] / Г. Бєлєнька // Дитячий садок. Бібліотека. - 2010. - N 8(серпень). - С. 3-112
ББК 74.1
Рубрики: Дошкільне виховання--трудове виховання
   Кафедра дошкільної освіти

Кл.слова (ненормовані):
праця дітей -- я у світі (програма розвитку) -- БАЗОВА ПРОГРАМА Я У СВІТІ (ПРОГРАМА РОЗВИТКУ) -- дошкільний заклад


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ВМДЗ/2013/5
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2013р. N 5
Зміст:
Бєлєнька, Г. Золота лінія перетину домашнього і суспільного виховання дітей дошкільного віку / Г. Бєлєнька. - С.4-10.
Варламова, Людмила. Партнерська взаємодія педагога з дитиною / Л. Варламова. - С.11-18.
Тест для визначення характеру взаємодії вихователя з дітьми. - С.19.
Шалда, Наталія. Літо дітям - на добро, на втіху, або особливості планування роботи з дошкільниками влітку / Н. Шалда. - С.20-29.
Садова, Надія. Замовляємо видання напряму "МЦФЕР : Освіта" через інтернет; крок за кроком / Н. Садова. - С.30-32.
Миронова, Світлана. Оформлення документації вчителями-дафектологами та вчителями-логопедами спеціального дошкільного навчального закладу / С. Миронова. - С.33-44.
Нмзковська, Олена. Гармонія родинних стосунків різних поколінь - необхідна умова родинного виховання / О. Нмзковська. - С.45-53.
Старченко, Валентина. Рідний дім - центр просторового буття дитини / В. Старченко. - С.54-62.
Кущова, Тетяна. Реалізація творчого освітнього проекту "Батьківські родзинки для кожної дитинки" / Т. Кущова, О. Мельник. - С.63-67.
Користуємося календарем. - С.68-69.
Джемула, Галина. День родини / Г. Джемула. - С.70-75.
Суховерха, Ганна. Свято шоколаду / Г. Суховерха. - С.76-78.
Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)




    Бєлєнька, Г.
    Золота лінія перетину домашнього і суспільного виховання дітей дошкільного віку / Г. Бєлєнька // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 5. - С. 4-10.
ББК 74.100
Рубрики: Дошкільне виховання--домашнє виховання
   Дошкільне виховання--суспільне виховання

Кл.слова (ненормовані):
домашнє виховання дітей -- родинне виховання дітей -- суспільне виховання дітей -- взаємини дітей і вихователів -- авторські оповідки -- адаптація до дошкільних закладів -- формування особистості
Анотація: У статті розглядаються причини небажання дитини відвідувати дитячий садок, проблеми взаємодії та спілкування її з оточенням.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


Шифр: ВМДЗ/2018/1
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2018р. N 1
Зміст:
Половіна, О. Педагог для дошкільника: хто він? / Олена Половіна. - С.4–10.
Святенко, О. Секрети оперативного управління для вихователя-методиста / Олена Святенко. - С.11–17.
Імідж вихователя-методиста як керівника: компетентнісний підхід. - С.18–20.
Формуємо культуру ділового спілкування в педагогічному колективі. - С.[21].
Стиль керівництва та спілкування вихователя-методиста : анкета для педагогів закладу дошк. освіти. - С.22–23.
Алєксєєнко, К. Переглянь вебінар – отримай сертифікат! / Катерина Алєксєєнко. - С.24–26.
Бєлєнька, Г. Ранок радісних зустрічей / Ганна Бєлєнька, Інна Кондратець. - С.27–35.
Черешнюк, О. Визначаємо готовність вихователів до економічного виховання дошкільників / Олена Черешнюк. - С.36–40.
Соціально-економічне виховання дошкільників. - С.41–44.
Соціально-економічне виховання дошкільників: основні терміни та поняття. - С.45.
Корнєєва, О. Парк професій, або Як зацікавити дошкільників професіями дорослих / Оксана Корнєєва, Ольга Стягунова. - С.46–53.
День спонтанного прояву доброти. - С.54–55.
Джемула, Г. Хай живе доброта! : сценарій свята до Дня спонтан. прояву доброти для дітей дошк. віку / Галина Джемула. - С.56–60.
Михайленко, О. Співчуття і доброта здатні творити дива : конспект заняття з морал. виховання для дітей ст. групи / Оксана Михайленко, Анастасія Василенко. - С.61–64.
[Добірка матеріалів щодо сертифікації педагогічних працівників дошкільних навчальних закладів]. - С.[69–71].
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.212.5(477)
Б 11


    Бєлєнька, Г.
    Ранок радісних зустрічей / Ганна Бєлєнька, Інна Кондратець // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 1. - С. 27–35. - Зміст: Ранок починається вдома ; Структура ранку в дошкільному закладі ; З рук до рук: зустрічаємо дітей ; Коло радості: ранкові зустрічі ; Рефлексійні кола ранкового спілкування ; Підсумковий акорд ; Додаток : Форми роботи з дітьми.
УДК
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--вихователь і дошкільник
Кл.слова (ненормовані):
дошкільні навчальні заклади -- ранкові зустрічі в ЗДО -- дошкільники -- форми роботи -- емоційний настрій -- емоційний стан
Анотація: У статті йдеться про організацію ранкових зустрічей дітей у дошкільному навчальному заклалі.


Дод.точки доступу:
Кондратець, І.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ВМДЗ/2018/2
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2018р. N 2
Зміст:
Кононко, О. Виховуємо совість у дошкільному віці: чи не зарано? / Олена Кононко. - С.4–15.
Як виховати чесну дитину. - С.[16].
Агіляр, Туклер В. Сюжетно-рольова гра як засіб виховання ініціативності / Вікторія Агіляр Туклер. - С.17–22.
Буданцева, Н. Самооцінка старших дошкільників / Наталія Буданцева. - С.23–31.
Безсонова, О. Полілог: просто про складне / Ольга Безсонова. - С.32–37.
6 прийомів ефективної взаємодії з колективом. - С.[36–40].
Бєлєнька, Г. Ранкова гімнастика від А до Я / Ганна Бєлєнька, Лариса Гаращенко. - С.41–46.
Моніторинг якості проведення ранкової гімнастики : [шпаргалка]. - С.[47].
Проводимо ранкову гімнастикку правильно. - С.48–50.
Тоцька, Т. Добре слово, або Як прищепити любов до рідної мови / Тетяна Тоцька. - С.51–57.
Міжнародний день води. - С.58–59.
Лизогуб, М. Вода – джерело життя : розвага для ст. дошкільнят / М. Лизогуб. - С.60–64.
Рубальська, Н. Музично-дидактична казка як форма розваги : Наталія Рубальська / Н. Рубальська. - С.65–71.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.2.037.1(477)
Б 11


    Бєлєнька, Г.
    Ранкова гімнастика від А до Я / Ганна Бєлєнька, Лариса Гаращенко // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 2. - С. 41–46. - Зміст: Структура ранкової гімнастики ; Педагогічний супровід ; Додаток 1 : Особливсті педагогічного супроводу в кожній віковій групі : рек. для педагогів ; Ранкова гімнастика на повітрі ; Сучасні підходи ; Додаток 2 : Домагаємося оздоровчого ефекту ранкової гімнастики : рек. для педагогів
УДК
Рубрики: Дошкільне виховання--фізичне виховання
Кл.слова (ненормовані):
дошкільне виховання -- фізичне виховання -- ранкова гімнастика -- структура -- педагогічний супровід -- сучасні підходи -- рекомендації -- гімнастика на повітрі -- оздоровчий ефект
Анотація: У статті йдеться про сенс ранкової гімнастики та особливості її проведення у закладі дошкільної освіти.


Дод.точки доступу:
Гаращенко, Л.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ВМДЗ/2018/3
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2018р. N 3
Зміст:
Навчаймося дистанційно: інтелектуальні карти в професійному житті педагога. - С.4–10.
Молчанюк, К. Лепбук – розвивальна книжка з індивідуальним характером / Кароліна Молчанюк. - С.11–17.
Безсонова, О. Свобода самовизначення, або Формуємо успішну особистість на етапі дошкільного дитинства / Ольга Безсонова. - С.18–24.
Лохвицька, Л. Казка вчить, як на світі жить, або Вчимо творити добро через казку / Любов Лохвицька. - С.25–33.
Чернишова, Л. Формуємо уявлення про відносність добра і зла: робота з казкою / Лана Чернишова. - С.[34–35].
Бєлєнька, Г. Запрошуємо до столу, або Як виховувати культуру харчування / Ганна Бєлєнька, Світлана Кондратюк. - С.36–42.
Як поліпшити апетит дитини. - С.43.
Якщо дитина відмовляється від їжі. - С.44.
Організовуємо режимні моменти, пов’язані з харчуванням дітей, правильно. - С.45–47.
Джемула, Г. Як вивчити з дитиною числа та цифри: порадник для батьків / Галина Джемула. - С.48–53.
Всесвітній день перелітніх птахів. - С.54–55.
Джемула, Г. Прилітайте, птахи, прилітайте! : сценарій муз. розваги до Всесвіт. дня перелі. птахів / Галина Джемула. - С.56–60.
Карабаєва, І. Сенсорно-пізнавальна компетенція: визначаємо рівень сформованості у старших дошкільників / Ірина Карабаєва. - С.61–68.
Карабаєва, І. Моніторимо рівень сформованості математичної компетенції старших дошкільників / Ірина Карабаєва. - С.69–71.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.2.034:613](477)
Б 11


    Бєлєнька, Г.
    Запрошуємо до столу, або Як виховувати культуру харчування / Ганна Бєлєнька, Світлана Кондратюк // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 3. - С. 36–42. - Зміст: Готуємося до прийому їжі ; Організовуємо процес прийому їжі ; Вивчаємо правила етикету ; Правила для вихователя ; Додаток : Віршики й загадки для супроводу гігієнічних процедур дошкільників.
УДК
Рубрики: Дошкільне виховання--валеологічне виховання
Кл.слова (ненормовані):
дошкільне виховання -- валеологічне виховання -- культура харчування -- прийом їжі -- організація -- етикет -- правила -- гігієнічні процедури -- вірші -- загадки


Дод.точки доступу:
Кондратюк, С.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ВМДЗ/2018/4
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2018р. N 4
Зміст:
Романюк, І. Формулювання завдання на новий навчальний рік / Ірина Романюк. - С.4–9.
Дралюк, Я. SWOT-аналіз як інструмент стратегічного планування методичної роботи / Яна Дралюк, Людмила Гриненко. - С.10–15.
Кіндрат, І. Технологія Mind Mapping: джерела, концептуальні засади, термінологія / Інна Кіндрат. - С.16–22. - Бібліогр.: 4 назв.
Бєлєнька, Г. Як спонукати дітей бігти на заняття наввипередки / Ганна Бєлєнька, Олена Половіна. - С.23–27.
8 порад вихователю: як легко й невимушено занурювати дошкільників в атмосферу занять. - С.[28].
Карабаєва, І. Визначаємо рівень предметно-практичної компетенції старших дошкільників / Ірина Карабаєва. - С.29–32.
Карабаєва, І. Здоров’язбережувальна компетенція: визначаємо рівень сформованості у старших дошкільників / Ірина Карабаєва. - С.33–35.
Дуброва, Н. На варті безпеки життєдільності дітей / Наталія Дуброва. - С.36–39.
Як оповістити про лихо – пожежа в дитсадку!. - С.[40–41].
9 порад, як ефективно навчити працівників прийомів домедичної допомоги. - С.[42–44].
Перевіряємо знання з безпеки життєдіяльності дітей. - С.45–47.
Лісіченко, О. Безпека життєдіяльності: формуємо навички в дошкільників / Олена Лісіченко. - С.48–53.
Лісіченко, О. Хвилинки безпеки / Олена Лісіченко. - С.[54–56].
Загартовування замість лікування. - С.56.
Лісіченко, О. Безпека життєдіяльності: працюємо з батьками / Олена Лісіченко. - С.57–60.
Гуцол, С. День батька: святкуємо спільно з родинами / Світлана Гуцол. - С.61–63.
День батька. - С.64–65.
Лебедєва, Н. Хата на тата : сценарій розхваги для дітей ст. дошк. віку / Наталія Лебедєва. - С.66–69.
Загартовування замість лікування. - С.56.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.212.5(477)
Б 11


    Бєлєнька, Г.
    Як спонукати дітей бігти на заняття наввипередки / Ганна Бєлєнька, Олена Половіна // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 4. - С. 23–27. - Зміст: Заохочуємо дітей до заняття; Активізуємо інтерес до спілкування: стимули та прийоми ; Зацікавлюємо малюків ; Інтригуємо старших дошкільників.
УДК
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--розпорядок дня
Кл.слова (ненормовані):
заклади дошкільної освіти -- режим дня -- заняття -- заохочення -- зацікавлення
Анотація: У статті подано поради щодо непомітного та комфортного переходу з одного виду діяльності на інший під час пербування дошкільників у закладі дошкільної освіти.


Дод.точки доступу:
Половіна, О.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ВМДЗ/2018/5
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2018р. N 5
Зміст:
Кіндрат, І. Інтелектуальна карта як засіб символізації і систематизації інформації / Інна Кіндрат. - С.4–14.
Половіна, О. 5 кроків до вдосконалення діяльності закладу дошкільної освіти / Олена Половіна, Наталія Савінова. - С.15–19.
Готуємося до літнього оздоровчого періоду: хто що робить. - С.[20–23].
Бєлєнька, Г. Як весело й цікаво підготуватися до прогулянки / Гання Бєлєнька, Ірина Товкач. - С.24–29.
Вчимо дитину збиратися на прогулянку самостійно. - С.30–31.
Терещенко, І. Геометрію вивчаємо, її фігури всюди помічаємо / Ірина Терещенко. - С.32–37.
Замедянська, Т. Спілкуємося з дитиною правильно / Тамара Замедянська, Інна Литвин. - С.38–41.
Дідус, І. Казка в системі мовленнєвого розвитку дошкільників / Ірина Дідус. - С.42–48.
Свято Івага Купала: традиції та символи. - С.49–50.
Войтко, М. "Ой, на Івана, та й на Купала" : сценарій муз розваги для дітей мол., серед. і ст. дошк. віку / Мирослава Войтко, Інга Михайлова. - С.51–53.
Карабаєва, І. Моніторимо рівень природничо-екологічної компетенції старших дошкільників / Ірина Карабаєва. - С.54–57.
Карабаєва, І. Моніторимо рівень родинно-побутової компетенції старших дошкільників / Ірина Карабаєва. - С.58–61.
Про затвердження Примірного положення про методичний кабінет закладу дошкільної освіти : наказ ... від 16 квіт. 2018 р. № 372. - С.63–65.
Щодо забезпечення наступності дошкільної та початкової освіти : лист ... від 19 квіт 2018 р. № 1/9-249. - С.66–71.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.2.091.217:379.8](477)
Б 11


    Бєлєнька, Г.
    Як весело й цікаво підготуватися до прогулянки / Ганна Бєлєнька, Ірина Товкач // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 5. - С. 24–29. - Зміст: Готуйтеся до прогулянки послідовно ; Навчайтеся самістійності планомірно.
УДК
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--прогулянки дітей
   Дошкільне виховання--соціальне виховання

Кл.слова (ненормовані):
заклади дошкільної освіти -- прогулянки -- підготовка -- одягання -- взування -- самостійність -- ігри -- соціальне виховання
Анотація: У статті йдеться про використання педагогічних "родзинок" в процесі організації прогулянок у закладах дошкільної освіти, в навчанні правильної послідовності одягання і взування, у фомуванні самостійності дитини.


Дод.точки доступу:
Товкач, І.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ВМДЗ/2018/6
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2018р. N 6
Зміст:
Терещенко, Л. Комунікативна компетентність педагога: три методики для діагностування / Людмила Терещенко. - С.4–11.
Савінова, Н. Як спілкуватися з педагогами корисно і приємно: сім порад вихователю-методисту / Наталія Савінова. - С.12–15.
Кіндрат, І. Технологія складання інтелектуальних карт: плануємо освітній процес / Інна Кіндрат. - С.16–24. - Бібліогр.: 2 назви.
Бондаренко, А. Зв’язне мовлення засобами наочного моделювання / Анжела Бондаренко, Оксана Сизонова. - С.25–33.
Грицишина, Т. Моделюємо навколишній світ / Таїсія Грицишина. - С.34–41.
Терещенко, І. Де живе саламандра, або Географія для дошкільників / Ірина Терещенко. - С.42–46.
Савінова, Н. Де заховано скарб, або Геокешинг у дитячомку садку / Наталія Савінова. - С.47–51.
Бєлєнька, Г. Прогулянка – час яскравих вражень, активності й пізнання / Ганна Бєлєнька, Марина Машовець. - С.52–58.
Організовуємо прогулянку для дошкільників. - С.59–60.
Настільки добре я виконую свою роботу? : тест для самооцінювання діяльності вихователя-методиста закладу дошк. освіти. - С.61.
Як педагогу подолати страх, спілкуючись із керівником. - С.[62–63]
Пухнастий друг: як відзначити Міжнародний день кота. - С.64–65.
Джемула, Г. Котячі справи : сценарій розваги до Міжнар. дня кота для дітей ст. групи / Галина Джемула. - С.66–71.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)