Л 64 Література та культура Полісся [Текст] : сборник научных трудов. Вип. 31. Проблеми розвитку філології, історії та культури (до 200-річчя Ніжинської вищої школи) / Відп. ред. та упоряд. Г. В. Самойленко ; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 2006. - 248 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 8.15 грн. Зміст: Ляхур, Ч. Пространственные особенности славянской языковой картины мира / Ч. Ляхур. - С .3-9 Конюшкевич, М. И. Научная школа Е. Ф. Карского в свете парадигмы конца ХХ столетия / М. И. Конюшкевич. - С .10-21 Петрик, О. М. Словотвір віддієслівних іменників у працях історика мови А. В. Майбороди / О. М. Петрик. - С .22-25 Пащенко, В. М. Комбінаторні модифікації у системі консонантизму діалектної мікросистеми / В. М. Пащенко, В. М. Бережняк. - С .26-36 Розанова, Л. М. Євген Гребінка як фундатор української та російської літератур / Л. М. Розанова. - С .37-43 Самойленко, Г. В. О "Сорочинской ярмарке" Гоголя / Г. В. Самойленко. - С .44-62 Якубина, Ю. В. Кулжинский И. Г. в восприятии и оценке гоголеведов / Ю. В. Якубина. - С .63-70 Приймачок, О. И. Паремии как элементы народно-смеховой культуры в ранних повестях Н. Гоголя / О. И. Приймачок. - С .71-79 Арват, Н. М. Понятие "русское" в произведениях Н. В. Гоголя / Н. М. Арват. - С .80-87 Остапенко, Л. М. Как стать классиком, или По поводу примерки Достоевским Гоголевской шинели / Л. М. Остапенко. - С .88-95 Чоботько, О. В. Розанов в художественном методе Н. Гоголя / О.В. Чоботько. - С .96-105 Краснобаева, О. Д. Постмодернистские тенденции в повести А. Королева "Голова Гоголя" / О. Д. Краснобаева. - С .106-112 Михальчук, Н. І. Метафізичніа чуттєвістьяк основа "філософії споглядання" (за оповіданням в. Винниченка "Контрасти") / Н.І. Михальчук. - С .113-125 Забарний, О. В. Національно-патріотичні мотиви поезії літстудійців гоголівського вузу кінця 60-х - початку 70-х років ХХ століття / О. В. Забарний. - С .126-132 Дудченко, Г. М. Справа ніжинських "вільнодумців": історіографічний аналіз проблеми (дореволюційна історіографія) / Г. М. Дудченко. - С .133-140 Дудченко, Г. М. Політика українізації та динаміка етнічної структури студенства Ніжинської вищої школи в20-тих рр. ХХ ст. / Г. М. Дудченко, О. Дубовик. - С .126-132 Баранкова, Н. О. Діяльність студентів та викладачів Ніжинського інституту народної освіти в процесі українізації / Н.О. Баранкова. - С .145-149 Чуткий, А. І. Історичне літературознавство в Університеті Св. Володимира: виникнення наукової традиції (друга половина ХІХ-початок ХХ ст.) / А. І. Чуткий. - С .150-159 Мицик, Л. М. Демократизація Ніжинської вищої школи: проблеми і перспективи / Л. М. Мицик. - С .160-169 Дудка, Р. А. Проблеми античної культури в працях в працях ніжинських учених кінця ХіХ-початку ХХ століття / Р. А. Дудка. - С .174-181 Конончук, І. М. Ніжинський інститут та національно-культурне будівництво Чернігівщини 20-30 рр.ХХст. / І. М. Конончук. - С .182-188 Самойленко, С. Г. Джерельна база вивчення розвитку культури Ніжина у 1654-1764 рр. / С. Г. Самойленко. - С .231-243
РУБ 8У Рубрики: Ніжин, місто--культура, 1654-1764 Дод.точки доступу: Самойленко, Григорій Васильович; Карский, Евфимий Федорович \о нем\; Майборода, А. В. \о нем\; Гребінка, Євген Павлович (укр. письменник ; 1812-1848) \о нем\; Гоголь, Микола Васильович (рос. та укр. прозаїк, драматург ; 1809-1852) \о нем\; Кулжинский, И. Г. (1803-1884) \о нем\; Винниченко, Володимир Кирилович (1880-1951) \о нем\; Демков, Михайло Іванович \о нем\; Рихлик, Євген Антонович \о нем\; Петровський, Микола Неонович (1894-1951) \о нем\; Харлампович, Костянтин Васильович \о нем\; Окиншевич, Лев Олександрович \о нем\; Макаренко, Антон Семенович (педагог-новатор, письменник, творець нової методики виховної роботи з дитячим колективом ; 1888–1939) \о нем\; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя \о нем\; Ніжинська вища школа \о ней\; Ніжинський інститут народної освіти \о нем\; Університет Святого Володимира \о нем\ Примірників всього: 5 фб Гоголіана (1), Ч.З.№3 (2), ав (1), ІБв (1) Свободны: фб Гоголіана (1), Ч.З.№3 (2), ав (1), ІБв (1) |
> Шифр: Ф/2006/8 Журнал 2006р. N 8 Запатріна, І. В. Узгодження поняття "субсидія" в законодавстві України відповідно до норм СОТ / І.В. Запатріна. - С.20-24 Ловінська, Л. Г. Уніфікація термінології бухгалтерського обліку- передумова створення національної системи бухгалтерського обліку в Україні / Л.Г. Ловінська. - С.33-40 Павлюк, К. В. Багаторічне бюджетування в країнах ОЕСР та перспективи розвитку середньострокового бюджетного планування в Україні / К.В. Павлюк, Т.В. Ахмед. - С.87-101 Петрик, О. А. Концептуальні основи й перспективи інтеграції і гармонізації аудиту в Україні / О.А. Петрик. - С.102-112 Сухарева, Л. О. Аудит ефективності використання бюджетних коштів: протиріччя формування понятійного апарату / Л.О. Сухарева, Т.В. Федченко. - С.125-131 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Петрик, О. А. Концептуальні основи й перспективи інтеграції і гармонізації аудиту в Україні [Текст] / О.А. Петрик> // Фінанси України : Науково-теоретичний та інформаційно-практичний журнал Міністерства фінансів України. - 2006. - N8. - С. 102-112 Рубрики: Економіка України--фінанси Кл.слова (ненормовані): АУДИТ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПШ-2/2007/8 Журнал 2007р. N 8 Савченко, О. Виховання розумної особистості, яка вміє самостійно вчитися / О. Савченко. - С.1-5 Хоружа, Л. Інтерактивні SMART- технології у початковій школі / Л. Хоружа, Т. Носенко. - С.11-14 Вашуленко, М. Дидактичні можливості букваря для роботи над словом у процесі навчання грамоти / М. Вашуленко. - С.17-20 Петрик, О. Формування діалогічного мовлення учнів 2-4 класів / О. Петрик, О. Гриценко. - С.21-24 Коба, Л. Різнорівневі домашні завдання з української мови для 3 класу / Л. Коба. - С.24-31 Бояр, Н. Інтегрований урок у 4 класі ( етика, логіка, основи здоров’я, природознавство, математика з елементами комп’ютеризації) / Н. Бояр. - С.34-36 Рижова, Т. Роль державних та народних символів України в морально-естетичному вихованні учнів 4-х класів на уроках музики / Т. Рижова. - С.36-38 Веремійчик, І. Виготовлення національної символіки на уроках трудового навчання / І. Веремійчик. - С.42 Надзельська, А. Вплив виховання на формування психологічного інфантилізму суб’єкта / А. Надзельська. - С.56-58 Гудзик, І. Умовно-мовленнєва діяльність та комунікативне використання мовлення у навчанні російської мови / І. Гудзик. - С.47-51 Онишків, З. Особливості організації індивідуального навчання учнів початкової школи сільської місцевості / З. Онишків, Я. Морська. - С.45-47 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Петрик, О. Формування діалогічного мовлення учнів 2-4 класів [Текст] / О. Петрик, О. Гриценко> // Початкова школа : Науково- методичний журнал. - 2007. - N8. - С. 21-24 . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--мовлення--діалогічне мовлення Кл.слова (ненормовані): діалогічне мовлення Дод.точки доступу: Гриценко, О. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПШ-2/2011/6 Журнал 2011р. N 6 Алакоз, О. Навчання школярів швидкісного читання / Алакоз. - С.12-14. Назаренко, Н. Диференціація самостійної роботи учнів на уроках математики / Н. Назаренко. - С.15-18. Бойко, С. В гості до лісу / С. Бойко. - С.19-20. Ватаманюк, Г. Тематичні заняття з музики у 1 класі / Г. Ватаманюк. - С.21-24. Богун, З. Інноваційні форми та методи роботи в хоровому колективі / З. Богун, М. Кузнєцова. - С.24-26. Вашуленко, М. Підготовка майбутніх учителів до формування мовно-мовленнєвої компетентності молодших школярів / М. Вашуленко, В. Собко. - С.27-31. Ємець, А. А. Проблеми вивчення сучасної дитячої літератури / А. Ємець. - С.35-37. Кузьменко, О. Права людини як предмет вивчення у початковій школі США / О. Кузьменко. - С.47-49. Петрик, О. Розвиток критичного мислення молодших школярів: (Роздуми над проблемою) / О. Петрик, Т. Швігель. - С.53-55. Темнікова, В. Вчимося бути справжніми людьми / В. Темнікова. - С.56-59. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 30 Петрик, О. Розвиток критичного мислення молодших школярів: (Роздуми над проблемою) [Текст] / О. Петрик, Т. Швігель> // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 6. - С. 53-55. . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа мислення критичне Дод.точки доступу: Швігель, Т. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Філологічні науки [Текст] : Науковий журнал. Кн. 1 / Відп. ред. Г. В. Самойленко ; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2011. - 90 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - 48.50 грн. Зміст: ЛІТЕРАТУРОЗНАВСТВО Присяжнюк, Л. Ф. Образ персонажа крізь призму поетики змінених станів свідомості / Л. Ф. Присяжнюк. - С .5-7 Хряпак, С. О. Роберт Блай як теоретик американського сюрреалізму: проблеми, мотиви, поетики / С. О. Хряпак. - С .8-10 Нагачевська, О. О. Соціальна та морально-етична проблематика роману Джойс Керол Оутс "Роби зі мною все, що захочеш / О. О. Нагачевська. - С .11-14 Михед, Т. В. Наративи культурного простору: постмодерністський варіант реконструкції національної ідентичності в романі Джуліана Барнса "Англія, Англія" / Т. В. Михед. - С .15-19 Сулейманов, Н. В. Роль психологического портрета в романе М. Ю. Лермонтова "Герой нашего времени" / Н. В. Сулейманов. - С .20-23 МОВОЗНАВСТВО Самойленко, Г. В. Розвиток українського мовознавства у Ніжинській вищий школі / Г. В. Самойленко. - С .24-30 Баран, Г. В. Біблійна фразеологія та цитування в українській віршованій та ритмізованій молитві ХХ ст. / Г. В. Баран. - С .31-35 Волощук, І. І. Про контекстну зумовленість іронії / І. І. Волощук. - С .36-39 Устенко, Л. Ф. Особливості функціонування фразеологічних одиниць у різних стилях української мови / Л. Ф. Устенко. - С .40-44 Петрик, О. М. Традиційний, функціональний і ономасіологічний підходи у вивченні віддієслівних іменників опредметненої дії / О. М. Петрик. - С .45-48 Шевченко, С. П. Спроба кодифікації морфологічних норм української літературної мови в праці М. Сулими "Дещо про зниклі дієприкметники" / С. П. Шевченко. - С .49-51 Андрійко, О. В. Семіотичний іі вербальний вияви особистості детектива (на матеріалі А. Крісті) / О. В. Андрійко, С. І. Потапенко. - С .52-56 Сборик, С. П. Метакомунікативні питання як складник професійного дискурсу / С. П. Сборик. - С .60-64 Грабовська, І. В. Метакомунікативні питання як складник професійного дискурсу / І. В. Грабовська. - С .60-64 Ігіна, Зоя Олександрівна. Симультанність думки... сукцесивність мовлення: імплікація чи еквівалентність? / З. О. Ігіна. - С .65-68 Литвиненнко, Ю. М. Фразеологізми з геральдичним компонентом у системі англійської мови / Ю. М. Литвиненнко. - С .69-72 Набок, А. І. Ефекти об’єктивності та суб’єктвності в англомовних інтернет-новинах: лінгвориторичний аспект / А. І. Набок. - С .73-77 Блажко, М. І. Ад’єктивно-дієсловні словосполучення на позначення динамічних джерел звучання (на матеріалі сучасної німецької мови) / М. І. Блажко. - С .82-85 Грушко, С. П. Виртуальное взаимодействие в практике преподавания иностранных языков / С. П. Грушко. - С .86-88
РУБ 40 Рубрики: Кафедра німецької мови Кафедра української літератури Дод.точки доступу: Самойленко, Григорій Васильович; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 5 фб (1), ав (1), Ч.З.№3 (3) Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№3 (3) |
П 30 Петрик, О. І. Медико-біологічні та психолого педагогічні основи здорового способу життя [Текст] : курс лекцій: навчальний посібник для студентів університетів та педагогічних інститутів / О. І. Петрик. - Львів : Світ, 1993. - 119 с. - 28.00 крб. Примірників всього: 1 Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ІПУ/2014/16/18 Журнал 2014р. N 16/18 Гричун, Н. В. Систематизація навчального матеріалу за допомогою опорних схем і конспектів / Н. В. Гричун. - С.2-8. Баханов, К. О. Організація процесу навчання історії / К. О. Баханов. - С.8-15. Ваховський, С. Г. Причини поразок Червоної армії в початковий період Великої Вітчизняної війни. Всесвітня історія. 11 клас / С. Г. Ваховський. - С.15-23. Шпак, В. А. Правда війни на сторінках "щоденникових записів" О. П. Довженка. Історія України. 11 клас / В. А. Шпак. - С.23-25. Різанов, М. С. Роль структурно-логічної схеми у формуванні розумових здібностей учнів / М. С. Різанов. - С.25-28. Васильєва, О. Ю. Чому пам’ятки культури вважають історичною спадщиною : Пропедевтичний курс історії України. 5 клас / О. Ю. Васильєва. - С.28-35. Мироненко, А. І. Вступний курс інтегрованого курсу "Всесвітня історія. Історія України". 6 клас / А. І. Мироненко, О. П. Мокрогуз. - С.35-39. Петрик, О. О. Китай та Японія після Другої світової війни - на початку XXI ст. Всесвітня історія. 11 клас / О. О. Петрик. - С.39-44. Куцак, О. В. Основи теорії держави. Правознавство. 10 клас / О. В. Куцак. - С.44-58. Расулова, С. В. Праця неповнолітніх. Основи правознавства. 9 клас / С. В. Расулова. - С.58-63. Сологуб, Н. В. Перське царство. Всесвітня історія. 6 клас / Н. В. Сологуб. - С.63-65. Чечуй, С. В. Релігія та культура Давнього Китаю. Всесвітня історія. 6 клас / С. В. Чечуй. - С.65-68. Расулова, С. В. Судовий процес. Основи правознавства. 11 клас / С. В. Расулова. - С.68-72. Горбенко, І. В. Давньоєврейське царство : Інтегрований урок історії та зарубіжної літератури. 6 клас / І. В. Горбенко. - С.72-75. Приходько, І. Ф. Роль Тараса Шевченка в національному пробудженні українців / І. Ф. Приходько. - С.75-85. Фомін, А. В. Убивство Столипіна / А. В. Фомін. - С.85-88. Сядро, В. В. Процес тамплієрів: міфи і факти / В. В. Сядро. - С.88-91. Расулова, С. В. Конкурс юних правознавців / С. В. Расулова. - С.91-94. Персональні дані - це нафта XXI століття. - С.94-98. Калошин, В. Ф. Про систему позитивного мислення (цікава й корисна версія) / В. Ф. Калошин. - С.98-103. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 30 Петрик, О. О. Китай та Японія після Другої світової війни - на початку XXI ст. Всесвітня історія. 11 клас [Текст] / О. О. Петрик> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 16/18. - С. 39-44. Рубрики: Уроки всесвітньої історії в 11 кл. Китай--історія Японія--історія Кл.слова (ненормовані): демілітаризація Японії -- історія Китаю -- історія Японія Анотація: Даний урок допоможе учням з'ясувати особливості політичного, соціально-економічного розвитку Японії та Китаю. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ІПУ/2017/1/2 Журнал 2017р. N 1/2 Хамуляк, С. Б. Дещо про портрети... / С. Б. Хамуляк. - С.3-7. Чаркіна, Т. І. Теоретичні аспекти формування полікультурних компетенцій в сучасному освітньому просторі / Т. І. Чаркіна. - С.8-12. - Бібліогр.: 9 назв. Гінетова, Т. Л. Інтелектуальні змагання з історії як засіб формування компетентності особистості / Т. Л. Гінетова. - С.13-16. - Бібліогр.: 6 назв. Прус, Ф. А. Селянський повстанський рух на Поділлі у 1919-1926 роках. Отаман Яків Орел-Гальчевський / Ф. А. Прус. - С.17-19. - Бібліогр.: 5 назв. Горохова, К. М. Культура України другої половини 1940-х - початку 1950-х рр. : історія України. 11 клас / К. М. Горохова. - С.20-24. Петрик, О. О. Європейська інтеграція: здобутки і труднощі : всесвітня історія. 11 клас / О. О. Петрик. - С.25-27. Іванчук, І. М. Голодомор 1932-1933 рр. : історія України. 10 клас / І. М. Іванчук. - С.28-32. - Бібліогр.: 4 назви. Зуб, Едуард. Зворотній бік Голодомору. Про тих, хто вдосталь їв і не вдавився / Е. Зуб. - С.30-31. Нужа, Ю. П. Відродження громадівського руху в 70-90-ті роки XIX ст. : історія України. 9 клас / Ю. П. Нужа. - С.33-37. Польова, Г. М. Природні умови Італії. Виникнення міста Рима : всесвітня історія. 6 клас / Г. М. Польова. - С.38-41. - Бібліогр.: 5 назв. Сичик, О. В. Вплив Візантії, імперії Карла Великого, перший Арабський халіфатів на становлення Середньовічної Європи : всесвітня історія. 7 клас. Практичне заняття № 1. / О. В. Сичик. - С.42-44. Корупція безсмертна?. - С.45-46. Курин, М. М. Про що й про кого розповідає історія : вступ до історії. 5 клас / М. М. Курин. - С.47-49. - Бібліогр.: 5 назв. Кожина, А. Г. Сполучені Штати Америки за часів Великої депресії : всесвітня історія. 10 клас / А. Г. Кожина. - С.50-63. - Бібліогр.: 17 назв. Вітаємо ювеляра : від редакції. - С.16. Клишоногий капрал : інтернет-новини. - С.44. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 30 Петрик, О. О. Європейська інтеграція: здобутки і труднощі [Текст] : всесвітня історія. 11 клас / О. О. Петрик> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2017. - N 1/2. - С. 25-27. Рубрики: Викладання всесвітньої історії в школі--уроки в 11 класі Кл.слова (ненормовані): уроки всесвітньої історії -- європейська інтеграція -- інтеграційні процеси в Європі Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ІПУ/2017/7/8 Журнал 2017р. N 7/8 Войтюк, Ю. В. Перші автори "Основи”: співпраця, враження, досвід / Ю. В. Войтюк. - С.3-7. Луценко, О. М. Наш край у 60-80-ті рр. XX ст. Проект "Одяг моєї родини на тлі історичної епохи” / О. М. Луценко. - С.7-20. Мироненко, В. В. Країни Західної Європи в другій половині XX - на початку XXI ст. : всесвітня історія. 11 клас / В. В. Мироненко. - С.20-24. Корибут, С. С. Особливості запровадження земельної реформи в Україні / С. С. Корибут. - С.25-28. Петрик, О. О. Наш край у період загострення кризи радянської системи (середина 1960-х - 1980-ті рр.). : історія України. 11 клас / О. О. Петрик. - С.30-36. Нужа, Ю. П. Піднесення національно-визвольного руху в Західній Україні у другій половині 70-90-х років XIX ст. : історія України. 9 клас / Ю. П. Нужа. - С.37-41. Марченко, Н. В. Україна за часів Івана Виговського : історія України. 8 клас / Н. В. Марченко. - С.42-46. Гудко, Ж. Г. Місто Рим та життя його мешканців : всесвітня історія. 6 клас / Ж. Г. Гудко. - С.47-49. Левченко, О. М. Криза республіки в I ст. до н. е. : всесвітня історія. 6 клас / О. М. Левченко. - С.50-52. Зімбалевська, Ю. П. Звідки і як історики довідуються про минуле : 5 клас / Ю. П. Зімбалевська. - С.53-55. Крячок, І. О. Які назви у моєму рідному місті нагадують про минуле : історія України. 5 клас. Практичне заняття № 2 / І. О. Крячок. - С.56-58. "Справа лікарів”: під катком системи. - С.59-60. Костючок, Т. В. Становлення античної грецької цивілізації : всесвітня історія. 6 клас / Т. В. Костючок. - С.61-63. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 30 Петрик, О. О. Наш край у період загострення кризи радянської системи (середина 1960-х - 1980-ті рр.). [Текст] : історія України. 11 клас / О. О. Петрик> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2017. - N 7/8. - С. 30-36. Рубрики: Викладання історії України в школі--уроки в 11 класі Кл.слова (ненормовані): криза радянської системи Анотація: Після цього уроку учні зможуть називати особливості розвитку Дніпровської області в період “застою”, на прикладі здобутків і втрат в соціально-економічній сфері описувати повсякденне життя населення області, характеризувати діяльність О. М. Макарова та М. К. Янгеля. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПШ-2/2019/6 Журнал 2019р. N 6 Рондяк, Л. Технології формування партнерської взаємодії учнів у практичній підготовці майбутніх учителів початкових класів / Леся Рондяк. - С.1–6. - Бібліогр.: 12 назв. Зілінська, Н. Використання лепбуку на уроці літературного читання / Наталія Зілінська. - С.6–11. - Бібліогр.: 6 назв. Космовський, Б. Конструювання і моделювання в Новій українській школі / Богдан Космовський. - С.11–16. - Бібліогр.: 12 назв. Котяхова, Н. Розвиток емоційного інтелекту молодших школярів у контексті Нової української школи / Наталія Котяхова. - С.17–21. - Бібліогр.: 8 назв. Сарієнко, В. Величини у початковій школі в контексті їх фундаментального змісту / Владислав Сарієнко, Валентина Чайченко. - С.22–26. - Бібліогр.: 15 назв. Кіщук, Н. Формування усних прийомів обчислень на образно-графічному пізнавальному рівні / Наталія Кіщук. - С.27–30. Гречук, В. Компетентнісний підхід до ознайомлення із геометричними фігурами / Василь Гречук. - С.31–35. - Бібліогр.: 4 назви. Бурлака, С. Діти об’єднують Україну : (сценарій свята до Дня захисту дітей, 1 клас) / Світлана Бурлака. - С.36–39. Петрик, О. Реалізація комунікативно-діяльнісного підходу у мовно-мовленнєвій освіті молодших школярів / Ольга Петрик. - С.39–43. - Бібліогр.: 6 назв. Горбунова, Л. Урок літературного читання, 2 клас / Леся Горбунова. - С.43–47. - Бібліогр.: 7 назв. Дризлова, В. Вчимося бути толерантними : година спілкування з елементами казкотерапії (4 клас) / Вікторія Дризлова. - С.48–51. Дробчак, Я. Урок-мандрівка як засіб формування в учнів початкової школи ключових компетентностей / Ярослава Дробчак, Іван Кутняк. - С.51–53. Бурлака, С. "Що ж ти нам, весно, нині принесла..." / Світлана Бурлака. - С.54–59. - Бібліогр.: 5 назв. Ґолибарт, Є. Пізнай себе і допоможи дітям пізнавати себе / Євген Ґолибарт. - С.61–62. Конкурс "Розповідь про добрі справи". - С.63–64. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 30 Петрик, О. Реалізація комунікативно-діяльнісного підходу у мовно-мовленнєвій освіті молодших школярів / Ольга Петрик> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 6. - С. 39–43. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): навчання української мови -- комунікативно-діяльнісний підхід -- мовна освіта -- комунікативні ситуації -- комунікативна компетентність -- мовленнєва діяльність -- мовленнєві вміння -- мовленнєвий розвиток -- компетентнісний підхід -- початкова школа Анотація: У статті розповідається про комунікативно-діяльнісний підхід – засвоєння мови безпосередньо в процесі комунікативної діяльності. Розглянуто поєднання реалізації компетентнісного підходу із формуванням мовної особистості молодшого школяра. Засвоєння особливостей української мовної системи та мовленнєвих умінь у процесі мовленнєвої діяльності передбачає застосування комунікативно-діяльнісного підходу, що, очевидно відповідає психологічним особливостям учнів. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Л 64 б-ка Михеда П. В. / Л 64-фб Література та культура Полісся [Текст] : Збірник наукових праць. Вип. 95. Серія "Філологічні науки". № 12 / Відп. ред. та упоряд. Г. В. Самойленко ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2019. - 272 с. - (Філологічні науки ; № 12). - Літ. в кінці кожної статті. - ISSN 2520-6966. - 221.67 грн., 222.00 грн. Збірник з 2013 року виходить двома серіями: "Історичні науки", "Філологічні науки" Зміст: Михед, Павло Володимирович. Щиро про Гоголя : [Інтерв’ю з П. В. Михедом, професором, керівником Гоголезнавчого центру Ніжинського державного університету імені Миколи гоголя / П. В. Михед ; розмову вела Анна Лебедєва. - С .6-8 До 210-ї річниці від дня народження Миколи Гоголя . - С .9-64 Самойленко, Григорій Васильович. Здобутки ніжинських гоголезнавців / Г. В. Самойленко. - С .9-16 Лебединская, Татьяна Николаевна. "Я благоговею перед гением" / Т. Н. Лебединская. - С .17-23 Любецкая, Виктория Валерьевна. "Предел любви" в повести "Старосветские помещики" Н. В. Гоголя / В. В. Любецкая. - С .24-30 Павельева, А. К. Идиллическая картина мира в повести Н. В. Гоголя "Старосветские помкщики" / А. К. Павельева. - С .31-40 Кураш, С. Б. Гоголь: поэтическая концептуализация личного имени в составе компаративного тропа / С. Б. Кураш. - С .41-49 Блохин, Даріана. Микола Гоголь в творчості діаспорних вчених : (до 210-річчя від дня народження) / Д. Блохин. - С .50-64 ЛІТЕРАТУРОЗНАВСТВО . - С .65-113 Боклах, Дмитро Юрійович. Художні моделі епічного топосу Петербурга в повісті "Музыкант" Т. Шевченка / Д. Ю. Боклах. - С .65-72 Капленко, Оксана Миколаївна. Екзистенційні мотиви в поезії Ірини Шувалової / О. М. Капленко. - С .73-81 Тверітінова, Т. І. Проблема культуроцентризму в романі Б. Акуніна "Алтин-толобас" / Т. І. Тверітінова. - С .82-90 Ісаєнко, Катерина Петрівна. "Сіра зона" як варіація життя війни-без-війни : (на матеріалі роману А. Куркова "Сірі бджоли") / К. П. Ісаєнко. - С .91-96 Остапенко, Людмила Михайлівна. Біблійний вимір роману Патріка Зюскінда "Парфуми". Частина III. Духмяність духу / Л. М. Остапенко. - С .97-106 Аскеров, А. А. Литературное наследие Н. В. Гоголя в азербайджанском литературоведении / А. А. Аскеров. - С .107-113 МОВОЗНАВСТВО . - С .114-221 Зеленько, А. С. Аматор-фундаменталіст у теорії мовознавства однокурсник Миколи Гоголя П. Я. Лукашевич / А. С. Зеленько. - С .114-123 Клипа, Наталія Іванівна. Лінгвопсихологічна міжпредметність у визначенні проблематики мовної діяльності в курсі загального мовознавства / Н. І. Клипа. - С .124-132 Коновал, І. І. Емотивно-оцінний потенціал просторічної лексики в ідіолекті Олександра Довженка / І. І. Коновал. - С .133-141 Talavira, N. M. Verbalization of love in modern English poetry: constructional approach = Вербалізація стану закоханості в сучасних англомовних віршах: конструкційний аспект / N. M. Talavira/ Н. М. Талавіра. - С .142-149 Набок, А. І. Когнітивна специфіка виявлення ефектів об’єктивності та суб’єктивності в англомовному новинному Інтернет-дискурсі / А. І. Набок. - С .150-156 Потапенко, Сергій Іванович. Відтворення українського конфлікту-кризи в англомовних новинах: вербалізація комунікативного складника / С. І. Потапенко. - С .157-168 Danylchenko, I. V. Verbalizing the Ideal of Exclusiveness in BBC Travel Texts = Вербалізація ідеї ексклюзивності у текстах рубрики "Бі-Бі-Сі подорожі" / I. V. Danylchenko/І. В. Данильченко. - С .169-183 Блажко, Марія іванівна. Концепт vergangenheitsbewältigung/подолання минулого в німецькій лінгвокультурі / М. І. Блажко, В. О. Шевченко. - С .184-192 Milczarek, M. M. Klassifikationsmöglichkeiten der phraseologischen Wortverbindungen aus kontrastiver Sicht Deutsch-Polnisch = Класифікація фразеологічних сполучень: німецько-польський контрастний погляд / M. M. Milczarek/М. М. Мілчарек. - С .193-210 Бондаренко, Алла Іванівна. Репрезентація лінгвокультурних кодів знахарського дискурсу / А. І. Бондаренко. - С .211-221 ПРОБЛЕМИ ПЕРЕКЛАДУ . - С .222-250 Зеленько, А. С. Психологічне обгрунтування використання зіставного аналізу в теорії і практиці українсько-російського перекладу / А. С. Зеленько, О. М. Петрик. - С .222-236 Weigt, Z. (Зенон Вайхт) Między tekstem oryginału a tłumaczeniem Kilka spostrzeżeń o języku Janusza Korczaka = Між текстом оригіналу і перекладом: кілька уваг про мову Януша Корчака / Z. (Зенон Вайхт) Weigt. - С .237-250 ІСТОРІЯ КУЛЬТУРИ . - С .251-258 Бойко, Надія Іванівна. До ювілею Ніжинського осередку Товариства української мови імені Тараса Шевченка / Н. І. Бойко. - С .251-258 РЕЦЕНЗІЇ . - С .259-266 Самойленко, Григорій Васильович. Шевченкове слово у новому прочитанні : Рецензія на монографію О. Г. Ковальчука "Поезія Т. Шевченка (колективна травма як проблема українського буття)".- Ніжин, 2019.- 145 с. / Г. В. Самойленко. - С .259-261 Бойко, Надія Іванівна. Лексика української газетної періодики на тлі функціонально-стилістичної диференціації : Рецензія на монографію: М. І. Навальна. Лексика української газетної періодики початку XXI ст.: джерела поповнення та стилістичне використання: монографія.- Переяслав-Хмельницький: К С В, 2018.- 350 с. / Н. І. Бойко. - С .262-266
Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукові праці викладачів Українська література--періодичні видання Філологічні науки--збірники Літературознавство--дослідження Мовознавство Кафедра української літератури Кафедра української мови Кафедра російської та зарубіжної літератури та історії культури Дод.точки доступу: Самойленко, Григорій Васильович; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 6 фб (2), ІБв (1), Ч.З.№2 (1), Ч.З.№3 (2) Свободны: фб (2), ІБв (1), Ч.З.№2 (1), Ч.З.№3 (2) |
Л 64 Зеленько, А. С. Психологічне обгрунтування використання зіставного аналізу в теорії і практиці українсько-російського перекладу [Текст] / А. С. Зеленько, О. М. Петрик> // Література та культура Полісся : Збірник наукових праць / Відп. ред. та упоряд. Г. В. Самойленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2019. - Вип. 95 : Серія "Філологічні науки", № 12. - С. 222-236
Дод.точки доступу: Самойленко, Григорій Васильович; Петрик, О. М.; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Є примірники у відділах: всього 6 : фб (2), ІБв (1), Ч.З.№2 (1), Ч.З.№3 (2) Вільні: фб (2), ІБв (1), Ч.З.№2 (1), Ч.З.№3 (2) |