74.04(4УКР)
К 69


    Корсак, Костянтин.
    Ноотехнології - засіб здійснення сталого розвитку і побудови ноосуспільства [Текст] / К. Корсак, Ю. Корсак // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2012. - Том 15, N 4. - С. 70-76.
ББК 74.04(4УКР)
Рубрики: Освіта в Україні--інноваційна діяльність
   Освіта--освіта для сталого розвитку

   Сталий розвиток--ноотехнології

Кл.слова (ненормовані):
нооекологія -- ноосуспільство -- ноорозвиток -- сонячна енергетика -- освіта для сталого розвитку


Дод.точки доступу:
Корсак, Юрій

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.04(4Укр)
С 49


    Слюсаревський, Микола.
    Відповідь на виклики інформаційної доби [Текст] / М. Слюсаревський // Освіта : всеукраїнський громадсько-політичний тижневик. - 2013. - N 35 (7-14 серпня). - С. 4-5.
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Освіта в Україні--інноваційна діяльність
   Медіаосвіта--актуальні питання

Кл.слова (ненормовані):
медіакультура


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.04(4Укр)
Ч-81


    Чубарук, Олена Василівна.
    Організаційно-методичні засади реалізації інноваційної діяльності на основі використання інформаційно-комунікаційних технологій [Текст] / О. В. Чубарук, А. М. Шевченко // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 3. - С. 12-16.
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Освіта в Україні--інноваційна діяльність
   Початкова школа--уроки інформатики

   Київська область--заклади освіти--інноваційна діяльність
Кл.слова (ненормовані):
інформаційно-комунікаційні технології -- інноваційна діяльність -- наукова лабораторія -- шкільні нетбуки -- "1 учень - 1 комп’ютер" -- Сходинки до інформатики (курс) -- програма Intel® “Навчання для майбутнього” -- “Інтелект України” (науково-педагог. проект) -- вчителі інформатики
Анотація: В статті представлено матеріали з питань організації інноваційної діяльності в закладах освіти області на основі використання інформаційно-комунікаційних технологій. Висвітлено особливості діяльності наукової лабораторії інформаційних технологій навчання Київського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних кадрів. Описано досвід і результати реалізації програми Intel® “Навчання для майбутнього”, інноваційної діяльності з теми “Впровадження моделі навчання “1 учень-1 комп’ютер”, науково-педагогічного проекту “Інтелект України”, програми “Сходинки до інформатики” тощо.


Дод.точки доступу:
Шевченко, Антоніна Михайлівна; \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Кремень, В. Г.
    Про діяльність НАПН України у 2013 р. та завдання на2014 р.: допровідь на загальних зборах НАПН України [Текст] / В. Г. Кремень // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2014. - N 2. - С. 5-14.
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Освіта в Україні--інноваційна діяльність
Кл.слова (ненормовані):
діяльність НАПН України


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74
П 79


   
    Проект Концепції розвитку освіти України на період 2015-2025 років [Текст] // Хімія : науково-методичний журнал. - 2014. - N 23/24. - С. 3-13.
ББК 74
Рубрики: Освіта в Україні--інноваційна діяльність
   Освіта в Україні--розвиток освіти, 2015-2025 рр.

Кл.слова (ненормовані):
проект розвитку освіту


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.04(4Укр)
Н 11


    Ніколаєнко, Станіслав.
    Дослідницькі університети у системі освіти та науки України [Текст] / С. Ніколаєнко // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2014. - N 8. - С. 7-16. . - ISSN 1682-2366
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Вищі навчальні заклади України--окремі ВНЗ
   Освіта в Україні--інноваційна діяльність

Кл.слова (ненормовані):
дослідницькі університети -- магістратура


Дод.точки доступу:
\о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.04(4Укр)
К 79


    Кремень, В. Г.
    Проблеми якості української освіти в контексті сучасних цивілізаційних змін [Текст] / В. Г. Кремень // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology. Newsletter of the NAPS of Ukraine : наук.-теорет. та інформ. вісн. Нац. акад. пед. наук України. - 2014. - N 4. - С. 5-10 . - ISSN 2304-0629
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Освіта в Україні--інноваційна діяльність
Кл.слова (ненормовані):
українська освіта -- дошкільна освіта -- початкова школа -- середня освіта
Анотація: Представлено доповідь на загальних зборах НАПН України, що відбулися 30 жовтня 2014 р. Виокремлюються проблеми підвищення якості української освіти. Зроблено спробу переосмислити завдання сучасної освіти і відповісти на запитання, якими ж мають бути виміри її якості в нових умовах.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.202
Ш 95


    Шулікін, Дмитро.
    STEM-освіта: готувати до інновацій [Текст] / Д. Шулікін // Освіта України : Педагогічна газета. - 2015. - N 26 (29 червня). - С. 8-9.
ББК 74.202
Рубрики: Освіта--системи освіти
   Освіта в Україні--інноваційна діяльність

Кл.слова (ненормовані):
STEM-освіта -- системи освіти -- творче мислення учнів


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.04(3)
Г 15


    Галата, С.
    Середня освіта: на порозі змін [Текст] / С. Галата // Освіта України : Педагогічна газета. - 2015. - N 39 (28 вересня). - С. 8-9.
ББК 74.04(3)
Рубрики: Освіта в Україні--інноваційна діяльність
Кл.слова (ненормовані):
децентралізація системи освіти


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.03(4УКР)
А 66


    Андрущенко, Віктор.
    Ціннісна невизначеність особистості та її подолання засобами освіти [Текст] / В. Андрущенко // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2015. - N 3. - С. 5-14.
ББК 74.03(4УКР)
Рубрики: Освіта в Україні--інноваційна діяльність
Кл.слова (ненормовані):
криза цінностей -- культура виховання


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74
Ш 78


    Шовш, Катерина.
    Основні суперечності технологізації інформаційної культури вчителя [Текст] / К. Шовш // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2015. - N 3. - С. 26-35.
ББК 74
Рубрики: Освіта в Україні--інноваційна діяльність
   комп’ютерні технології навчання

Кл.слова (ненормовані):
інформаційна культура вчителя -- інформаційно-телекомунікаційні технології -- ІКТ -- електронний підручник -- гіперпосилання


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74
П 35


    Письменний, В.
    Експериментальна модель "Школа культури здоров’я - Школа майбутнього в контексті європейської інтеграції України" : зміст і напрями реалізації [Текст] / В. Письменний // Рідна школа : Щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. - N 9/10. - С. 3-11.
ББК 74
Рубрики: Освіта в Україні, 21 ст.
   Освіта в Україні--інноваційна діяльність

Кл.слова (ненормовані):
школа майбутнього -- навчально-виховний процес -- експерименти в освіті


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74
С 81


    Стойко, К.
    Комплексна програма засобів оздоровлення та формування висококультурної особистості: особливості впровадження [Текст] / К. Стойко // Рідна школа : Щомісячний науково-педагогічний жупнал. - 2015. - N 9/10. - С. 27-33.
ББК 74
Рубрики: Освіта в Україні--інноваційна діяльність
Кл.слова (ненормовані):
особистісно-орієнтоване виховання -- здоров’язберігаючі технології


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.018.058:001.895](477)
Д 18


    Данилевський, В.
    Готовність навчального закладу до інноваційного розвитку: обґрунтування критеріїв / Валерій Данилевський // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 3–6. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК
Рубрики: Освіта в Україні--інноваційна діяльність
   Черкаська область--освіта
Кл.слова (ненормовані):
інноваційні школи -- концепція -- Нова українська школа -- Концепція Нової української школи -- загальноосвітні навчальні заклади -- цільова обласна програма -- інноваційний розвиток -- критерії -- індикатори -- освітньо-розвивальний потенціал -- інноваційна діяльність
Анотація: У статті висвітлено критерії та відповідні їм індикатори, що дали можливість оцінити освітньо-розвивальний потенціал та спрогнозувати можливі перспективи подальшого розвитку навчальних закладів, які долучилися до конкурсного відбору учасників цільової обласної програми "Інноваційні школи Черкащини".


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.3/.5.01:001.895](477)
Ч-44


    Чепурна, Н.
    Концептуальні основи інноваційного розвитку сучасного навчального закладу / Наталія Чепурна // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 7–10. - Бібліогр.: 13 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК
Рубрики: Освіта в Україні--інноваційна діяльність
   Черкаська область--освіта
Кл.слова (ненормовані):
інноваційний розвиток -- концепція інноваційного розвитку -- інноваційний потенціал -- загальноосвітні навчальні заклади -- концептуальні основи -- реформування освіти -- Нова українська школа -- якість освітньої діяльності -- інноваційний процес -- інноваційна діяльність
Анотація: У статті розглянуто основні теоретичні концепти, на яких базується інноваційний розвиток навчального закладу, що забезпечує його поступальний рух, а також організацію функціонування школи з урахуванням прогресивних світових тенденцій, підвищення конкурентоспроможності та якості освітньої діяльності.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.3/.5.014.3(477)
Н 19


    Назаренко, Г.
    Демократичні засади становлення Нової української школи / Галина Назаренко // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 11–16. - Бібліогр.: 16 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК
Рубрики: Освіта в Україні--інноваційна діяльність
   Загальноосвітні навчальні заклади--управління

   Черкаська область--освіта
Кл.слова (ненормовані):
реформування освіти -- освітня діяльність -- Нова українська школа -- загальноосвітні навчальні заклади -- партнерська взаємодія -- паритетні відносини -- управління -- піклувальна рада -- батьківська рада -- учнівське самоврядування
Анотація: У статті конкретизовано зміст діяльності загальноосвітніх навчальних закладів щодо реалізації пріоритетних аспектів демократизації шкільного життя, налагодження демократичної взаємодії всіх самоврядних органів навчального закладу в контексті Концепції Нової української школи. Упровадження демократичних форм управління загальноосвітнім навчальним закладом сприяє реальному набуттю всіма учасниками освітнього процесу досвіду паритетної партнерської взаємодії, яка базується на цінностях демократії.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.018.058(477)
К 21


    Каракаш, І.
    Модель інноваційного навчального закладу "Школа якісної освіти" / Іван Каракаш, Ілона Руденко // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 24–27. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК
Рубрики: Освіта в Україні--інноваційна діяльність
   Черкаська область--освіта
Кл.слова (ненормовані):
навчально-виховні комплекси -- модель розвитку навчального закладу -- розвивальний освітній простір -- профільне навчання -- інноваційний розвиток -- освітнє середовище -- навчальний процес
Анотація: У статті розглянуто модель розвитку інноваційного навчального закладу "Школа якісної освіти" Шполянського навчально-виховного комплексу "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 2 – ліцей" Шполянської районної ради Черкаської області. Визначено місію, мету, завдання та розкрито особливості освітньої діяльності закладу згідно з обраною моделлю, а також окреслено подальші інноваційні зміни.


Дод.точки доступу:
Руденко, І.; \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.018.058(477)
К 23


    Карло, Т.
    Створюємо Школу громадського партнерства / Тетяна Карло // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 36–39. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК
Рубрики: Освіта в Україні--інноваційна діяльність
   Черкаська область--освіта
Кл.слова (ненормовані):
інноваційний розвиток навчального закладу -- Школа громадського партнерства -- навчально-виховні комплекси -- Концепція Нової української школи -- громада -- громадська активність -- громадське партнерство -- паритетна взаємодія -- діалогічне спілкування -- соціалізація особистості
Анотація: У статті репрезентовано творчу модель сучасного навчального закладу освіти "Школа громадського партнерства", спрямовану на демократизацію відносин учасників освітнього процесу, створення силами всієї громади сприятливих умов для формування особистостей учнів, здатних свідомо діяти, приймати власні відповідальні рішення.


Дод.точки доступу:
\о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.018.058:001.895](477)
М 64


    Мирошніченко, Т.
    Сприяємо громадянському самоствердженню учнів / Тетяна Мирошніченко // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 39–42. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК
Рубрики: Освіта в Україні--інноваційна діяльність
   Черкаська область--освіта
Кл.слова (ненормовані):
модель інноваційного розвитку -- інноваційні школи -- Школа громадянського самоствердження -- громадянська компетентність -- Концепція Нової української школи -- самоствердження особистості -- громадянин-патріот -- громадська активність
Анотація: У статті розглянуто модель інноваційного розвитку Чигиринської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 1 ім. Богдана Хмельницького як Школи громадянського самоствердження. Сприяння самоствердженню учнів здійснюється завдяки створенню розвивального середовища, яке базується на індивідуалізації та диференціації освітнього процесу.


Дод.точки доступу:
\о ней\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.018.058:001.895](477)
П 11


    Пікалюк, А.
    Національно-патріотичне виховання молоді засобами історичного краєзнавства та етнографії / Андрій Пікалюк // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 43–45. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК
Рубрики: Освіта в Україні--інноваційна діяльність
   Виховання--патріотичне виховання

   Черкаська область--освіта
Кл.слова (ненормовані):
національно-патріотичне виховання -- інноваційні школи -- інноваційний розвиток навчального закладу -- концепція -- модель розвитку навчального закладу -- загальноосвітні навчальні заклади -- освітнє середовище -- національна самоповага -- патріотизм -- Школа національно-патріотичного виховання
Анотація: У статті обґрунтовано вибір моделі розвитку Уманської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 3 як історико-краєзнавчої Школи національно-патріотичного виховання. Пріоритетним напрямом інноваційної діяльності є орієнтація на виховання свідомого, активного, критично мислячого громадянина України на основі національної ідеї, національних цінностей.


Дод.точки доступу:
\о ней\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)