373.3.015.3](477)
К 64


    Кондратенко, Л.
    Особливості сприймання сучасними учнями початкової школи навчальної інформації / Лариса Кондратенко // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 9. - С. 14–17. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Психологія навчання--молодші школярі--навчальна інформація
   Початкова школа--навчання

Кл.слова (ненормовані):
психологія учнів -- навчальна інформація -- сприйняття навчальної інформації -- здібності дитини -- навчальний матеріал -- негативні наслідки -- ІКТ -- молодші школярі
Анотація: Мета статті розглянути основні зміни в здібностях дітей, які вивчалися науковцями різних країн, показати їх вплив на сприймання дитиною навчального матеріалу, а також дати короткі поради щодо можливостей зменшити негативні наслідки цього впливу.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)