Б 55 Бех, І. Д. Рефлексія в духовному саморозвитку особистості / І. Д. Бех> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 1. - С. 30-37. - Бібліогр.: 4 назв. Рубрики: Освіта--філософія освіти Виховання особистості Кл.слова (ненормовані): \ -- особистісний саморозвиток -- духовна цінність -- духовні ядра -- Я-духовне -- емоції -- емоційні задатки -- філософія освіти Анотація: Уперше розкрито механізм духовного саморозвитку особистості. Проаналізовано внутрішні умови розгортання цього духовного процесу, підкреслено роль рефлексії в особистісній самосвідомості та формуванні певної духовної цінності особистості. Дод.точки доступу: \о ней\ Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Бех, І. Д. Духовно-ціннісне переживання навчального матеріалу: сутність та виховна роль / І. Д. Бех> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2013. - № 1. - С. 63-66. - Бібліогр.: 6 назв. Рубрики: виховання духовне Кл.слова (ненормовані): виховні методи -- духовно-ціннісне виховання -- буттєва сфера -- соціальні мотиви -- духовна цінність -- моральне насичення -- навчальний зміст -- етичне одухотворення Анотація: Ідеться про етичне одухотворення навчального (гуманітарного й природничо-наукового) матеріалу як установлення учнем зв'язку між окремим знанням чи способом дії з вищою духовною цінністю. Цим самим відбувається процес надання особистісної значущості навчальним надбанням. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Б 55 Бех, Іван. Виховні приписи у становленні особистості [Текст] / І. Бех> // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 1. - С. 1-4 . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--виховання особистості Кл.слова (ненормовані): самовипробування -- доброчинність -- духовне перетворення -- духовна цінність -- виховний процес -- техніка емоційного підсилення -- моральні позиції -- мотиваційно-смислові міркування Анотація: У статті вперше розкривається необхідна й достатня компонентна структура приписів(вимог) , на які має орієнтуватися педагог, організовуючи виховний процес, що забезпечує повноцінне духовно-моральне становлення особистості. Йдеться про самовипробування у розвитку особистості; успішний результат дії особистості як стимул до її доброчинності; готовність вихованця до духовного перетворення. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Б 55 Бех, Д. І. Феномен одухотворення навчального змісту як виховний засіб [Текст] / Д. І. Бех> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2014. - N 2. - С. 47-52. Рубрики: Виховання--проблеми виховання Кл.слова (ненормовані): виховні методи -- буттєва сфера -- соціальні мотиви -- духовна цінність -- етичне одухотворення навчального змісту Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Б 55 Бех, І. Д. Духовний пошук: сучасні наукові межі [Текст] / І. Д. Бех> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2016. - N 1. - С. 5-14. Рубрики: Виховання особистості--духовний розвиток Кл.слова (ненормовані): природа духовного -- духовна цінність -- духовний дискурс -- духовний розвиток -- виховання особистості -- рефлексія -- довольна спонука -- вчинкова інтеграція -- Я-духовне Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Б 55 Бех, Іван. Духовна особистість у контексті освітніх викликів / І. Бех> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2019. - № 1. - С. 3-7. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 0131-6788
Кл.слова (ненормовані): виклик емоційних станів -- духовне призначення -- духовна цінність -- зростаюча особистість -- периживання радості -- сутнісна траєкторія життя Анотація: У статті на основі виховних пріоритетів Концепції Нової української школи виокремлено центральну духовну домінанту – духовне призначення особистості, яка має концентрувати навколо себе конкретні виховні цілі і засоби їх досягнення. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |