Р 33 Редько, В. Засоби формування іншомовної комунікативної компетенції у змісті шкільних підручників з іноземних мов [Текст] / В. Редько> // Рідна школа : Щомісячний науково-педагогічний жупнал. - 2010. - N 11. - С. 23-32 Рубрики: Підручники іноземної мови комунікативна компетентність Навчально-методичний кабінет іноземних мов Кл.слова (ненормовані): теорія вправ -- комунікативно-діяльнісний підхід -- іншомовна комунікативна компетенція -- мовний матеріал -- мовленнєвий матеріал -- ситуації спілкування Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Б 15 Бадер, В. Педагогічна спадщина В. О. Сухомлинського у формуванні соціокультурної і комунікативної компетентностей молодших школярів / Валентина Бадер> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 7. - С. 29-34. - Бібліогр.: 10 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Компетентність учнів історія педагогіки України(1917- Донецька область--освіта Кл.слова (ненормовані): комунікативна компетентність -- соціокультурна компетентність -- соціокультурний підхід -- комунікативно-діяльнісний підхід -- мовленнєва культура -- молодші школярі Анотація: У статті розглянуто питання формування соціокультурної та комунікативної компетентностей молодших школярів. Розкрито методи і прийоми розвитку в учнів 1-4-х класів умінь та навичок усного і писемного стилістично диференційованого мовлення на прикладі засвоєння ними національного концепту "верба". Особлива увага приділяється добору дидактичного матеріалу - навчальних текстів і тем, у яких відображаються особливості культури та національного характеру нашого народу. Дод.точки доступу: Сухомлинський, Василь Олександрович (український педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \о нем\ Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (1 прим.) Видання є лише у відділах/філіалах |
Корчова, О. Формування лексико-семантичної компетенції майбутнього вчителя-словесника на засадах комунікативно-діяльнісного підходу [Текст] / Олена Корчова> // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 5. - С. 64-67. - Бібліогр.: 8 назв. Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів української мови та літератури Кл.слова (ненормовані): компетентність -- вчитель-словесник -- комунікативно-діяльнісний підхід -- лексема -- лексичні семи -- комунікативний розвиток особистості Анотація: У статті обгрунтовано необхідність застосування комунікативно-діяльнісного підходу з метою формування лексико-семантичної компетенції майбутнього фахівця. Запропоновано систему вправ на основі текстової комунікації до теми "Лексичне значення слова". Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільних прим. немає Прим.1 (Ч.З.№3) зайнятий |
Ф 33 Федорець, М. О. Урок іноземної мови в школі ХХІ століття / М. О. Федорець> // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2013. - № 31. - С. 11-15. Рубрики: Іноземні мови--розмовна мова--робота з текстом Викладання іноземної мови в школі--робота з текстом Кл.слова (ненормовані): вивчення іноземної мови -- розмовна мова -- робота з текстом -- комунікативно-діяльнісний підхід Анотація: Стаття містить опис одного із типів сучасного уроку іноземної мови із опертям на розвиток розмовної мови й уміння працювати з текстом. Така технологія дозволяє досягатти високої щільності уроку, за якої кожний із учнів 70-80% навчального часу зайнятий освоєнням мовний норм у зоні свого найближчого розвитку. Є примірники у відділах: НМК іноз. мов Прим. 1 (вільний) |
П 30 Петрик, О. Реалізація комунікативно-діяльнісного підходу у мовно-мовленнєвій освіті молодших школярів / Ольга Петрик> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 6. - С. 39–43. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): навчання української мови -- комунікативно-діяльнісний підхід -- мовна освіта -- комунікативні ситуації -- комунікативна компетентність -- мовленнєва діяльність -- мовленнєві вміння -- мовленнєвий розвиток -- компетентнісний підхід -- початкова школа Анотація: У статті розповідається про комунікативно-діяльнісний підхід – засвоєння мови безпосередньо в процесі комунікативної діяльності. Розглянуто поєднання реалізації компетентнісного підходу із формуванням мовної особистості молодшого школяра. Засвоєння особливостей української мовної системи та мовленнєвих умінь у процесі мовленнєвої діяльності передбачає застосування комунікативно-діяльнісного підходу, що, очевидно відповідає психологічним особливостям учнів. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Рудюк, Тетяна. Вивчення родинної лексики в контексті виховного потенціалу християнства (комунікативно-діяльнісний аспект) [Текст] / Т. Рудюк> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2022. - N 1. - С. 2-6. Рубрики: Викладання української мови в школі--лексика Кл.слова (ненормовані): християнство -- родинна лексика -- комунікація -- комунікативно-діяльнісний підхід -- лексична родинна компетентність -- шлюб Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |