Павлова, С. А. Возможные негативные последствия использования информационных технологий в образовательных целях [Текст] / С. А. Павлова> // Педагогические науки. - 2007. - N2. - С. 64-66 . - ISSN 1728-8894 Рубрики: Інформаційні технології Кл.слова (ненормовані): негативні наслідки Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 64 Кондратенко, Л. Особливості сприймання сучасними учнями початкової школи навчальної інформації / Лариса Кондратенко> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 9. - С. 14–17. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 0131-5358
Початкова школа--навчання Кл.слова (ненормовані): психологія учнів -- навчальна інформація -- сприйняття навчальної інформації -- здібності дитини -- навчальний матеріал -- негативні наслідки -- ІКТ -- молодші школярі Анотація: Мета статті розглянути основні зміни в здібностях дітей, які вивчалися науковцями різних країн, показати їх вплив на сприймання дитиною навчального матеріалу, а також дати короткі поради щодо можливостей зменшити негативні наслідки цього впливу. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
С 53 Сняткова, Т. Рання діагностика синдрому госпіталізму в дітей із ДЦП / Тетяна Сняткова> // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2020. - № 1(93). - С. 65–75. - Бібліогр.: 24 назви. . - ISSN 2312-2781
Кл.слова (ненормовані): діти з ДЦП -- дитячий церебральний параліч -- синдром госпіталізму -- діагностичні методики -- соціальна адаптація -- негативні наслідки Анотація: Мета статті – розкрити важливість ранньої діагностики синдрому госпіталізму в дітей із ДЦП як умови попередження його формування і виникнення негативних наслідків. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |