74.04(4Укр)
Л 99


    Лященко, Марина.
    Взаємодія батьків та педагогів - необхідна умова для виховання нового покоління / М. Лященко // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 11. - С. 71-74. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Школа і сім’я
   Сім’я і школа

   Виховання--методи--форми

Кл.слова (ненормовані):
педагоги -- батьки -- взаємодія батьків і педагогів -- взаємодія педагогів і батьків -- методи роботи -- взаємодія школи та сім’ї
Анотація: У статті на основі аналізу науково-педагогічної літератури розглядається актуальна проблема взаємодії педагогів і батьків у вищих навчальних закладах. Визначаються основні етапи, напрями, зміст, форми, методи спільної діяльності батьків і педагогічного колективу.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)



74.03(4Чес)-8
В 40


    , Савченко Т. А.
    Взаимодействие семьи и школы по Я. А. Коменскому / Савченко Т. А. // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 5. - С. 90-93. - Библиогр.: 5 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74.03(4Чес)-8
Рубрики: Історія педагогіки в зарубіжних країнах
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   Чехія--освіта
Кл.слова (ненормовані):
історія освіти Чехії -- взаємодія школи та сім’ї -- виховання школярів
Анотація: У статті аналізується основоположне значення педагогічних праць Я. А. Коменського у формуванні системи виховання та соціалізації дітей і підлітків.
В cтатье анализируется основополагающее значение педагогических работ Я. А. Коменского в формировании системы воспитания и социализации детей и подростков.


Дод.точки доступу:
Коменський, Ян Амос (чеський мислитель, педагог, письменник ; 28.03.1592-15.11.1670) \про нього\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.202.245
К 11


    Кіян, Ольга.
    Роль взаємодії школи та сім’ї в організації ранньої профілізації учнів [Текст] / О. Кіян // Рідна школа : Щомісячний науково-педагогічний жупнал. - 2015. - N 7/8. - С. 45-48.
ББК 74.202.245
Рубрики: Навчання--профільне навчання
Кл.слова (ненормовані):
профільне навчання -- рання профілізація -- сфера професійної орієнтації -- конкурентоспроможний фахівець -- професійний підхід -- Національна рамка кваліфікацій -- взаємодія школи та сім’ї
Анотація: У статті розглядаються особливості організації ранньої профілізації учнів в умовах взаємодії школи і сім’ї.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.3.064.2(477)
С 40


    Сисенко, Т.
    Довіра до освіти починається з педагогіки партнерства [Текст] / Тетяна Сисенко // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 12. - С. 1–2. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--педагогіка партнерства
Кл.слова (ненормовані):
педагогіка партнерства -- Нова українська школа -- батьківські збори -- взаємодія школи та сім’ї -- індивідуальна робота -- успішна співпраця -- спілкування з батьками -- партнерські стосунки -- початкова школа
Анотація: У статті розповідається про те, що довіра до школи починається з педагогіки партнерства – одного з ключових компонентів Концепції Нової української школи. Це педагогіка, що грунтується на партнерстві між учнем, учителем та батьками. В основі педагогіки парстнерства – спілкування, взаємодія та співпраця між учнем, учителем і батьками.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)