Д 36 Дереглазова, Н. М. Сучасні вимоги до уроку фізики в школах для дітей із порушенням зору [Текст] / Н. М. Дереглазова> // Фізика в школах України : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 11/12. - С. 41-47 Рубрики: Уроки фізики--діти з особливими потребами Кл.слова (ненормовані): діти з порушеннями зору Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Б 44 Белянцева, Л. В. Конспект занятия для детей с нарушениями зрения по формированию элементарных математических представлений на тему "Увлекательная прогулка в лесу" [Текст] / Л. В. Белянцева> // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2013. - N 5. - С. 56-58. . - ISSN 1726-0973 Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення зору Дошкільна освіта--корекційна робота Росія--дошкільна освіта Кл.слова (ненормовані): діти з порушеннями зору -- формування математичних навичок -- корекційні заняття -- конспект занять Анотація: Наводиться конспект занять для дітей з порушеннями зору, основна мета якого удосконалювати уміння дошкільнят усно рахувати, закріпляти уявлення про геометричні фігури, розвивати зорову і слухову увагу. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ш 70 Шлях до знань дітям зі зниженим зором> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 7. - С. 28. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Інклюзивна освіта--семінари фахівців Діти з особливими потребами--навчання Кл.слова (ненормовані): діти з порушеннями зору -- адаптовані тестові завдання -- ресурсні центри -- пріоритети -- діти з вадами зору Анотація: Інформація про роботу семінару за темою "Шлях до знань дітям зі зниженим зором", який відбувся 12 червня 2014 р. в рамках реалізації проектів за напрямами "Пристосування процедур і завдань тестування ЗНО до потреб абітурієнтів з глибокими порушеннями зору" та "підтримка інклюзивного навчання дітей з вадами зору". Семінар організовано громадським об'єднанням незрячих фахівців "реаресурс" за сприяння МОН України. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
К 64 Кондратенко, Наталія. Бабусю й дідуся я поважаю, їм завжди допомогаю [Текст] : конспект заняття до Міжнародного дня людей літнього віку для дітей з порушеннями зору / Н. Кондратенко, Л. Єпик> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2016. - N 4. - С. 58-61 Рубрики: Дошкільна освіта--свята, розваги, сценарії Кл.слова (ненормовані): люди похилого віку -- сценарії свят для дошкільників -- діти з порушеннями зору Дод.точки доступу: Єпик, Людмила Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 64 Кондратенко, Наталія. Бджоли-трудівниці - пасічника помічниці [Текст] : конспект заняття для дітей п’ятого року життя з порушенням зору / Н. Кондратенко, С. Романенко> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2016. - N 6. - С. 66-70. Рубрики: Дошкільна освіта--заняття Кл.слова (ненормовані): діти з порушеннями зору Дод.точки доступу: Романенко, Світлана Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
З-78 Зозуля, Віта. Діти з особливими освітніми потребами [Текст] : подолання упередженого ставлення / В. Зозуля> // Психолог. - 2017. - N 19/20. - С. 75-82.
Кл.слова (ненормовані): упереджене ставлення -- діти з особливими освітніми потребами -- діти з порушеннями зору Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Кривцунова, О. В. Навчально-пізнавальна екскурсія як засіб соціальної адаптації учнів з порушеннями зору [Текст] / О. В. Кривцунова> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2018. - N 6. - С. 4–6. - Бібліогр.: 4 назви. Рубрики: Діти з особливими потребами--соціальна адаптація Кл.слова (ненормовані): тифлопедагогіка -- соціальна адаптація -- екскурсії -- позаурочний відпочинок -- діти з порушеннями зору -- учні з особливими освітніми потребами Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Дереглазова, Н. М. Особливості організації уроку в класах, у яких навчаються діти з порушеннями зору [Текст] / Н. М. Дереглазова> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2018. - N 6. - С. 7–8. Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення зору Кл.слова (ненормовані): уроки -- індивідуальний підхід -- офтальмологічні рекомендації -- діти з порушеннями зору Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Троцюк, Г. І. Зорово-мовні вправи в корекційно-розвивальній роботі з дітьми з порушеннями зору [Текст] / Г. І. Троцюк> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2018. - N 4. - С. 14–20 : фот., мал. - Бібліогр.: 6 назв. Рубрики: Діти з особливими потребами--корекційно-розвивальна робота Кл.слова (ненормовані): профілактика зорових порушень -- розвиток мовлення -- корекційна робота -- діти з порушеннями зору Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ДзОП-1/2018/9 Журнал 2018р. N 9 Фісун, Т. В. На допомогу вчителеві, який працює з учнями із порушенням зору / Т. В. Фісун. - С.2–6 : фот. Кл.слова: діти з порушеннями зору, методи навчання, фізкультхвилинки Жаботинський, П. М. Формування мовленнєвої компетентності учнів-логопатів під час занять лікувальною фізкультурою : [у статті описано напрями лікувальної фізкультури, подано приклади занять ЛФК з учнями-логопатами "Школа м’яча" й "У пошуках козацьких клейнодів"] / П. М. Жаботинський. - С.7–12 : фот. Кл.слова: учні-логопати, лікувальна фізкультура Степанчук, О. І. Пошиття спідниці з клинів : урок трудового навчання для учнів 9-го класу з легкою розумовою відсталістю / О. І. Степанчук. - С.13–16. - Бібліогр.: 4 назви. : фот. Кл.слова: уроки трудового навчання, учні з легкою розумовою відсталістю, комбіновані уроки Мірошник, Л. А. Доброта і дружба – подарунок долі : психолого-логопедичне заняття для учнів 3–5-х класів / Л. А. Мірошник, І. М. Казачинська. - С.17–18. Кл.слова: розвиток мовлення, збагачення словникового запасу, взаємодопомога Кропива, О. І. Овочі : заняття з корекції розвитку для учнів 1-го класу з порушеннями зору / О. І. Кропива. - С.19–21 : мал., фот. Кл.слова: психогімнастика, зорове навантаження Козачук, О. Р. Галявина страху : заняття з профілактики тривожності дітей старшого дошкільного віку / О. Р. Козачук. - С.22–23 : фот. Кл.слова: емоційні стани, профілактика фобій, виховання оптимізму Вербівська, Л. М. Тотожне перетворення виразів з коренями : конспект уроку з алгебри у 8-му класі для дітей із затриманням психічного розвитку / Л. М. Вербівська. - С.24–25 : мал. Кл.слова: уроки алгебри, діти із затримкою психічного розвитку Поліщук, К. В. Тиждень початкових класів для учнів з легкою розумовою відсталістю / К. В. Поліщук, О. Л. Сизоненко, Н. В. Шевченко. - С.26–31 : фот. Кл.слова: розвиток особистості дитини, корекція мовлення, розвиток творчої діяльності Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Фісун, Т. В. На допомогу вчителеві, який працює з учнями із порушенням зору [Текст] / Т. В. Фісун> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2018. - N 9. - С. 2–6 : фот. Кл.слова (ненормовані): діти з порушеннями зору -- методи навчання -- фізкультхвилинки Анотація: У статті подано метод. рек. щодо методів навчання дітей з порушеннями зору, вимог до письмового приладдя, що використовують під час навчання діти; завдання для проведення уроків, гімнастичні вправи для очей. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ДзОП-1/2019/4 Журнал 2019р. N 4 Дерев’янко, О. О. Особливості формування ключових компетентностей молодших школярів з порушеннями зору через навчальну діяльність : [розкрито сутність та особливості формування ключових компетентностей школярів, зокрема: ціннісно-смислової, загальнокультурної, навчально-пізнавальної, інформаційної, комунікативної, соціально-трудової, особистісного самовдосконалення] / О. О. Дерев’янко. - С.2–6. - Бібліогр.: 11 назв. Кл.слова: навчальна компетентність, навчальна діяльність, діти з порушеннями зору Базілевский, А. Г. Особливості організації логопедичної роботи з дітьми, які мають порушення мовлення в умовах спеціального закладу середньої освіти : [охарактеризовано особливості логопедичної роботи з дітьми з порушеннями мовлення в умовах спеціального закладу середньої освіти як важливої складової комплексної медико-педагогічної реабілітації та соціальної адаптації дітей і підлітків з комплексними порушеннями та відхиленнями мовлення] / А. Г. Базілевский, С. М. Зганяйко. - С.7–9. - Бібліогр.: 5 назв. : фото. Кл.слова: логопедична допомога, мовленнєві порушення, логопедична робота Куст, С. М. Частини мови : [презентовано розробку уроку української мови у 5-му класі для дітей з легкою розумовою відсталістю] / С. М. Куст. - С.10–12. : фото. Кл.слова: українська мова, уроки, діти з легкою розумовою відсталістю Свириденко, О. В. У лісі : [розробка уроку читання для учнів 2-го класу з дислексією] / О. В. Свириденко. - С.13–14. Кл.слова: читання, дислексія, розробки уроків Коваленко, Г. І. Рослини поля : [міститься конспект уроку з природознавства для учнів 7-го класу з порушеннями інтелекту] / Г. І. Коваленко. - С.15–20. - Бібліогр.: 3 назв. : фото., іл. Кл.слова: природознавство, розробки уроків, діти з порушеннями інтелекту Кучерява, О. В. Дроби, що дорівнюють одиниці. Розв’язування задач на рух : [презентовано конспект уроку з математики для учнів 4-го класу з інклюзивним навчанням] / О. В. Кучерява. - С.21–24. - Бібліогр.: 3 назв. : фото., іл. Кл.слова: математика, розробки уроків, інклюзивне навчання Бабляк, С. В. Технологічні карти для проведення уроків соціально-побутового орієнтування в спеціальних ЗСО : [презентовано технологічні карти для використання на уроках в спеціальних закладах середньої освіти. Призначені для учнів 8–9 класів з легкою розумовою відсталістю] / С. В. Бабляк. - С.25–30. : табл. Кл.слова: технологічні карти, технологія приготування, діти з легкою розумовою відсталістю Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Дерев’янко, О. О. Особливості формування ключових компетентностей молодших школярів з порушеннями зору через навчальну діяльність [Текст] : [розкрито сутність та особливості формування ключових компетентностей школярів, зокрема: ціннісно-смислової, загальнокультурної, навчально-пізнавальної, інформаційної, комунікативної, соціально-трудової, особистісного самовдосконалення] / О. О. Дерев’янко> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2019. - N 4. - С. 2–6. - Бібліогр.: 11 назв. Рубрики: Діти з особливими потребами--навчання--формування ключових компетентностей Кл.слова (ненормовані): навчальна компетентність -- навчальна діяльність -- діти з порушеннями зору -- молодші школярі Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 55 Кобильченко, В. Адаптаційний потенціал особистості як внутрішній чинник успішної адаптації молодших школярів із порушеннями зору [Текст] / В. Кобильченко> // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2019. - № 3. - С. 64–75 : рис. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 2312-2781
Кл.слова (ненормовані): адаптивність -- соціальна адаптація -- адаптаційний потенціал -- молодші школярі -- порушення зору -- діти з порушеннями зору -- шкільна дезадаптація -- адаптованість -- поліфакторна депривація -- рефлексивна активність -- ресурсний підхід -- соціалізація дітей Анотація: Розкрито сутність та функції адаптаційного потенціалу особистості як внутрішнього чинника успішної соціальної адаптації молодших школярів із порушеннями зору. Розроблено та презентовано модель адаптаційного потенціалу особистості. Теоретично обгрунтовано його структуру. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Костенко, Тетяна. Психодіагностичні методики для дітей із порушеннями зору: адаптація та модифікація [Текст] / Т. Костенко> // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2019. - N 4. - С. 60-67. . - ISSN 2312-2781 Рубрики: Діти з особливими потребами--дошкільний вік Кл.слова (ненормовані): психодіагностика -- діти з порушеннями зору Анотація: Висвітлено проблему діагностики дітей із порушеннями зору, що пов’язана зі специфікою підготовки діагностичного матеріалу індивідуально для кожної дитини залежно від зорового діагнозу. Визначено важливе значення адаптації (модифікації) діагностичного матеріалу в контексті якісного та ефективного навчання дітей із порушеннями зору як у спеціальних закладах так і загальноосвітніх з інклюзивною формою навчання. Проаналізовано стан діючих, стан розроблення та адаптації (модифікації) діагностичних методик в закладах освіти на сьогодні. Піднято питання розроблення єдиного переліку діагностичних методик обстеження дітей з різною патологією зору з відповідними вимогами та рекомендаціями. Запропоновано вимоги до стимульного матеріалу методик, до організації і проведення обстеження дітей із порушеннями зору, представлено пам’ятку особливостей зорового приймання при порушеннях зору, яку можна використовувати не лише при проведенні діагностики, а й під час написання висновків та рекомендацій. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Гладун, Ольга Дитина з порушеннями зору в інклюзивному освітньому просторі : семінар-практикум для педагогів [Текст] / Ольга Гладун> // Дошкільне виховання. - 2020. - № 1. - С. 17-19 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--інклюзивна освіта Діти з особливими потребами--дошкільний вік--інклюзивне навчання Кл.слова (ненормовані): робота з колективом -- діти з порушеннями зору -- методична робота -- тренінги для педагогів ЗДО -- семінар-практикум -- інклюзивне освітнє середовище Анотація: Створюючи інклюзивне освітнє середовище, важливо враховувати особливості сприймання довкілля вихованцями з різними порушеннями. Для цього педагогам необхідно пройти спеціальну підготовку. Про роботу семінару-практикуму для педагогів йдеться у статті. Мета його - сприяти розширенню досвіду педагогів, зокрема орієнтуванню в медичних аспектах офтальмологічних порушень; допомогти відчути, як бачать світ діти з різними порушеннями зору; уточнити специфіку організації розвивального середовища; розвивати педагогічну рефлексію, підвищувати психологічну компетентність у питаннях корекції розвитку емоційно-вольової сфери дитини з порушеннями зору. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ДзОП-1/2020/5 Журнал 2020р. N 5 (65) Стасенко, В. Індивідуальний корекційно-реабілітаційний маршрут розвитку здобувача освіти : зразок оформлення та заповнення / В. Стасенко [и др.]. - С.2–9. Інші автори: Бражнікова В., Алейнікова І., О. Фоменко, Н. Горбачова, О. Жаворонка, Л. Єрморатій, С. Холостенко, М. Олійник Кл.слова: когнітивна, емоційно-вольова сфера, розвиток мовлення, розвиток психомоторики Дерев’янко, О. О. Компетентнісне навчання – шлях до успіху молодшого школяра з порушеннями зору : симбіоз загальноприйнятих та новітніх підходів у спеціальній освіті: [підвищення ефективності роботи з молодшими школярами з порушеннями зору в контексті компетентнісного навчання] / О. О. Дерев’янко. - С.10–15. - Бібліогр.: 13 назв. Кл.слова: компетентнісний підхід, діти з порушеннями зору, інтерактивні методи роботи Клубенко, Д. Є. Світ чарівної казки : корекційно-виховне заняття для дітей 9 років із легкою розумовою відсталістю: [розробка заняття мета якого: виховувати самостійність, допитливість, інтерес до заняття; розвивати дрібну моторику, фонематичне сприйняття, силу голосу та зв’язне мовлення] / Д. Є. Клубенко, Н. В. Тарасенко. - С.16–17. Кл.слова: діти з легкою розумовою відсталістю, корекційно-виховне заняття, казки Неповинних, Г. С. Рекомендації щодо роботи з учнями, які мають вади слуху : [наведено рек. для роботи з учнями, які мають вади слуху] / Г. С. Неповинних, Н. В. Тарасенко. - С.18. Кл.слова: діти з вадами слуху, мовленнєве спілкування, індивідуальний підхід Бойко, О. П. Життя диких тварин узимку : заняття з розвитку мовлення для дітей 4-го року навчання: [розробка заняття мета якого: розширити й узагальнити знання дітей про тварин лісу] / О. П. Бойко. - С.19–20. Кл.слова: логопедія, заняття з розвитку мовлення, ставлення до природи Виноградова, С. В. Бережи час, бо він минає, а не вертає! : корекційне заняття для дітей 7-го року життя з порушеннями зору: [розробка заняття мета якого: розвивате зорове, слухове, дотикове сприймання, співдружність руки та ока, простежувальну функцію ока; ознайомити дітей із різними видами годинників; учити відчувати час та виконувати певну роботу за обмежений проміжок часу; закріпити знання про часові поняття, пори року, дні тижня, частини доби] / С. В. Виноградова. - С.21–23. - Бібліогр.: 5 назв. Кл.слова: діти з порушеннями зору, корекційне заняття, часові поняття Марла Раньян : [розповідь про Марлу Раньяну – сліпу американську олімпійську спортсменку з бігу] / О. Жданова. - С.24. Кл.слова: сліпа спортсменка, олімпійська спортсменка з бігу, Марла Раньян Незвичайний художник Крісті Браун : [розповідь про Крісті Брауна – унікального ірландського письменника та художника з ДЦП / Д. С. Гінчук. - С.25. Кл.слова: ірландський художник, дитячий церебральний параліч, Крісті Браун Єна, Я. М. Василь Королів-Старий казка "Хуха-Моховинка" : урок української літератури для учнів 9-го класу з легкою розумовою відсталістю: [розробка уроку з укр. літ. з використ. міжпредмет. зв’язків (географія, образотворче мистецтво) за творчістю Василя Короліва-Старого] / Я. М. Єна. - С.26–29. - Бібліогр.: 2 назви. Кл.слова: діти з легкою розумовою відсталістю, міжпредметні зв’язки, казки Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Дерев’янко, О. О. Компетентнісне навчання – шлях до успіху молодшого школяра з порушеннями зору [Текст] : симбіоз загальноприйнятих та новітніх підходів у спеціальній освіті: [підвищення ефективності роботи з молодшими школярами з порушеннями зору в контексті компетентнісного навчання] / О. О. Дерев’янко> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2020. - N 5(65). - С. 10–15. - Бібліогр.: 13 назв. Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення зору Кл.слова (ненормовані): компетентнісний підхід -- діти з порушеннями зору -- інтерактивні методи роботи -- молодший школяр -- спеціальна освіта Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Виноградова, С. В. Бережи час, бо він минає, а не вертає! [Текст] : корекційне заняття для дітей 7-го року життя з порушеннями зору: [розробка заняття мета якого: розвивате зорове, слухове, дотикове сприймання, співдружність руки та ока, простежувальну функцію ока; ознайомити дітей із різними видами годинників; учити відчувати час та виконувати певну роботу за обмежений проміжок часу; закріпити знання про часові поняття, пори року, дні тижня, частини доби] / С. В. Виноградова> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2020. - N 5(65). - С. 21–23. - Бібліогр.: 5 назв. Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення зору Кл.слова (ненормовані): діти з порушеннями зору -- корекційне заняття -- часові поняття Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ДзОП-1/2020/6 Журнал 2020р. N 6 (66) Косаренко, О. В. Особливості психодіагностичної роботи практичного психолога з дітьми з особливими освітніми потребами : [подано алгоритм та особливості індивідуальної психодіагностичної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами, а також діагностичний інструментарій для роботи з дітьми із синдромом Дауна] / О. В. Косаренко. - С.2–3. Кл.слова: діти із синдромом Дауна, індивідуальна психодіагностична робота, практичний психолог Безкоровайна, Л. М. Ростуть кущики в садочку : конспект корекційного заняття для дітей 6-го року життя з порушеннями зору: [розробка заняття мета якого: розвивати зорову координацію, сенсорні та просторові вміння, тактильні відчуття; продовжувати збагачувати уявлення дітей про рослинний світ] / Л. М. Безкоровайна. - С.4–6. Кл.слова: діти з порушеннями зору, корекційне заняття, рослинний світ Арутюнян, В. В. Казковий калейдоскоп, або пошуки рукавички : сценарій корекційно-розвивального свята для учнів 1–2-х класів із порушеннями опорно-рухового апарату та мовлення: [розробка заняття мета якого: узагальнити знання учнів про українські народні казки; розвивати мовленнєві комунікативні навички – емоційну виразність монологічного та діалогічного мовлення] / В. В. Арутюнян, Г. В. Коротецька. - С.7–10. Кл.слова: діти із порушеннями опорно-рухового апарату, корекційно-розвивальне свято, діти з порушеннями мовлення Безкоровайна, Л. М. Про своє здоров’я дбай змалечку : конспект корекційного заняття для дітей 4-го року життя з порушеннями зору: [розробка заняття мета якого: розвивати зорову координацію; формувати елементарні знання про здорове, правильне харчування] / Л. М. Безкоровайна. - С.11–12. Кл.слова: діти з порушеннями зору, корекційне заняття, здорове харчування Досінчук, О. В. Транспорт : конспект групового заняття з корекції мовлення для учнів 1-го класу з тяжкими порушеннями мовлення: [розробка логопедичного заняття для учнів початкової школи] / О. В. Досінчук. - С.13–16. Кл.слова: логопедичне заняття, корекція мовлення, діти з тяжкими порушеннями мовлення Дудко, С. А. Магазин : конспект групового заняття з розитку слухового сприймання та формування вимови для учнів 7-го класу: [розробка логопедичного заняття мета якого: автоматизувати вимову звуку [б] у складах та словах у позиції відкритого та закритого складу, між голосними; закріпити правильну артикуляцію звука в складах, словах, словосполученнях, читати слова] / С. А. Дудко. - С.17–19. Кл.слова: логопедичне заняття, вимова звука, правильна артикуляція Кажуть : сценарій свята для учнів початкових класів із порушеннями опорно-рухового апарату / Г. В. Коротецька, В. В. Арутюнян. - С.20–24. Кл.слова: діти із порушеннями опорно-рухового апарату, діти із порушеннями мовлення, церебральним паралічем, дитино Волкова, Л. С. Плани корекційної роботи щодо формування навичок читання : [про основні принципи корекції дислексії, а також подано приклади логопедичних занять для розвитку навичок читання] / Л. С. Волкова. - С.25–31. Кл.слова: корекція дислексії, логопедичні заняття, навички читання Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |