74.2
П 91


    Пушкарьова, Т. О.
    Електронний контент: особливості застосування і нові можливості пізнання світу [Текст] / Т. О. Пушкарьова // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 4. - С. 7-10
ББК 74.2 + 22.183.4
Рубрики: Електронні засоби навчання
   Інформаційна культура

   Інформаційні технології навчання

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
електронний навчальний контент -- навчальна інформація -- інтерактивність -- електронні освітні ресурси -- навчальні модулі


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


28.0р10
М 35


    Матяш, Надія.
    Теоретичні засади систематизації інформації учнями у процесі навчання біології / Н. Матяш // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 1/2. - С. 35-39. - Бібліогр.: 12 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 28.0р10 + 74.202.245
Рубрики: Навчальна інформація--засвоєння--уроки біології
   викладання біології в школі

Кл.слова (ненормовані):
навчальна інформація -- процес навчання -- довготривала пам’ять -- вікові особливості -- інформаційно-навчальне середовище -- сенсорно-перцептивний рівень -- когнітивний рівень -- знаннєвий рівень -- образно-оперативний рівень
Анотація: У статті розкрито окремі теоретичні засади систематизації інформації учнем у процесі навчання біології. Доведено, що ефективність процесу засвоєння навчальної інформації та її систематизації школярами зростає, якщо врахувати положення нейробіологічної концепції І. Кучерова, результати нейролінгвістичних досліджень О. Лурія та його послідовників, положення семантичної теорії інформації Ю. Шрейдера, інформаційної теорії Г. Драйдена, Д. Вос, К. Ровз, П. симонова, а також інформаційної основи діяльності В. Шадрикова.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


373.3.015.3](477)
К 64


    Кондратенко, Л.
    Особливості сприймання сучасними учнями початкової школи навчальної інформації / Лариса Кондратенко // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 9. - С. 14–17. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Психологія навчання--молодші школярі--навчальна інформація
   Початкова школа--навчання

Кл.слова (ненормовані):
психологія учнів -- навчальна інформація -- сприйняття навчальної інформації -- здібності дитини -- навчальний матеріал -- негативні наслідки -- ІКТ -- молодші школярі
Анотація: Мета статті розглянути основні зміни в здібностях дітей, які вивчалися науковцями різних країн, показати їх вплив на сприймання дитиною навчального матеріалу, а також дати короткі поради щодо можливостей зменшити негативні наслідки цього впливу.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)