74.2
Р 33


    Редько, В.
    Засоби формування іншомовної комунікативної компетенції у змісті шкільних підручників з іноземних мов [Текст] / В. Редько // Рідна школа : Щомісячний науково-педагогічний жупнал. - 2010. - N 11. - С. 23-32
ББК 74.2
Рубрики: Підручники іноземної мови
   комунікативна компетентність

   Навчально-методичний кабінет іноземних мов

Кл.слова (ненормовані):
теорія вправ -- комунікативно-діяльнісний підхід -- іншомовна комунікативна компетенція -- мовний матеріал -- мовленнєвий матеріал -- ситуації спілкування


Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)


74.2
Б 15


    Бадер, В.
    Педагогічна спадщина В. О. Сухомлинського у формуванні соціокультурної і комунікативної компетентностей молодших школярів / Валентина Бадер // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 7. - С. 29-34. - Бібліогр.: 10 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.2
Рубрики: Компетентність учнів
   історія педагогіки України(1917-

   Донецька область--освіта
Кл.слова (ненормовані):
комунікативна компетентність -- соціокультурна компетентність -- соціокультурний підхід -- комунікативно-діяльнісний підхід -- мовленнєва культура -- молодші школярі
Анотація: У статті розглянуто питання формування соціокультурної та комунікативної компетентностей молодших школярів. Розкрито методи і прийоми розвитку в учнів 1-4-х класів умінь та навичок усного і писемного стилістично диференційованого мовлення на прикладі засвоєння ними національного концепту "верба". Особлива увага приділяється добору дидактичного матеріалу - навчальних текстів і тем, у яких відображаються особливості культури та національного характеру нашого народу.


Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (український педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \о нем\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (1 прим.)
Видання є лише у відділах/філіалах




    Корчова, О.
    Формування лексико-семантичної компетенції майбутнього вчителя-словесника на засадах комунікативно-діяльнісного підходу [Текст] / Олена Корчова // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 5. - С. 64-67. - Бібліогр.: 8 назв.
ББК 74.58(4Укр) + 81.411.1-9
Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів української мови та літератури
Кл.слова (ненормовані):
компетентність -- вчитель-словесник -- комунікативно-діяльнісний підхід -- лексема -- лексичні семи -- комунікативний розвиток особистості
Анотація: У статті обгрунтовано необхідність застосування комунікативно-діяльнісного підходу з метою формування лексико-семантичної компетенції майбутнього фахівця. Запропоновано систему вправ на основі текстової комунікації до теми "Лексичне значення слова".


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільних прим. немає
Прим.1 (Ч.З.№3) зайнятий


81.2-90
Ф 33


    Федорець, М. О.
    Урок іноземної мови в школі ХХІ століття / М. О. Федорець // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2013. - № 31. - С. 11-15.
ББК 81.2-90
Рубрики: Іноземні мови--розмовна мова--робота з текстом
   Викладання іноземної мови в школі--робота з текстом

Кл.слова (ненормовані):
вивчення іноземної мови -- розмовна мова -- робота з текстом -- комунікативно-діяльнісний підхід
Анотація: Стаття містить опис одного із типів сучасного уроку іноземної мови із опертям на розвиток розмовної мови й уміння працювати з текстом. Така технологія дозволяє досягатти високої щільності уроку, за якої кожний із учнів 70-80% навчального часу зайнятий освоєнням мовний норм у зоні свого найближчого розвитку.


Є примірники у відділах:
НМК іноз. мов Прим. 1 (вільний)


373.3.016:811.161.2](477)
П 30


    Петрик, О.
    Реалізація комунікативно-діяльнісного підходу у мовно-мовленнєвій освіті молодших школярів / Ольга Петрик // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 6. - С. 39–43. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--уроки української мови
Кл.слова (ненормовані):
навчання української мови -- комунікативно-діяльнісний підхід -- мовна освіта -- комунікативні ситуації -- комунікативна компетентність -- мовленнєва діяльність -- мовленнєві вміння -- мовленнєвий розвиток -- компетентнісний підхід -- початкова школа
Анотація: У статті розповідається про комунікативно-діяльнісний підхід – засвоєння мови безпосередньо в процесі комунікативної діяльності. Розглянуто поєднання реалізації компетентнісного підходу із формуванням мовної особистості молодшого школяра. Засвоєння особливостей української мовної системи та мовленнєвих умінь у процесі мовленнєвої діяльності передбачає застосування комунікативно-діяльнісного підходу, що, очевидно відповідає психологічним особливостям учнів.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Рудюк, Тетяна.
    Вивчення родинної лексики в контексті виховного потенціалу християнства (комунікативно-діяльнісний аспект) [Текст] / Т. Рудюк // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2022. - N 1. - С. 2-6.
Рубрики: Викладання української мови в школі--лексика
Кл.слова (ненормовані):
християнство -- родинна лексика -- комунікація -- комунікативно-діяльнісний підхід -- лексична родинна компетентність -- шлюб


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)