П 77 Приходченко, К. І. Навчання студентів України за Болонською системою як умова підвищення якості освіти / К. І. Приходченко> // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2011. - № 2. - С. 63-70. - Бібліогр.: 10 назв. Рубрики: Вища освіта--якість вищої освіти Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Болонський процес Якість освіти Навчання студентів Кл.слова (ненормовані): системи навчання -- європейський освітній простір -- інтеграція -- інтеграційні процеси -- соціальні перетворення -- партнерство -- інноваційно-технологічний розвиток -- культурний розвиток -- реформування вищої освіти Анотація: Розглянуто Болонську систему навчання, яка відкриває студентові великі можливості для розширення обміну інформацією та взаємодії в гуманітарній сфері, в духовному збагаченні. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Ш 16 Шадриков, В. Д. Понимание развития в культурно-исторической психологии / В. Д. Шадриков> // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2012. - № 2. - С. 15-33. - Библиогр.: 7 назв. . - ISSN 2073-8528 Рубрики: Культурно-історична психологія Людина--розвиток Кафедра психології Кл.слова (ненормовані): розвиток людини -- примітивна людина -- культурний розвиток -- сигнифікація -- психічні функції -- здібності людини -- інтелектуальні операції -- дитина -- навчальна діяльність Анотація: Рассматривается динамика взглядов на развитие человека с позиции примитивного человека, ребенка, ученика. Показывается оригинальность взглядов на развитие как процесс сигнификации. Подчеркивается, что развитие ребенка связано, прежде всего, с формированием внутренних механизмов психической деятельности и овладением этими механизмами. Рассматривается процесс развития способностей через овладение интеллектуальными операциями, которые осваивают ученики в учебной деятельности. Приведены эксперементальные данные, подтверждающие эффективность данного пути ментального развития ученика. Розглядається динаміка поглядів на розвиток людини з позиції примітивної людини, дитини, учня. Показується оригінальність поглядів на розвиток як процес сигніфікації. Підкреслюється, що розвиток дитини пов'язаний, перш за все, з формуванням внутрішніх механізмів психічної діяльності та опануванням цими механізмами. Розглядається процес розвитку здібностей через оволодіння інтелектуальними операціями, які освоюють учні в навчальній діяльності. Наведено експерементальні дані, що підтверджують ефективність даного шляху ментального розвиток учня. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Інв./ОК 1 (1 прим.) - вільні 1 |
Ш 37 Шевчук, Антоніна. Дитина у світі культури: орієнтири до освітньої лінії [Текст] / А. Шевчук> // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2012. - N 9. - С. 15-22. . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільне виховання--морально-етичне виховання Кл.слова (ненормовані): матеріальна культура -- духовна культура -- особистісна культура дитини -- культурна компетентність дитини -- культурний розвиток Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
"Национальная стратегия действий в интересах детей на 2012-2017 годы" : (извлечения)> // Соц. педагогика : науч.-практ. журн. для соц. работников и педагогов. - 2013. - № 2. - С. 5-26. . - ISSN 2220-6051 Рубрики: Діти--права дітей Права дитини Кл.слова (ненормовані): інтереси дітей -- стратегія дій -- державна політика -- захист прав дитини -- потенціал дитини -- якісне навчання -- культурний розвиток -- інформаційна безпека -- діти-сироти Анотація: Национальная стратегия была принята с целью формирования органами государственной власти, органнами местного самоуправления, институтами гражданского общества, специалистами, работающими с детьми и в интересах детей, единого подхода относительно целей, задач, направлений деятельности и первоочередных мер по решению наиболее актуальных проблем. Національна стратегія була прийнята з метою формування органами державної влади, органами місцевого самоврядування, інститутами громадянського суспільства, фахівцями, які працюють з дітьми та в інтересах дітей, єдиного підходу щодо мети, завдань, напрямків діяльності та першочергові заходів з вирішення найбільш актуальних проблем. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |