15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 2 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2006. - 108 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 8.50 грн.
    Зміст:
Мірошниченко, Е. В. Електронний підручник з англійської мови для студентів-економістів: проблеми і перспективи / Е. В. Мірошниченко. - С .5-8
Мордовченков, Е. В. Обучение студентов распознаванию и переводу / Е. В. Мордовченков, В. М. Поляков. - С .8-11
Мороз, В. Підготовка студентів до професійної діяльності у ВНЗ / В. Мороз. - С .11-14
Морська, Л. Дидактичні вимоги до конструювання електронного підручника з іноземних мов / Л. Морська. - С .14-17
Москалець, О. О. Навчання майбутніх учителів приватного пнгломовного листування з використанням комп’ютерних вправ / О. О. Москалець. - С .17-21
М’ясоїд, Г. Методичні та психолого-педагогічні аспекти формування у студентів стратегії опрацювання іншомовних автентичних текстів у мережі інтернет / Г. М’ясоїд. - С .21-25
Новак, С. Використання студентами вищих навчальних закладів I - II рівнів акредетації інформаційних комп’ютерних технологій у процесі позааудиторної роботи з іноземної мови / С. Новак. - С .25-29
Новоселов, Є. Комунікативне навчання студентів іноземній мові / Є. Новоселов. - С .29-32
Pavlova, T. Computer-based instruction in foreign language education: stage of implementation / T. Pavlova, O. Pavlova. - С .32-35
Палій, О. А. / О. А. Палій, М. Сидоренко; Особливості викладання німецької иови за НМК Viel SpaB, 5 у контексті Концепції навчання другої іноземної в ЗОШ : 35-38
Панов, С. Інноваційні методи навчання коеспектуванню перекладачів-філологів / С. Панов. - С .38-41
Плотніков, Є. О. Використання мережі Інтернет у навчанні іншомовного читання / Є. О. Плотніков. - С .41-44
Поляков, В. М. Создание компьютерних программ с помощью инструментальной программы "Compositor" / В. М. Поляков. - С .44-48
Полякова, А. А. Перекодування іншомовного матеріалу як теоретико-практична проблема / А. А. Полякова. - С .51-54
Редько, В. Концепція навчання іноземних мов учнів початкової школи / В. Редько, Н. Басай. - С .54-59
Реутов, Н. Об активизации профессионально направаленного обучения аудированию студентов факультета немецкого языка (на материале радиопередачи "Deutsche im Aiitag" / Н. Реутов. - С .59-62
Ролік, А. Перекладацькі вправи як засіб інтенсифікації навчання перекладу / А. Ролік. - С .62-65
Рудакова, М. В. Использование креативного (творческого) письма в обучении английскому языку как специальности / М. В. Рудакова. - С .65-68
Скляренко, Н. К. Навчально-методичний комплекс "English through Communication" для основної і старшої школи / Н. К. Скляренко. - С .68-71
Стойко, С. В. Проблема використання відеофільмів на уроках іноземної мови / С. В. Стойко. - С .71-74
Сторожук, С. Д. Експериментальна перевірка методики навчання ділового листування / С. Д. Сторожук. - С .74-76
Стрілець, В. Методичні аспекти застосування інформаційних технологій у навчанні англійської мови для професійного спілкування за проектною методикою / В. Стрілець. - С .76-79
Танана, С. Мовленнєва взаємодія майбутніх організаторів туристської роботи у процесі навчання іноземної мови / С. Танана. - С .79-83
Трибуханчик, А. М. Мовленнєві помилки на заняттях з англійської мови та шляхи її подолання / А. М. Трибуханчик. - С .83-86
Фоканова, Л. Использование ведеоуроков для обучения английскому языку сткдентов экономических специальностей на базе компьютерных классов / Л. Фоканова. - С .88-89
Халимон, Ірина Йосипівна. Особливості підготовки вчителя іноземної мови на факультетах з подвійною спеціальністю / И. Халимон. - С .89-93
Хоменко, Т. Шляхи розвитку пізнавальної активності студентів у процесі навчання іноземної мови / Т. Хоменко. - С .93-97
Чувакова, Т. Г. До питання про педагогічне наставництво для вчителів-початківців / Т. Г. Чувакова. - С .97-100
Широких, О. Методика формування граматичної компетенції та комп’ютерне навчання англійської мови на початковому етапі / О. Широких. - С .100-104
Ягельська, Н. В. Прийоми використання "Європейського Мовного Портфеля для економістів" у ресурсно-інформаційному центрі / Н. В. Ягельська. - С .104-107
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Викладання іноземної мови
   Майбутні вчителі іноземних мов



Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 6
фб (1), Ч.З.№2 (4), нмк іноз. мов (1)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (4), нмк іноз. мов (1)

15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 5 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2007. - 182 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 24.00 грн.
    Зміст:
Андрійко, І. Ф. Соціальний рівень методичної підготовки майбутніх учителів іноземної мови / І. Ф. Андрійко. - С .6-9
Асоянц, П. Г. Навчання англійської мови спеціального вжитку з використанням комп’ютерних технологій / П. Г. Асоянц, О. С. Синекоп. - С .10-12
Байда, Ю. М. Тестовий контроль рівня сформованості іншомовної аудитивної компетенції студентів першого курсу мовного вищого навчального закладу / Ю. М. Байда. - С .13-17
Бігич, О. Б. Система навігації в електронному навчальному посібнику "Планування уроку англійської мови в початковій школі" / О. Б. Бігич. - С .18-20
Богушевич, Н. В. Інтегровано-диференційний підхід до навчання діагностичного мовлення учнів загальноосвітньої школи / Н. В. Богушевич. - С .21-25
Волик, В. В. Методика подолання мовних труднощів у процесі навчання читання газетних текстів / В. В. Волик. - С .26-28
Гільчук, Ю. В. Особливості використання комп’ютерних технологій для реалізації комунікативного підходу до вивчення іноземних мов / Ю. В. Гільчук. - С .29-31
Гордєєва, А. Й. Організація аудиторної та самостійної роботи з метою формування граматичної компетенції в майбутніх учителів іноземної мови / А. Й. Гордєєва. - С .32-34
Грицай, А. М. Організація читання оригінальних художніх творів студентами мовних вищих навчальних закладів / А. М. Грицай, І. В. Колесник. - С .35-37
Гулецька, Я. Г. Полікультурна освіта в системі професійної підготовки учителів в університетах США / Я. Г. Гулецька. - С .38-41
Гулідова, А. О. Актуалізація професійної компетенції майбутнього вчителя іноземних мов у полікультурному вихованні учнів / А. О. Гулідова. - С .42-44
Дацків, О. П. Драматизація поезій на заняттях з іноземної мови / О. П. Дацків. - С .45-47
Дауменко, Л. Г. Науково-дослідна робота вчителів іноземної мови як засіб професійного розвитку на післядипломному етапі / Л. Г. Дауменко. - С .48-50
Заіка, Д. В. Державна політика США у галузі професійної іншомовної освіти на немовних факультетах університетів / Д. В. Заіка. - С .51-53
Іванишина, В. П. Використання інформаційних технологій як складова частина професійної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови / В. П. Іванишина, І. М. Білогура. - С .54-55
Івашньова, Світлана Володимирівна. Підготовка вчителя іноземних мов до використання інформаційних технологій / С. В. Івашньова. - С .56-59
Івашньова, Світлана Володимирівна. Використання комп’ютерного тестування в навчальному процесі / С. В. Івашньова, О. І. Мірошниченко. - С .60-63
Кіш, Н. В. Психолого-педагогічні особливості формування мовленнєвої компетентності вчителя німецької мови / Н. В. Кіш. - С .64-67
Ковальова, І. Б. Using video in foreign language lerning / І. Б. Ковальова, В. А. Сердюков. - С .68-70
Колесникова, Н. О. Інтеркультурна концепція викладання іноземних мов / Н. О. Колесникова. - С .71-73
Коломінова, О. О. Можливості комп’ютерної підтримки навчально-методичного комплексу з англійської мови для початкової школи / О. О. Коломінова. - С .74-79
Корнієнко, В. В. Інформаційний стандарт учителя: досвід США / В. В. Корнієнко. - С .80-82
Кресан, Т. Д. Зарубіжний досвід упровадження компетентнісного підходу в педагогічній освіті / Т. Д. Кресан. - С .83-85
Ларіна, Т. В. Рефлексія як засіб професійного вдосконалення вчителів у США / Т. В. Ларіна. - С .86-89
Литвиненко, С. П. Відбір комунікативних ситуацій для навчання іншомовного діалогічного спілкування / С. П. Литвиненко. - С .90-92
Малишкевич, Л. М. Електронне портфоліо майбутнього перекладача з дисципліни "Інформаційні технології у перекладі" / Л. М. Малишкевич. - С .93-95
Мацнєва, О. А. Вивчення національних та регіональних типів вимови англоійської мови як компонент соціокультурної компетенції майбутніх учителів іноземної мови / О. А. Мацнєва. - С .96-98
Мовчан, Л. Г. Особливості підготовки вчителів іноземних мов для обов’язкової школи Королівства Швеція / Л. Г. Мовчан. - С .99-100
Мормуль, А. М. Опорні технології як засіб формування іншомовної лінгвокраїнознавчої компетенції на початковому етапі мовного ВНЗ / А. М. Мормуль. - С .101-103
Мосьпан, Н. В. Ефективність використання фонограми та відеофонограми для навчання емоціно-модальної інтонації / Н. В. Мосьпан. - С .104-106
Нагорна, О. О. Застосування навчальних диференційованих завдань як компонент професійної компетентності вчителя іноземної мови / О. О. Нагорна. - С .107-109
Олійник, Т. О. Експериментальна перевірка методики формування стратегічної компетенції в оволодінні німецькою мовою учнів загальноосвітньої школи / Т. О. Олійник. - С .110-114
Орловська, Л. К. Етапи навчання майбутніх учителів англомовного граматичного матеріалу в усному мовленні / Л. К. Орловська. - С .115-117
Палій, О. А. Використання авторських програм у курсі "Комп’ютерні технології навчання іноземних мов" / О. А. Палій. - С .118-120
Петрова, М. Б. О роли преподавателя в создании програмных средств, предназначенных для обучения иностранному языку / М. Б. Петрова. - С .121-123
Полякова, А. А. Формування вчителя іноземної мови на заняттях з англійської дитячої літератури / А. А. Полякова. - С .124-125
Попсуй, А. В. Міжкультурний підхід до навчання іноземних мов як засіб навчання та формування особистості учнів середніх шкіл / А. В. Попсуй. - С .126-128
Редько, В. Г. Чинники впливу на формування цілісної терії шкільного підручника з іноземної мови / В. Г. Редько. - С .129-133
Рекун, Н. М. Проектування спецкурсів як функція вчителів ділової англійської мови / Н. М. Рекун. - С .134-136
Реутов, Н. И. Профессиональная речь учителя немецкого языка как важная часть методической подготовки учителя иностранного языка / Н. И. Реутов. - С .137-139
Ржевська, А. В. Управление классом на уроках английского языка в средней школе / А. В. Ржевська, Т. С. Гаркавенко. - С .140-142
Serdyukov, P. Knowledge Construction and Skill Development in Online Learning / P. Serdyukov, R. A. Hill. - С .143-147
Сливка, В. П. Акредитація навчальних закладів як засіб підвищення якості педагогічної освіти (американський досвід) / В. П. Сливка. - С .148-150
Смелянська, В. В. Моделі фахової підготовки вчителів до викладання іноземних мов у початковій школі США / В. В. Смелянська. - С .151-154
Сопілко, Н. В. Психолого-педагогічні особливості взаємодії викладача та студентів ВНЗ під час вивчення іноземної мови / Н. В. Сопілко. - С .155-157
Тезікова, С. В. Підготовка вчителя іноземної мови у контексті реформ, орієнтованих на стандарти: вітчизняний та зарубіжний досвід / С. В. Тезікова. - С .158-163
Халимон, Ірина Йосипівна. Теоретичне обгрунтування критеріїв та показників сформованості професійної компетентності майбутнього вчителя з другої спеціальності "іноземна мова" / І. Й. Халимон. - С .164-167
Чекаль, Г. С. Проект як залікове завдання курсу "Комп’ютерні технології навчання іноземних мов" / Г. С. Чекаль, Н. М. Жилко, Є. О. Плотніков. - С .168-169
Чекаль, Г. С. До проблеми формування професійних умінь майбутнього вчителя англійської мови / Г. С. Чекаль, Л. С. Панова. - С .170-171
Черниш, В. В. Зарубіжний досвід тестування професійних умінь учителя англійської мови / В. В. Черниш. - С .172-175
Чувакова, Т. Г. Особливості професійного розвитку вчителів у США і Японії: порівняльний аналіз / Т. Г. Чувакова, Л. Б. Андрущенко. - С .176-178
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Підготовка вчителів іноземної мови
   Майбутні вчителі іноземних мов



Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)

Шифр: РШ/2007/7/8
   Журнал

Рідна школа [Текст] : Науково-педагогічний журнал. - К. : Преса України. - ISSN 0131-6788. - Виходить щомісячно
2007р. N 7/8
Зміст:
Щекатунова, Г. Проблеми оцінювання якості освіти у загальноосвітніх навчальних закладах / Г. Щекатунова. - С.3-5.
Редько, В. Об’єкти та критерії оцінювання шкільних підручників з іноземної мови / В. Редько. - С.5-9
Мачача, Т. Культуротворчий потенціал освітньої галузі "Технологія" / Т. Мачача. - С.9-12
Мілютіна, О. Полікультурна освіта молоді в Україні: державна політика і педагогічна стратегія / О. Мілютіна, . - С.12-14
Чернишова, Є. Дитячі будинки сімейного типу як перспективна форма утримання та виховання дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування / Є. Чернишова. - С.16-18
Петрова, І. Культура сімейного дозвілля як соціально-педагогічний феномен / І. Петрова. - С.19-22
Омельченко, С. Здоров’я людини та його джерела / С. Омельченко. - С.22-23
Пахомова, О. З досвіду діяльності соціального педагога у дитячих громадських об’єднаннях / О. Пахомова. - С.24-26
Киричук, О. Складові духовного розвитку учнів у спадщині В. О. Сухомлинського / О. Киричук, . - С.27-29
Печерська, Е. Виховання культури спілкування підлітків на уроках музики / Е. Печерська. - С.29-32
Фурсенко, Т. Аналіз сучасного стану позашкільної роботи з підлітками у сфері музики / Т. Фурсенко. - С.32-35
Ковальчук, М. Основні причини правопорушень підлітків у сучасний період / М. Ковальчук. - С.35-37
Федорченко, Т. Причини девіантної поведінки дітей молодшого шкільного віку / Т. Федорченко. - С.38-40
Бабенко, К. Практичні, семінарські та лабораторні заняття у ВНЗ як прикладні форми організації навчання магістрів / К. Бабенко. - С.41-44
Черняков, В. Професійні ситуації - ефективний засіб формування соціально-педагогічної активності вчителя фізичної культури / В. Черняков. - С.48-50
Семеріков, С. Новий технічний засіб навчання - електронна книга / С. Семеріков, С. Шокалюк, О. Ліннік. - С.53-54
Князеваа, О. Технологія використання творчих завдань при навчанні біології / О. Князеваа. - С.54-55
Пономарьов, Ю. Деякі питання, пов’язані з розвитком і формуванням музичної пам’яті майбутнього вчителя музики / Ю. Пономарьов. - С.59-61
Бондар, Л. Становлення та діяльність приватної Харківської жіночої недільної школи Х. Д. Алчевської / Л. Бондар. - С.62-64
Пшеничний, М. Особливості організаційних форм трудового навчання старшокласників у вітчизняній школі другої половини ХХ ст. / М. Пшеничний. - С.64-67
Кіян, М. Національний дискурс педагогічної діяльності Володимира Антоновича / М. Кіян. - С.67-69
Воронкова, Б. Спільні і відмінні тенденції у розвитку шкільної освіти в Грузії та Україні / Б. Воронкова. - С.69-71
Коваль, Т. Із сучасного німецького досвіду реформування вищої освіти / Т. Коваль. - С.72-75
Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)




    Редько, В.
    Об’єкти та критерії оцінювання шкільних підручників з іноземної мови [Текст] / В. Редько // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2007. - N7/8. - С. 5-9 . - ISSN 0131-6788
Рубрики: Підручники
Кл.слова (ненормовані):
підручник з іноземної мови


Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)


Шифр: ВФ-1/2008/12
   Журнал

Вопросы философии [Текст] : Научно-теоретический журнал/ Российская академия наук. - М. : Наука, 1947 - . - ISSN 0042-8744. - Виходить щомісячно
2008р. N 12
Зміст:
Шупер, В. А. Россия в глобализованном мире: альтернативы развития / В. А. Шупер. - С.3-21
Дубровский, Д. И. Основные категориальные планы проблемы сознания / Д. И. Дубровский. - С.59-65
Редько, В. Г. Проблемы происхождения интеллекта / В. Г. Редько. - С.76-83
Тарароев, Я. В. О двух онтологических парадигмах в генезисе оснований физического знания / Я. В. Тарароев. - С.104-115
Миргородский, В. Н. Дискуссии об эволюции идей Вл. Соловьева и проблема сущего и бытия / В. Н. Миргородский. - С.115-130
Скороходова, Т. Г. Традиции в интерпретации мыслителей Бенгальского Возрождения / Т. Г. Скороходова. - С.142-152
Бурмистров, С. Л. Движущие силы историко-философского процесса в философии неоведантизма / С. Л. Бурмистров. - С.153-162
Магазов, С. С. Замечания о метафорах в работах Хайдеггера "Бытие и время" и "Время и бытие" / С. С. Магазов. - С.163-173
Аршинов, В. И. [Рецензия] / В. И. Аршинов, Л. А. Минасян. - С.174-178
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Редько, В. Г.
    Проблемы происхождения интеллекта [Текст] / В. Г. Редько // Вопросы философии : Научно-теоретический журнал. - 2008. - N12. - С. 76-83 . - ISSN 0042-8744
Рубрики: інтелект
   філософія природознавства

   філософія і наука



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 3 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2009. - 314 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 69.25 грн.
    Зміст:
Пуховьска, Л. П. Інноваційні системи післядипломної педагогічної освіти у світовому освітньому просторі / Л. П. Пуховьска. - С .6-9
Редько, В. Г. Дидактичні та методичні вимоги до навчальних матеріалів і текстів для шкільних підручників з іноземних мов / В. Г. Редько. - С .10-13
Сердюков, П. Современние подходы к повышению квалификации учителей / П. Сердюков, Р. Хилл, Н. Сердюкова. - С .14-19
Солодков, В. Т. Ціннісні оріэнтації як чинник корпоративності педкадрів / В. Т. Солодков. - С .20-25
Коваль, Т. І. Організаційно-методичні умови активізації самостійної позааудиторної навчально-пізнавальної діяльності майбутніх учителів іноземних мов в умовах інформатизації освіти / Т. І. Коваль. - С .26-31
Богатикова, Л. И. Рефлексия как основа педагогического взаимодействия в процессе обучения иноязычному общению / Л. И. Богатикова. - С .31-33
Антонюк, Р. І. Філософсько-методологічні напрями вирішення найважливіших сучасних проблем у полікультурній освіті / Р. І Антонюк. - С .38-41
Коломінова, О. О. Критерії аналізу та оцінювання підручників/НМК з англійської мови для початкової школи / О. О. Коломінова. - С .46-51
Несвірська, Т. В. Місце та значення загальнокультурної компетентності в складі ключових компетентностей / Т. В. Несвірська. - С .54-57
Андрійко, І. Ф. Навчання майбутніх учителів німецької мови написання заяви ("Bewerbungsschreiben") / І. Ф. Андрійко. - С .58-61
Вовк, О. І. Розвиток і використання множинності інтелекту: формування іншомовної граматичної компетенції у студентів-філологів / О. І. Вовк. - С .62-65
Халимон, Ірина Йосипівна. Інтегративний підхід до формування змісту навчання у підготовці майбутнього вчителя з другої спеціальності "Іноземна мова" / І. Й. Халимон. - С .66-69
Чекаль, Г. С. Комп’ютерні проекти студентів як додатковий навчальний матеріал з країнознавчої тематики в середній загальноосвітній школі / Г. С. Чекаль, Г. М. Корнєйчик. - С .70-73
Литвиненко, С. П. Мета і зміст навчання англомовного діалогічного спілкування на початковому етапі мовного вищого навчального закладу / С. П. Литвиненко. - С .78-81
Кіш, Н. В. Самостійна робота як складова рейтингу успішності навчальних досягнень студентів у процесі вивчення німецької мови / Н. В. Кіш. - С .82-85
Клименко, А. О. Електронний журнал в оцінюванні навчальних досягнеь студентів факультету іноземних мов / А. О. Клименко. - С .86-88
Михайлюк, Г. В. Порівняльний аналіз категорії модальності в японській та українських мовах як складова формування граматичної компетенції вчителя японської мови / Г. В. Михайлюк. - С .89-91
Николюк, О. В. Урахування шляхів оновлення змісту освіти під час підготовки вчителя російської мови / О. В. Николюк. - С .92-94
Ковальчук, В. Б. Оволодіння вимовою як важливий фактор у вивченні іноземної мови / В. Б. Ковальчук. - С .95-98
Дубровська, Л. О. Психолого-педагогічний супровід дитини в період літньої виховної практики / Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський, В. В. Ковнер. - С .99-102
Пасічник, О. С. Контроль і самоконтроль у змісті сучасних вітчизняних шкільних підручників з іноземних мов / О. С. Пасічник. - С .103-107
Михальчук, Н. О. Психолого-педагогічні засади підготовки майбутнього вчителя іноземної мови до навчання учнів розуміти твори художньої літератури / Н. О. Михальчук, Т. Г. Ковальчук. - С .108-112
Гончарова, Є. Є. Проектування як засіб диференціації навчання в процесі вивчення іноземної мови у вищих навчальних закладах / Є. Є. Гончарова. - С .112-115
Карпенко, Є. М. Інформаційно-аналітичні уміння у структурі професійної компетентності вчителя іноземної мови / Є. М. Карпенко. - С .116-120
Нестеренко, С. И. О некоторіх проблемах дистанционой формі обучения / С. И. Нестеренко. - С .120-122
Деева, И. М. Как бороться с влиянием интерференции родного и изучаемого языка в процессе обучения? / И. М. Деева. - С .123-124
Задорожна, І. П. Вимоги до володіння мовленевою компетенцією студентами мовних спеціальностей на початковому етапі навчання / І. П. Задорожна. - С .125-128
Колодько, Т. М. Використання навчально-мовленевих ситуацій в іншомовному спілкуванні студентів ВНЗ / Т. М. Колодько. - С .129-132
Івчик, Ю. С. До проблеми підготовки майбутніх учителів іноземної мови до організації фронтальних форм навчальної діяльності / Ю. С. Івчик. - С .133-136
Малюська, З. В. Переклад іншомовних текстів у немовному вищому навчальному закладі / З. В. Малюська. - С .141-143
Федусенко, Ю. І. Ділова гра як засіб організації допрофільної підготовки з іноземної мови учнів 8-9-х класів основної школи / Ю. І. Федусенко. - С .144-146
Самойленко, Ю. П. Особливості використання інформаційних технологій майбутнім учителем-філологом у процесі підготовки / Ю. П. Самойленко. - С .147-151
Легзіна, О. А. Аналіз помилок як спосіб формування самоконтролю умінь англійського писемного мовлення студентів / О. А. Легзіна. - С .152-155
Зимовець, О. А. Використання мережі інтернет у формуванні професійних умінь майбутнього вчителя іноземних мов / О. А. Зимовець. - С .156-160
Плотніков, Є . О. Порівняльний аналіз інструментальних мультимедійних засобів навчання іноземних мов / Є . О. Плотніков. - С .161-165
Чепела, О. О. Навчальні матеріали віртуальної бібліотеки в роботі вчителя іноземних мов / О. О. Чепела. - С .166-170
Роман, С. В. Деякі аспекти організації науково-дослідної діяльності студентів - майбутніх учителів іноземної мови під час педагогічної практики в школі / С. В. Роман. - С .171-175
Синекоп, О. С. Лінгвістичні основи інтерактивного навчання англомовного письма студентів технічних спеціальностей / О. С. Синекоп. - С .176-179
Дейкун, П. В. Підготовка вчителя іноземної мови до навчання студентів лексики: когнітивний підхід / П. В. Дейкун. - С .180-182
Сорокіна, Н. В. Досвід використання мультімедійних навчальних презентацій у процесі формування професійної іншомовної компетентності у майбутніх філологів / Н. В. Сорокіна. - С .183-186
Моркотун, С. Б. Структурна модель презентаційних умінь як основа їх формування у студентів магістратури / С. Б. Моркотун. - С .187-191
Павлова, Т. П. Оцінювання іншомовних мовлениевих навичок та вмінь студентів технічних вишів / Т. П. Павлова. - С .192-196
Колесник, Т. П. Концепція навчання професійного іншомовного спілкування студентів-аграріїв у вищому навчальному закладі / Т. П. Колесник. - С .200-203
Король, Т. Г. Індивідуалізація тестового контролю англомовної концепції у читанні студентів немовних спеціальностей / Т. Г. Король. - С .204-207
Ковалева, И. Б. пути развития учебной автономии в современной вісшей школе / И. Б. Ковалева. - С .208-211
Помігуєва, Л. П. Специфіка формування та функціонівання сільськогосподарських термінів-абревіатур у сучасній англійській мові / Л. П. Помігуєва. - С .212-216
Іванова, І. В. Діагностування сформованості професійної іншомовної культурологічної компетентності майбутніх фахівців бізнес-сфери / І. В. Іванова. - С .217-220
Малік, О. І. Мовне тестування як чинник професійної підготовки військовиків / О. І. Малік. - С .221-224
Жиляєва, Ю. М. Особливості змісту загальнопедагогічної підготовки майбутніх учителів іноземних мов / Ю. М. Жиляєва. - С .225-229
Березенська, Л. І. Створення реальних передумов для формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови в умовах методичної майстерності / Л. І. Березенська, Н. П. Сіваєва. - С .230-232
Байда, М. В. Можливості використання технологій кооперативного навчання в процесі підготовки майбутнього вчителя / М. В. Байда. - С .233-235
Сытник, Ю. Н. Роль образовательных технологий в процессе повышения качества высшего образования в контексте требований Болонского процесса / Ю. Н. Сытник. - С .236-240
Артюшина, М. В. Особистісні чинники інноваційності студентів економічних спеціальностей / М. В. Артюшина. - С .241-246
Полякова, В. М. Подготовка бакалавров и магистров в Германии / В. М. Полякова, Е. В. Лісенкова. - С .252-254
Кікіна, Н. М. Проблема кредитно-модульної системи навчання іноземних мов в університетах США / Н. М. Кікіна. - С .255-257
Постригач, Н. О. Пріорітетні напрями професійної підготовки вчителя іноземної мови у Греції / Н. О. Постригач. - С .258-263
Ларіна, Т. В. Шляхи модернізації процесу професійного розвитку вчителів (порівняльний аналіз) / Т. В. Ларіна. - С .263-266
Пономаренко, О. В. Лідерство в системі вимог до вчителя сучасної американської школи / О. В. Пономаренко. - С .267-269
Смелянська, В. В. Можливості використання американського досвіду раннього навчання іноземних мов у школах України / В. В. Смелянська. - С .270-274
Сливка, В. П. Зміна освітньої парадигми та її вплив на педагогічне оцінювання (американський досвід) / В. П. Сливка. - С .275-278
Карпенко, Н. М. Зміст професійної підготовки майбутніх фахівців у галузі дошкільної освіти Швеції / Н. М. Карпенко. - С .279-282
Чувакова, Т. Г. США: підвищення професіоналізму вчителів як спосіб поліпшення їхнього соціального статусу / Т. Г. Чувакова, Л. Б. Андрущенко. - С .283-285
Удовиченко, Н. К. Мотиваційно-ціннісний компонент професійної компетентності вчителя:з німецького досвіду / Н. К. Удовиченко. - С .286-289
Жерноклєєв, І. В. Характер державної політики Скандинавських країн і Фінляндії у підготовці майбутніх учителів трудового і професійного навчання / І. В. Жерноклєєв. - С .290-293
Базелюк, В. Г. Упровадження курсів з євроінтеграції. Рефлексія польського досвіду у педагогічній освіті Фінляндії / В. Г. Базелюк. - С .298-302
Сергієнко, К. П. Використання ідей В. О. Сухомлинського з формування творчої особистості при вивченні іноземної мови / К. П. Сергієнко. - С .303-306
Грабар, Е. В. Чинники впливу на розвиток текстування у сфері шкільної іншомовної світи США / Е. В. Грабар. - С .307-310
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Вчителі іноземної мови--підготовка
   Викладання німецької мови

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   Вчителі іноземної мови--підготовка

   Вчителі німецької мови--підготовка



Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 3
фб (1), Ч.З.№2 (1), ав (1)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1), ав (1)

Шифр: РШ/2010/11
   Журнал

Рідна школа [Текст] : Науково-педагогічний журнал. - К. : Преса України. - ISSN 0131-6788. - Виходить щомісячно
2010р. N 11
Зміст:
Сисоєва, С. Інтерактивні технології навчання дорослих / С. Сисоєва. - С.3-8
Міщенко, В. Зарубіжний досвід та вітчизняні актуалітети організації неперервної освіти / В. Міщенко. - С.9-16
Кушнір, В. Педагогічні умови формування творчих умінь / В. Кушнір, Г. Кушнір, Н. Рожкова. - С.17-22
Редько, В. Засоби формування іншомовної комунікативної компетенції у змісті шкільних підручників з іноземних мов / В. Редько. - С.23-32
Матяш, Н. Кореляційний підхід до створення методичної системи навчання біології / Н. Матяш. - С.33-36
Назаренко, Т. Формування системи географічних понять у старшокласників / Т. Назаренко, Н. Шиліна. - С.37-39
Муранова, Н. Гарантом якості професійного навчання мають стати державні стандарти / Н. Муранова. - С.41-44
Локшин, В. Формування професійної компетентності майбутніх менеджерів соціокультурної сфери у ВНЗ / В. Локшин. - С.45-49
Кирій, С. Закладено алею пам’яті В. О. Сухомлинського / С. Кирій. - С.49
Смірнова, О. Методичні аспекти підготовки майбутніх учителів історії до інноваційної педагогічної діяльності / О. Смірнова. - С.50-53
Столяренко, О. Проблема формування толерантних міжособистісних стосунків у молодіжному середовищі / О. Столяренко. - С.54-60
Задорожній, А. Моделювання ціннісно-смислової картинисвіту молодшого школяра: пошук підходів / А. Задорожній. - С.60-64
Порох, Л. Система діагностики та моніторингу психологічного розвитку учнів як запорука успішної навчально-виховної роботи гімназії / Л. Порох, М. Наровлянська. - С.65-68
Романовський, О. Корпоративна культура вищого навчального закладу / О. Романовський, Ю. Романовська, О. Романовська. - С.69-73
Її покликання - живопис : майстриня Олени Шварц. - С.74
Шеверун, Н. До проблем змісту іншомовної освіти у загальноосвітніх навчальних закладах Польщі / Н. Шеверун. - С.74
День тижневика "Освіта" : до 70-річчя з часу заснування галузевого видання. - 3 стр. обкл.
Ничкало, Н. Педагогіка мистецтва у контексті творчого розвитку суб’єктів освітнього процесу / Н. Ничкало. - С.79-80
Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)


74.2
Р 33


    Редько, В.
    Засоби формування іншомовної комунікативної компетенції у змісті шкільних підручників з іноземних мов [Текст] / В. Редько // Рідна школа : Щомісячний науково-педагогічний жупнал. - 2010. - N 11. - С. 23-32
ББК 74.2
Рубрики: Підручники іноземної мови
   комунікативна компетентність

   Навчально-методичний кабінет іноземних мов

Кл.слова (ненормовані):
теорія вправ -- комунікативно-діяльнісний підхід -- іншомовна комунікативна компетенція -- мовний матеріал -- мовленнєвий матеріал -- ситуації спілкування


Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)


Шифр: ІМВСШ-1/2012/1
   Журнал

Іноземні мови в сучасній школі [Текст] : науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. - К. : "Педагогічна преса", 2002 - . - Виходит раз на два місяця
2012р. N 1
Зміст:
Про порядок закінчення навчального року та проведення державної підсумкової атестації у загальноосвітніх навчальних закладах в 2011/2012 навчальному році : лист ... від 27.01.2012 № 1/9 - 61. - С.3-8.
Всеукраїнська методична студія-семінар "Особливості навчання іноземних мов у початковій школі: пріоритети і завдання". - С.9.
Жебровський, Б. Глибинні реформи в освіті: час прискорюватись / Б. Жебровський. - С.9-10.
Коваленко, О. Світові тенденції навчання іноземних мов у початковій школі та їх реалізація в Україні / О. Коваленко. - С.11-13.
Редько, В. Якими бути підручникам з іноземної мови для початкової школи? / В. Редько. - С.14-17. - Бібліогр.: 6 назв.
Карп’юк, Оксана Дмитрівна. Європейське мовне портфоліо на етапі початкової школи / О. Д. Карп’юк. - С.18-19.
Ростоцька, М. Концепція підручників з англійської мови для учнів 1-4 класів спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням англійської мови / М. Ростоцька, О. Карп'юк. - С.20-23.
Калініна, Л. Концепція навчання англійської мови в загальноосвітній початковій школі за навчально-методичним комплектом "Have Fun" / Л. Калініна, І. Самойлюкевич. - С.24-29.
Басай, Н. "Deutsch" - новий навчально-методичний комплект для першого класу загальноосвітніх навчальних закладів / Н. Басай. - С.30-33.
Клименко, Ю. Підручник для початкової школи "Francais 1" / Ю. Клименко. - С.34-35.
Бондаренко, О. Психологічне обгрунтування раннього білінгвізму / О. Бондаренко. - С.36-38.
Гусєва, В. Проблеми наступності й безперервності освіти в початковій та середній школі: нотатки з досвіду / В. Гусєва. - С.39-42. - Бібліогр.: 6 назв.
Pearson Test of English: Міжнародний досвід оцінювання навичок усного іншомовного мовлення учнів молодшого шкільного віку. - С.43-45.
Куриш, С. Застосування інформаційних технологій у процесі вивчення іноземних мов / С. Куриш. - С.46-47.
Шаленко, О. Проект "Кроки до успіху" в руслі оновлення післядипломної освіти / О. Шаленко. - С.47.
Коновалова, Л. Мотивування до вивчення іноземної мови на прикладі теми "Your Majesty Flower" / Л. Коновалова. - С.48-50. - Бібліогр.: с. 50.
Дмитрієва, Т. Подорож навколо світу : 6 клас / Т. Дмитрієва. - С.51-54.
Кожущенко, О. Meine Verwandten : 5 клас / О. Кожущенко. - С.55-56.
Клименко, Ю. Une habitation: quel est ton logement? : 7 клас / Ю. Клименко. - С.57-59.
Limericks : майстер-клас із веселого віршування. - С.60-62. - Бібліогр.: 5 назв.
Прищепа, Т. Written abbreviations in English language / Т. Прищепа. - С.63-64. - Бібліогр.: 5 назв.
Костюк, Л. Dans le monde des contes francaises : сценарій літературного вечора / Л. Костюк, С. Лимич. - С.65-69.
Мєшкова, Т. Запрошуємо в "Intercamp" : замальовки з літнього мовного табору / Т. Мєшкова, О. Анєчкіна. - С.70-71.
Є примірники у відділах: всього 1 : НМК іноз. мов (1)
Вільні: НМК іноз. мов (1)




    Редько, В.
    Якими бути підручникам з іноземної мови для початкової школи? [Текст] / В. Редько // Інозем. мови в сучас. шк. : наук.-метод. журн. - 2012. - № 1. - С. 14-17. - Бібліогр.: 6 назв.
ББК 81.2-90
Рубрики: Іноземна мова--початкова школа--підручники
   Початкова школа--уроки іноземної мови--підручники

Кл.слова (ненормовані):
іноземна мова -- початкова школа -- підручники з іноземної мови -- зміст підручника -- структура підручника -- читання -- письмо -- аудіювання
Анотація: У статті розкриваються науково-теоретичні засади визначення змісту навчання іноземної мови учнів 1 - 4 класів, основні характеристики змісту навчання, викладеного в підручниках з іноземної мови для учнів початкової школи, особливості змісту і структури підручника з іноземної мови для 1 класу.


Є примірники у відділах: всього 1 : НМК іноз. мов (1)
Вільні: НМК іноз. мов (1)


81.415.3
Р 33


    Редько, В.
    Концепція підручників з іноземних мов для основної школи : (5-9-ті класи) / Валерій Редько // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 12. - С. 13-20. . - ISSN 0131-6788
ББК 81.415.3
Рубрики: Підручники з іноземних мов--концепція
Кл.слова (ненормовані):
зміст навчання -- іноземні мови -- комунікативна компетентність -- стпуктура підручників -- навчальний матеріал -- педагогічні технології
Анотація: У статті розглядається концепція підручників з іноземних мов для основної школи. Обгрунтовано дидактичні та методичні принципи формування змісту і структури підручників під кутом зору комунікативно-діяльнісного, особистісно орієнтованого та культурологічного підходів до навчання іноземних мов.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


Шифр: ПП1/2017/2
   Журнал

Педагогіка і психологія [Текст] : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - київ : Державне видавництво " Педагогічна преса", 1993 - . - Виходить кожного кварталу
2017р. N 2
Зміст:
Кремень, В. Г. Про діяльність Національної академії педагогічних наук України у 2016 р. та в період 2012-2016 рр. і завдання подальшого розвитку / В. Г. Кремень. - С.5-13.
Овчарук, О. В. Рамка компетентностей для демократичної культури: шлях до демократизації освіти у країнах Ради Європи / О. В. Овчарук. - С.14-19.
Шитікова, С. П. Міжнародні проекти як інструменти реформування вищої освіти в Україні / С. П. Шитікова. - С.20-27.
Редько, В. Г. Лінгводидактичні засади конструювання змісту компетентнісно орієнтованого навчання іноземних мов у початковій школі / В. Г. Редько. - С.28-38.
Смульсон, М. Л. Задача в інтелектуальній діяльності / М. Л. Смульсон. - С.40-48.
Панок, В. Г. Прикладна психологія: узмістовлення / В. Г. Панок. - С.50-62.
Коваленко-Кобилянська, І. Г. Вплив актуалізації метакогнітивних здібностей на псхологічне здоров’я у старості / І. Г. Коваленко-Кобилянська. - С.63-68.
Отич, Д. Д. Проблема релігійного копінгу у сучасній психології / Д. Д. Отич. - С.69-73.
Дічек, Н. П. Індивідуалізація шкільного навчання і практична психологія в Україні: на перетині століть / Н. П. Дічек. - С.74-82.
Хомич, Л. О. "Професійна і неперервна освіта” - новий етап співпраці між педагогами Польщі і України / Л. О. Хомич. - С.83-85.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.3.016:81'243
Р 33


    Редько, В. Г.
    Лінгводидактичні засади конструювання змісту компетентнісно орієнтованого навчання іноземних мов у початковій школі [Текст] / В. Г. Редько // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology. Newsletter of the NAPS of Ukraine : наук.-теорет. та інформ. вісн. - 2017. - N 2. - С. 28-38 : рис. - Бібліогр.: с. 37-38 (14 назв) . - ISSN 2304-0629
УДК
Рубрики: Початкова школа--уроки іноземної мови
   Кафедра педагогіки

   Кафедра англійської мови та методики викладання

Кл.слова (ненормовані):
комунікативно орієнтоване навчання -- іноземні мови -- початкова школа -- навчання іноземної мови
Анотація: Відповідно до компетентнісної парадигми визначено й обґрунтовано дидактичні та методичні підходи до побудови змісту навчання іноземних мов учнів початкової школи; окреслено основні напрями його трансформації із позицій цілей, предметних і процесуальних особливостей сучасної шкільної іншомовної освіти, зокрема методів, способів і засобів оволодіння навчальним матеріалом, форм і видів контролю рівня його засвоєння. Розглянуто здатність учнів молодшого шкільного віку відповідно до їхніх психологічних особливостей задіювати компетентнісно орієнтовані види навчальної комунікативної діяльності.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ПП1/2019/1
   Журнал

Педагогіка і психологія [Текст] : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - київ : Державне видавництво " Педагогічна преса", 1993 - . - Виходить кожного кварталу
2019р. N 1
Зміст:
Сорочан, Т. М. Феномен педагогічної майстерності як методологія трансформації професіоналізму педагогів Нової української школи / Т. М. Сорочан. - С.5-12.
Редько, В. Г. Концептуальні засади змісту освітнього іншомовного комунікативного середовища компетентнісно орієнтованого навчання іноземних мов учнів початкової школи / В. Г. Редько. - С.3-23.
Бех, І. Д. Особистість у віковому онтогенезі / І. Д. Бех. - С.36-43.
Максименко, С. Д. Горизонти психологічної науки XXI століття / С. Д. Максименко. - С.44-54.
Найдьонова, Л. А. Діти і гроші в інтернеті: проблема економічної кіберсоціалізації / Л. А. Найдьонова. - С.55-60.
Іванюк, І. В. Формування цифрової компетентності вчителів та учнів у скандінавських країнах / І. В. Іванюк. - С.69-76.
Головченко, Г. О. Тенденції розвитку медіаосвіти в Канаді / Г. О. Головченко. - С.77-86.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Редько, В. Г.
    Концептуальні засади змісту освітнього іншомовного комунікативного середовища компетентнісно орієнтованого навчання іноземних мов учнів початкової школи [Текст] / В. Г. Редько // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2019. - N 1. - С. 3-23.
Рубрики: Початкова школа--навчання--іноземні мови
Кл.слова (ненормовані):
освітнє іншомовне комунікативне середовище -- компетентнісно орієнтоване навчання -- іноземні мови -- учні початкової школи


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)