Шифр: РШ/2011/1/2
   Журнал

Рідна школа [Текст] : Науково-педагогічний журнал. - К. : Преса України. - ISSN 0131-6788. - Виходить щомісячно
2011р. N 1/2
Зміст:
Освіта України : регіональний вимір : візит міністра освіти і науки, молоді та спорту України Дмитра Табачника на Миколаївщину. - 1-2-а с. обкл.
Бех, Іван. Совість : психолочгічна сутність та механізм виховання / І. Бех. - С.3-7. - Бібліогр.: 13 назв.
Андрущенко, Тетяна. Виховна функція мистецтва в освітньому процесі / Т. Андрущенко. - С.8-12. - Бібліогр.: 12 назв.
Ципко, Вікторія. Психолого-педагогічні підходи до формування цінностей студентів у процесі навчання суспільнознавчих дисциплін / В. Ципко. - С.13-17. - Бібліогр.: 11 назв.
Захаренко, Сергій. Педагогіка конкретної мети як провідний виховний метод у системі превентивного виховання О. А. Захаренка / С. Захаренко, О. Захаренко. - С.18-22. - Бібліогр.: 8 назв.
Клокар, Наталія. Теоретико-методологічні засади формування інформаційно-навчального середовища системи освіти регіону / Н. Клокар. - С.23-29. - Бібліогр.: 10 назв.
Нові державні стандарти професійно-технічної освіти - забезпечення якісної підготовки робітників. - С.29
Ільман, Вікторія. Деякі аспекти вдосконалення професійної підготовки вчителя початкової школи : сучасні тенденції / В. Ільман. - С.30-32. - Бібліогр.: 4 назв.
Курило, Віталій. Створення та розвиток першого педагогічного ВНЗ Донбасу (до 90-річчя Луганського національного університету імені Тараса Шевченка / В. Курило, А. Климов. - С.33-39. - Бібліогр.: 5 назв.
Бенера, Валентина. Відображення проблеми самостійної роботи студентів у вітчизняній педагогічній думці (друга половина ХІХ - початок ХХ ст.) / В. Бенера. - С.40-44. - Бібліогр.: 16 назв.
Крутько, О. Навчальне телебачення : погляд у минуле (на матеріалі фахових педагогічних видань України 50-80-х років ХХ ст.) / Крутько. - С.44-48. - Бібліогр.: 10 назв.
Дем’яненко, Наталія. Ідея освіти впродовж життя у світовому освітньому просторі / Н. Дем’яненко. - С.49-53. - Бібліогр.: 12 назв.
Редько, Валерій. Сучасний підхід до навчання іноземних мов / В. Редько. - С.54-55
Липова, Людмила. Диференціація як провідний принцип допрофільної підготовки учнів основної школи / Л. Липова, М. Войцехівський, П. Замаскіна. - С.56-60. - Бібліогр.: 14 назв.
Громадська, Віра. Вибір методів виховання як ефективного засобу формування загальнолюдських цінностей / В. Громадська. - С.61-63. - Бібліогр.: 5 назв.
Орішак, Людмила. Організація освіти педагогічного колективу гімназії у контексті вивчення освітніх систем інших країн / Л. Орішак. - С.64-66
Глушко, Ольга. Психологічний супровід допрофільної підготовки і профільного навчання учнів гімназії / О. Глушко. - С.67-71. - Бібліогр.: 10 назв.
Секіріна, Валентина. Дослідницько-пошукова робота учнів у процесі вивчення світової літератури / В. Секіріна. - С.71-73. - Бібліогр.: 3 назв.
Россихіна, Ольга. Збагачення словникового запасу учнів на уроках української мови з огляду на їх профільне самовизначення та майбутню професійну орієнтацію / О. Россихіна. - С.74-76. - Бібліогр.: 3 назв.
Ковтун, Наталія. Розвиток творчих здібностей учнів на уроках української літератури / Н. Ковтун. - С.77-80. - Бібліогр.: 4 назв.
Мистецтво художньої кераміки - дітям. - С.80
Портфоліо сучасної школи : з досвіду роботи гімназії № 290 м. Києва. - 3-а с. обкл.
Педагоги-митці : ними пишається Україна. Майстерня Надії Шлапунової. - 4-а с. обкл.
Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний)


74
Р 33


    Редько, Валерій.
    Сучасний підхід до навчання іноземних мов / В. Редько // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 1/2. - С. 54-55
Рец. на Методика навчання іноземних мов у загальноосвітніх навчальних закладах : [підручник] / Л. С. Панова, І. Ф. Андрійко, С. В. Тезікова та ін. Л. С. Панова. - К. : ВЦ "Академія", 2010. - 328 с. - (Серія "Альма-матер").
. - ISSN 0131-6788
ББК 74
Рубрики: Викладання іноземної мови в школі
   Підготовка вчителів іноземної мови

   Кафедра іноземних мов

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
вчителі -- підготовка вчителів -- вчителі іноземних мов -- підручники -- рецензія на підручники


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний)


Шифр: РШ/2011/8/9
   Журнал

Рідна школа [Текст] : Науково-педагогічний журнал. - К. : Преса України. - ISSN 0131-6788. - Виходить щомісячно
2011р. N 8/9
Зміст:
Розширене засідання колегії МОНмолодьспорту України "Про підсумки розвитку загальної середньої та дошкільної освіти у 2010/2011 навчальному році та завдання на 2011/2012 навчальний рік". - С.3.
Савченко, Олександра. Ключові компетентності - інноваційний результат шкільної освіти / О. Савченко. - С.4-8. - Бібліогр.: 7 назв. : портр.
Бех, Іван. Рефлексія у духовному "Я" особистості / І. Бех. - С.9-14. - Бібліогр.: 5 назв. : фотогр.
Бойко, Алла. Упровадження інновацій як чинник оптимізації співвідношення педагогічної теорії і практики / А. Бойко. - С.15-22. - Бібліогр.: 19 назв. : портр.
Пометун, Олена. Технології - це відповідь. А про що ми запитуємо? / О. Пометун. - С.23-27. - Бібліогр.: 7 назв. : портр.
Редько, Валерій. Інтерактивні технології навчання іноземної мови / В. Редько. - С.28-36. - Бібліогр.: 12 назв. : портр.
Трухан, Олександр. Організація роботи з підручником учнів основної школи на уроках історії / О. Трухан. - С.36-40. - Бібліогр.: 10 назв. : портр.
Скиба, Марія. Формування в учнів екологічних понять у процесі вивчення природознавства (6-й клас) / М. Скиба. - С.41-44. - Бібліогр.: 10 назв. : табл.
Червінська, Лариса. Розвиток навичок написання ділових звітів на заняттях з ділової англійської мови в економічному ВНЗ / Л. Червінська. - С.45-47. - Бібліогр.: 2 назв.
Петрова, Анастасія. Модель формування іншомовної компетентності майбутніх менеджерів зовнішньоекономічної діяльності в процесі фахової підготовки / А. Петрова. - С.48-52. - Бібліогр.: 7 назв.
Лукашів, Віталій. Особливості становлення і розвитку інформаційної культури майбутніх фахівців зв’язку / В. Лукашів. - С.53-57. - Бібліогр.: 13 назв. : портр.
Кабан, Лариса. Положення про навчальні програми для забезпечення варіативної складової навчальних планів загальноосвітніх навчальних закладів Київської області / Л. Кабан. - С.58-64. - Бібліогр.: 7 назв. : портр.
Положення про Всеукраїнський конкурс-захист сучасної моделі навчального закладу "Школа сприяння здоров’ю". - С.65-66.
Горлач, Тетяна. ІІІ Міжнародний фестиваль педагогічних інновацій запрошує / Т. Горлач, Г. Назаренко. - С.66-68
Бондар, Людмила. Відображення ідей про диференційований підхід до навчання у змісті освіти початкової школи (кінець ХІХ ст. - до 1917 р.) / Л. Бондар. - С.69-74. - Бібліогр.: 9 назв. : табл.
Березівська, Лариса. Диференціація навчання як форма індивідуального підходу до дитини у працях українських педагогів (1917-1920 роки) / Л. Березівська. - С.75-80. - Бібліогр.: 18 назв.
Презентація підручників з історії і правознавства для 11-го класу. - С.27
Про проведення Третьої Національної виставки-презентації "Інноватика в сучасній освіті". - С.75
Відкриття пам’ятника видатному українцю. - 3-а с. обкл.
Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний)


74.58
Р 33


    Редько, Валерій.
    Інтерактивні технології навчання іноземної мови / В. Редько // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 8/9. - С. 28-36 : портр. - Бібліогр.: 12 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.58
Рубрики: Викладання іноземної мови
   Кафедра іноземних мов

Кл.слова (ненормовані):
інтерактивні технології -- іншомовне спілкування -- метод проектів -- проектна діяльність -- іспанська мова -- навчально-мовленнєві ситуації
Анотація: У статті розглядаються теоретичні засади інтерактивних технологій навчання іноземної мови та наводяться приклади їх використання у шкільній практиці. Наголошується, що ці технології є ефективною формою стимулювання іншомовної мовленнєвої діяльності учнів.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний)


Шифр: ІМВСШ-1/2012/4
   Журнал

Іноземні мови в сучасній школі [Текст] : науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. - К. : "Педагогічна преса", 2002 - . - Виходит раз на два місяця
2012р. N 4
Зміст:
Методичні рекомендації щодо вивчення іноземних мов у 2012/2013 навчальному році : лист ... від 01.06.2012 № 1/9-426. - С.2-8.
Навчальні програми для 1-4 класів загальноосвітніх навчальних закладів та спеціалізованих шкіл : за новим державним стандартом початкової загальної освіти: іноземні мови (наказ ... від 12.09.2011) № 1050. - С.9-15.
Змагання державного значення : Результати ХХХІ Всеукраїнської олімпіади з німецької та французької, англійської та іспанської мов. - С.16-18.
ІV етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з англійської мови : (завдання): 11 клас. - С.19-27.
Буренко, Валентина. Стратегічні напрями розвитку сучасної шкільної іншомовної освіти / В. Буренко, В. Редько. - С.28-33. - Бібліогр.: 20 назв.
Сафарян, Світлана. Теорія та практика особистісно орієнтованого навчання / С. Сафарян. - С.34-36.
Ромашкіна, Ганна. Розвиток творчої компетентності особистості шляхом застосування інноваційних технологій / Г. Ромашкіна, А. Васильченко. - С.37-40. - Бібліогр.: 7 назв.
Власюк, Олена. Ток-шоу "You are what you eat" : 9-11 класи / О. Власюк, Я. Корницька, Є. Константинова. - С.41-47.
Постол, Ольга. The Internet / О. Постол. - С.48-50.
Гарькавець, Ірина. Geographical Outlook. English-speaking Countries : 8 клас / І. Гарькавець. - С.51-54.
Торутько, Ольга. Our Leisure Time: Visiting Museums : 7 клас / О. Торутько. - С.55-62.
Мотрук, Віктор. La crise de la societe contemporaine a travers la chanson engagee / В. Мотрук. - С.63-65.
Штевіна, Тетяна. Reading the Variety of Life : 9-11 класи / Т. Штевіна. - С.66-69. - Бібліогр.: с. 69.
Левченко, Лариса. Poetry as a Creative Process of comprehending English / Л. Левченко. - С.70-71.
Є примірники у відділах: всього 1 : НМК іноз. мов (1)
Вільні: НМК іноз. мов (1)


74.2
Б 91


    Буренко, Валентина.
    Стратегічні напрями розвитку сучасної шкільної іншомовної освіти [Текст] / В. Буренко, В. Редько // Інозем. мови в сучас. шк. : наук.-метод. журн. - 2012. - № 4. - С. 28-33. - Бібліогр.: 20 назв.
ББК 74.2
Рубрики: Іноземні мови--зміст освіти--комунікативна діяльність
   Кафедра іноземних мов

Кл.слова (ненормовані):
зміст освіти -- комунікативна діяльність -- розвиток освіти -- стратегічні напрями -- іншомовна освіта -- мовна особистість -- інтерактивні методи навчання -- діяльнісна форма навчання -- оновлення змісту навчання -- молодші школярі -- дидактичні принципи -- методичні принципи
Анотація: У статті розповідається про значення іноземної мови для учнів. Сучасна парадигма шкільної іншомовної освіти зорієнтована на таку орієнтацію навчання, яка забезпечує комунікативно-діяльнісний характер процесу оволодіння іноземною мовою в інтеграції з міжкультурним спрямуванням його змісту.


Дод.точки доступу:
Редько, Валерій

Є примірники у відділах: всього 1 : НМК іноз. мов (1)
Вільні: НМК іноз. мов (1)


Шифр: РШ/2012/12
   Журнал

Рідна школа [Текст] : Науково-педагогічний журнал. - К. : Преса України. - ISSN 0131-6788. - Виходить щомісячно
2012р. N 12
Зміст:
Бех, Іван. Рефлексивно-експліцитний метод у вихованні особистості / І. Бех. - С.3-7. - Бібліогр.: 8 назв.
Сисоєва, Світлана. Суспільство і особистість: гармонізація розвитку / С. Сисоєва. - С.8-12. - Бібліогр.: 15 назв.
Редько, Валерій. Концепція підручників з іноземних мов для основної школи : (5-9-ті класи) / В. Редько. - С.13-20.
Пасічник, Олександр. Особливості репрезентації гендерних стереотипів у змісті вітчизняних підручників з англійської мови / О. Пасічник. - С.21-27. - Бібліогр.: 20 назв.
Онопрієнко, Володимир. Практично-просвітницька і виховна функції андрагогіки / В. Онопрієнко. - С.28-32. - Бібліогр.: 15 назв.
Цвєткова, Ганна. Професійно-педагогічне самовдосконалення викладачів ВНЗ: специфіка, структура, етапи / Г. Цвєткова. - С.33-38. - Бібліогр.: 7 назв.
Шапран, Юрій. Педагогічне моделювання у процесі формування професійної компетентності майбутнього вчителя біології / Ю. Шапран. - С.39-43. - Бібліогр.: 14 назв.
Прокоф’єва, Марина. Концептуальні засади підготовки майбутніх учителів початкових класів до реалізації диференційованого підходу в навчанні молодших школярів / М. Прокоф’єва ; М. Прокоф’єва. - С.44-48. - Бібліогр.: 9 назв.
Набока, Ольга. Організаційно-педагогічні умови застосування професійно-орієнтованих технологій навчання у фаховій підготовці майбутніх економістів / О. Набока. - С.48-53. - Бібліогр.: 8 назв.
Кравченко, Олена. Медсестринська етика у вимірах педагогічної дії / О. Кравченко. - С.54-56. - Бібліогр.: 7 назв.
Піддубна, Олена. Системний аналіз передісторії дитячого оздоровчого табору "Артек" : (кінець XVIII - перша половина XX ст.) / О. Піддубна. - С.57-61. - Бібліогр.: 15 назв.
Практичний педагогічний марафон : V Міжнародні та ХІХ Всеукраїнські педагогічні читання "Василь Сухомлинський у діалозі з сучасністю: здоров’я через освіту". - С.62-64.
Дубасенюк, Олександр. Проблема становлення і розвитку науково-педагогічних шкіл / О. Дубасенюк, О. Антонова. - С.65-71.
ХІІ Всеукраїнська науково-практична конференція "Українська педагогіка 1920-х років - сучасні оцінки і виміри". - С.72.
Корпанюк, Микола. Гідне продовження вітчизняної сковородіани : презентація посібника "Наш першорозум: Вивчення творчості Г. Сковороди в школах, ліцеях, гімназіях, коледжах" / М. Корпанюк, О. Волочай. - С.73-74.
Брижак, Петро. Невичерпність краси земної - на вишитих полотнах / П. Брижак. - С.75.
Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


Шифр: РШ/2013/4/5
   Журнал

Рідна школа [Текст] : Науково-педагогічний журнал. - К. : Преса України. - ISSN 0131-6788. - Виходить щомісячно
2013р. N 4/5
Зміст:
Табачник, Дмитро. Дмитро Табачник: "Освіта є ключовим елементом забезпечення сталого розвитку людського потенціалу, однією з найважливіших складових загальнолюдських цінностей" : виступ Міністра освіти і науки України Дмитра Табачника на Загальних зборах НАПН України / Д. Табачник. - С.3-6.
Кремень, Василь. Методологічно і науково забезпечувати розвиток інноваційної освіти : доповідь Президента НАПН України Василя Кременя на Загальних зборах НАПН України / В. Кремень. - С.7-12.
Слюсаревський, Микола. Медіаорієнтаційна фукція освіти як відповідь на виклики інформаційної доби / М. Слюсаревський. - С.13-19. - Бібліогр.: 28 назв.
Бех, Іван. Ідентифікація у вихованні особистості / І. Бех. - С.20-25. - Бібліогр.: 10 назв.
Хоружа, Людмила. Духовно-моральне виховання школярів в Україні: досвід та шляхи вдосконалення / Л. Хоружа, В. Киричок. - С.26-32. - Бібліогр.: 13 назв.
Кириленко, Світлана. Формування ефективного превентивного виховного середовища за умов державно-громадського управління в системі освіти / С. Кириленко. - С.33-40. - Бібліогр.: 22 назв.
Редько, Валерій. Компетентнісно-діяльнісна технологія визначення змісту навчання іноземних мов / В. Редько. - С.41-52. - Бібліогр.: 38 назв.
Гупан, Нестор. Актуальні проблеми методології історико-педагогічних досліджень / Н. Гупан. - С.53-56. - Бібліогр.: 6 назв.
Решетова, Ірина. Учена рада в освітньому просторі вітчизняних педагогічних ВНЗ : (друга половина ХХ ст.) / І. Решетова. - С.57-62. - Бібліогр.: 16 назв.
Онищенко, Наталія. Професійна підготовка майбутніх учителів в університетських регіональних комплексах: європейський вимір / Н. Онищенко. - С.63-67. - Бібліогр.: 14 назв.
Рудько, Світлана. IV Міжнародна виставка "Сучасні заклади освіти - 2013" / С. Рудько, В. Сокол, Л. Харитонова. - С.68-73.
Кирій, Світлана. Через синтез мистецтв і наук : "круглий стіл" до Всеукраїнського фестивалю науки - 2013 у ДНПБ України ім. В. О. Сухомлинського / С. Кирій. - С.74.
Півстоліття - на педагогічній ниві : до ювілею академіка Миколи Євтуха. - С.75.
Вчений, викладач, дослідник, лідер!. : до ювілею Марії Гончаренко. - С.76-77.
Розвиток творчих здібностей школярів : анотований інформаційно-бібліографічний список статей із періодичних видань фонду Державної науково-педагогічної бібліотеки України ім. В. О. Сухомлинського / [упоряд. С. В. Кирій]. - С.78-79.
Гардашук, Світлана. "Колись прадавня оріянка вмістила Всесвіт на яйці. Й тепер сучасна оріянка прадавні створює взірці" / С. Гардашук. - С.80.
Ткаченко, Лідія. Інноваційні проекти співробітництва тривають / Л. Ткаченко. - 3-тя с. обкл.
Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)




    Редько, Валерій.
    Компетентнісно-діяльнісна технологія визначення змісту навчання іноземних мов / В. Редько // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 4/5. - С. 41-52. - Бібліогр.: 38 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 81.2-9
Рубрики: Викладання іноземної мови
Кл.слова (ненормовані):
компетентнісно-діяльнісна технологія -- зміст навчання іноземної мови -- шкільний підручник -- іншомовна комунікативна компетентність
Анотація: У статті розглядається і науково обгрунтовується компетентнісно-діяльнісна технологія конструювання змісту навчання іноземних мов у середній школі. Визначається базовий рівень сформованості іншомовної комунікативної компетентності сучасного учня. Теоретичні положення ілюструються практичними прикладами зі змісту підготовлених автором шкільних підручників з іспанської мови.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


Шифр: РШ/2013/8/9
   Журнал

Рідна школа [Текст] : Науково-педагогічний журнал. - К. : Преса України. - ISSN 0131-6788. - Виходить щомісячно
2013р. N 8/9
Зміст:
Колегія МОН. - С.3.
Кремень, Василь. Проект сучасної освіти: інноваційна людина / В. Кремень. - С.4-8. - Бібліогр.: 5 назв.
Бех, Іван. Проблема життєтворчості особистості у наукових пошуках В. О. Сухомлинського / І. Бех. - С.9-11. - Бібліогр.: 2 назви.
Богуш, Алла. Взаємозалежність свободи і відповідальності: погляд В. О. Сухомлинського / А. Богуш. - С.12-15. - Бібліогр.: 11 назв.
Калініченко, Надія. Василь Сухомлинський та проблема розумового виховання школярів / Н. Калініченко. - С.16-19. - Бібліогр.: 9 назв.
Завгородня, Тетяна. Епістолярний жанр як важливий засіб батьківського виховання / Т. Завгородня. - С.20-24. - Бібліогр.: 10 назв.
Бондар, Людмила. В. О. Сухомлинський про розвиток творчих здібностей учнів початкової школи / Л. Бондар. - С.25-28. - Бібліогр.: 13 назв.
Омельчук, Володимир. Педагогіка В. О. Сухомлинського - педагогіка гуманізму / В. Омельчук. - С.28-30. - Бібліогр.: 6 назв.
Пустовіт, Григорій. Проблеми взаємодії людини і природи: генезисно-ментальна характеристика / Г. Пустовіт. - С.31-38. - Бібліогр.: 46 назв.
Гавриш, Ірина. Всеукраїнський науково-педагогічний проект "Інтелект України": теоретичні та практичні питання реалізації в початковій школі / І. Гавриш, С. Кириленко, О. Щербаков. - С.39-43. - Бібліогр.: 5 назв.
Кравченко, Тамара. Підготовка учнів загальноосвітніх навчальних закладів до сімейного життя / Т. Кравченко. - С.44-49. - Бібліогр.: 9 назв. : табл.
Редько, Валерій. Концепція змісту навчання іноземної мови у старшій школі / В. Редько. - С.50-53.
Чернишова, Євгенія. Структурно-організаційний аспект формування кадрового потенціалу вищих навчальних закладів / Є. Чернишова. - С.54-59. - Бібліогр.: 14 назв. : табл.
Цвєткова, Ганна. Професійне самовдосконалення викладачів гуманітарних спеціальностей: обгрунтування технології / Г. Цвєткова. - С.60-66. - Бібліогр.: 12 назв. : табл.
Семінар-практикум "Сімейні цінності". - С.66.
Гупан, Нестор. Джерельна база історії педагогіки: пошук підходів до систематизації / Н. Гупан. - С.67-70. - Бібліогр.: 6 назв.
Шевченко, Світлана. Організація навчального процесу в школах національних меншин в Україні : (кінець 20-х - 30-ті роки ХХ ст.) / С. Шевченко. - С.71-76. - Бібліогр.: 21 назва. : табл.
Семінар "Практична медіаосвіта: методика критичного аналізу аудіовізуальних текстів на уроках та в позакласній роботі". - С.76.
Бондар, Віталій. "Філософія сердечності" для особливої дитини : пед. портрети: з нагоди ювілею академіка Віталія Бондаря : [розмова з директором Науково-методичного центру інклюзивної освіти НПУ ім. М. П. Драгоманова Віталієм Івановичем Бондарем / В. Бондар. - С.77-80.
Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


81.2-9
Р 33


    Редько, Валерій.
    Концепція змісту навчання іноземної мови у старшій школі / В. Редько // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 8/9. - С. 50-53. . - ISSN 0131-6788
ББК 81.2-9
Рубрики: Іноземні мови--методика навчання в ЗНЗ
Кл.слова (ненормовані):
іноземна мова -- зміст навчання -- профільна школа -- принципи навчання
Анотація: У статті розглядаються дидактичні, методичні та психологічні засади побудови змісту навчання іноземної мови у старшій профільній школі. Обгрунтовуються погляди щодо змісту навчання іноземної мови як профільного предмета; окреслюються напрями профілізації та номенклатура елективних курсів у межах варіативного компонента змісту освіти; визначаються основні принципи навчання.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


Шифр: ІМВСШ-1/2013/6
   Журнал

Іноземні мови в сучасній школі [Текст] : науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. - К. : "Педагогічна преса", 2002 - . - Виходит раз на два місяця
2013р. N 6
Зміст:
Редько, Валерій. Компетентнісно-діяльнісна парадигма навчання іншомовного спілкування - виклики сьогодення / В. Редько. - С.2-5.
Полонська, Тетяна. Особливості використання рефлексії на уроках іноземної мови в старшій (профільній) школі / Т. Полонська. - С.6-9. - Бібліогр.: 3 назви.
Статкевич, Єлена. Family Problems between Parents and Children. Part I : англійська мова, 11 клас / Є. Статкевич. - С.10-12.
Новіченко, Ніна. My Future Profession : англійська мова, 11 клас / Н. Новіченко, Л. Гресько. - С.13-18.
Ляшко, Наталя. Clothes : англійська мова, 6 клас / Н. Ляшко. - С.19-21. - Бібліогр.: с. 21.
Лисовець, Тамара. Knowledge is Power. Knowledge is Wealth. Knowledge is Light. / Т. Лисовець. - С.22-25.
Сніцаренко, Юлія. Sports : англійська мова, 3 клас / Ю. Сніцаренко. - С.26-29.
Прищепа, Людмила. Welcome to Our Game Party / Л. Прищепа. - С.30-33.
Яремко, Ольга. Table Manners : англійська мова, 6 клас / О. Яремко. - С.34-36.
Іванюк, Надія. Ecology. Environmental Problems : англійська мова, 9 клас / Н. Іванюк. - С.37-41.
Орехова, Світлана. In the Kitchen : англійська мова, 3 клас / С. Орехова. - С.42-43.
Чала, Оксана. Використання інформаційно-комп’ютерних технологій під час введення лексичного матеріалу в молодших класах / О. Чала. - С.44-46.
Іванова, Алла. Міжкультурні відносини : німецька мова, 10 клас / А. Іванова. - С.47-48.
Лапіна, Ольга. Благодійність у житті. Бездомні тварини : англійська мова, 9 клас / О. Лапіна. - С.49-52.
Орлова, Ірина. School Life : англійська мова, 6 клас / І. Орлова. - С.53-54.
Івкова, Валентина. Німеччина : німецька мова, 10 клас / В. Івкова. - С.55-58.
Коваленко, Марина. Art as a Healing Force : англійська мова, 10 клас / М. Коваленко. - С.59-65.
Токарчук, Борис. Poems on Underground / Б. Токарчук. - С.66-69.
Є примірники у відділах:
НМК іноз. мов Прим. 1 (вільний)


81.2-9
Р 33


    Редько, Валерій.
    Компетентнісно-діяльнісна парадигма навчання іншомовного спілкування - виклики сьогодення / В. Редько // Інозем. мови в сучас. шк. : наук.-метод. журн. - 2013. - № 6. - С. 2-5.
ББК 81.2-9
Рубрики: Іноземні мови--зміст навчання--іншомовне спілкування
Кл.слова (ненормовані):
іноземні мови -- іншомовне спілкування -- мовлення -- навчальні стратегії -- компетентнісно-діяльнісна технологія -- підручники -- компетентнісний підхід
Анотація: У статті описано основні напрями трансформації змісту навчання іноземних мов відповідно до компетентнісної парадигми; розкрито цілі іншомовної освіти та особливості добору та організації змісту навчання іноземної мови.


Є примірники у відділах:
НМК іноз. мов Прим. 1 (вільний)


Шифр: РШ/2013/11
   Журнал

Рідна школа [Текст] : Науково-педагогічний журнал. - К. : Преса України. - ISSN 0131-6788. - Виходить щомісячно
2013р. N 11
Зміст:
Зязюн, Іван. Історичні витоки психологічної педагогіки / І. Зязюн. - С.3-12. - Бібліогр.: 39 назв.
Дічек, Наталія. Психолого-педагогічні дослідження в УРСР у контексті індивідуалізації шкільного навчального процесу : (1945 - початок 1950-х років) / Н. Дічек. - С.13-20. - Бібліогр.: 45 назв.
Редько, Валерій. Забезпечення наступності іншомовної освіти в системі "старша школа - ВНЗ": зацікавлений погляд на проблему / В. Редько, О. Пасічник. - С.21-30. - Бібліогр.: 16 назв. : схема, табл.
Грабовий, Андрій. Модернізація хімічного експерименту в загальноосвітніх навчальних закладах / А. Грабовий. - С.31-35. - Бібліогр.: 33 назви.
Бондар, Володимир. Адаптивне навчання студентів як передумова реалізації компетентнісного підходу до професійної підготовки вчителя / В. Бондар, І. Шапошнікова. - С.36-41. - Бібліогр.: 6 назв.
Митник, Олександр. Психолого-педагогічні засади підготовки вчителя у системі післядипломної освіти до реалізації компетентнісного підходу / О. Митник. - С.42-44. - Бібліогр.: 15 назв.
Матвієнко, Олена. Організаційно-педагогічні умови формування ціннісного ставлення до здоров’я у дітей молодшого шкільного віку / О. Матвієнко. - С.45-48. - Бібліогр.: 12 назв.
Махінов, Віктор. Соціокультурна комунікативно-мовленнєва діяльність на заняттях з іноземної мови / В. Махінов. - С.49-51. - Бібліогр.: 14 назв.
Кочерга, Олександр. Розвиток психологічної компетентності вчителя початкової школи / О. Кочерга. - С.52-56. - Бібліогр.: 13 назв.
Доброханська, Оксана. Освітнє середовище ЗНЗ як фактор розвитку надпредметних компетентностей учнів / О. Доброханська. - С.56-58. - Бібліогр.: 5 назв.
Денисюк, Оксана. Ключові предметні компетентності школяра як засіб формування сучасної особистості / О. Денисюк. - С. : табл.
Інші автори: Казарян І., Лямічев В., Титаренко Н.
Затворнюк, Оксана. Формування професійної компетентності майбутніх психологів у позааудиторній діяльності / О. Затворнюк. - С.62-65. - Бібліогр.: 8 назв.
Нечипоренко, Катерина. Сучасні методи навчання як засіб реалізації компетентнісного підходу в початковій освіті / К. Нечипоренко. - С.66-69. - Бібліогр.: 7 назв.
Полякова, Олена. Реалізація компетентнісного підходу в оцінювальній діяльності вчителя початкових класів / О. Полякова. - С.69-72. - Бібліогр.: 6 назв.
Шапошнікова, Анна. Формування професійної компетентності майбутнього практичного психолога: обгрунтування психолого-педагогічних умов / А. Шапошнікова. - С.73-76. - Бібліогр.: 10 назв.
Крикун, Анастасія. Психолого-педагогічні умови реалізації компетентнісного підходу в сучасній інклюзивній освіті / А. Крикун. - С.77-80. - Бібліогр.: 16 назв.
Отич, Олена. Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України - 20 років / О. Отич. - 2-га с. обкл.
Любченко, Надія. Університет менеджменту освіти НАПН України: "Плекаємо таланти педагогічних кадрів!" / Н. Любченко. - 3-тя с. обкл.
Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


81.415/416
Р 33


    Редько, Валерій.
    Забезпечення наступності іншомовної освіти в системі "старша школа - ВНЗ": зацікавлений погляд на проблему / В. Редько, О. Пасічник // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 11. - С. 21-30 : схема, табл. - Бібліогр.: 16 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 81.415/416
Рубрики: Іншомовна освіта--наступність--старша школа - ВНЗ
   Кафедра англійської мови та методики викладання

Кл.слова (ненормовані):
наступність навчання -- іноземні мови -- рівневе навчання -- профільна школа -- професійні цілі


Дод.точки доступу:
Пасічник, Олександр

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


Шифр: РШ/2014/8/9
   Журнал

Рідна школа [Текст] : Науково-педагогічний журнал. - К. : Преса України. - ISSN 0131-6788. - Виходить щомісячно
2014р. N 8/9
Зміст:
Бех, Іван. Групові феномени у корекційному контексті / І. Бех. - С.3-8. - Бібліогр.: 6 назв. : фотогр.
Абсалямова, Яна. Роль самоменеджменту в стратегії професійної самореалізації викладача ВНЗ / Я. Абсалямова. - С.9-13. - Бібліогр.: 12 назв.
Міхненко, Галина. Структура інтелектуальної мобільності майбутніх інженерів / Г. Міхненко. - С.14-19. - Бібліогр.: 19 назв.
Редько, Валерій. Дидактичні та методичні підходи до побудови змісту уроків-параграфів шкільних підручників з іноземних мов: методологія та досвід підручникотворення / В. Редько. - С.20-31. - Бібліогр.: 9 назв. : мал.
Кучук, Світлана. Теоретичні основи факультативу як форми організації навчання біології у старшій школі / С. Кучук. - С.32-35. - Бібліогр.: 12 назв. : фотогр.
Ярова, Олена. Тенденції розвитку природничо-наукової освіти в початковій школі країн Європейського Союзу / О. Ярова. - С.36-40. - Бібліогр.: 9 назв.
Шпарик, Оксана. Пошук китайськими освітянами парадигми забезпечення якісної освіти у доробках американських науковців / О. Шпарик. - С.41-45. - Бібліогр.: 12 назв.
Матяш, Надія. Систематизація знань про людину в навчальних програмах і підручниках з біології : (1913-1931) / Н. Матяш. - С.46-49. - Бібліогр.: 13 назв.
Шевченко, Світлана. Особливості розвитку шкіл національних меншин у контексті диференціації загальної середньої освіти в УРСР : (50 - 60-ті роки XX ст.) / С. Шевченко. - С.50-56. - Бібліогр.: 27 назв. : табл.
Монь, Альона. Управління професійною адаптацією молодих учителів у творчості О. Г. Мороза : (1940-2007 рр.) / А. Монь. - С.57-60. - Бібліогр.: 4 назв.
Моргун, Володимир. Педагогіка добра: від А. Макаренка та В. Сухомлинського до О. Захаренка й І. Зязюна / В. Моргун. - С.61-66. - Бібліогр.: 13 назв.
"Моє педагогічне щастя" : до ювілею академіка Неллі Ничкало. - С.67-68.
Шлях "під знаком географії": від учителя-методиста до директора інституту : до ювілею Олега Топузова. - С.69.
Нова фестивальна вершина Академії дитячої творчості. - С.70-71 : фотогр.
Зязюн, Іван. Сугестологічна природа психологічного досвіду особистості / І. Зязюн. - С.72-80. - Бібліогр.: 14 назв.
"Умирають майстри, залишаючи спогад як рану..." : пам’яті Івана Зязюна. - С.80.
Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


81.2-9
Р 33


    Редько, Валерій.
    Дидактичні та методичні підходи до побудови змісту уроків-параграфів шкільних підручників з іноземних мов: методологія та досвід підручникотворення / В. Редько // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 8/9. - С. 20-31 : мал. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 81.2-9
Рубрики: Викладання іноземної мови в школі
Кл.слова (ненормовані):
зміст навчання -- структурні компоненти -- шкільний підручник -- урок-параграф
Анотація: Автор статті розглядає і обгрунтовує підходи до конструювання змісту шкільних підручників з іноземних мов; досліджуються дидактичні та методичні положення, що можуть слугувати підгрунтям для визначення змісту уроків-параграфів як структурних компонентів шкільної навчальної літератури.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


Шифр: РШ/2014/11
   Журнал

Рідна школа [Текст] : Науково-педагогічний журнал. - К. : Преса України. - ISSN 0131-6788. - Виходить щомісячно
2014р. N 11
Зміст:
Кремень, Василь. Проблеми якості української освіти в контексті сучасних цивілізаційних змін : доповідь президента НАПН України Василя Кременя / В. Кремень. - С.3-7.
Гриневич, Лілія. Вища освіта України: на шляху інтеграції до європейського освітнього простору / Л. Гриневич. - С.8-13. - Бібліогр.: 12 назв.
Редько, Валерій. Моніторинг якості навчальних досягнень учнів - 2013: проблеми та виклики / В. Редько, О. Пасічник. - С.14-19. - Бібліогр.: 8 назв.
Пустовіт, Григорій. Компетентнісний підхід у змісті позашкільної освіти і виховання / Г. Пустовіт. - С.20-25. - Бібліогр.: 17 назв.
Удич, О. Ціннісні орієнтації: багатогранність наукових трактувань / О. Удич. - С.26-31. - Бібліогр.: 30 назв.
Топузов, Олег. Створення учнівського комплексу з географії в процесі формування гідрологічних понять у 6-му класі / О. Топузов, В. Надтока. - С.32-36. - Бібліогр.: 8 назв.
Кирій, Світлана. Оксана Фурса - організатор дизайнерської справи, педагог і митець / С. Кирій. - С.36.
Орлюк, Олена. Поняття "регіональна історія" у контексті навчання старшокласників історії України: пошук підходів до визначення / О. Орлюк. - С.37-41. - Бібліогр.: 16 назв.
Кизенко, Василь. Реалізація діяльнісного підходу в навчанні студентів-філологів з різним рівнем комунікативних здібностей / В. Кизенко, Д. Трубачова. - С.42-46. - Бібліогр.: 4 назв.
Андрійчук, Валентина. Розвиток обдарованості молодших школярів у контексті реалізації науково-педагогічного проекту "Інтелект України" / В. Андрійчук. - С.47-51. - Бібліогр.: 9 назв.
Лицарські ідеї Тараса Шевченка і козацька педагогіка. - С.51.
Дем’яненко, Наталія. Становлення педагогіки в навчальному процесі університету України XIX ст. Роль особистості. С. С. Гогоцький (1813-1889). / Н. Дем’яненко. - С.52-56. - Бібліогр.: 30 назв.
Дічек, Наталія. Внесок українських психологів у розвиток індивідуалізації навчання школярів : друга половина 50-х років XX ст. / Н. Дічек. - С.57-63. - Бібліогр.: 25 назв.
Драгоманівці допомагають дітям учасників АТО. - С.63.
Ткаченко, Лідія. Григорій Сковорода: екзистенційні домінанти життєтворення / Л. Ткаченко. - С.64-69. - Бібліогр.: 22 назв.
Бондаренко, Тетяна. Заклад нової формації - Інститут екології, економіки і права / Т. Бондаренко. - С.70-71.
Засєкіна, Тетяна. Всеукраїнська науково-практична конференція "Проблеми сучасного підручника" / Т. Засєкіна, П. Мороз. - С.72-73.
Пономаренко, Лариса. Романтик бібліотечної справи : пам’яті Павли Рогової / Л. Пономаренко. - С.74-75.
Добко, Тетяна. Павлі Іванівні Роговій : з нагоди урочистостей, присвячених 5-річчю Бібліотеки / Т. Добко. - С.76.
Мельник, Л. Романс для прекрасной дамы / Л. Мельник. - С.76.
Кирій, Світлана. Проблеми якості української освіти в контексті сучасних цивілізаційних змін : бібліографічний список / С. Кирій. - С.77-80.
Стратегія освіти дорослих для цивілізаційного поступу України. - 2-га с. обкл.
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


74.04(4Укр)
Р 33


    Редько, Валерій.
    Моніторинг якості навчальних досягнень учнів - 2013: проблеми та виклики [Текст] / В. Редько, О. Пасічник // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 11. - С. 14-19. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.04(4Укр) + 74.202.8 + 81.2-9
Рубрики: Освіта в Україні--якість освіти--моніторинг
   Іноземні мови--викладання в школі--якість навчальних досягнень

   Кафедра англійської мови та методики викладання

Кл.слова (ненормовані):
якість навчальних досягнень -- іноземні мови -- тестові завдання -- навчальні програми
Анотація: У статті висвітлюється досвід конструювання тестів для моніторингу якості навчання досягнень учнів 5-х і 10-х класів з іноземних мов, який відбувся в Україні наприкінці 2013 року. Пропонується конструктивно-критичний аналіз відповідності вітчизняного моніторингового дослідження міжнародним стандартам у цій галузі.


Дод.точки доступу:
Пасічник, Олександр

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Шифр: РШ/2016/1
   Журнал

Рідна школа [Текст] : Науково-педагогічний журнал. - К. : Преса України. - ISSN 0131-6788. - Виходить щомісячно
2016р. N 1
Зміст:
Радул, Валерій. Особливості дослідження професійної самореалізації особистості у наукових теоріях та концепціях : (друга половина ХХ століття) / В. Радул. - С.3–10. - Бібліогр.: 26 назв.
Редько, Валерій. Проблеми підручникотворення: спроби визначення сутності та шляхів розв’язання / В. Редько. - С.11–13
Ничкало, Світлана. Естетичне виховання школярів у контексті викликів сучасності / С. Ничкало. - С.14–18. - Бібліогр.: 5 назв.
Мартиненко, Світлана. Самодіагностика педагогічної діяльності вчителя: сучасний вимір / С. Мартиненко. - С.19–24. - Бібліогр.: 3 назв.
Кравчук, Оксана. Феномен педагогічного новаторства у працях сучасних дослідників: багатоаспектність і різновекторність трактувань / О. Кравчук. - С.25–30. - Бібліогр.: 23 назв.
Гусак, Людмила. Впровадження методу асоціативних символів на початковому етапі вивчення іноземної мови / Л. Гусак, З. Лещенко, О. Чухнова. - С.31–36. - Бібліогр.: 7 назв. : рис.
Бережна, Таміла. Моделювання здоров’язбережувального середовища загальноосвітнього навчального закладу: обгрунтування структури і критеріїв / Т. Бережна. - С.37–42. - Бібліогр.: 14 назв.
Костюк, Вікторія. Кейс-технології у підготовці судноводіїв до професійно-орієнтованого спілкування: сутність і шляхи реалізації / В. Костюк. - С.43–47. - Бібліогр.: 13 назв.
Кузьмич, В'ячеслав. Гуманізація освіти як чинник формування гуманного ставлення до людей похилого віку / В. Кузьмич. - С.48–51. - Бібліогр.: 10 назв.
Дем’яненко, Наталія. "Громадівський соціалізм" М.П. Драгоманова: еволюція поглядів, концептуалізація ідей / Н. Дем’яненко ; Н. Дем’яненко. - С.52–56. - Бібліогр.: 20 назв.
Березівська, Лариса. Ідея національно-патріотичного виховання школярів у добу Української революції: за матеріалами журналу "Вільна українська школа" (1917-1920) / Л. Березівська. - С.57–62. - Бібліогр.: 17 назв.
Антипін, Євген. Питання трудового виховання дітей у дидактичному доробку Володимира Фармаковського / Є. Антипін. - С.63–66. - Бібліогр.: 5 назв.
Окружная, Тетяна. Українські етнографічні дослідження народної педагогіки східних слов’ян : ХІХ - початок ХХ ст. / Т. Окружная. - С.67–71. - Бібліогр.: 9 назв.
Назавжди в когорті будівничих нової школи : Пам’яті Валерія Письменного. - С.71
Пугач, Анжеліна. Шлях Української асоціації Василя Сухомлинського: з нагоди 25- річчя від часу заснування / А. Пугач. - С.72–74
Ткаченко, Лідія. Ідеї В. Сухомлинського - революційний етап у розвитку витчизняної педагогічної думки / Л. Ткаченко. - С.75–78
Погрібна, Нелля. Тьюторські технології як чинник модернізації сучасної освіти / Н. Погрібна. - С.78–79
Мануйленко, Аркадій. Сільська школа України: сучасний контекст : З досвіду роботи Золотоношківської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів Драбівської районної ради Черкаської області / А. Мануйленко. - С.80
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)