В 84 Вступ до спеціальності [Текст] : навчально-методичний посібник для студентів педагогічних спеціальностей / Н. І. Яковець, О. В. Аніщенко, Л. О. Дубровська та ін ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2006. - 167 с. - Бібліогр.: с. 128-131. - 5.40 грн., 1.40 грн., 5.40 грн.
РУБ 371(075.3) Рубрики: Педагогіка--підручники та посібники для ВНЗ--вступ до спеціальності Кафедра педагогіки, початкової освіти та освітнього менеджменту професійна діяльність вчителя Педагогічна діяльність Вчителі Професіоналізм вчителя професійна компетентність Педагогічне спілкування Підготовка вчителів Кл.слова (ненормовані): самососвіта вчителя -- самовиховання вчителя -- навчальна праця студентів -- Культура праці студентів -- організація навчального процесу Дод.точки доступу: Яковець, Наталія Іванівна; Аніщенко, Олена Валеріївна; Дубровська, Лариса Олександрівна; Крига, Тамара Іванівна; Литвиненко, Людмила Іванівна (гол. бібліотекар); Стрельніков, Микола Анатолійович; Стрельнікова, Ніна Михайлівна (канд. пед. наук, доцент); Яковець, Олександр Васильович; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 198 Ч.З.№2 (18), фб (1), ав (1), аб (178) Свободны: Ч.З.№2 (18), фб (1), ав (1), аб (178) |
Ш 37 Шевченко, Світлана. Організація навчального процесу в школах національних меншин в Україні : (кінець 20-х - 30-ті роки ХХ ст.) / С. Шевченко> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 8/9. - С. 71-76 : табл. - Бібліогр.: 21 назва. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Історія педагогіки України, 20 ст. 20-30 рр. Кл.слова (ненормовані): організація навчального процесу -- школа національних меншин -- рідна мова -- національні меншини Анотація: У статті розглядається питання організації навчального процесу в школах національних меншин у період, що охоплює кінець 20-х - 30-ті роки ХХ ст. На основі аналізу тогочасних документів і матеріалів, навчальних планів і програм висвітлено державну освітню політику щодо національних меншин, структуру змісту освіти та розвиток мережі цих навчальних закладів. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
А 65 Андрєєва, Галина Петрівна. Організація навчання інформатики шляхом запровадження технологій дистанційного навчання [Текст] / Г. П. Андрєєва> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 5. - С. 16-17. - Библиогр. в конце ст. Рубрики: Викладання інформатики в школі--дистанційне навчання Миколаївська область--освіта Кл.слова (ненормовані): дистанційне навчання -- організація навчального процесу -- планування процесу навчання -- оцінювання учнів -- тестування -- створення завдань -- перевірка знань Анотація: Матеріали роботи знайомлять з новими підходами до організації навчання інформатики шляхом запровадження технологій дистанційного навчання. Робота включає опис роботи в системі дистанційного навчання Moodle, аналіз результатів роботи за два роки, методичні рекомендації для вчителів. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ш 37 Шевченко, Світлана. Особливості розвитку шкіл національних меншин у контексті диференціації загальної середньої освіти в УРСР : (50 - 60-ті роки XX ст.) / С. Шевченко> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 8/9. - С. 50-56 : табл. - Бібліогр.: 27 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Зміст освіти--національні меншини--школи, 50-60-ті рр. XX ст. Кл.слова (ненормовані): школи національних меншин -- навчання російською мовою -- організація навчального процесу -- зовнішня диференціація Анотація: Автор статті проаналізував особливості розвитку шкіл національних меншин у контексті диференціації загальної середньої освіти в УРСР (50-60 -ті роки XX ст.); показано розвиток мережі навчальних закладів національних меншин на території України тощо. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Z99 Ілляшенко, Т. Щоб оцінка перестала бути каральною : (читаючи проект реформи початкової школи) / Тамара Ілляшенко> // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 10. - С. 3–6. . - ISSN 0131-5358
Початкова школа--готовність дитини до школи Кл.слова (ненормовані): реформування -- оцінювання -- навчальні досягнення -- словесне оцінювання -- організація навчального процесу -- готовність до навчання -- початкова школа Анотація: У статті розповідається про оцінювання дитячих успіхів у навчанні – це вузлове питання, від якого тягнуться ниточки і до мотивації навчання, і його якості, і формування компетенцій та особистості громадянина. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
З-11 Зінькова, Г. Р. Моніторинг якості освіти в системі управління школою [Текст] / Г. Р. Зінькова> // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2020. - № 34/36(658-660). - С. 36–38.
Кл.слова (ненормовані): навчальні досягнення учнів -- моніторинг -- якість знань учнів -- педагогічна компетентність -- якість освітніх послуг -- навчально-виховний процес -- організація навчального процесу Анотація: З досвіду роботи Недашківської ЗОШ І-ІІІ ступенів. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |