Струтинська, Тетяна Романівна. Підготовка майбутніх педагогів до виховної взаємодії з батьком дітей із неповних сімей у підвищенні його психолого-педагогічної культури [Текст] / Т. Р. Струтинська> // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2016. - № 1. - С. 224-229 Рубрики: Підготовка майбутніх педагогів--професійна компетентність Кл.слова (ненормовані): виховна взаємодія -- батько дітей із неповних сімей -- неповна сім’я -- психолого-педагогічна культура -- підготовка майбутніх педагогів Анотація: У статті аналізуються проблеми підготовки майбутніх педагогів до виховної взаємодії з батьком дітей із неповних сімей. Розкривається сутність психолого-педагогічної культури батька, стилі його батьківського ставлення до дитини в умовах окремого проживання від сім’ї. Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Є примірники у відділах: всього 5 : ав (1), фб (2), Ч.З.№2 (2) Вільні: ав (1), фб (2), Ч.З.№2 (2) |
Б 11 Біла, І. Які батьки, такі й діти, або Детермінанти особистісного розвитку дитини в сім’ї / Ірина Біла> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 7. - С. 4–10. - Зміст: Спілкування з дорослими як джерело засвоєння досвіду поколінь ; Значення батьківської любові ; Типи та стилі сімейного виховання: чого варто уникати ; Демократичний стиль виховання – для розвитку особистості ; Додаток : Формування психолого-педагогічної культури батьків : тренінг для батьків вихованців.
Дошкільна освіта--сім’я--освіта батьків Кл.слова (ненормовані): дошкільне виховання -- виховання в сім’ї -- формування особистості -- особистісний розвиток -- спілкування -- батьківська любов -- сімейне виховання -- демократичний стиль -- батьки -- психолого-педагогічна культура -- тренінги -- взаємодія з батьками -- світогляд -- гуманістичні чинники -- негативні стилі виховання -- негативні чинники -- досвід поколінь -- педагогічна культура батьків Анотація: У статті йдеться про уважність та відповідальність батьків у вихованні дітей дошкільного віку. Наголошено на важливості демонстрування гідних прикладів для наслідування. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ш 33 Швайгерт, Н. Смартмоб, ток-шоу, фестиваль майстрів та інші інноваційні форми роботи з батьками / Наталія Швайгерт> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 7. - С. 28–35. - Зміст: Ток-шоу та його різновиди ; Фестиваль майстрів ; Смартмоби в освітньому процесі ; Цікаві зустрічі, змагання, діалоги на стіні ; Додаток : Хто зверху? : сценарій пізнав.-розваж. ток-шоу для батьків.
Кл.слова (ненормовані): дошкільні навчальні заклади -- взаємодія з батьками -- робота з батьками -- форми роботи -- інноваційні форми роботи -- інтерактивне навчання -- психолого-педагогічна культура -- ток-шоу -- фестиваль майстрів -- смартмоб -- зістрічі -- змагання -- діалог на стіні -- пізнавально-розважальне ток-шоу Анотація: У статті презкнтовано досвід роботи дошкільного навчального закладу (ясел-садка) № 3 міста Кам’янське, Дніпропетровської області, щодо використання інтерактивних методів взаємодії з батьками вихованців. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Т 98 Тюріна, І. Педагог НУШ – ресурсна особистість / Ірина Тюріна> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2020. - № 2(608). - С. 1–2. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): вчителі початкової школи -- психологія вчителів -- психологічний практикум -- психологічний супровід -- психологічне здоров’я -- психолого-педагогічна культура -- стресостійкість вчителя -- емоційний стан -- емоційне вигорання -- врівноваженість -- емоційне навантаження Анотація: У статті представлено сценарій психологічного практикуму для вчителів Нової української школи на тему: "Вчитель НУШ – ресурсна особистість". Мета: підвищення рівня стресостійкості вчителів, розвиток уміння керувати власними емоціями, формування позитивного емоційного стану, завдяки відкриттю ресурсних якостей особистості, профілактика емоційного вигорання. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |