74.58
С 17


    Самчук, Зореслав Федорович.
    Світоглядні орієнтири адекватного аналізу визначальних викликів і відповідей на них освітньої сфери / З. Ф. Самчук // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 1. - С. 10-19. - Бібліогр.: 11 назв
ББК 74.58
Рубрики: Вища освіта--філософія освіти
Кл.слова (ненормовані):
цілісні орієнтири освіти -- формування особистості фахівця -- гуманізація освіти -- гуманітаризація освіти -- світоглядні орієнтири -- світоглядна культура -- наукове знання -- нова парадигма освіти -- філософія освіти
Анотація: Ключовими проблемами поточного і перспективного функціонування освітньої сфери є суб'єктивізм та волюнтаризм і формулювання теоретико-концептуальних відповідей на виклики сьогодення і ухвалення управлінських рішень - тих стратегем розвитку, які визначають функціональну ефективність освіти на ближчу перспективу. У цьому контексті першорядного значення набуває коректний ґрунтовний аналіз чинників, які детермінують адекватність аналізу освітньої дійсності.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)




    Косова, Беата (Словацька Республіка).
    Кризис образования и задача университетов и общественных наук / Беата Косова // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 3. - С. 16-23. - Далі буде.
ББК 74.58
Рубрики: Вища освіта--філософія освіти
   Вища освіта--криза освіти

   Словаччина--освіта--вища освіта
Кл.слова (ненормовані):
криза освіти -- цінність освіти -- рефлексивність -- соціальні науки -- гуманітарні науки -- філософія освіти
Анотація: У статті дано загальну характеристику кризи освіти і її виявів, розглянуто чотири періоди науково-педагогічного осмислення освіти. Розкрито зміну сенсу освіти і її роль в суспільстві у контексті зміни цінності освіти й цінностей у сучасній освіті. Звернено увагу на рефлективність модернізації, а також можливості і роль університету й соціальних наук в епоху кризи освіти.
--------------------
В статье дана общая характеристика кризиса образования и его проявлений, рассмотрены четыре периода научно-педагогического осмысления образования. Раскрыто изменение смысла образования и его роли в обществе в контексте изменения ценности образования и ценностей в современном образовании. Обращено внимание на рефлективность модернизации, а также на возможности и роль университета и социальных наук в эпоху кризиса образования.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.58
К 71


    Косова, Беата (доктор філософії, професор педагогічного факультету, ректор Університету Матея Бела /Словацька Республіка, м. Банська Бистриця/).
    Кризис образования и задача университетов и общественных наук / Беата Косова // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 4. - С. 25-30. - Текст рос. - Бібліогр.: 30 назв. - Закінчення. Початок див.: Вища освіта України. - 2012. - № 3. - С. 16-23
ББК 74.58
Рубрики: Вища освіта--філософія освіти
   Словакія--Вища освіта
Кл.слова (ненормовані):
криза освіти -- цінність освіти -- рефлексивність -- університет -- соціальні науки -- гуманітарні науки
Анотація: У статті дано загальну характеристику кризи освіти і її виявів, розглянуто чотири періоди науково-педагогічного осмислення освіти. Розкрито зміну сенсу освіти і її роль в суспільстві у контексті зміни цінності освіти й цінностей у сучасній освіті. Звернено увагу на рефлективність модернізації, а також можливості і роль університету й соціальних наук в епоху кризи освіти.
--------------------
В статье дана общая характеристика кризиса образования и его проявлений, рассмотрены четыре периода научно-педагогического осмысления образования. Раскрыто изменение смысла образования и его роли в обществе в контексте изменения ценности образования и ценностей в современном образовании. Обращено внимание на рефлективность модернизации, а также на возможности и роль университета и социальных наук в эпоху кризиса образования.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Закревський, Володимир.
    Трансформація діяльності соціогуманітарної галузі: концептуальна версія / Володимир Закревський // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 1. - С. 11-16. - Бібліогр.: 1 назв.
ББК 74.58
Рубрики: Вища освіта--філософія освіти
   Вища освіта--наукова діяльність у ВНЗ

Кл.слова (ненормовані):
соціогуманітарна галузь науки -- наукові кадри -- суспільствознавство -- оцінювання наукових робіт -- авторецензія -- рецензії незалежних експертів -- рецензування наукових праць -- дисертація -- публічний захист дисертації -- демократизація експертної діяльності -- життєвий шлях ученого -- практична значущість інтелектуального продукту -- підготовка наукових кадрів -- наукові кадри вищої кваліфікації -- атестація наукових працівників -- рейтинги учених -- статус ученого -- ефективність наукової діяльності -- реформа соціогуманітарної галузі
Анотація: Висунуто пропозиції щодо демократизації рецензування наукових праць, стимулювання експертної активності вчених, інтенсифікації професійної взаємодії у межах академічних співтовариств. Розроблено низку інновацій, спрямованих на технолого-методичне й організаційне забезпечення вимірювання та оцінювання результатів наукової діяльності. Зроблено спробу класифікувати науковий продукт за змістом, цільовим призначенням та формою. Обґрунтовано: вимоги щодо підвищення продуктивності кінцевих результатів праці соціогуманітарної еліти; необхідність удосконалення програми атестації науковців та диференціювання статусно-репутаційних рівнів науковців у межах учених ступенів "кандидат наук" та "доктор наук".


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.584(4Укр)
С 28


    Седов, Евгений Петрович.
    Переспективы внедрения облачной инфраструктуры в Пивденноукраинском национальном педагогическом университете имени К. Д. Ушинского [Текст] / Е. П. Седов, В. Е. Седов // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 3. - С. 44-47.
ББК 74.584(4Укр)
Рубрики: Вищі навчальні заклади України--педагогічні університети
   Вищі навчальні заклади України--інформаційно-освітне середовище

   Вищі навчальні заклади України--інформаційні технології

   Вища освіта--філософія освіти

Кл.слова (ненормовані):
педагогічні університети -- філософія освіти -- єдина інформаційна система -- єдиний інформаційний простір -- smart education -- навчання он-лайн
Анотація: У статті ідеться мова про поетапний перехід на нову філософію освіти, створення єдиної інформаційної системи для забезпечення ефективності управління ВНЗ і організації он-лайн навчання в ПНПУ імені К. Д. Ушинського.


Дод.точки доступу:
Седов, Виктор Евгеньевич; Південноукраїнський державний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.58
К 69


    Корсак, Костянтин.
    Глобальне майбутнє людства в контексті розвитку вищої освіти / Костянтин Корсак, Юрій Корсак // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 3. - С. 35-41 : рис. - Бібліогр.: 9 назв.
ББК 74.58 + 87.6
Рубрики: Людство--глобальне майбутнє
   Вища освіта--перспективи розвитку, 21 ст.

   Вища освіта--філософія освіти

   Філософія--соціальна філософія--людство

   Філософія, 21 ст.

Кл.слова (ненормовані):
філософія -- ноофілософія -- глобалізація -- виживання людства -- форсайт -- ноотехнології -- ноосуспільство -- вища освіта 21 століття -- соціальна філософія
Анотація: Розглянуто глобальну сучасність і майбутнє на основі найновіших наукових досягнень з урахуванням того, що може бути відкритим і використаним у перспективі. Цей підхід ми вважаємо результативнішим від усіх інших, оскільки він має ознаки справжнього форсайту і дає підстави запропонувати створення ноофілософії XXI століття як засобу формування для людства можливості стати мудрішим без втрат від глобальних катаклізмів, а також визначити особливості вищої освіти XXI ст.


Дод.точки доступу:
Корсак, Юрій

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.58
К 56


    Коваленко, Вільям.
    Синергетична теорія метровізації розуму та розумових технологій у галузі дидактологістики вищої школи [Текст] / В. Коваленко // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2016. - № 3. - С. 37-41
ББК 74.58
Рубрики: Вища освіта--філософія освіти
Кл.слова (ненормовані):
розумові технології -- синергетична теорія метровізації -- дидактологістика -- вища школа -- філософія освіти
Анотація: Розглянуто синергетичну теорію метровізації розуму та розумових технологій, а також одиниці вимірювання тих наук, які причетні до розуму як синергетичного, міждисциплінарного утворення, як теоретизованого конструкта, створенного автором наукового тексту.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.584
К 69


    Корсак, Юрій.
    Нооуніверситет-XXI як потенційний лідер у майбутньому суспільстві [Текст] / Ю. Корсак, К. Корсак // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2016. - N 4. - С. 27-33.
ББК 74.584
Рубрики: Вища освіта--університетська освіта--моделі, 21 ст.
   Вища освіта в зарубіжних країнах--університетська освіта--моделі освіти

   Вища освіта--філософія освіти

   Суспільство--інноваційний розвиток--роль університетів

   Суспільство--криза людства

Кл.слова (ненормовані):
криза людства -- колапс -- сталий розвиток -- футуротермінологія -- ретротермінологія -- ноотехнологіі -- ноорозвиток -- ноомислення -- Нооглосарій -- філософія вищої освіти


Дод.точки доступу:
Корсак, Костянтин

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


101:378
К 53


    Книш, Інна.
    Класична освітня парадигма: суб’єкт-суб’єктні відносини [Текст] / І. Книш // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2017. - N 3. - С. 35-41.
УДК
Рубрики: Вища освіта--філософія освіти
Кл.слова (ненормовані):
класична освіта -- парадигма освіти -- латинофільський освітній напрям -- візантійсько-російський освітній напрям -- слов’яно-греко-латинський освітній напрям -- старообрядницький освітній напрям


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Похресник, Анатолій.
    Критичний аналіз пропозицій -2017 Римського клубу щодо "нової філософії" і "нового просвітництва" [Текст] / А. Похресник // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2018. - N 2. - С. 34-41.
Рубрики: Вища освіта--філософія освіти
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- прогрес -- екологічні проблеми -- Римський клуб -- філософія балансу -- нове просвітництво -- ноотехнології


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Кірик, Тамара.
    Вища освіта - XXI [Текст] : трансгуманізм та інші загрози на ноогуманістичному шляху / Т. Кірик // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2018. - N 10. - С. 69-80. . - ISSN 1682-2366
Рубрики: Вища освіта--філософія освіти
Кл.слова (ненормовані):
Трансгуманістичний маніфест -- сучасна медицина -- ноонауки -- ноогуманізм


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Горбунова, Людмила.
    Трансверсальна самість в епоху глобалізації [Текст] : до обгрунтування трансформативних стратегій вищої освіти / Л. Горбунова // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2018. - N 4. - С. 30-37.
Рубрики: Вища освіта--філософія освіти
Кл.слова (ненормовані):
трансформативне навчання дорослих -- лімінальність -- Теорія складності -- синергетика -- культуралізм -- транскультурність


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




   
    Вища освіта і наука [Текст] : огляд періодичних видань // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2019. - N 5. - С. 97-124. . - ISSN 1682-2366
Рубрики: Вища освіта--огляд літератури
   Вища освіта в Україні--історія

   Вища освіта--філософія освіти

   вища освіта в зарубіжних країнах

   Вищі навчальні заклади України

   Вища освіта в Україні--дистанційна освіта

Кл.слова (ненормовані):
технічні засоби навчання -- вища освіта -- методика викладання окремих предметів


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1




    Пилипенко, Сергій.
    Політичний популізм у новітній історії України: суперечливість осмислення [Текст] / С. Пилипенко // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2020. - N 4. - С. 21-29.
Рубрики: Вища освіта--філософія освіти
Кл.слова (ненормовані):
політичний популізм -- новітня історія України -- українські кризи -- ноотехнології -- ноонауки -- огляд фахової періодики


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Біденко, Євген.
    Освіта як механізм формування ціннісної палітри особистості [Текст] / Є. Біденко // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2020. - N 4. - С. 30-38.
Рубрики: Вища освіта--філософія освіти
Кл.слова (ненормовані):
людські цінності -- виховання цінностей у педагогічному процесі -- вибір цінностей -- огляд фахової періодики


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Клепко, Сергій.
    Практична філософія компетентнісного підходу в освіті [Текст] / С. Клепко // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2021. - N 1. - С. 26-38. - Бібліогр. с. 36-38.
Рубрики: Вища освіта--філософія освіти
Кл.слова (ненормовані):
компетентнісний підхід -- методологія -- моделі компетентностей -- філософія освіти -- професійний стандарт -- репрезентація -- таксономія


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Яценко, Олена.
    Агора антична та віртуальна: до проблеми трансформації соціальності [Текст] / О. Яценко // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2022. - N 1/2. - С. 10-17.
Рубрики: Вища освіта--філософія освіти
Кл.слова (ненормовані):
соціальність -- філософія -- діалог -- віртуальність -- віртуальний комунікативний простір -- свобода


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)