> (Вільних примірників немає) Шифр: Умлш-1/2013/5 Журнал 2013р. N 5 Романчук, С. Переказ як форма розвитку зв’язного мовлення учнів / С. Романчук. - С.2-4 Маркотенко, Т. Особливості навчання української мови учнів шкіл з російською мовою викладання / Т. Маркотенко. - С.5-6 Цінько, С. Основні труднощі у сприйманні учнями усних висловлювань / С. Цінько. - С.6-11 Бондаренко, Ю. Моделювання уроку літератури як навчальний етап у підготовці вчителів-словесників / Ю. Бондаренко. - С.12-15 Куцевол, О. Сучасний урок літератури в координатах методичної творчості / О. Куцевол. - С.15-20 Базиль, Л. Літературознавча діяльність учителя у системі шкільної літературної освіти / Л. Базиль. - С.20-25 Лілік, О. Особливості шкільного аналізу інтелектуальної прози (на матеріалі роману М. Могилянського "Честь") / О. Лілік. - С.25-29 Нежива, Л. Стильові явища мистецтва у створенні уроків літератури / Л. Нежива. - С.29-32 Компаній, О. Формування читацьких інтересів молодших школярів в інформаційно-навчальному середовищі / О. Компаній. - С.32-34 Семеног, О. Ціннісні пріоритети фахової практики у вищій школі / О. Семеног. - С.35-38 Хом’як, І. Лінгвістично-педагогічні задачі як засіб навчання студентів-філологів / І. Хом’як. - С.38-41 Кузнецова, Г. Наукові основи професійної вправності вчителя-словесника від ретроспекції до сьогодення / Г. Кузнецова. - С.42-50 Романишина, Н. Методична специфіка уроку й практичного заняття з вивчення художньої малої прози історичної тематики / Н. Романишина. - С.51-55 Дейниченко, Н. Роль діалектологічної практики у формуванні компетентнісних якостей майбутнього вчителя-словесника / Н. Дейниченко. - С.55-57 Бабійчук, Т. Мікросцена на заняттях української мови і літератури як засіб формування професійної компетентності студентів педагогічного коледжу / Т. Бабійчук. - С.57-60 Кухарчук, І. Порушення лексичних норм української мови у мовленні майбутніх практичних психологів / І. Кухарчук. - С.60-64 Корчова, О. Формування лексико-семантичної компетенції майбутнього вчителя-словесника на засадах комунікативно-діяльнісного підходу / О. Корчова. - С.64-67 Самофал, А. "Ми поспішаєм на урок і знову йдемо в світ пізнання..." (відкрите засідання шкільної літературно-мистецької студії) / А. Самофал. - С.68-70 Шелехова, Г. Т. "Піти на дно з Атлантидою" не доведеться - бракує аргументів (роздуми на тему пунктуаційної фобії, авторських сумнівних знаків і професійної етики) / Г. Т. Шелехова, В. І. Новосьолова, А. В. Ярмолюк. - С.71-72 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільних прим. немає Прим.1 (Ч.З.№3) зайнятий |
Хом’як, І. Лінгвістично-педагогічні задачі як засіб навчання студентів-філологів [Текст] / Іван Хом’як> // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 5. - С. 38-41. - Бібліогр.: 6 назв. Рубрики: Викладання української мови у ВНЗ Кл.слова (ненормовані): засоби навчання -- навчальний матеріал -- студенти-філологи -- лінгвістично-педагогічні задачі Анотація: У статті обгрунтовано важливість застосування лінгвістично-педагогічних задач у навчальному процесі вищої школи, проілюстровано їх зміст на прикладі вивчення структурного рівня "Загальні відомості про мову". Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільних прим. немає Прим.1 (Ч.З.№3) зайнятий |