Ц 61 Цимбалару, А. Всеукраїнський експеримент як невід’ємний складник прогресивних змін в системі початкової освіти / Анжеліка Цимбалару> // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 6. - С. 1–4. - Бібліогр.: 4 назви. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): реофрмування освіти -- концептуальні положення -- Всеукраїнський експеримент -- система початкової освіти -- навчально-виховний процес -- навчальне забезпечення -- дидактико-методичне забезпечення -- початкова школа Анотація: У статті висвітлюються особливості відкритого в серпні 2016 року всеукраїнського експерименту, мета якого – розробка і обгрунтування дидактико-методичного та навчального забезпечення навчально-виховного процесу в контексті реалізації основних концептуальних положень модернізації початкової освіти. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Z99 Ілляшенко, Т. Щоб оцінка перестала бути каральною : (читаючи проект реформи початкової школи) / Тамара Ілляшенко> // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 10. - С. 3–6. . - ISSN 0131-5358
Початкова школа--готовність дитини до школи Кл.слова (ненормовані): реформування -- оцінювання -- навчальні досягнення -- словесне оцінювання -- організація навчального процесу -- готовність до навчання -- початкова школа Анотація: У статті розповідається про оцінювання дитячих успіхів у навчанні – це вузлове питання, від якого тягнуться ниточки і до мотивації навчання, і його якості, і формування компетенцій та особистості громадянина. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
С 13 Савченко, О. Закон України "Про освіту": коментар у контексті проблем реформування початкової освіти / Олександра Савченко> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 1. - С. 1–4. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): реформування освіти -- закон "Про освіту" -- впровадження закону -- зміни в початковій освіті -- початкова школа -- стандарти освіти -- освітні програми -- ключові компетентності -- результати навчання -- досягнення якості освіти Анотація: Про окремі положення і норми Закону України "Про освіту", які безпосередньо пов’язані із сучасними змінами в початковій освіті. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Л 69 Логачевська, С. Особливості уроку математики Нової української школи / Світлана Логачевська> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 4. - С. 8–11. - Бібліогр.: 3 назви. . - ISSN 0131-5358
Початкова школа--реформування освіти Кл.слова (ненормовані): реформування освіти -- Нова українська школа -- уроки математики -- Державний стандарт початкової освіти -- пілотні школи -- експериментальний навчальний посібник -- початкова школа -- 1 клас Анотація: У статті розглянуто приклад уроку математики на тему "Літер – одиниця вимірювання місткості" в 1 класі з дотриманням вимог нового Держстандарту початкової загальної середньої освіти та використанням експериментального навчального посібника з математики для пілотних шкіл, які вже апробують цей стандарт. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Л 69 Логачевська, С. Реалізація особистісно орієнтованого підходу у формуванні читацьких умінь у 1 класі Нової української школи / Світлана Логачевська, Олена Іщенко> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 5. - С. 12–14. - Бібліогр.: 2 назви. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): реформування освіти -- Нова українська школа -- грамота -- читацькі навички -- особистісно орієнтований підхід -- Державний стандарт початкової освіти -- інтегрований посібник -- початкова школа -- 1 клас Анотація: У статті розглянуто використання навчального матеріалу експериментального інтегрованого посібника "Навчання грамоти. Я досліджую світ" для поетапної роботи з формування й удосконалення читацьких навичок у молодших школярів. Дод.точки доступу: Іщенко, О. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
С 13 Савченко, О. Початкова освіта в контексті ідей Нової української школи / Олександра Савченко> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2018. - № 1/2. - С. 3–7. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 0131-6788
Кл.слова (ненормовані): реформування освіти -- Нова українська школа -- державний стандарт -- початкова освіта -- типова освітня програма -- зміст початкової освіти -- формувальне оцінювання -- науково-методичний ресурс -- вчителі початкової школи -- предметні компетентності Анотація: У статті йдеться про законодавчі засади і наукові підходи розроблення Державного стандарту початкової освіти і типових освітніх програм для 1–2 класів. Обґрунтовано алгоритм проектування змісту початкової освіти: мета – прогнозування обов’язкових результатів цього рівня освіти у Державному стандарті – прогнозування очікуваних результатів у типових освітніх програмах за циклами навчання (1–2 класи; 3–4 класи) – засоби їх досягнення (зміст, методи, середовище). Визначено роль формувального оцінювання у початковій школі; проблеми створення нового науково-методичного ресурсу для вчителів. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
С 13 Савченко, О. Модернізація початкової освіти: діалог з В. О. Сухомлинським / Олександра Савченко> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 9. - С. 1–6. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): модернізація освіти -- Нова українська школа -- педагогічна спадщина Сухомлинського В. -- педагог-гуманіст -- український педагог -- якісна шкільна освіта -- компетентнісний підхід -- екологічна відповідальність -- екологічно освічений громадянин -- екологія дитинства -- саморозвиток особистості -- оцінювання знань -- гуманність -- початкова школа Анотація: Автор статті розглядає ідеї В. О. Сухомлинського в контексті проблем модернізації счасної початкової освіти. Дод.точки доступу: Сухомлинський, Василь Олександрович (український педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Б 11 Білохвощенко, С. Реформування початкової школи крізь призму здобутків Василя Сухомлинського / Світлана Білохвощенко, Марія Кальчук, Світлана Махиня> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 9. - С. 10–13. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): реформування освіти -- педагогічна спадщина Сухомлинського В. -- початкова школа -- педагогічні ідеї -- українські педагоги -- Нова українська школа -- педагог-гуманіст -- розвиток вільної особистості -- здоровий спосіб життя -- морально-етичні цінності Анотація: Мета статті – розкрити авторське освітнє середовище в Павлиській школі, створене Василем Олександровичем Сухомлинським, крізь призму сучасного реформування початкової школи, показати актуальність і ефективність використання його педагогічних ідей у Новій українській школі. Дод.точки доступу: Кальчук, М.; Махиня, С.; Сухомлинський, Василь Олександрович (український педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Г 89 Грошева, О. Готуємося до НУШ: співучителювання / Оксана Грошева, Марія Грішак> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 1. - С. 62. . - ISSN 0131-5358
Початкова школа--ранкові зустрічі Кл.слова (ненормовані): реформування освіти -- педагогіка партнерства -- співучителювання -- співпраця вчителів -- ранкові зустрічі в початковій школі -- комфортна атмосфера -- початкова школа Анотація: У статті зазначено, що однією з концептуальних засад, що покладені в основу Нової української школи, є педагогіка партнерства. В педагогіці партнерства доцільно виокремити таке явище, як співучителювання. У рамках підготовки Нової української школи учителі майбутніх перших класів СЗШ № 49 спільно працювали над створенням розробок "Ранкових зустрічей". Дод.точки доступу: Грішак, М. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 16 Панчак, О. Любити, мислити, співпрацювати або Дещо про життєві та фахові принципи сучасного педагога / Олена Панчак> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 4. - С. 14–17. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): реформування освіти -- Нова українська школа -- навчальні осередки -- навчально-пізнавальна діяльність -- змінний тематичний осередок -- ігровий осередок -- художньо-творча діяльність -- осередок читача -- інтегративний підхід -- предметна інтеграція -- педагогіка партнерства -- ключові компетентності -- початкова школа Анотація: У статті висвітлено початкову освіту в контексті ідей Нової української школи. Досліджено інтегративний підхід до навчання молодших школярів в умовах реалізації концепції Нової української школи. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
С 40 Сисенко, Т. Довіра до освіти починається з педагогіки партнерства [Текст] / Тетяна Сисенко> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 12. - С. 1–2. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): педагогіка партнерства -- Нова українська школа -- батьківські збори -- взаємодія школи та сім’ї -- індивідуальна робота -- успішна співпраця -- спілкування з батьками -- партнерські стосунки -- початкова школа Анотація: У статті розповідається про те, що довіра до школи починається з педагогіки партнерства – одного з ключових компонентів Концепції Нової української школи. Це педагогіка, що грунтується на партнерстві між учнем, учителем та батьками. В основі педагогіки парстнерства – спілкування, взаємодія та співпраця між учнем, учителем і батьками. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |