Б 55 Бех, Іван Дмитрович Виховання особистості [Текст] : навч.-метод. посібник: У 2-х кн. / І. Д. Бех. - К. : Либідь, 2003. - ISBN 966-060296-0. Кн. 1 : Особистісно-орієнтований підхід: Теоретико-технологічні засади. - 280 с. - ISBN 966-06-0297-9 (в пер.) : 11.20 грн. Зміст: Особистісні цінності як духовні надбання людини . - С .7 Виховання в особистісному вимірі . - С .37 Кл.слова: дитина, виховна позиція Наукове розуміння становлення особистості - основа ефективного виховання . - С .75-159 Психологічні закономірності особистості в ранній юності . - С .101-115 Психологічні закономірності особистості в підлітковому віці . - С .116-136 Психологічні закономірності особистості в молодшому шкільному віці . - С .137-148 Психологічні закономірності особистості в дошкільному віці . - С .149-159 Особистісно орієнтовані технології у виховному процесі . - С .160-205 Кл.слова: принципи функціонування, вихователь, дитина Психолого-педагогічні засади розв’язання соціально-моральних задач . - С .206-268 Кл.слова: спілкування, емоції, Я - теорія
РУБ 158.9(075.3) Рубрики: Я - теория (психол.) Примірників всього: 2 фб (1), Ч.З.№2 (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1) |
Б 55 Бех, Іван Дмитрович Виховання особистості [Текст] : навч.-метод. посібник: У 2-х кн. / І. Д. Бех. - К. : Либідь, 2003. - ISBN 966-060296-0. Кн. 2 : Особистісно-орієнтований підхід: Науково-практичні засади. - 344 с. - Список літ.: с. 338-340. - ISBN 966-06-0298-7 (в пер.) : 11.20 грн. Зміст: ОСВІТНЬО-ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС ЯК СОЦІОКУЛЬТУРНЕ ЯВИЩЕ . - С .5-52 Виховний процес у вимірі філософії освіти . - С .5 Виховання в сучасній соціально-освітній ситуації . - С .17 Два етапи розвитку педагогічної культури - дві експериментально-виховні стратегії . - С .29 Гуманістична педагогіка в контексті виховання особистості . - С .43 КОМУНІКАТИВНА ПРИРОДА ОСОБИСТОСТІ - СТРАТЕГІЧНИЙ ОРІЄНТИР У ЇЇ ВИХОВАННІ . - С .53-75 Спілкування як загальнопсихологічна основа виховання особистості . - С .53 Дискурсивна технологія інтимно-особистісного спілкування . - С .59 ПЕДАГОГ У ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОМУ ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ . - С .76-111 Педагогічна позиція та ефективність виховного процесу . - С .76 Готовність педагога до інноваційної виховної діяльності . - С .85 Комунікативна компетентність педагога в оптимізаації виховног процесу . - С .100 ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНИЙ ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС У траєкторії СТАНОВЛЕННЯ І РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ . - С .112-225 Сутність особистості у виховній перспективі . - С .112 Виховні інваріанти у розвитку особистості . - С .124 Домінанти психологічного супроводу особистісно орієнтованого виховного процесу . - С .181 Духовні цінності особистості у виховному діапазоні . - С .196 Виховання миролюбності у дітей . - С .206 Фізичне виховання у ціннісному сприйнятті . - С .215 МІЖОСОБИСТІСНА ВЗАЄМОДІЯ У ПРОЦЕСІ ВИХОВАННЯ . - С .226-244 Вихованець у дитячій соціальній ситуації . - С .226 Дитина у виховному просторі міжособистісних взаємин . - С .237 ВИХОВНІ АКЦЕНТИ ВИЩОЇ ШКОЛИ . - С .245-272 Реалії виховання студентської молоді . - С .245 Індивідуальний досвід діяння та особистісний потенціал студентської молоді . - С .252 Становлення професіонала в сучасних соціальних умовах . - С .262 МЕТОДОЛОГІЯ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ВИХОВАННЯ . - С .273-314 Наукові засади проведення експерименту у сфері виховання . - С .272 Методи дослідження особистісно орієнтованого освітнього процесу . - С .292 ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОГО ВИХОВАННЯ: АВТОРСЬКІ ІНТЕРВ’Ю . - С .315-335
РУБ 158.9(075.3) Примірників всього: 2 фб (1), Ч.З.№2 (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1) |
Б 55 Бех, Іван Дмитрович. Виховання особистості [Текст] : підручник для студентів вищих навчальних закладів / І. Д. Бех. - К. : Либідь, 2008. - 848 с. : іл. - ISBN 978-966-06-0490-2 : 79.50 грн. Зміст: Особистісні цінності як духовні надбання людини . - С .9-33 Виховання в особистісному вимірі . - С .33-63 Кл.слова: дитина, виховна позиція Наукове розуміння становлення особистості - основа ефективного виховання . - С .63-120 Психологічні закономірності особистості в ранній юності . - С .109-120 Психологічні закономірності особистості в підлітковому віці . - С .96-108 Психологічні закономірності особистості в молодшому шкільному віці . - С .88-95 Психологічні закономірності особистості в дошкільному віці . - С .80-87 Особистісно орієнтовані технології у виховному процесі . - С .121-154 Кл.слова: принципи функціонування, вихователь, дитина Психолого-педагогічні засади розв’язання соціально-моральних задач . - С .155-203 Кл.слова: спілкування, емоції, Я - теорія ОСВІТНЬО-ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС ЯК СОЦІОКУЛЬТУРНЕ ЯВИЩЕ . - С .212-249 Виховний процес у вимірі філософії освіти . - С .212 Виховання в сучасній соціально-освітній ситуації . - С .221-230 Два етапи розвитку педагогічної культури - дві експериментально-виховні стратегії . - С .231-241 Гуманістична педагогіка в контексті виховання особистості . - С .242-249 КОМУНІКАТИВНА ПРИРОДА ОСОБИСТОСТІ - СТРАТЕГІЧНИЙ ОРІЄНТИР У ЇЇ ВИХОВАННІ . - С .250-268 Спілкування як загальнопсихологічна основа виховання особистості . - С .250-254 Дискурсивна технологія інтимно-особистісного спілкування . - С .255-268 ПЕДАГОГ У ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОМУ ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ . - С .269-297 Педагогічна позиція та ефективність виховного процесу . - С .269 Готовність педагога до інноваційної виховної діяльності . - С .276-287 Комунікативна компетентність педагога в оптимізаації виховног процесу . - С .288-297 ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНИЙ ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС У траєкторії СТАНОВЛЕННЯ І РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ . - С .298-389 Сутність особистості у виховній перспективі . - С .298 Виховні інваріанти у розвитку особистості . - С .298-305 Домінанти психологічного супроводу особистісно орієнтованого виховного процесу . - С .356-366 Духовні цінності особистості у виховному діапазоні . - С .367-372 Виховання миролюбності у дітей . - С .373-380 Фізичне виховання у ціннісному сприйнятті . - С .381-389 МІЖОСОБИСТІСНА ВЗАЄМОДІЯ У ПРОЦЕСІ ВИХОВАННЯ . - С .390-404 Вихованець у дитячій соціальній ситуації . - С .390-397 Дитина у виховному просторі міжособистісних взаємин . - С .398-404 ВИХОВНІ АКЦЕНТИ ВИЩОЇ ШКОЛИ . - С .405-425 Реалії виховання студентської молоді . - С .405-409 Індивідуальний досвід діяння та особистісний потенціал студентської молоді . - С .410-417 Становлення професіонала в сучасних соціальних умовах . - С .418-425 МЕТОДОЛОГІЯ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ВИХОВАННЯ . - С .426-488 Наукові засади проведення експерименту у сфері виховання . - С .426-440 Методи дослідження особистісно орієнтованого освітнього процесу . - С .463-482 ВОЛЯ ЯК ОСОБИСТІСНА ОНТОЛОГІЯ . - С .489-518 Вікові особливості вольового розвитку особистості . - С .499-503 Характеристика особистісної рефлексії . - С .504-509 ПСИХОЛОГІЧНА РЕФЛЕКСІЯ ВОЛЬОВОЇ СПОНУКИ . - С .519-557 Формування мотиву до рефлексії . - С .519-528 Модель рефлексії як складника вольового процесу . - С .529-531 Психологічні умови довільного прийняття рішення . - С .532-544 Особливості поведінки особистості . - С .545-557 МОВЛЕННЯ І ВОЛЬОВИЙ РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ . - С .558-582 Генетичні перетворення мовлення . - С .558-560 Внутрішнє мовлення як механізм довільної регуляції поведінки . - С .561-575 ВИХОВАННЯ НА ЗАСАДАХ ДОВІЛЬНОСТІ . - С .583-604 Відповідальність як виховна мета . - С .583-590 Відчуття провини в розвитку особистості . - С .591-604 МЕТОДОЛОГІЧНИЙ ПРОСТІР СУЧАСНОГО ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ . - С .605-656 Моральний розвиток особистості в історико-педагогічному осмисленні . - С .605-613 Законосфера інноваційного виховання . - С .614-621 Психологічні резерви виховання особистості . - С .622-628 Духовно-розвивальний потенціал розумового розвитку особистості . - С .622-628 Сенс життя в духовно-розвивальній траєкторії особистості . - С .636-639 Почуття успіху у вихованні особистості . - С .640-649 Справедливість - несправедливість у міжособистісних стосунках . - С .650-656 СПАДКОВІ ЧИННИКИ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ . - С .657-670 Спадкове й набуте як наукова проблема . - С .657-659 Природна емоційна основа виховання особистості . - С .660-666 Темперамент в особистісному розвитку людини . - С .667-670 ОСОБИСТІСТЬ У МЕЖАХ ШКІЛЬНОГО ВІКУ . - С .671-689 Молодший школяр . - С .671-679 Підліток . - С .680-684 Старшокласник . - С .685-689 КОНТУРИ ПРАВИЛОВІДПОВІДНОГО ВИХОВАННЯ . - С .690-721 Вихованець у контексті моральної культури людства . - С .691-695 Педагогічне регулювання виховної ситуації . - С .696-700 Оптимізація особистісно-розвитвального відношення "дорослий-дитина" . - С .701-706 Майстерність педагога у виховній взаємодії . - С .707-713 Таємниці виховання поступливої особистості . - С .714-721 ВЧИНОК ЯК ДУХОВНА КОНСТАНТА ОСОБИСТОСТІ . - С .722-793 ПСИХОЛОГІЯ ДУХОВНОСТІ ВАСИЛЯ СУХОМЛИНСЬКОГО: СПРОБА МЕТОДОЛОГІЧНОЇ РЕФЛЕКСІЇ . - С .794-811 Моральна самосвідомість особистості як предмет докладання педагогічних зусиль В. Сухомлинського . - С .794-798 Почуття сердечності у виховній спадщині В. Сухомлинського . - С .799-803 Екзистенційна теорія виховання В. Сухомлинського . - С .804-806 Життя як цінність у культурно-виховній інтерпретації В. Сухомлинського . - С .807-811 ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОГО ВИХОВАННЯ: АВТОРСЬКІ ІНТЕРВ’Ю . - С .821-834 РУБ 158.9(075.3) Рубрики: Виховання особистості Дошкільний вік--психологія Молодші школярі--психологія Підлітки--психологія Старшокласники--виховання Рання юність--психологія Я - теорія (психол.) Особистісно-орієнтоване виховання Фізичне виховання дітей Виховання миролюбності Виховання студентів Воля (психологія) Відповідальність Сенс життя Майстерність вчителя Вчинок (псих.) Дод.точки доступу: Сухомлинський, Василь Олександрович \о нем\ Примірників всього: 29 фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (16), НМК ф-т ПСР (1), аб (10) Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (16), НМК ф-т ПСР (1), аб (10) |
З-91 Зубалій, М. Д. Учений - розробник нової філософії освіти [Текст] / М. Д. Зубалій> // Культура безпеки,екології та здоров’я : Всеукраїнський науково-популярний журнал. - 2010. - N 9. - С. 16-19. Рубрики: Кафедра загальної та практичної психології Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності педагоги України Дод.точки доступу: Бех, Іван Дмитрович (вчений з педагогічної психології ; 1940 р. н.) \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: РШ/2011/1/2 Журнал 2011р. N 1/2 Освіта України : регіональний вимір : візит міністра освіти і науки, молоді та спорту України Дмитра Табачника на Миколаївщину. - 1-2-а с. обкл. Бех, Іван. Совість : психолочгічна сутність та механізм виховання / І. Бех. - С.3-7. - Бібліогр.: 13 назв. Андрущенко, Тетяна. Виховна функція мистецтва в освітньому процесі / Т. Андрущенко. - С.8-12. - Бібліогр.: 12 назв. Ципко, Вікторія. Психолого-педагогічні підходи до формування цінностей студентів у процесі навчання суспільнознавчих дисциплін / В. Ципко. - С.13-17. - Бібліогр.: 11 назв. Захаренко, Сергій. Педагогіка конкретної мети як провідний виховний метод у системі превентивного виховання О. А. Захаренка / С. Захаренко, О. Захаренко. - С.18-22. - Бібліогр.: 8 назв. Клокар, Наталія. Теоретико-методологічні засади формування інформаційно-навчального середовища системи освіти регіону / Н. Клокар. - С.23-29. - Бібліогр.: 10 назв. Нові державні стандарти професійно-технічної освіти - забезпечення якісної підготовки робітників. - С.29 Ільман, Вікторія. Деякі аспекти вдосконалення професійної підготовки вчителя початкової школи : сучасні тенденції / В. Ільман. - С.30-32. - Бібліогр.: 4 назв. Курило, Віталій. Створення та розвиток першого педагогічного ВНЗ Донбасу (до 90-річчя Луганського національного університету імені Тараса Шевченка / В. Курило, А. Климов. - С.33-39. - Бібліогр.: 5 назв. Бенера, Валентина. Відображення проблеми самостійної роботи студентів у вітчизняній педагогічній думці (друга половина ХІХ - початок ХХ ст.) / В. Бенера. - С.40-44. - Бібліогр.: 16 назв. Крутько, О. Навчальне телебачення : погляд у минуле (на матеріалі фахових педагогічних видань України 50-80-х років ХХ ст.) / Крутько. - С.44-48. - Бібліогр.: 10 назв. Дем’яненко, Наталія. Ідея освіти впродовж життя у світовому освітньому просторі / Н. Дем’яненко. - С.49-53. - Бібліогр.: 12 назв. Редько, Валерій. Сучасний підхід до навчання іноземних мов / В. Редько. - С.54-55 Липова, Людмила. Диференціація як провідний принцип допрофільної підготовки учнів основної школи / Л. Липова, М. Войцехівський, П. Замаскіна. - С.56-60. - Бібліогр.: 14 назв. Громадська, Віра. Вибір методів виховання як ефективного засобу формування загальнолюдських цінностей / В. Громадська. - С.61-63. - Бібліогр.: 5 назв. Орішак, Людмила. Організація освіти педагогічного колективу гімназії у контексті вивчення освітніх систем інших країн / Л. Орішак. - С.64-66 Глушко, Ольга. Психологічний супровід допрофільної підготовки і профільного навчання учнів гімназії / О. Глушко. - С.67-71. - Бібліогр.: 10 назв. Секіріна, Валентина. Дослідницько-пошукова робота учнів у процесі вивчення світової літератури / В. Секіріна. - С.71-73. - Бібліогр.: 3 назв. Россихіна, Ольга. Збагачення словникового запасу учнів на уроках української мови з огляду на їх профільне самовизначення та майбутню професійну орієнтацію / О. Россихіна. - С.74-76. - Бібліогр.: 3 назв. Ковтун, Наталія. Розвиток творчих здібностей учнів на уроках української літератури / Н. Ковтун. - С.77-80. - Бібліогр.: 4 назв. Мистецтво художньої кераміки - дітям. - С.80 Портфоліо сучасної школи : з досвіду роботи гімназії № 290 м. Києва. - 3-а с. обкл. Педагоги-митці : ними пишається Україна. Майстерня Надії Шлапунової. - 4-а с. обкл. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний) |
Б 55 Бех, Іван. Совість : психолочгічна сутність та механізм виховання / І. Бех> // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 1/2. - С. 3-7. - Бібліогр.: 13 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: виховання духовне Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): совість -- самоповага -- духовні цінності -- цілеспрямоване виховання -- теорія виховання Анотація: У статті на основі теоретичного аналізу виокремлено дев'ять дефінітивних версій почуття совісті, розкрито їх зміст та сформульоване авторське ставлення. Запропоновано наукове поняття совісті як соціокультурного феномену та концептуальний механізм її цілеспрямованого виховання. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний) |
> Шифр: РШ/2011/6 Журнал 2011р. N 6 IV українсько-польський форум. - 2-а с. обкл. Пометун, Олена. Старша школа : проблеми формування змісту й організації навчальної діяльності учнів / О. Пометун. - С.3-7 Остапчук, Олена. Сучасна школа : повернення до педагогічної сутності / О. Остапчук. - С.8-14. - Бібліогр.: 22 назв. Васьківська, Галина. Теоретико-методичні засади диференціації навчання у сучасній школі / Г. Васьківська, В. Кизенко. - С.15-20. - Бібліогр.: 14 назв. Щекатунова, Ганна. Інноваційний розвиток загальноосвітніх навчальних закладів незалежної України: творення школи майбутнього / Г. Щекатунова. - С.21-27. - Бібліогр.: 16 назв. Концепція інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу : проект. - С.28-38. - Бібліогр.: 17 назв. Бех, Іван. Виховні закони у благодійному житті особистості / І. Бех. - С.39-42. - Бібліогр.: 4 назв. Оржеховська, Валентина. Про безпеку дітей у Всесвітній мережі Інтернет / В. Оржеховська. - С.43-45. - Бібліогр.: 4 назв. Столяренко, Оксана. Психолого-педагогічні умови формування толерантності у міжособистісних взаєминах студентів ВНЗ / О. Столяренко. - С.46-50. - Бібліогр.: 14 назв. Драч, Ірина. Особистісно орієнтований підхід до підготовки магістрів за спеціальністю "Управління навчальним закладом" / І. Драч, Є. Чернишова. - С.51-54. - Бібліогр.: 6 назв. Кисільова-Біла, Валентина. До проблеми розвитку творчих можливостей у процесі загальнопедагогічної підготовки / В. Кисільова-Біла. - С.55-58. - Бібліогр.: 5 назв. Онопрієнко, Володимир. Екологічна складова у професійній практиці студентів аграрного університету / В. Онопрієнко. - С.59-64. - Бібліогр.: 19 назв. Ганжа, Олена. Критерії формування соціально-професійної зрілості майбутнього вчителя / О. Ганжа. - С.65-69. - Бібліогр.: 21 назв. Турчин, Тамара. Пріоритетність інтуїтивно-образного осягнення музичного мистецтва молодшими школярами в навчальному процесі / Т. Турчин. - С.69-73. - Бібліогр.: 2 назв. Білецький, Олексій. Організація системи підготовки вчителів народних училищ на Катеринославщині : (друга половина ХІХ - початок ХХ ст.) / О. Білецький. - С.74-78. - Бібліогр.: 18 назв. Отич, Олена. Культура української наукової мови - запорука творчого поступу вітчизняної педагогічної науки / О. Отич. - С.79 Кирій, Світлана. "Звуки квітів" Михайла Яремківа / С. Кирій. - С.80 Журавель, Інна. Етнологія Черкаського краю - унікальна колекція скарбів дущі / І. Журавель. - 3-а с. обкл. Педагоги-митці : ними пишається Україна : майстерня Михайла Яремківа. - 4-а с. обкл. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний) |
Б 55 Бех, Іван. Виховні закони у благодійному житті особистості / І. Бех> // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 6. - С. 39-42. - Бібліогр.: 4 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Філософія освіти Духовне виховання Особистість--духовний розвиток Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): духовність -- духовні призначення -- духовні аури -- одухотвореність -- мотиваційно-ціннісна узгодженість -- вікове становлення -- душевна втаємниченість-відкритість Анотація: У статті формулюються етичні положення, на засадах яких особистість має будувати власне духовно досконале життя. Наголошується на необхідності наповненості життя вищими смислами, що є внутрішньою основою розвитку в особистості Я-духовного. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний) |
> Шифр: РШ/2011/8/9 Журнал 2011р. N 8/9 Розширене засідання колегії МОНмолодьспорту України "Про підсумки розвитку загальної середньої та дошкільної освіти у 2010/2011 навчальному році та завдання на 2011/2012 навчальний рік". - С.3. Савченко, Олександра. Ключові компетентності - інноваційний результат шкільної освіти / О. Савченко. - С.4-8. - Бібліогр.: 7 назв. : портр. Бех, Іван. Рефлексія у духовному "Я" особистості / І. Бех. - С.9-14. - Бібліогр.: 5 назв. : фотогр. Бойко, Алла. Упровадження інновацій як чинник оптимізації співвідношення педагогічної теорії і практики / А. Бойко. - С.15-22. - Бібліогр.: 19 назв. : портр. Пометун, Олена. Технології - це відповідь. А про що ми запитуємо? / О. Пометун. - С.23-27. - Бібліогр.: 7 назв. : портр. Редько, Валерій. Інтерактивні технології навчання іноземної мови / В. Редько. - С.28-36. - Бібліогр.: 12 назв. : портр. Трухан, Олександр. Організація роботи з підручником учнів основної школи на уроках історії / О. Трухан. - С.36-40. - Бібліогр.: 10 назв. : портр. Скиба, Марія. Формування в учнів екологічних понять у процесі вивчення природознавства (6-й клас) / М. Скиба. - С.41-44. - Бібліогр.: 10 назв. : табл. Червінська, Лариса. Розвиток навичок написання ділових звітів на заняттях з ділової англійської мови в економічному ВНЗ / Л. Червінська. - С.45-47. - Бібліогр.: 2 назв. Петрова, Анастасія. Модель формування іншомовної компетентності майбутніх менеджерів зовнішньоекономічної діяльності в процесі фахової підготовки / А. Петрова. - С.48-52. - Бібліогр.: 7 назв. Лукашів, Віталій. Особливості становлення і розвитку інформаційної культури майбутніх фахівців зв’язку / В. Лукашів. - С.53-57. - Бібліогр.: 13 назв. : портр. Кабан, Лариса. Положення про навчальні програми для забезпечення варіативної складової навчальних планів загальноосвітніх навчальних закладів Київської області / Л. Кабан. - С.58-64. - Бібліогр.: 7 назв. : портр. Положення про Всеукраїнський конкурс-захист сучасної моделі навчального закладу "Школа сприяння здоров’ю". - С.65-66. Горлач, Тетяна. ІІІ Міжнародний фестиваль педагогічних інновацій запрошує / Т. Горлач, Г. Назаренко. - С.66-68 Бондар, Людмила. Відображення ідей про диференційований підхід до навчання у змісті освіти початкової школи (кінець ХІХ ст. - до 1917 р.) / Л. Бондар. - С.69-74. - Бібліогр.: 9 назв. : табл. Березівська, Лариса. Диференціація навчання як форма індивідуального підходу до дитини у працях українських педагогів (1917-1920 роки) / Л. Березівська. - С.75-80. - Бібліогр.: 18 назв. Презентація підручників з історії і правознавства для 11-го класу. - С.27 Про проведення Третьої Національної виставки-презентації "Інноватика в сучасній освіті". - С.75 Відкриття пам’ятника видатному українцю. - 3-а с. обкл. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний) |
Б 55 Бех, Іван. Рефлексія у духовному "Я" особистості / І. Бех> // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 8/9. - С. 9-14 : фотогр. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: "Я-концепція" Зміст освіти Кафедра загальної та практичної психології Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): рефлексія -- особистісний розвиток -- емоційні переживання -- породжувальна функція -- самоутверджувальна функція -- самозахисна функція -- функція самоцінності -- консолідуюча функція -- функція душевного умиротворення -- духовно-розвивальні орієнтири -- породжувальна фунція -- акмецентрована функція Анотація: У статті розкривається природа людського "Я" у контексті його сутнісних ознак і змістово-структурних характеристик. Визначається роль рефлексивного процесу як механізму формування духовних складових "Я", аналізуються основні функції рефлексії. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний) |
> Шифр: ПШ-2/2011/12 Журнал 2011р. N 12 Бех, Іван. Життя особистості у просторі духовності / І. Бех. - С.1-3 (далі буде) Шрамко, Ольга. Регіональний фразеологічний мовний матеріал як засіб соціалізації молодших школярів / О. Шрамко. - С.7-11 Хорошковська, Ольга. Формування умінь мовленнєвої діяльності (аудіювання й говоріння) в учнів початкових класів на уроках української мови як державної / О. Хорошковська. - С.12-16 Вонсул, Ярослава. Використання інтерактивних ігрових технологій на уроках / Я. Вонсул. - С.32-33 Лобчук, Олена. Підготовка майбутніх учителів до проведення уроків мовленнєвої діяльності у початковій школі / О. Лобчук. - С.44-47 Корнієнко, Софія. Сім’я і школа - одна родина / С. Корнієнко. - С.48-50 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПШ-2/2012/1 Журнал 2012р. N 1 Бех, Іван. Життя особистості у просторі духовності / І. Бех. - С.2-3. Лобова, Ольга. Виховуємо у співі / О. Лобова. - С.19-22. Ковальова, Вікторія. Стежинками зимових свят : дослідницько-пошуковий проект / В. Ковальова. - С.27-31. Большакова, Інна. Розвиток логічної культури вчителя початкової школи у межах внутрішкільної методичної роботи / І. Большакова. - С.34-35. Кочерга, Олександр. Психофізіологічний розвиток дитини перед школою / О. Кочерга. - С.45-48. Геник, Марія. Формування морально-етичних понять у позаурочній виховній роботі / М. Геник. - С.49-51. Іщенко, Олександр. Лінгводидактичні основи сприйняття усного мовлення / О. Іщенко. - С.57-58. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Б 55 Бех, Іван. Життя особистості у просторі духовності [Текст] / І. Бех> // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 12. - 1-3 (далі буде) . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Виховання в початкових класах Виховання особистості Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Б 55 Бех, Іван. Життя особистості у просторі духовності [Текст] / І. Бех> // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 1. - С. 2-3. - Продовження. Початок в №№ 2-7, 9, 11, 12 - 2011. . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Особистість--духовний розвиток Особистість--життєвий шлях Кафедра психології Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: РШ/2012/1/2 Журнал 2012р. N 1/2 Андрущенко, Віктор Петрович. Проблема входження української університетської освіти в європейський простір / В. П. Андрущенко, І. Гамерська. - С.3-8. - Бібліогр.: 19 назв. Бех, Іван Дмитрович. Духовні цінності як надбання особистості / І. Д. Бех. - С.9-12. - Бібліогр.: 4 назв. Топузов, Олег. Теоретико-методичні засади особистісно орієнтованого навчання предметів природничого циклу / О. Топузов. - С.13-17. - Бібліогр.: 14 назв. Стрілець, Світлана. Стандарти фахової підготовки у системі вищої освіти України: напрями вдосконалення / С. Стрілець. - С.17-22. - Бібліогр.: 10 назв. Абсалямова, Я. Мотивація викладача іноземних мов технічного ВНЗ до професійної самореалізації / Я. Абсалямова. - С.23-26. - Бібліогр.: 15 назв. Флегонтова, Наталія. Упровадження маркетингового підходу в процес підготовки майбутніх учителів до організації культурного дозвілля школярів / Н. Флегонтова. - С.27-32. - Бібліогр.: 7 назв. Шахрай, Валентина. Організація театрально-ігрової діяльності школярів як засобу їх соціального розвитку в процесі навчання / В. Шахрай. - С.33-38. - Бібліогр.: 12 назв. Турчин, Тамара. Інформаційно-комп’ютерні технології на уроках музики в початковій школі / Т. Турчин. - С.39-43. - Бібліогр.: 3 назв. Бережна, Таміла. Створення здорового середовища навчального закладу як шлях збереження і зміцнення здоров’я'я учнів / Т. Бережна. - С.44-47. - Бібліогр.: 9 назв. Ананьєва, Надія. Формування освітнього простору полілінгвістичної гімназії / Н. Ананьєва. - С.48-55. - Бібліогр.: 6 назв. Цимбал-Слатвінська, Світлана. Відображення досягнень педагогічної науки в часописі "Советская педагогика" (1937-1991 роки) / С. Цимбал-Слатвінська. - С.56-60. - Бібліогр.: 11 назв. Куліш, Тетяна. Теоретичні засади українського дошкілля в творчій спадщині Наталії Лубенець / Т. Куліш. - С.61-65. - Бібліогр.: 8 назв. Веремюк, Людмила. Основоположні принципи школи дії у педагогічній спадщині В. А. Лая / Л. Веремюк. - С.66-70. - Бібліогр.: 6 назв. Визначні дати 2012 року : календар. - С.71-74. Іван Олексійович Сікорський - видатний діяч української педагогіки, психології та медицини (1842-1919). - С.75-77. Кух, Людмила. Нові кроки в розвитку екологічної освіти в Україні / Л. Кух. - С.78. Панасенко, Елліна. "Душа моя - весняна пісня, де словами - квіти..." / Е. Панасенко. - С. 79. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Б 55 Бех, Іван Дмитрович. Духовні цінності як надбання особистості / І. Д. Бех> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 1/2. - С. 9-12. - Бібліогр.: 4 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: виховання духовності Кл.слова (ненормовані): моральне виховання -- духовні цінності -- рефлексія -- психологія виховання -- свідомість -- самосвідомість Анотація: У статті розкрито сутність психологічних механізмів свідомості та самосвідомості, на основі яких формуються духовні цінності особистості. У зв'язку з цим виділено типи особистісної рефлексії: регулятивну, визначальну, синтезувальну, створювальну. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
> Шифр: РШ/2012/8/9 Журнал 2012р. N 8/9 Освітні заклади готові до нового навчального року. - С.3. Бех, Іван. Особистість: два наукових погляди на виховання та розвиток / І. Бех. - С.4-7. - Бібліогр.: 7 назв. Радул, Валерій. Розвиток та формування якісних характеристик особистості / В. Радул. - С.8-12. - Бібліогр.: 21 назв. Мухін, Михайло. Гуманістична сутність педагогічних переконань і освітньої практики В. О. Сухомлинського / М. Мухін, І. Добрянський. - С.13-19. - Бібліогр.: 12 назв. : фотогр. Бондар, Віталій. Чи приживеться північноамериканська модель інклюзії в Україні / В. Бондар, В. Синьов, В. Тищенко. - С.20-27. - Бібліогр.: 6 назв. Мариновська, Оксана. Науково-методичний супровід упровадження педагогічних інновацій: сутність, специфіка, орієнтири реалізації / О. Мариновська. - С.28-32. - Бібліогр.: 11 назв. : табл. Абсалямова, Яна. Організація процесу професійної самореалізації викладача іноземних мов вищого технічного навчального закладу / Я. Абсалямова. - С.33-36. - Бібліогр.: 9 назв. Доброскок, Ірина. Інформаційне забезпечення освітнього середовища майбутніх соціальних педагогів як засіб активізації й інтенсифікації управління навчальним процесом у ВНЗ / І. Доброскок. - С.37-41. - Бібліогр.: 15 назв. Мисовська, Галина. Зміст і процес інформаційної підготовки обдарованої дитини / Г. Мисовська. - С.42-46. - Бібліогр.: 16 назв. Онаць, Олена. Взаємозв’язок стилю поведінки керівника і ефективності управління на громадсько-державних засадах / О. Онаць. - С.46-51. - Бібліогр.: 22 назв. Юник, Дмитро. Завадостійкість майбутніх учителів музики у процесі інструментально-виконавської діяльності / Д. Юник. - С.52-56. - Бібліогр.: 10 назв. Турчин, Тамара. Забезпечення домінування національного мистецтва у змісті музичної освіти молодших школярів як шлях до її оновлення / Т. Турчин. - С.56-60. - Бібліогр.: 4 назв. Кириленко, Світлана. Всеукраїнський конкурс-захист сучасної моделі навчального закладу "Школа сприяння здоров’ю" у 2012 році / С. Кириленко, Т. Бережна. - С.61-63. Стрілецька, Наталія. Концептуальні засади шкільної математичної освіти в Наддніпрянській Україні : (кінець ХІХ - початок ХХ ст.) / Н. Стрілецька. - С.64-71. - Бібліогр.: 19 назв. Олексін, Юрій. Розвиток ідеї диференціації навчання школярів у радянській педагогічній науці : (30-70-ті роки ХХ ст.) / Ю. Олексін. - С.71-76. - Бібліогр.: 11 назв. Нос, Любов. Система підготовки вчителя початкової школи в університетах Канади / Л. Нос. - С.77-80. - Бібліогр.: 10 назв. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
> Шифр: Д199251/2013/1 Журнал 2013р. N 1 Бех, Іван. Курс на діяльнісно-компетентнісний підхід / І. Бех, Л. Зайцева. - С.2-6. Гавриш, Наталія. Організовувати, але не обмежувати / Н. Гавриш, О. Ліннік. - С.8-14. Шипіло, Любов. Грі-драматизації - належну увагу / Л. Шипіло. - С.14-18. Дятленко, Наталія. Адаптивна освіта в Голландії: навчитися - означає самостійно творити! / Н. Дятленко. - С.18-21. Панченко, Вікторія. Ігровий стретчинг для малят / В. Панченко. - С.22-26. Акопян, Лариса. Співробітництво, партнерство, довіра / Л. Акопян, Л. Погорєлова. - С.26-29. Лобчук, Лариса. Народні зимові свята / Л. Лобчук. - С.29-32. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: РШ/2012/12 Журнал 2012р. N 12 Бех, Іван. Рефлексивно-експліцитний метод у вихованні особистості / І. Бех. - С.3-7. - Бібліогр.: 8 назв. Сисоєва, Світлана. Суспільство і особистість: гармонізація розвитку / С. Сисоєва. - С.8-12. - Бібліогр.: 15 назв. Редько, Валерій. Концепція підручників з іноземних мов для основної школи : (5-9-ті класи) / В. Редько. - С.13-20. Пасічник, Олександр. Особливості репрезентації гендерних стереотипів у змісті вітчизняних підручників з англійської мови / О. Пасічник. - С.21-27. - Бібліогр.: 20 назв. Онопрієнко, Володимир. Практично-просвітницька і виховна функції андрагогіки / В. Онопрієнко. - С.28-32. - Бібліогр.: 15 назв. Цвєткова, Ганна. Професійно-педагогічне самовдосконалення викладачів ВНЗ: специфіка, структура, етапи / Г. Цвєткова. - С.33-38. - Бібліогр.: 7 назв. Шапран, Юрій. Педагогічне моделювання у процесі формування професійної компетентності майбутнього вчителя біології / Ю. Шапран. - С.39-43. - Бібліогр.: 14 назв. Прокоф’єва, Марина. Концептуальні засади підготовки майбутніх учителів початкових класів до реалізації диференційованого підходу в навчанні молодших школярів / М. Прокоф’єва ; М. Прокоф’єва. - С.44-48. - Бібліогр.: 9 назв. Набока, Ольга. Організаційно-педагогічні умови застосування професійно-орієнтованих технологій навчання у фаховій підготовці майбутніх економістів / О. Набока. - С.48-53. - Бібліогр.: 8 назв. Кравченко, Олена. Медсестринська етика у вимірах педагогічної дії / О. Кравченко. - С.54-56. - Бібліогр.: 7 назв. Піддубна, Олена. Системний аналіз передісторії дитячого оздоровчого табору "Артек" : (кінець XVIII - перша половина XX ст.) / О. Піддубна. - С.57-61. - Бібліогр.: 15 назв. Практичний педагогічний марафон : V Міжнародні та ХІХ Всеукраїнські педагогічні читання "Василь Сухомлинський у діалозі з сучасністю: здоров’я через освіту". - С.62-64. Дубасенюк, Олександр. Проблема становлення і розвитку науково-педагогічних шкіл / О. Дубасенюк, О. Антонова. - С.65-71. ХІІ Всеукраїнська науково-практична конференція "Українська педагогіка 1920-х років - сучасні оцінки і виміри". - С.72. Корпанюк, Микола. Гідне продовження вітчизняної сковородіани : презентація посібника "Наш першорозум: Вивчення творчості Г. Сковороди в школах, ліцеях, гімназіях, коледжах" / М. Корпанюк, О. Волочай. - С.73-74. Брижак, Петро. Невичерпність краси земної - на вишитих полотнах / П. Брижак. - С.75. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Б 55 Бех, Іван. Курс на діяльнісно-компетентнісний підхід [Текст] / І. Бех, Л. Зайцева> // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2013. - N 1. - С. 2-6. . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільне виховання компетентність дошкільників Кл.слова (ненормовані): мислення -- мисленнєва здібність -- критерії навчання -- уміння вчитися -- знання Дод.точки доступу: Зайцева, Лариса Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |