М22 Мамонтов, Сергей Юрьевич. Тактика ведения переговоров [Текст] : научное издание / С. Ю. Мамонтов. - СПб. ; М. ; Х., Минск : Питер, 2002. - 160 с. - (Бизнес-психология). - ISBN 5-94723-134-4 : 0.82 грн.
РУБ 158.8 Рубрики: Общение Критика (псих.) Партнерство Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
У 45 Україна в сучасному геополітичному просторі: теоретичний і прикладний аспекти [Текст] : монографія / Міжрегіональна академія управління персоналом, Інститут політичних і етнонаціональних досліджень НАН України. - К. : МАУП, 2002. - 488 с. - Бібліогр. в кінці розд.; Пред. покаж.: с. 479-483. - ISBN 966-608-192-Х : 43.30 грн.
РУБ 327(4Укр) Рубрики: Політична модернізація Геополітика Співробітництво--Україна--держави Центральної і Східної Європи Політична модернізація--Україна--Росія--Білорусь Політичне співробітництво--Україна--Молдова Політичні відносини--Україна--держави Балтії Соціальне партнерство Кл.слова (ненормовані): Балканська криза Дод.точки доступу: Міжрегіональна академія управління персоналом; Інститут політичних і етнонаціональних досліджень НАН України Примірників всього: 2 фб (1), Ч.З.№2 (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1) |
І-74 Інформаційно-культурологічна та мистецька освіта (консенсус, партнерство, стандарти) в контексті Болонського процесу [Текст] : матеріали науково-практичної конференції 13-14 грудня 2005 року / за ред. В. М. Шейка, М. В. Дяченка, С. В. Сищенко ; Міністерство культури і туризму України, Харківська державна академія культури. - Х. : ХДАК, 2005. - 290 с. - ISBN 966-7352-94-3 : 4.12 грн. Зміст: Проблеми інтеграції вищої школи України до Європейського освітнього простору . - С .41-66 Європейські стандарти вищої освіти в контексті Болонської декларації . - С .67-72 Кредитно-модульна система організації навчального процесу у вищих навчальних закладах інформаційно-культурологічного та мистецького профілю . - С .72-105 Реалізація основних принципів Болонської декларації при підготовці кадрів для соціокультурної сфери . - С .106-150 Етапи розвитку творчого потенціалу студента . - С .120-122 Самостійна робота студентів як один із факторів підготовки грамотного фахівця . - С .122-123 Інноваційний підхід до самостійної роботи студентів . - С .123-124 Активізація самостійно-творчої діяльності студентів у контексті Болонського процесу . - С .125-127 Актуальні проблеми сучасної музичної педагогіки . - С .152-177 Мистецька освіта і Болонський процес . - С .178-190 Підготовка фахівців з хореографії: актуальність європейського досвіду . - С .190-198 Нові напрями бібліотечно-інформаційної діяльності та освіти в контексті формування єдиного інформаційного простору . - С .198-245 Контроль та оцінювання знань студентів у контексті входження України до Болонського процесу . - С .222-224
РУБ 378(4Укр) Рубрики: Болонський процес Кредитно-модульна система організації навчального процесу (КМСОНП) Підготовка викладачів Самостійна робота студентів Соціальні педагоги Підготовка соціальних педагогів Музична педагогіка Музична освіта Естетичне виховання--майбутні вчителі Музичне виховання Мистецька освіта Актори--підготовка Телевізійні спеціалісти--підготовка Режисер масових видовищ--підготовка Режисер дитячого театру--підготовка Бібліотечна справа--бібліотечна освіта Книжковий ринок Бібліотекарі--підвищення кваліфікації Інформаційні технології Шкільна бібліотека Комплектування бібліотек Інноваційні технології навчання Тестування Інформаційне забезпечення управління Кл.слова (ненормовані): фортепіанна освіта -- хореографічна освіта -- бібліотечна ярмарка Дод.точки доступу: Шейко, Василь Миколайович \ред.\; Міністерство культури і туризму УкраїниХарківська державна академія культури Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 3 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2006. - 130 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 10.70 грн. Зміст: Петренко, А. А. Модернізація змісту, форм і методів управлінської діяльності керівника системи освіти в процесі атестації / А. А. Петренко. - С .5-10 Беднарек, Ю. Інноваційність навчання в інформаційному суспільстві / Ю. Беднарек. - С .10-14 Коваленко, Є. І. Модель ступеневої підготовки педагогічних кадрів: зарубіжний і вітчизняний досвід / Є. І. Коваленко. - С .14-19 Бєлкіна, Н. І. Інтенсифікація навального процесу в контексті педагогічних проблем / Н. І. Бєлкіна. - С .19-22 Ростовська, І. О. Керування процесом учіння гри на фортепіано як педагогічна проблема / І. О. Ростовська. - С .22-25 Кирилюк, В. М. Фізіологічні та анатомічні основи відбору дітей до хореографічної школи / В. М. Кирилюк. - С .25-28 Благінін, В. М. Сучасна історична наука України і завдання оновлення змісту шкільноі історичної науки / В. М. Благінін, М. В. Потапенко. - С .28-32 Ковба, І. О. Психолого-педагогічне вивчення школяра як фактор формування культури аналітико-діагностичної діяльності вчителя / І. О. Ковба. - С .32-36 Огієнко, О. І. Андрагогічна модель навчання у професійному розвитку особистості в умовах трансформації освіти / О. І. Огієнко. - С .36-40 Осаволюк, О. А. До питання про роль знань у постінформаційному суспільстві / О. А. Осаволюк. - С .40-43 Падун, Н. О. Болонський процес - як засіб інтеграції в Європейський освітній простір / Н. О. Падун. - С .43-46 Новгородська, Ю. Г. Педагогічні умови розвитку пізнавальної активності студентів у процесі вивчення педагогіки / Ю. Г. Новгородська. - С .46-49 Шевченко, С. І. Комп’ютерний контроль читання іноземною мовою / С. І. Шевченко. - С .49-53 Овчинникова, Т. А. Методичні вимоги до навчання математики в класах економічного та природничого профілів / Т. А. Овчинникова. - С .53-62 Андрущенко, Т. В. До питання про теорію і практику формування педагогічних умінь / Т. В. Андрущенко. - С .58-62 Коваленко, С. О. Начальні завдання як засіб контролю / С. О. Коваленко, В. М. Гавій. - С .62-65 Сливко, С. А. Проблема активізації музичного слуху студнтів мистецьких факультетів вищої школи в процесі інструментально-виконавської підготовки / С. А. Сливко. - С .65-68 Дубровська, Л. О. Готовність педагога до діагностики розвитку особистості школяра / Л. О. Дубровська. - С .68-71 Пісоцька, Л. М. Дослідження суб’єктивної оцінки вихователями ДНЗ власних професійних проблем / Л. М. Пісоцька. - С .71-75 Ростовська, Ю. О. Проблема досягнення єдності доведення і віри у процесі методичної підготовки майбутніх учителів музики і хореографії / Ю. О. Ростовська. - С .75-79 Носаченко, І. М. Ігрові заняття в професійній підготовці майбутніх будівельників / І. М. Носаченко. - С .79-82 Гриценок, І. А. Комплексне методичне забезпечення виробничого навчання кваліфікованих робітників швейного профілю / І. А. Гриценок. - С .82-86 Павлюк, С. Система обов’язкової освіти у Німеччині: особливості організації і тенденції розвитку / С. Павлюк. - С .86-91 Василюк, А. В. Тенденції змін польської освіти / А. В. Василюк. - С .91-95 Баленко, Н. М. Просвітницька діяльність вітчизняних вчених мовознавців та літературознавців у контексті суспільно-педагогічного руху другої половини XIX - початку XX ст. / Н. М. Баленко. - С .95-99 Барило, О. А. Науково-теоретичні засади концепції допомоги заради самодопомоги (на прикладі роботи датського закладу самореалізації Г. К. Кофоєда) / О. А. Барило. - С .99-103 Олійник, Н. А. Актуальні проблеми освітньої діяльності земств Чернігівської губернії у 90-х роках XIX - поч. XX ст. / Н. А. Олійник. - С .103-107 Таран, О. М. Оцінка С. Руссовою комплексної системи організації навчально-виховного процесу / О. М. Таран. - С .107-110 Киричок, І. і. Педагогічні домінанти спадщини П. Д. Первова (1862 - ?) / І. і. Киричок. - С .110-113 Нагач, М. В. Партнерство між школою та університетом у педагогічній освіти США / М. В. Нагач. - С .113-116 Чувакова, Т. Г. США: дослідження вимог до особистості вчителя / Т. Г. Чувакова. - С .116-119 Василенко, Т. А. Концепція дитячого саду Фр. Фребеля / Т. А. Василенко. - С .119-123 Ярмак, Н. О. Погляди О. Ф. Музиченка на проблему комплексного навчання та виховання школярів в умовах національної школи у 20-30-х роках XX ст. / Н. О. Ярмак. - С .123-126 Кошова, С. П. Особливості особистісних реакцій на важке соматичне захворювання / С. П. Кошова. - С .126-128
РУБ 15 Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 8 фб (1), Ч.З.№2 (5), аб (2) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (5), аб (2) |
М 50 Менеджмент персоналу [Текст] : Навчальний посібник / В. М. Данюк, В. М. Петюх, С. О. Цимбалюк та ін.; За заг. ред. В. М. Данюка, В. М. Петюха ; Міністерство освіти і науки України, Київський національний економічний університет. - К. : КНЕУ, 2005. - 398 с. - (До 100-річчя Київського національного економічного університету). - Бібліогр.: с. 376-377. - ISBN 966-574-582-4 : 20.00 грн., 37.00 грн., 27.00 грн.
РУБ 331.6 Рубрики: Персонал Менеджмент персоналу--підручники та посібники для ВНЗ Кадрове діловодство Розвиток персоналу Управління персоналом Оцінювання персоналу Мотивація персоналу Стимулювання персоналу Заробітна плата Нормування праці Преміювання персоналу Соціальне партнерство Управління персоналом Дод.точки доступу: Данюк, Василь Макарович; Петюх, Василь Миколайович; Цимбалюк, Світлана Олексіївна; Крушельницька, Я. В.; Леонтенко, О. М.; Базилюк, Б. Г.; Міністерство освіти і науки України; Київський національний економічний університет Примірників всього: 20 фб (1), Ч.З.№2 (3), аб (16) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (3), аб (16) |
К 63 Компостирование [Текст] : [Брошюра для огородников и садоводов] / Женщины в Европе за общее будущее (WECF). - [Беларусь] : [б. в.], [2008]. - 15 с. : .цв. ил. - (Экопроект Партнерство). - б/ц РУБ 631.4 Кл.слова (ненормовані): компост (добриво) Анотація: Компостирование - это процесс, при котором происходит разложение органических отходов под воздействием живых оранизмов. Компост - это источник ценных минеральных и органических удобрений. Брошюра рассказывает о том, для чего нужно и как приготовить компост. Дод.точки доступу: Женщины в Европе за общее будущее (WECF) Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
Саленко, Н. Опыт оказания социальной поддержки гражданам,попавшим в трудную жизненную ситуацию, на базе социальнлй гостиницы Калининского района Краснодарского края [Текст] / Н. Саленко> // Вестник психосоциальной и коррекционно-реабилитационной работы. - 2005. - N1. - С. 62-82
Рубрики: психологічна допомога Кл.слова (ненормовані): сопровождение -- партнерство Є примірники у відділах: всього 1 : НМК ф-т ПСР (1) Вільних прим. немає Видання є лише у відділах/філіалах |
> Шифр: ВП 2/2005/4 Журнал 2005р. N 4 Методологический плюрализм и предмет психологии / С. Д. Смирнов. - С.3-8. Кл.слова: предмет психологии, объект психологии, парадигма Рубцов, В. В. В. В. Давыдов - онователь научной школы и директор психологического института / В. В. Рубцов. - С.10-21. Многознание уму не научает / ; , В. В. Давыдов ; ; , В. В. Давыдов. - С.22-30. Кл.слова: психика, психологическая теория, методы психологии Кудрявцев, В. Т. В. В. Давыдов - мыслитель в психологии / В. С. Лазарев; В. Т. Кудрявцев, Г. К. Уразалиева; В. П. Зинченко; Т. Д. Марцинковская; Г. А. Цукерман; З. Н. Новлянская, Г. Н. Кудина; Е. В. Чудинова. - С.30-40. Кл.слова: мышление, развивающее обучение, деятельность Лазарев, В. С. К рефлексии психологической теории мышления / В. С. Лазарев ; В. Т. Кудрявцев, Г. К. Уразалиева; В. П. Зинченко; Т. Д. Марцинковская; Г. А. Цукерман; З. Н. Новлянская, Г. Н. Кудина; Е. В. Чудинова; А. А. Либерман ; В. Т. Кудрявцев, Г. К. Уразалиева; В. П. Зинченко; Т. Д. Марцинковская; Г. А. Цукерман; З. Н. Новлянская, Г. Н. Кудина; Е. В. Чудинова; А. А. Либерман. - С.41-51. Кл.слова: Теория мышления В. В. Давыдова, интериоризация, деятельность Кудрявцев, В. Т. Предпосылки личностного роста в развивающемся образовании / В. Т. Кудрявцев ; В. П. Зинченко; Т. Д. Марцинковская; Г. А. Цукерман; З. Н. Новлянская, Г. Н. Кудина; Е. В. Чудинова; А. А. Либерман ; В. П. Зинченко; Т. Д. Марцинковская; Г. А. Цукерман; З. Н. Новлянская, Г. Н. Кудина; Е. В. Чудинова; А. А. Либерман. - С.52-62. Кл.слова: личность, умение учиться, В. В. Давыдов Готовность к мысли / В. П. Зинченко ; Т. Д. Марцинковская; Г. А. Цукерман; З. Н. Новлянская. - С.63-75. Кл.слова: развивающееся обучение, В. В. Давыдов, мышление Марцинковская, Т. Д. Школа развивающего обучения В. В. Давыдова : философские и психологические основания / Т. Д. Марцинковская ; Г. А. Цукерман; З. Н. Новлянская, Г. Н. Кудина; Е. В. Чудинова; А. А. Либерман; Н. С. Пантина ; Г. А. Цукерман; З. Н. Новлянская, Г. Н. Кудина; Е. В. Чудинова; А. А. Либерман; Н. С. Пантина. - С.76-83. Кл.слова: теоретическое мышление, философия познания, эмоциональный и когнитивный компоненты Цукерман, Г. А. Система Эльконина - Давыдова как ресурс повышения компетентности российских школьников / Г. А. Цукерман ; З. Н. Новлянская, Г. Н. Кудина; Е. В. Чудинова; А. А. Либерман; Н. С. Пантина ; З. Н. Новлянская, Г. Н. Кудина; Е. В. Чудинова; А. А. Либерман; Н. С. Пантина. - С.84-95. Кл.слова: умение учиться, позиционное действие, тест PISA Новлянская, З. Н. Курс "Литература как предмет эстетического цикла" в системе развивающегося обучения / З. Н. Новлянская ; Е. В. Чудинова; А. А. Либерман; Н. С. Пантина; Е. Г. Юдина ; Е. В. Чудинова; А. А. Либерман; Н. С. Пантина; Е. Г. Юдина. - С.96-106. Кл.слова: развивающее обучение Эльконина -Давыдова, понимание текста, преподавание литературы Чудинова, Е. В. Особенности моделирования в учебной деятельности подростка / Е. В. Чудинова ; А. А. Либерман; Н. С. Пантина; Е. Г. Юдина ; А. А. Либерман; Н. С. Пантина; Е. Г. Юдина. - С.107-117. Кл.слова: система Эльконина - Давыдова, проектирование содержания образования, моделирование Либерман, А. А. К вопросу о ведущей деятельности современных подростков / А. А. Либерман ; Н. С. Пантина; Е. Г. Юдина ; Н. С. Пантина; Е. Г. Юдина. - С.117-124. Кл.слова: В. В. Давыдов, ведущая деятельность, подросток Пантина, Н. С. методологические принципы в психологии образования / Н. С. Пантина ; Е. Г. Юдина ; Е. Г. Юдина. - С.125-131. Кл.слова: В. В. Давыдов, обобщенность, обучение Юдина, Е. Г. Позиция педагогов : авторитаризм и партнерство / Е. Г. Юдина. - С.132-142. Кл.слова: позиция педагога, развивающее обучение Эльконина - Давыдова, образ ребенка Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1) Вільні: Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1) |
Юдина, Е. Г. Позиция педагогов : авторитаризм и партнерство [Текст] / Е. Г. Юдина> // Вопросы психологии : Научный журнал. - 2005. - N4. - С. 132-142. . - ISSN 0042-8841
Рубрики: система Ельконіна-Давидова навчання розвивальне взаємодія вчителя і учнів Кл.слова (ненормовані): позиция педагога -- развивающее обучение Эльконина - Давыдова -- образ ребенка Дод.точки доступу: Давыдов, Василий Васильевич (1930 - 1998) \о нем\; Эльконин, Даниил Борисович (1904-1984) \о нем\ Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1) Вільні: Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1) |
Головань, І. В. Розвиток організаційних форм юридичної практики - зарубіжний досвід [Текст] / І. В. Головань> // Адвокат. - 2006. - N1. - С. 25-27 Рубрики: юридична практика Кл.слова (ненормовані): партнерство-юридична форма -- форми юридичної практики -- партнерство з обмеженою відповідальністю Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: С136973/2006/2 Журнал 2006р. N 2 Степихова, В. Социальное партнерство в решении актуальных проблем воспитания / В. Степихова. - С.31-36. Санникова, Н. Идеи социального менеджмента в теории и практике А. С. Макаренко / Н. Санникова. - С.39-46. Недвецкая, М. Социальное партнерство школы и семьи в сфере управления образовательным учреждением / М. Недвецкая. - С.47-52. Зайцев, Д. Подготовка детей с ограниченными интеллектуальными возможностями к семейной жизни / Д. Зайцев, Н. Зайцева. - С.65-72. Щекина, О. Взаимодействие семьи и школы в современной ситуации / О. Щекина. - С.73-76. Неупокоева, Н. Социально-психологическая помощь семье в сельской школе / Н. Неупокоева. - С.77-83. Скворцова, Ю. Первое знакомство с семьей ученика / Ю. Скворцова. - С.85-87 Листратенко, Н. Семейные взаимоотношения и их влияние на развитие личности ребенка / Н. Листратенко. - С.88-92. Сидоренко, А. Повышение квалификации социальных педагогов: от опыта - к базовым знаниям и к практике на новом уровне / А. Сидоренко. - С.93-97. Витвар, О. Самомаркетинг социального педагога / О. Витвар. - С.98-102. Липский, И. Кодекс этики социального педагога и социального работника - основа профессиональной позиции / И. Липский. - С.103-112. Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1) Вільні: Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1) |
Степихова, В. Социальное партнерство в решении актуальных проблем воспитания [Текст] / В. Степихова> // Социальная педагогика : Деловой журнал для социальных работников и педагогов. - 2006. - N2. - С. 31-36. Рубрики: партнерство Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1) Вільні: Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1) |
Недвецкая, М. Социальное партнерство школы и семьи в сфере управления образовательным учреждением [Текст] / М. Недвецкая> // Социальная педагогика : Деловой журнал для социальных работников и педагогов. - 2006. - N2. - С. 47-52. Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1) Вільні: Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1) |
Використання ресурсів освітнього середовища [Текст]> // Підручник для Директора : Журнал управлінської компетентності. - 2007. - N1. - С. 4-27 Рубрики: Управління освітою Кл.слова (ненормовані): ресурси управління -- соціальне партнерство -- освітнє середовище Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: СИ-1/2007/2 Журнал 2007р. N 2 Тощенко, Ж. Т. Государство как субъект теократии / Ж. Т. Тощенко. - С.3-14 Храмцов, А. Ф. Социальное государство. Практики формирования и функционирования в Европе и России / А. Ф. Храмцов. - С.21-32 Солодникова, И. В. Социализация личности: сущность и особенности на разных этапах жизни / И. В. Солодникова. - С.32-38 Соколова, Н. Рыночные отношения в Беларуси: от эволюции к инновациям / Н. Соколова. - С.51-57 Якунин, В. И. Партнерство в механизме государственного управления / В. И. Якунин. - С.58-68 Канапьянова, Р. М. Женщины во властных структурах / Р. М. Канапьянова. - С.68-75 Мальковская, И. А. Профиль информационно-коммуникативного общества (обзор зарубежных теорий) / И. А. Мальковская. - С.76-85 Коротникова, Н. В. Интернет как средство производства сетевых коммуникаций в условиях виртуализации общества / Н. В. Коротникова. - С.85-93 Мокин, К. С. Балаково: миграционные истории армян / К. С. Мокин. - С.94-101 Петрова, Е. В. Этносоциальная страфикация в Бурятии (особенности и специфика) / Е. В. Петрова. - С.102-110 Возьмитель, А. А. Социология религии в России: проблемы и перспективы / А. А. Возьмитель. - С.110-117 Фенько, А. Б. Туризм как показатель социального статуса / А. Б. Фенько. - С.125-131 Полухина, А. Н. Качество персонала в туристическом сервисе (опыт социологического анализа) / А. Н. Полухина. - С.132-136 Левада Юрий Александрович. - С.156 Шпакова Римма Павловна. - С.157 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Якунин, В. И. Партнерство в механизме государственного управления [Текст] / В. И. Якунин> // Социологические исследования : Научный и общественно-политический журнал. - 2007. - N2. - С. 58-68 . - ISSN 0132-1625 Рубрики: соціологія управління Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ЛА-1/2007/5 Журнал 2007р. N 5 Сударев, В. П. США и "левый поворот" в Латинской Америке / В. П. Сударев. - С.4-17. Кальюни, Э. О. (Боливия) Экономическая стабильность и кризис неолиберализма в Латинской Америке / Э. О. (Боливия) Кальюни. - С.18-27. Тайар, В. М. Евросоюз - Меркосур: стратегическое партнерство / В. М. Тайар. - С.28-36. Окунева, О. В. Образ Бразилии во Франции XVI в. / О. В. Окунева. - С.74-77. Чекова, Т. И. Гастроли Анны Павловой в Мексике: По материалам мексиканской печати / Т. И. Чекова. - С.86-96. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Тайар, В. М. Евросоюз - Меркосур: стратегическое партнерство [Текст] / В. М. Тайар> // Латинская Америка : Ежемесячный научный и общественно-политический журнал. - 2007. - N5. - С. 28-36. . - ISSN 044-748Х Рубрики: політика--організації та об’єднання Кл.слова (ненормовані): Євросоюз. Меркосур Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: НО-1/2007/7 Журнал 2007р. N 7 Тараданова, И. Приоритеты государственной политики в дошкольном образовании / И. Тараданова. - С.14-17 Мясников, В. Национальное тестирование: [О тестировании в бывших республиках СССР] / В. Мясников, Н. Найденова. - С.35-46 Образование на Украине. - С.44-45 Васильченкова, Т. Контроль и оценка качества префессионального дополнительного образования педагогических работников / Т. Васильченкова. - С.98-100 Крылова, Н. Репродуктивность обучения и продуктивность учения / Н. Крылова. - С.152-159 Лернер, П. Социальное партнерство учителей и родителей при освоении ресурсов педагогического сопровождения самоопределения учащихся основной и старшей школы / П. Лернер. - С.167-170 Максимова, Е. Федеральная экспериментальная площадка: компетентность в области логистики / Е. Максимова. - С.171-175 Богомолова, И. Система образования во Франции / И. Богомолова. - С.193-196 Цирульников, А. Александр Тубельский и его школа самоопределения / А. Цирульников. - С.197-202 Решетников, О. Идея общественно полезного служения в детском движении / О. Решетников. - С.203-206 Куприянов, Б. Детские общественные организации: инвариант и вариативность / Б. Куприянов. - С.207-214 Горбунова, Е. Профессиональная замещающая семья: поиск и находки, проблемы и достижения / Е. Горбунова. - С.230-233 Шувалов, А. Синдром безродности / А. Шувалов. - С.234-236 Шабанова, С. Состояться человеком: О детском доме / С. Шабанова. - С.237-240 Максимов, В. Кризисные "точки Маугли" / В. Максимов. - С.241-244 Полякова, А. Мобильный телефон как средство индивидуализации воспитания / А. Полякова. - С.245-249 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |