Р 80 Рочняк, Олексій. Концепція дитини та дитинства в німецькій постмодерністичній педагогіці [Текст] / О. Рочняк> // Історико-педагогічний альманах : Наукове видання. - 2012. - N 1. - С. 33-36. Рубрики: Історія педагогіки в зарубіжних країнах Кафедра історії України та політології Німеччина--освіта--історія Кл.слова (ненормовані): постмодернізм -- реляційна модель -- антипедагогіка -- невротизація Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
О-66 Орлов, О. Специфіка особистісного функціонування невротизованих підлітків із порушеннями інтелектуального розвитку та її поведінкові прояви / Олег Орлов> // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - H№ 3. - С. 64–73. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 2312-2781
Кл.слова (ненормовані): діти з порушеннями інтелектуального розвитку -- невротизовані підлітки -- поведінкові прояви -- невротичні особистісні риси -- порушення поведінки -- невротизація особистості -- імпульсивність Анотація: Представлено результати емпіричного дослідження особливостей функціонування особистості невротизованих підлітків із порушеннями інтелектуального розвитку легкого ступеня, охарактеризовано ключові особисті риси-кореляти високого рівня невротизації, визначено поведінкові прояви, які характерні підліткам цієї категорії, що мають високий рівень невротизації. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 55 Кобильченко, В. Пояснювальні принципи як методологічний орієнтир спеціальної психології [Текст] / В. Кобильченко> // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2019. - № 2. - С. 33–47. - Бібліогр.: 23 назв. . - ISSN 2312-2781
Кл.слова (ненормовані): спеціальна психологія -- психологічні принципи -- принципи пояснення -- пояснювальні принципи -- депривація -- дизонтогенез -- віктимізація -- редукція -- фрустрація -- невротизація -- психологічна інвалідизація Анотація: Теоретично обгрунтовано та охарактеризовано пояснювальні принципи спеціальної психології. Доведено, що презентовані принципи тісно пов’язані між собою, взаємозумовлені та взаємозалежні. Встановлено, що дані принципи є ядром наукового методу та регулюють науково-дослідну діяльність,а також спрямовують науковий пошук. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |