74.03(2)
М 11


    Місечко, О. Є.
    Розвиток шкільної практики раннього навчання іноземних мов у царській Росії, СРСР та в сучасній Україні (ХVІІІ-ХХІ) / О. Є. Місечко // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 2. - С. 70-77. - Бібліогр.: 9 назв.
ББК 74.03(2) + 74.04(4Укр)
Рубрики: історія педагогіки Росії до 1917 р.
   історія педагогіки України до 1917 р.

   історія педагогіки України(1917-

   Дошкільна освіта в Україні--історія

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
навчання іноземної мови -- західноєвропейські мови -- класичні мови -- гімназії -- початкові школи -- школи-інтернати -- дитячий садок -- іноземні мови -- методика викладання
Анотація: На основі наукових праць розглянуто історичний розвиток раннього навчання іноземних мов у царській Росії й у сучасній Україні. Виявлено тенденції: 1) початковий вік вивчення іноземних мов визначається соціальним замовленням, суспільно-економічними потребами, наявністю навчально-методичного забезпечення; 2) суспільний інтерес до раннього навчання дітей іноземних мов мав хвилеподібний характер; 3) прагнення погоджувати менут навчання іноземних мов і вікові особливості дітей; 4) у сучасній Україні - намагання корелювати мету навчання іноземних мов і набуті вміння з рідної мови.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.58(4Укр)
Х 76


    Хоменко, Олександр Вікторович.
    Іншомовна підготовка як невід’ємний складник вищої освіти в умовах глобалізації та інформатизації суспільства / Олександр Хоменко // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 2. - С. 55-61. - Бібліогр.: 13 назв.
ББК 74.58(4Укр)
Рубрики: Іноземна мова--викладання--вища школа
   Вища освіта в Україні--іншомовна підготовка

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
іншомовна підготовка -- глобалізація -- толерантність -- комунікативна компетентність -- полікультурна особистість -- навчання іноземної мови
Анотація: У статті йдеться про іншомовну підготовку майбутніх спеціалістів як чинник, що забезпечує їхню гармонійну взаємодію з полікультурним глобалізованим і конкурентним світом. Автор аналізує вплив глобалізації на освіту загалом та на її іншомовний сегмент зокрема; дає визначення поняття "іншомовна підготовка" та розкриває роль процесуальних аспектів іншомовної підготовки у формуванні особистості майбутнього фахівця в умовах глобалізації та інформатизації суспільства.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.58(4Укр)
Д 11


    Дівінська, Наталія Олександрівна.
    Інтерактивні технології навчання у формуванні іншомовної компетентності студентів мистецьких ВНЗ / Наталія Дівінська // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 2. - С. 62-67. - Бібліогр.: 13 назв.
ББК 74.58(4Укр)
Рубрики: Іноземна мова--методика викладання--вища школа--інтерактивні технології
   Вища освіта в Україні--іншомовна підготовка

   Вища освіта в Україні--інтерактивні технології навчання

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
іншомовна комунікативна компетентність -- інтерактивні технології навчання -- медіаосвіта -- навчання іноземної мови -- мистецький ВНЗ
Анотація: У статті розглядаються поняття "інтерактивні технології навчання", "іншомовна комунікативна компетентність", "медіаосвіта", показано ефективність використання певних методів інтерактивного навчання у формуванні іншомовної комунікативної компетентності студентів мистецьких вищих навчальних закладів.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Козлакова, Галина Олексіївна.
    Організація комп’ютерного діалогового навчання іноземної мови у технічному університеті / Галина Козлакова, Наталія Сура // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 3. - С. 75-82. - Бібліогр.: 15 назв.
ББК 74.58.2
Рубрики: Підготовка фахівців--ІКТ-фахівці
   Викладання іноземної мови у ВНЗ--технічні університети

   Викладання іноземної мови у ВНЗ

   Викладання іноземної мови у ВНЗ--комп’ютерне навчання

   Кафедра іноземних мов

Кл.слова (ненормовані):
навчання іноземної мови -- іншомовна підготовка -- підготовка ІКТ-фахівців -- комп’ютерне навчання -- інформаційно-комунікаційні технології -- якість освіти -- компетентність іншомовна -- навчання діалогічного мовлення -- професійна спрямованість
Анотація: У статті розглянуто системний, компетентнісний, якісний та діалогічний підходи до формування іншомовної компетентності майбутніх фахівців з ІКТ у технічному університеті. Схарактеризовано методичні особливості кожного підходу та перспективи подальших досліджень в означених напрямах.


Дод.точки доступу:
Сура, Наталія Анатоліївна

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Петько, Людмила.
    Впровадження української національної ідеї в процес іншомовної освіти майбутніх педагогів / Людмила Петько // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 2. - С. 68-74 : табл. - Бібліогр.: 18 назв.
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Майбутні педагоги--виховання--національне виховання
   Іноземна мова як предмет--методика викладання--вища школа--підготовка педагогів

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна освіта -- іншомовна освіта -- навчання іноземної мови -- інтеркультурний діалог -- українська національна ідея -- козацька педагогіка
Анотація: Стаття присвячена проблемам іншомовної освіти у вищій школі. Доведено, що іншомовна освіта в умовах університетської підготовки майбутніх педагогів формує духовну, культурну, освічену особистість, зорієнтовану на розвиток інтеркультурного діалогу. Обґрунтовано необхідність упровадження української національної ідеї в процес навчання студентів іноземної мови. Узагальнено досвід роботи.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74
Г 96


    Гусак, Людмила Євгеніївна.
    Теоретичні і методичні основи підготовки майбутніх учителів до асоціативного навчання іноземних мов учнів початкової школи [Текст] : автореферат на здобуття наукового ступеня доктора пед.наук. Спец.13.00.04 - теорія і методика професійної освіти / Л. Є. Гусак ; Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - Київ : НПУ ім. М.Драгоманова, 2014. - 40 с. -
УДК
ББК 74
РУБ 74
Рубрики: Викладання іноземної мови в школі
   Кафедра іноземних мов

   автореферати дисертацій--іноземні мови

Кл.слова (ненормовані):
асоціативне навчання -- навчання іноземної мови


Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)

373.3.016:81'243
Р 33


    Редько, В. Г.
    Лінгводидактичні засади конструювання змісту компетентнісно орієнтованого навчання іноземних мов у початковій школі [Текст] / В. Г. Редько // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology. Newsletter of the NAPS of Ukraine : наук.-теорет. та інформ. вісн. - 2017. - N 2. - С. 28-38 : рис. - Бібліогр.: с. 37-38 (14 назв) . - ISSN 2304-0629
УДК
Рубрики: Початкова школа--уроки іноземної мови
   Кафедра педагогіки

   Кафедра англійської мови та методики викладання

Кл.слова (ненормовані):
комунікативно орієнтоване навчання -- іноземні мови -- початкова школа -- навчання іноземної мови
Анотація: Відповідно до компетентнісної парадигми визначено й обґрунтовано дидактичні та методичні підходи до побудови змісту навчання іноземних мов учнів початкової школи; окреслено основні напрями його трансформації із позицій цілей, предметних і процесуальних особливостей сучасної шкільної іншомовної освіти, зокрема методів, способів і засобів оволодіння навчальним матеріалом, форм і видів контролю рівня його засвоєння. Розглянуто здатність учнів молодшого шкільного віку відповідно до їхніх психологічних особливостей задіювати компетентнісно орієнтовані види навчальної комунікативної діяльності.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)