П 52 Половіна, О. Мистецька освіта дошкільників: не відтворювати, а творити / Олена Половіна> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 1. - С. 15–22. - Зміст: Як розкривати творчі здібності ; Як інтегрувати образотворче та музичне мистецтво ; Як розвивати музичні задатки ; Додаток 1 : Художньо-педагогічне спілкування в середній групі ; Додаток 2 : Художньо-педагогічне спілкування в старшій групі.
Кл.слова (ненормовані): мистецька освіта дошкільників -- творчі здібності дошкільників -- образотворче мистецтво в дошкільному закладі -- музичне мистецтво -- музичні здібності дошкільників -- художньо-педагогічне спілкування -- старший дошкільний вік -- середній дошкільний вік Анотація: У статті йдеться про організацію мистецької освіти в закладах дошкільної освіти. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Д 33 Денисенко, Т. Розкриваємо творчий потенціал старших дошкільників: авторський підхід / Тетяна Денисенко> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 1. - С. 23–34. - Зміст: Які умови для розвитку дитячої творчості ; Як організувати та що застосувати ; Які особливості педагогічного впливу ; Додаток 1 : Перспективний план занять з образотворчої діяльності ; Додаток 3 : Ігри та вправи до занять з образотворчої діяльності.
Кл.слова (ненормовані): творчий потенціал -- старший дошкільний вік -- дитяча творчість -- технологія розвитку творчої особистості -- образотворча діяльність -- ігри -- художньо-естетичний розвиток -- перспективне планування Анотація: У статті презентовано досвід дошкільного навчального закладу (ясел-садка) комбінованого типу № 18 міста Умань Черкаської області щодо художньо-естетичного розвитку дітей старшого дошкільного віку. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |