Шифр: ОДнв/2019/2
   Журнал

Особлива дитина: навчання і виховання [Текст]/ науковий, навчальний, інформаційний журнал. - Київ : Педагогічна преса ; К. : Інститут спеціальної педагогіки національної академії педагогічних наук України, 1995 . - ISSN 2312-2781. - Виходить кожного кварталу
2019р. N 2
Зміст:
Дробот, О. Стратегії навчання англійської мови учнів із порушенням слуху в умовах бімодально-білінгвального підходу / Олена Дробот, Анна Замша. - С.7–13. - Бібліогр.: 8 назв.
Кл.слова: англійська мова, методика навчання, учні з порушенням слуху
Продан, Є. Організація психологічної допомоги батькам дітей з особливими освітніми потребами / Євген Продан. - С.14–20. - Бібліогр.: 8 назв. : табл.
Хохліна, О. До проблеми диференційованого навчання в інклюзивному просторі / Олена Хохліна. - С.21–32. - Бібліогр.: 15 назв.
Кл.слова: диференційоване навчання, інклюзія, інклюзивне навчання
Кобильченко, В. Пояснювальні принципи як методологічний орієнтир спеціальної психології / Вадим Кобильченко. - С.33–47. - Бібліогр.: 23 назв.
Кл.слова: спеціальна психологія, психологічні принципи, принципи пояснення
Михайленко, О. Прийоми і методи реабілітації дітей з комплексними порушеннями психофізіологічного розвитку. Реабілітація індивідуального підходу / Оксана Михайленко. - С.48–64 : табл.
Кл.слова: реабілітація, психофізіологічний розвиток, індивідуальний підхід
Мога, М. Технології корекційної взаємодії дорослого і дитини (елементи бондінгу) у фізичному розвитку дітей раннього віку зі спастичним синдромом / Микола Мога. - С.65–74. - Бібліогр.: 8 назв.
Кл.слова: бондінг, спастичний синдром, фізичний розвиток
Прохоренко, Л. Психокорекція мотивації дітей із когнітивними порушеннями / Леся Прохоренко. - С.75–85. - Бібліогр.: 8 назв.
Кл.слова: мотивація, когнітивні порушення, психокорекція
Татьянчикова, І. Проблема формування інформатичних компетентностей у старшокласників із психофізичними порушеннями / Ірина Татьянчикова, Тамара Сахно. - С.86–94. - Бібліогр.: 12 назв.
Кл.слова: інформатичні компетентності, психофізичні порушення, інформаційні технології
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


159.98
К 55


    Кобильченко, В.
    Пояснювальні принципи як методологічний орієнтир спеціальної психології [Текст] / В. Кобильченко // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2019. - № 2. - С. 33–47. - Бібліогр.: 23 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Спеціальна психологія--пояснювальні принципи
Кл.слова (ненормовані):
спеціальна психологія -- психологічні принципи -- принципи пояснення -- пояснювальні принципи -- депривація -- дизонтогенез -- віктимізація -- редукція -- фрустрація -- невротизація -- психологічна інвалідизація
Анотація: Теоретично обгрунтовано та охарактеризовано пояснювальні принципи спеціальної психології. Доведено, що презентовані принципи тісно пов’язані між собою, взаємозумовлені та взаємозалежні. Встановлено, що дані принципи є ядром наукового методу та регулюють науково-дослідну діяльність,а також спрямовують науковий пошук.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)