> Шифр: ШО1/2012/1 Журнал 2012р. N 1 Світличний, Іван. Ars poetica (З Горація) / І. Світличний. - 2-а с. обкл. Ваховський, Л. Ц. Психоісторичний підхід до вивчення еволюції дитинства / Л. Ц. Ваховський. - С.2-5. - Бібліогр.: 7 назв. Приходченко, К. І. Розвиток особистості - стратегічний напрям гуманістичного виховання / К. І. Приходченко. - С.6-11. - Бібліогр.: 13 назв. Пастовенський, О. В. Поліструктурна модель громадсько-державного управління загальною середньої освітою / О. В. Пастовенський. - С.12-18. - Бібліогр.: 13 назв. Місечко, О. Є. Європейські орієнтири в розробці стандартів професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів іноземних мов / О. Є. Місечко. - С.19-23. - Бібліогр.: 7 назв. Першукова, О. О. Державна політика Франції в галузі мовної освіти школярів / О. О. Першукова. - С.24-30. - Бібліогр.: 16 назв. До відома авторів. Вимоги до рукописів статей. - С.30 Киричков, Ю. В. Організація неперервної освіти в Національному технічному уніврситеті України "КПІ" / Ю. В. Киричков. - С.31-33 Фіщук, В. Г. Виховання і самовиховання сільських школярів як соціально-педагогічна проблема / В. Г. Фіщук. - С.34-35. - Бібліогр.: 3 назв. Мацько, Д. С. Історико-генетичний аспект проблеми формування ціннісних орієнтацій особистості / Д. С. Мацько. - С.36-41. - Бібліогр.: 28 назв. Кошолап, О. Ф. Розвиток європейської освіти на території Поділля наприкінці ХІХ - на початку ХХ ст. / О. Ф. Кошолап. - С.41-45. - Бібліогр.: 18 назв. Покажчик статей у журналі "Шлях освіти" за 2011 рік. - С.46 Нові надходження в ДНПБ України імені В. О. Сухомлинського / уклад. Н. В. Лисиця. - С.47 Всеукраїнські педагогічні читання "Василь Сухомлинський у діалозі з сучасністю : здоров’я через освіти". - 3-а с. обкл. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
М 11 Місечко, О. Є. Європейські орієнтири в розробці стандартів професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів іноземних мов / О. Є. Місечко> // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2012. - № 1. - С. 19-23. - Бібліогр.: 7 назв. Рубрики: Стандарти--розробка стандартів--стандарти професійно-педагогічної освіти Підготовка вчителів іноземної мови Кл.слова (ненормовані): професійні портфелі вчителів -- професійна рефлексія -- оцінювання -- самооцінювання -- очікування -- професійні компетенції -- дескриптори професійних компетенцій -- професійні дос'є -- підготовка вчителів-мовників -- розробка стандартів -- стандарти освіти Анотація: У статті аналізується зміст нещодавно запропонованого Європейського портфеля майбутнього вчителя мови і розглядається можливість його використання під час розробки вчителів іноземних мов. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
> Шифр: ПП1/2012/2 Журнал 2012р. N 2 Пам’ятка авторові. - С.4 Кремень, В. Г. Освіта і суспільство в парадигмі синергетичного мислення / В. Г. Кремень. - С.5-11. - Бібліогр.: 9 назв. Татенко, В. О. Методологічні проблеми сучасної психології / В. О. Татенко. - С.11-18. - Бібліогр.: 11 назв. Лукашова, Н. І. Підготовка майбутнього вчителя хімії до реалізації диференціації як основоположного принципу навчання / Н. І. Лукашова. - С.19-26. - Бібліогр.: 13 назв. Ляшенко, О. І. Тест загальної навчальної компетентності : основні засади і результати пілотування / О. І. Ляшенко, С. А. Раков. - С.27-35. - Бібліогр.: 13 назв. Вакуленко, Т. С. Використання тесту здатностей до навчання у національних системах вступних випробувань : світовий досвід / Т. С. Вакуленко. - С.36-40. - Бібліогр.: 10 назв. Ломакович, С. В. Вербально-комунікативна складова загальної навчальної компетентності та її вимірювання / С. В. Ломакович, В. М. Терещенко. - С.40-48. - Бібліогр.: 15 назв. Горох, В. П. Логіко-математична складова тесту загальної навчальної компетентності / В. П. Горох. - С.48-52 Зварич, І. М. Стандарти педагогічної компетентності викладачів США / І. М. Зварич. - С.53-59. - Бібліогр.: 4 назв. Товканець, Г. В. Фінансово-економічна освіта як чинник подолання економічної кризи в Чеській Республіці / Г. В. Товканець. - С.59-64. - Бібліогр.: 18 назв. Богуш, А. М. Лінгводидактична концепція І. І. Срезневського / А. М. Богуш. - С.65-69. - Бібліогр.: 2 назв. Місечко, О. Є. Розвиток шкільної практики раннього навчання іноземних мов у царській Росії, СРСР та в сучасній Україні (ХVІІІ-ХХІ) / О. Є. Місечко. - С.70-77. - Бібліогр.: 9 назв. Ткаченко, Л. І. Г. С. Сковорода і В. О. Сухомлинський про розвиток особистості : традиція гуманістичної педагогічної думки / Л. І. Ткаченко. - С.77-83. - Бібліогр.: 7 назв. Гоштанар, І. В. Й. Ф. Гербарт про виховання як естетичне відображення світу / І. В. Гоштанар. - С.83-87 Карпенко, О. В. Сучасне реформування системи державних освітніх послуг у Туреччині / О. В. Карпенко, О. В. Литовченко, В. Ю. Ткаченко. - С.88-93. - Бібліогр.: 18 назв. Отич, О. М. На здобуття державної премії України в галузі освіти 2012 р. / О. М. Отич. - С.94-95 Соломаха, С. О. Для тих, хто впроваджує в освіту загальнолюдські й національні етико-естетичні цінності / С. О. Соломаха. - С.95-96 Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
М 11 Місечко, О. Є. Розвиток шкільної практики раннього навчання іноземних мов у царській Росії, СРСР та в сучасній Україні (ХVІІІ-ХХІ) / О. Є. Місечко> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 2. - С. 70-77. - Бібліогр.: 9 назв. Рубрики: історія педагогіки Росії до 1917 р. історія педагогіки України до 1917 р. історія педагогіки України(1917- Дошкільна освіта в Україні--історія Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): навчання іноземної мови -- західноєвропейські мови -- класичні мови -- гімназії -- початкові школи -- школи-інтернати -- дитячий садок -- іноземні мови -- методика викладання Анотація: На основі наукових праць розглянуто історичний розвиток раннього навчання іноземних мов у царській Росії й у сучасній Україні. Виявлено тенденції: 1) початковий вік вивчення іноземних мов визначається соціальним замовленням, суспільно-економічними потребами, наявністю навчально-методичного забезпечення; 2) суспільний інтерес до раннього навчання дітей іноземних мов мав хвилеподібний характер; 3) прагнення погоджувати менут навчання іноземних мов і вікові особливості дітей; 4) у сучасній Україні - намагання корелювати мету навчання іноземних мов і набуті вміння з рідної мови. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |