24р10
Ч-63


    Чинякова, Г. П.
    Як сформувати пізнавальний інтерес учнів до хімії [Текст] / Г. П. Чинякова // Хімія : науково-методичний журнал. - 2012. - N 17. - С. 16-20.
ББК 24р10
Рубрики: Викладання хімії в школі
   Уроки хімії

Кл.слова (ненормовані):
пізнавальний інтерес -- навчальний матеріал -- хімічний кабінет


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


22.1
А 38


    Акініна, Т. Б.
    Структурування навчального матеріалу в табличній формі під час викладання математики [Текст] / Т. Б. Акініна // Математика в школах України : науково-методичний журнал. - 2012. - N 28. - С. 2-5
ББК 22.1
РУБ 22.1
Рубрики: Викладання математики в школі
   Кафедра вищої математики

Кл.слова (ненормовані):
навчальний матеріал


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


81.415.3
Р 33


    Редько, В.
    Концепція підручників з іноземних мов для основної школи : (5-9-ті класи) / Валерій Редько // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 12. - С. 13-20. . - ISSN 0131-6788
ББК 81.415.3
Рубрики: Підручники з іноземних мов--концепція
Кл.слова (ненормовані):
зміст навчання -- іноземні мови -- комунікативна компетентність -- стпуктура підручників -- навчальний матеріал -- педагогічні технології
Анотація: У статті розглядається концепція підручників з іноземних мов для основної школи. Обгрунтовано дидактичні та методичні принципи формування змісту і структури підручників під кутом зору комунікативно-діяльнісного, особистісно орієнтованого та культурологічного підходів до навчання іноземних мов.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)




    Хом’як, І.
    Лінгвістично-педагогічні задачі як засіб навчання студентів-філологів [Текст] / Іван Хом’як // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 5. - С. 38-41. - Бібліогр.: 6 назв.
ББК 74.58(4Укр)
Рубрики: Викладання української мови у ВНЗ
Кл.слова (ненормовані):
засоби навчання -- навчальний матеріал -- студенти-філологи -- лінгвістично-педагогічні задачі
Анотація: У статті обгрунтовано важливість застосування лінгвістично-педагогічних задач у навчальному процесі вищої школи, проілюстровано їх зміст на прикладі вивчення структурного рівня "Загальні відомості про мову".


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільних прим. немає
Прим.1 (Ч.З.№3) зайнятий


81.43.21-90
Р 47


    Решетова, Я. С.
    Тести для експрес-перевірки : 10 клас / Я. С. Решетова // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2014. - № 7/8. - С. 70-77
ББК 81.43.21-90
Рубрики: Англійська мова--методика викладання--тести
Кл.слова (ненормовані):
уроки англійської мови -- тести -- навчальний матеріал -- експрес-перевірка -- 10 клас


Є примірники у відділах:
НМК іноз. мов Прим. 1 (вільний)


81.411.1-90
О-57


    Омельчук, Сергій.
    Анормативи у трактуванні змісту навчального матеріалу чинної програми з української мови для основної школи [Текст] / С. Омельчук // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2015. - N 5. - С. 2-8. . - ISSN 0130-5263
ББК 81.411.1-90
Рубрики: Викладання української мови в школі--програми для середньої школи
Кл.слова (ненормовані):
навчальний матеріал -- програма з української мови -- нормативність -- лексичні неточності -- граматичні огріхи


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)


373.3.018.262(477)
Б 21


    Балютіна, К.
    "Шпаргалка" для батьків / Катерина Балютіна // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 2. - С. 45–46. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--співпраця з батьками
Кл.слова (ненормовані):
взаємодія сім’ї та школи -- робота з батьками -- пам’ятка для батьків -- навчальні програми -- навчальні предмети -- оцінювання навчальних досягнень -- навчальний матеріал -- програма з української мови -- початкова школа
Анотація: У статті розповідається про міні-програмки для батьків учнів початкової школи з предметів інваріативної частини навчального матеріалу (як приклад подано короткий зміст програми з української мови для 2 класу), що стануть для них свого роду шпаргалками, підглядаючи в які, вони зможуть контролювати та коригувати рівень успішності власної дитини в навчанні.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.3.064.1(477)
Б 21


    Балютіна, К.
    "Шпаргалка" для батьків : короткий зміст програми з української мови для 3 класу закладів загальної середньої освіти / Катерина Балютіна // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 5. - С. 49–52. - Бібліогр.: 3 назви. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--співпраця з батьками
Кл.слова (ненормовані):
взаємодія сім’ї та школи -- робота з батьками -- навчальні програми -- навчальні предмети -- оцінювання навчальних досягнень -- навчальний матеріал -- програма з української мови -- програма з української мови для 3 класу -- 3 клас
Анотація: У статті розповідається про міні-програмки для батьків учнів початкової школи з предметів інваріативної частини навчального матеріалу (як приклад подано короткий зміст програми з української мови для 3 класу), що стануть для них свого роду шпаргалками, підглядаючи в які, вони зможуть контролювати та коригувати рівень успішності власної дитини в навчанні. Корисними "шпаргалки" будуть у підготовці до державної підсумкої атестації, які закінчили перший рівень повної загальної середньої освіти.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.3.015.3](477)
К 64


    Кондратенко, Л.
    Особливості сприймання сучасними учнями початкової школи навчальної інформації / Лариса Кондратенко // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 9. - С. 14–17. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Психологія навчання--молодші школярі--навчальна інформація
   Початкова школа--навчання

Кл.слова (ненормовані):
психологія учнів -- навчальна інформація -- сприйняття навчальної інформації -- здібності дитини -- навчальний матеріал -- негативні наслідки -- ІКТ -- молодші школярі
Анотація: Мета статті розглянути основні зміни в здібностях дітей, які вивчалися науковцями різних країн, показати їх вплив на сприймання дитиною навчального матеріалу, а також дати короткі поради щодо можливостей зменшити негативні наслідки цього впливу.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


37.091.32:004.08]:005.336.1
Н 32


    Настас, Дар’я Леонідівна.
    Використання відеолекції у педагогічній діяльності для підвищення ефективності сприйняття навчального матеріалу студентами [Текст] / Д. Л. Настас // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2018. - N 7. - С. 3-9. - Бібліогр.: 10 назв
УДК
Рубрики: Навчання студентів--інформаційно-комп’ютерні технології
Кл.слова (ненормовані):
освітній процес -- навчальний матеріал -- відеолекція -- мультимедіа -- ефективність сприйняття
Анотація: У статті висвітлено питання використання відео та відеолекцій у навчальній діяльностітакими засобами ІКТ: MS PowerPoint 2010 і вище; ПЗ SMART Notebook (як запис робочого столу з відеокоментарем); запис відеолекції з веб-камери.


Є примірники у відділах: всього 1 : інф. (1)
Вільні: інф. (1)