Норинчак, А. Виховання особистості гімназиста-важлива умова оптимізації навчально-виховного процесу в школі повного дня: З досвіду роботи гімназії "Ерудит" м. Києва [Текст] / А. Норинчак> // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2009. - N7. - С. 72-73 . - ISSN 0131-6788 Рубрики: школи (ліцей, гімназія, сільська школа) виховна робота в школі Кл.слова (ненормовані): навчально-виховний процес Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
П 78 Про особливості організації навчально-виховного процесу в загальноосвітніх навчальних закладах у 2011-2012 навчальному році : [лист М-ва освіти і науки, молоді та спорту України від 09.06.11 № 1/9-454]> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах : наук.-метод. та літ.-мистец. журн. . - 2011. - № 7/8. - С. 4 Рубрики: освіта і законодавство Кл.слова (ненормовані): освітня документація -- нормативно-правові документи -- навчально-виховний процес -- організація навчально-виховного процесу Є примірники у відділах: Ч.З.№3 Прим. 1 (вільний) |
У 45 Україна. М-во освіти і науки, молоді та спорту України. Про перелік навчальних видань, рекомендованих Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах : наук.-метод. та літ.-мистец. журн. . - 2011. - № 10. - С. 4-17 Рубрики: Навчальні посібники Програми--навчальні програми Кл.слова (ненормовані): видання -- навчальні видання -- програми -- навчальні програми -- навчальна література -- навчально-виховний процес Є примірники у відділах: Ч.З.№3 Прим. 1 (вільний) |
М 48 Мельниченко, Василь. Впевнені у власних силах / В. Мельниченко> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 10. - С. 20-24. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Вища освіта--національні університети--інститути Навчально-наукові інститути Кл.слова (ненормовані): фахівці-історики -- наукова діяльність -- архівознавство -- краєзнавство -- навчально-виховний процес -- організація навчально-виховного процесу Анотація: У статті розглянуто основні етапи становлення та перспективи розвитку Навчально-наукового інституту історії і філософії. Дод.точки доступу: \про нього\ Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний) |
Богданова, Наталія Григорівна. Формування культури життєтворчості особистості у вищому навчальному закладі / Наталія Богданова> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2011. - № 3. - С. 90-93. - Бібліогр.: 8 назв. Рубрики: Особистість студента Кл.слова (ненормовані): життєтворчість особистості -- інтелігентність -- формування особистості -- навчально-виховний процес -- конкурентоспроможність особистості -- самовдосконалення -- особистісно орієнтоване навчання -- комунікативно-творче середовище -- розвиток творчих здібностей Анотація: Розглядаються засадничі аспекти формування культури життєтворчості особистості у вищому навчальному закладі. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Г 94 Гумен, С. М. Використання інтерактивних методів навчання як способу підвищення якості навчально-виховного процесу [Текст] / С. М. Гумен> // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2012. - № 2. - С. 2-6. Рубрики: Англійська мова--методика викладання--інтерактивні технології Англійська мова--початкове навчання--інтерактивне навчання Кл.слова (ненормовані): інтерактивне навчання -- якість навчання -- навчально-виховний процес -- творчий підхід -- ігри -- метод проектів Анотація: Використання інтерактивних методів навчання на уроках англійської мови в молодшій і основній школі. Є примірники у відділах: всього 1 : нмк іноз. мов (1) Вільні: нмк іноз. мов (1) |
> Шифр: ІЗ-1/2012/1/2 Журнал 2012р. N 1/2 [Щодо додаткового Переліку навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників, рекомендованих Міністерством освіти і науки, молоді та спорту для використання в дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладах у 2011/12 навчальному році] : [лист М-ва освіти і науки, молоді та спорту України від 21.12.11 №1/9-901]. - С.3-14 Про затвердження Державної цільової програми впровадження у навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів інформаційно-комунікаційних технологій "Сто відсотків" на період до 2015 року : постанова Кабінету Міністрів України від 13.04.2011 № 494. - С.15-30 Про затвердження Плану заходів з виконання Державної цільової програми впровадження у навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів інформаційно-комунікаційних технологій "Сто відсотків" на період до 2015 року : наказ М-ва освіти і науки. - С.31-42 Кл.слова: ОФІЦІЙНИЙ ДОКУМЕНТ; НАКАЗ МОНМС УКРАЇНИ; СЕРЕДНЯ ОСВІТА; ДЕРЖАВНА ПРОГРАМА, СТО ВІДСОТКІВ, ДЕРЖАВНА ПРОГРАМА; ВИКОНАННЯ ПРОГРАМИ; ПЛАН ЗАХОДІВ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ ВІД 03.06.2011 № 931 Щодо оволодіння учителями загальноосвітніх навчальних закладів інформаційно-комунікаційними технологіями : наказ М-ва освіти і науки, молоді та спорту України від 03.01.2012 № 2. - С.43-44 Про затвердження Критеріїв системи рейтингового оцінювання діяльності професійно-технічних навчальних закладів : наказ М-ва освіти і науки, молоді та спорту України від 22.11 2011 № 1336. - С.45-50 Супрун, В'ячеслав Васильович. Критерії системи рейтингового оцінювання діяльності ПТНЗ затверджено / В. В. Супрун. - С.50-56 Про затвердження Національної рамки кваліфікацій : постанова Кабінету Міністрів України від 23.11.2011 № 1341. - С.56-62 Гармаш, Анатолій Анатолійович. Затверджено Національну рамку кваліфікацій України / А. А. Гармаш. - С.63-64 Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) ректор (вільний) наук. част. Прим. 1 (вільний) |
Д 36 Державна цільова програма впровадження у навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів інформаційно-комунікаційних технологій "Сто відсотків" на період до 2015 року : затв. постановою Кабінету Міністрів України від 13.04.2011 р. № 494> // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України : офіц. вид. М-ва освіти і науки, молоді та спорту України. - 2012. - № 1/2. - С. 16-30. - Додатки. - Зміст: Паспорт Державної цільової програми впровадження у навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів інформаційно-комунікаційних технологій "Сто відсотків" на період до 2015 року ; Завдання і заходи з виконання Державної цільової програми впровадження у навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів інформаційно-комунікаційних технологій "Сто відсотків" на період до 2015 року ; Очікувані результати виконання Державної цільової програми впровадження у навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів інформаційно-комунікаційних технологій "Сто відсотків" на період до 2015 року Рубрики: Середня освіта--правові джерела освіта і законодавство Кл.слова (ненормовані): середня освіта -- цільова програма -- навчально-виховний процес -- інформаційно-комунікаційні технології -- Сто відсотків, державна програма Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) ректор (вільний) наук. част. Прим. 1 (вільний) |
М 48 Мельниченко, Борис. Роль курсу "Громадянське виховання" у формуванні світогляду і громадянської позиції учнів основної загальноосвітньої школи Чеської республіки [Текст] / Б. Мельниченко> // Історія в школі : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 1. - С. 11-14. Рубрики: Громадянське виховання освіта в зарубіжних країнах Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Чехія--освіта Кл.слова (ненормовані): навчально-виховний процес -- громадянське навчання Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Л 24 Лаптева, М. Д. Воспитание у школьников ответственности и самостоятельности / М. Д. Лаптева, И. А. Зимняя> // Воспитание школьников : теорет. и науч.-метод. журн. - 2012. - № 1. - С. 26-35. - Библиогр.: 33 назв. . - ISSN 0130-0776 Рубрики: Педагогічна психологія виховання самостійності Росія--освіта--виховання Кл.слова (ненормовані): психологія навчання і виховання -- виховання самостійності школярів -- формування відповідальності учнів -- навчально-виховний процес -- результат освітнього процесу -- особистісні результати освіти Анотація: Йдеться мова про формування у школярів таких важливих особистісних якостей, як відповідальність та самостійність учнів (ці якості також виступають у якості результату освітнього процесу у ЗНЗ). Дод.точки доступу: Зимняя, И.А. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
П 89 Пустовіт, Григорій. Один з підходів до констуювання змісту навчальних програм екологічного спрямування / Г. Пустовіт> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 3. - С. 7-12. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Навчальні програми--позашкільні навчальні заклади Екологічна освіта--навчальні програми Кл.слова (ненормовані): позашкільний навчальний заклад -- навчально-виховний процес -- навчальні програми -- інтегрування -- диференціація -- міжпредметний підхід -- індивідуалізація -- діяльнісний підхід Анотація: У статті запропоновано методичні рекомендації щодо конструювання змісту навчальних програм екологічного спрямування, що має здійснюватись з урахуванням вікових можливостей учнів та умов позашкільного навчального закладу. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
В 19 Васьківська, Галина. Фундаменталізація змісту освіти у старшій школі: теорія і практика / Г. Васьківська> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 3. - С. 25-30 : рис., табл. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Освіта--старша школа Кл.слова (ненормовані): фндаменталізація -- зміст освіти -- старша школа -- навчально-виховний процес -- гуманізація Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
М 13 Мазур, М. О. Право на освіту в Україні. Практичне право. 9 клас [Текст] / М. О. Мазур> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 16/17/18. - С. 53-57 Рубрики: Уроки правознавства в 9 кл. Кл.слова (ненормовані): практичне право -- право на освіту -- навчально-виховний процес Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 71 Коса, Т. Г. Управління навчально-виховним процесом в умовах коледжу засобом проектних технологій / Т. Г. Коса> // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2012. - № 2. - С. 41-43. - Бібліогр.: 14 назв. Рубрики: Коледжі--навчально-виховний процес коледжі--управління Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): навчально-пізнавальна діяльність -- проекти -- проектні технології -- коледжі -- навчально-виховний процес Анотація: У статті розкрито зміст проектної технології як засобу управління навчально-пізнавальною діяльністю коледжу. Окреслено визначальні риси проектної технології в коледжі, наведено характеристику етапів виконання проекту. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
П 37 Пліш, І. В. Модель інформаційного навчального середовища управління якістю освіти загальноосвітнього навчального закладу [Текст] / І. В. Пліш> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 4. - С. 11-13. Рубрики: Інформаційне середовище Комп’ютерні технології навчання Управління освітою Кл.слова (ненормовані): навчально-виховний процес -- інформаційно-комунікаційні технології -- якість освіти -- управління якістю освіти -- інформаційне освітнє середовище Анотація: У статті розкрито особливості інформаційного навчального середовища управління якістю освіти загальноосвітніх нвавчальних закладів. Зроблено висновки, що створення інформаційного навчального середовища сприяє оперативному й ефективному сприйняттю управлінських рішень. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ш 85 Шрамко, О. Від ідей В. О. Сухомлинського до здоров’язбережувальних технологій у сучасній початковій школі / Ольга Шрамко> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 7. - С. 67-70 : фотогр. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: здоров’язберігаюча педагогіка Кл.слова (ненормовані): здоров’я -- здоровий спосіб життя -- здоров’язбережувальні технології -- навчально-виховний процес -- оптимальна організація Анотація: У статті висвітлено досвід роботи вчителя Вугледарської ЗОШ № 2 щодо збереження і зміцнення здоров’я учнів початкової школи, формування в них позитивної мотивації до здорового способу життя, одним із напрямів якої є впровадження здоров’язбережувальних технологій у навчально-виховний процес. Наголошено, що в своїй діяльності педагогічний колектив спирається на ідеї видатного педагога В. О. Сухомлинського. Дод.точки доступу: Сухомлинський, Василь Олександрович (український педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \о нем\ Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (1 прим.) Видання є лише у відділах/філіалах |
Б 95 Быков, А. К. Патриотическое воспитание школьников при изучении истории Отечественной войны 1812 года / А. К. Быков, Т. В. Левкина> // Воспитание школьников : теорет. и науч.-метод. журн. - 2012. - № 6. - С. 28-33. . - ISSN 0130-0776 Рубрики: Викладання історії в школі--виховання на уроках Виховання--патріотичне виховання Кл.слова (ненормовані): методика викладання історії -- історія Росії -- патріотичне виховання школярів -- війна 1812 року -- система патріотичного виховання -- навчально-виховний процес Анотація: Методика викладання історії Росії (патріотичне виховання школярів, історія Вітчизняної війни 1812 року). Дод.точки доступу: Левкина, Т.В. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Кравчук, А. В. Школьная организационная культура в контекте учебно-воспитательного процесса / А. В. Кравчук> // Воспитание школьников : теорет. и науч.-метод. журн. - 2012. - № 6. - С. 45-49. - Библиогр.: 5 назв. . - ISSN 0130-0776 Рубрики: Педагогічна психологія--культура педагогічного колектива Школа--шкільна організаційна культура Росія--освіта--виховання Кл.слова (ненормовані): педагогічна психологія -- психологія вчителів -- шкільна організаційна культура -- навчально-виховний процес -- шкільному психологу -- культура спілкування педагогів -- ціннісні орієнтації школярів -- шкільні субкультури -- культура учнівського колектива Анотація: Про взаємодію двох підсистем: культури педагогічного колективу школи і культури учнівського колективу (шкільна організаційна культура, педагогічна психологія). Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Г 65 Гончаров, Володимир Іванович. Проблема підготовки нового вчителя: філософія, соціокультурний і педагогічний аспекти / Володимир Гончаров> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 2. - С. 22-27. - Бібліогр.: 18 назв. Рубрики: Педагогічна освіта--філософія освіти Учитель--новий учитель Підготовка вчителів Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): людина -- освіта -- педагогіка -- підготовка вчителів -- шкільна освіта -- навчально-виховний процес -- нові пріоритети -- формування особистості вчителя -- педагогічна освіта -- вища освіта -- модернізація -- глобалізація -- суспільні зміни -- нова парадигма -- філософія освіти -- новий учитель -- освітній простір ВНЗ -- педагогічний ВНЗ Анотація: Аналізуються потреби, філософія, соціокультурний та педагогічний контекст підготовки нового вчителя у період радикальних внутрішніх і зовнішніх суспільних змін, чільне місце серед яких належить глобалізаційним та інформаційним процесам, а також ті внутрішні зміни, що відбулися в Україні після проголошення незалежності. Стверджується, що новий учитель має стати "провідником" цих змін. Це потребує модернізації процесу підготовки вчителя у педагогічних університетах. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Р 25 Раудсик, Е. А. Сельский лицей - это не только знания, но и подготовка к жизни / Е. А. Раудсик> // Воспитание школьников : теорет. и науч.-метод. журн. - 2012. - № 9. - С. 22-24. . - ISSN 0130-0776 Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--сільські ліцеї Кл.слова (ненормовані): загальноосвітні школи -- сільські ліцеї -- організація роботи ліцеїв -- навчально-виховний процес -- програма професійної підготовки -- комплексна освітня система -- реструктуризація сільських шкіл Анотація: Про історію навчального закладу, організацію навчально-виховного процесу сільського ліцею, який був створений на базі найстаршої сільської школи. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |