Б74 Богуш, Алла Михайлівна. Методика ознайомлення дітей з довкіллям у дошкільному навчальному закладі [Текст] : Підручник для студентів вищих навчальних закладів / А. М. Богуш, Н. В. Гавриш ; Міністерство освіти і науки України. - К. : СЛОВО, 2008. - 408 с. - Бібліогр.: с. 397-408. - ISBN 978-966-8407-96-3 : 42.00 грн.
РУБ 372(075.3) Рубрики: Дошкільна освіта--ознайомлення з навколишнім середовищем Дошкільна освіта--підручники та посібники для ВНЗ Кл.слова (ненормовані): розвиток мовлення дітей Дод.точки доступу: Гавриш, Наталія Василівна; Міністерство освіти і науки України Примірників всього: 49 фб (1), ав (1), НМК ф-т ПСР (3), Ч.З.№2 (15), аб (29) Свободны: фб (1), ав (1), НМК ф-т ПСР (3), Ч.З.№2 (15), аб (29) |
Н 37 Наш український дім [Текст] : науково-популярний часопис для вчителів України та діаспори. № 1/2010 / Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя, Центр гуманітарної співпраці з українською діаспорою. - Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2010. - 116 с. - 14.00 грн., 14.00 грн. Зміст: Ключковська, Ірина Михайлівна. Нова українська присутність у світі. Контекст східної діаспори та "четвертої хвилі еміграції" / І. М. Ключковська. - С .4 Гнатюк, В'ячеслав Миколайович. Українська діаспора в Португалії у дослідженнях португальских науковців / В. М. Гнатюк. - С .6 Семенова, Марина Валентинівна. Українська культура 90-х рр. ХХ ст.: суперечливість засад процесу становлення / М. В. Семенова. - С .11 Луняк, Євген Миколайович. Минуле України в романтичних історіях. Дівоча вежа у Судаку. Тополя. Приворотне чаклунство Добради. Жорстоке серце завойовника / Є. М. Луняк. - С .14 Шовкун, Людмила Іванівна. Нобелівські лауреати - українці за походженням / Л. І. Шовкун, К. Ю. Фоменко. - С .23 Капленко, Оксана Миколаївна. Штрихи до творчого портрету В. Домонтовича / О. М. Капленко. - С .27 Драчук, Любов Іванівна. Художній образ романського і готичного соборів / Л. І. Драчук. - С .31 Пащенко, Валентина Михайлівна. Стилістичне використання порядкових числівників сучасної української літературної мови / В. М. Пащенко. - С .32 Булгакова, Олена іванівна. До питання про синтез мистецтв у творчості українських композиторів / О. І. Булгакова. - С .35 Пулінець, Ольга Борисівна. Особливості децентралізованої освіти Канади / О. Б. Пулінець. - С .39 Філоненко, Олена Станіславівна. Дистанційне навчання в системі вищої освіти / О. С. Філоненко. - С .43 Бутурлим, Тетяна Іванівна. Профілактика гендерного насилля як умова формування паритетної культури старшокласників / Т. І. Бутурлим. - С .50 Коновал, Людмила Володимирівна. Вивчення інформаційних потреб читачів наукової бібліотеки у контексті бібліотечного маркетингу / Л. В. Коновал. - С .55 Філоненко, Юрій Миколайович. Походження назв населених пунктів Чернігівської області / Ю. М. Філоненко, О. С. Філоненко. - С .57 Стребкова, Ірина Олексадрівна. "Я дерево, я сніг, я все, що я люблю. І, може, це і є моя найивща сутність..." / І. О. Стребкова. - С .63 Левіна, Любов Олександрівна. Литературный вечер "Ужель та самая Татьяна?" / Л. О. Левіна. - С .68 Крапив’янський, Станіслав Миколайович. Україна за часів гетьманування Івана Мазепи : [розробка уроку] / С. М. Крапив’янський. - С .71 Бутурлим, Тетяна Іванівна. Психолого-педагогічний тренінг для практичних психологів та соціальних педагогів "Формування навичок застосування контент-аналізу у психологічній діяльності" / Т. І. Бутурлим. - С .76 Федорченко, Наталія Петрівна. Узагальнюючий урок з теми: "Надорганізмові системи" (Біологія. 11 клас). Урок-гра "Слабка ланка" / Н. П. Федорченко, Т. В. Федорченко. - С .84 Діжовська, Тетяна Юріївна. Портфоліо для дітей з вадами слуху / Т. Ю. Діжовська. - С .88 Котляр, Тетяна Миколаївна. Вечір знайомств / Т. М. Котляр. - С .91 Ролік, Лариса Іванівна. Конспект занаття з малювання: ознайомлення з предметним довкіллям. Тема: Місто, де я народився, "Святковий салют" / Л. І. Ролік. - С .93 Шеклі, Роберт. Заповітні бажання. Сьома жертва / Р. Шеклі ; пер. з нім. А. В. Ролік. - С .95 Харитонов, Іван Кирилович. Переклади поезій / І. К. Харитонов. - С .102 РУБ 371(05) Рубрики: Викладання біології в школі--уроки Дошкільне виховання--ознайомлення з природою Діти з особливими потребами--порушення слуху Позакласна робота--українська література Викладання української літератури в школі--позакласна та позашкільна робота Нобелівська премія--лауреати Викладання історії України в школі--уроки Діти з особливими потребами--порушення слуху Дошкільна освіта--ознайомлення з навколишнім середовищем Населені пункти--походження назв--Чернігівщина Чернігівщина--населені пункти--походження назв Кл.слова (ненормовані): інформаційні потреби читачів -- походження назв Чернігівської області -- розробки уроків -- маркетинг бібліотечний Дод.точки доступу: Мазепа, Іван Степанович (гетьман) \о нем\; Ніжинський державний університет імені Миколи ГоголяЦентр гуманітарної співпраці з українською діаспорою Примірників всього: 3 фб (1), Ч.З.№2 (2) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (2) |
Бєлєнька, Ганна. Ознаймлюємо дошкільників зі складними явищами навколишнього світу: крок за кроком / Г. Бєлєнька> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 2 : 42-49. Рубрики: Дошкільна освіта--ознайомлення з навколишнім середовищем Кафедра дошкільної освіти Кл.слова (ненормовані): покроковий алгоритм -- навчальна діяльність -- цілеспрямоване навчання -- процес пізнання -- планування -- старші дошкільники -- особливості навчання -- ключоввий метод -- пізнавальна діяльність -- авторські казки Анотація: У статті йдеться мова про дотримання певної послідовності дій в системі роботи, щодо ознайомлення дітей з певними явищами чи об'єктоми в природі. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Інв./ОК 1 (1 прим.) - вільні 1 |
Н 62 Никифорова, О. А. Экологическая тропинка в ДОУ [Текст] / О. А. Никифорова> // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2013. - N 5. - С. 26-32. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1726-0973 Рубрики: Дошкільне виховання--екологічне виховання Дошкільна освіта--ознайомлення з навколишнім середовищем Дошкільне виховання--ознайомлення з природою Росія--дошкільна освіта Кл.слова (ненормовані): екологічна стежка -- дидактичні ігри -- матеріал для читання -- знайомство дітей з рослинами -- знайомство дітей з тваринами Анотація: Мета статті - навчити дітей спостерігати за об'єктами і явищами природи, познайомити з рослинами та тваринами, навчити любити та цінувати їх. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
М 14 Майданюк, Аніта Загадковий іній : спостереження у природі для старших дошкільнят [Текст] / Аніта Майданюк > // Дошкільне виховання. - 2013. - № 12. - С. 28-29 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--ознайомлення з навколишнім середовищем Кл.слова (ненормовані): спостереження у природі -- дослідницька діяльність Анотація: Подано конспект спостереження у природі для старших дошкільнят, мета якого - формувати у дітей уявлення про іній як стан води (за допомогою експерементально-дослідницької діяльності); розвивати мовленнєві здібності, вміння аналізувати, робити висновки; виховувати спостережливість, естетичні почуття. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
В 67 Волинець, Ю. Відкриваємо таємниці світу [Текст] : Досліди для старших дошкільнят / Юлія Волинець, Любов Заблоцька> // Дошкільне виховання. - 2014. - № 7. - С. 31-34. Рубрики: Дошкільна освіта--ознайомлення з навколишнім середовищем Дошкільна освіта--дослідницька діяльність дошкільника Кл.слова (ненормовані): пошуково-дослідницька діяльність -- сила тяжіння -- конденсація води -- сили природи -- властивості води -- ознайомлення з навколишнім життям Анотація: У статті запропоновано методику організації пошуково-дослідницької діяльності вихованців дошкільних закладів. Подано досліди та пояснення до них, систематизовані таким чином, щоб формувати в дітей вміння самостійно здобувати знання, досліджуючи світ в активній пошуковій діяльності. Дод.точки доступу: Заблоцька, Л. Замовлені прим-ки для відділів: Ч.З.№2 |
Г 92 Грядовкіна, Жанна. Організація діяльності дітей дошкільного віку щодо ознайомлення з природою [Текст] / Ж. Грядовкіна> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2014. - N 9. - С. 56-61 Рубрики: Дошкільна освіта--ознайомлення з навколишнім середовищем Кл.слова (ненормовані): ознайомлення з природним довкіллям -- міні-лабораторія -- природний центр розвивального середовища Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 16 Панченко, Наталія Наші малюки - завзятті грибники : інтегроване заняття для молодших дошкільнят [Текст] / Наталія Панченко> // Дошкільне виховання. - 2014. - № 10. - С. 32-33 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--інтегровані заняття Дошкільна освіта--ознайомлення з навколишнім середовищем Дошкільна освіта--безпека життєдіяльності дітей Кл.слова (ненормовані): інтегровані заняття -- безпека життєдіяльності Анотація: Подано розробку інтегрованого заняття для молодших дошкільнят, мета якого - продовжувати вчити дітей розрізняти їстивні й отруйні гриби; учити відповідати на запитання вихователя двома-трьома реченнями в процесі розглядання предметів та розмірковувань; продовжувати вправляти в розрізненні понять: "один"-"багато", "великий"-"малий", "товстий"-"тонкий", "широкий"-"вузький"; вчити промовляти віршований текст, супроводжуючи його відповідними рухами; формувати навички безпечної поведінки у довкіллі; виховувати допитливість та ін. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільних прим. немає Видання є лише у відділах/філіалах |
М 14 Майданюк, Аніті Небезпечний град : заняття для старших дошкільнят [Текст] / Аніті Майданюк> // Дошкільне виховання. - 2016. - № 7. - С. 30-31 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--ознайомлення з навколишнім середовищем Кл.слова (ненормовані): дітям про град -- безпечна поведінка -- народні прикмети -- явища природи -- природознавче виховання -- заняття для дошкільників Анотація: Подано розробку заняття-спостереження, мета якого - розвивати мовлення, мислення дітей, уміння аналізувати, робити висновки на основі спостережень; виховувати уважність, допитливість; збагачувати світогляд дітей; формувати в них уявлення про град як різновид опалів; ознайомлювати з правилами безпечної поведінки під час граду. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 89 Кузьміна, Тетяна Ягідки калини - червоні намистини : заняття для молодших дошкільнят [Текст] / Тетяна Кузьміна> // Дошкільне виховання. - 2016. - № 8. - С. 30-31 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--ознайомлення з навколишнім середовищем Кл.слова (ненормовані): природознавче виховання -- народознавчі символи -- калина -- народознавче виховання Анотація: Подано розробку заняття для молодших дошкільнят, мета якого - розвивати спостережливість, увагу, діалогічне мислення дітей, дрібну та загальну моторику; виховувати інтерес до об'єктів природи, патріотичні почуття; дати уявлення про калину, її лікарські властивості, традиційне використання. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільних прим. немає Видання є лише у відділах/філіалах |
У 26 Угорська, Наталія Архітектура народів світу : заняття для дітей старшої групи [Текст] / Наталія Угорська> // Дошкільне виховання. - 2017. - № 1. - С. 27-29 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--ознайомлення з навколишнім середовищем Кл.слова (ненормовані): конструювання -- пізнання довкілля -- дитяча творчість -- архітектура народів світу Анотація: Подано розробку заняття для дітей старшої групи, мета якого - продовжувати формувати уявлення дітей про традиційні житла народів світу (іглу, юрту, вігвам, саклю, мазанку) та сучасні міські багатоповерхові будівлі; вчити знаходити спільне й відмінне, визначати причину вибору того чи іншого матеріалу для будівництва; втілювати за допомогою пластиліну та макаронів власний задум; ознайомлювати з професією архітектора; розвивати навички конструювання; вправляти в описовому мовленні та ін. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Р 75 Рослини Мезинського національного природного парку [Текст] : розмальовка для дітей дошкільного віку та учнів початкових класів / уклад. Н. В. Ланько. - 2-е вид. пер.і доп. - Свердловка : [б. в.], 2011. - 54 с. : ил. - 8.00 грн. РУБ 581.68 Рубрики: Рослинний світ--охорона Дошкільна освіта--ознайомлення з навколишнім середовищем Дод.точки доступу: Ланько, Наталія Вікторівна \сост.\ Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
Лук’янова, Світлана. Листя осіннє в повітрі кружляє, килимом пишним під ноги лягає [Текст] / С. Лук’янова, І. Фурманова> // Дошкільне виховання. - 2017. - № 10. - С. 28-30 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--ознайомлення з навколишнім середовищем Дошкільне виховання--ознайомлення з природою Кл.слова (ненормовані): природознавче виховання -- розвиток мовлення -- дослідницька діяльність Дод.точки доступу: Фурманова, Ірина Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільних прим. немає Видання є лише у відділах/філіалах |
Павлюченко, Тетяна. Як мотивувати дітей до пізнання природи : з досвіду роботи [Текст] / Тетяна Павлюченко, Яна Хомутова> // Дошкільне виховання. - 2018. - № 4. - С. 8-10 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--ознайомлення з навколишнім середовищем Кл.слова (ненормовані): дослідницька діяльність -- пізнання природи -- куточок природи Анотація: "Дошкільне дитинство - вік "чомусиків". І що старші діти, то ширше коло їхніх запитань: "З чого зроблено Місяць?", "Чому світить Сонце?", "Чому на небі зірки?", "Як вода потрапляє в річки та озера?", "Чому пісок розсипається?", "Чому земля чорна, а пісок світлий?". Аби задовольнити інтереси вихованців і спонукати їх до самостійного освоєння світу, педагоги дитсадка "Ясочка" створили особливий розвивальний простір, у якому пізнання природи спирається на спостереження та практичну діяльність". Дод.точки доступу: Хомутова, Яна Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Бєлєнька, Ганна Експериментально-дослідницька діяльність у природі: уточнюємо поняття, актуалізуємо завдання [Текст] / Ганна Бєлєнька> // Дошкільне виховання. - 2018. - № 4. - С. 2-7 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--ознайомлення з навколишнім середовищем Кл.слова (ненормовані): етапи експериментально-дослідницької діяльності -- алгоритм проведення досліду -- експериментування Анотація: "Від народження дитина прагне пізнати все, що її оточує. Спершу малюк обстежує світ органами чуття - роздивляється, обмацує, пробує "на зуб", згодом проводить цілеспрямовані експерименти, на кшалат, які речі тонуть у ванні тощо. Старшому дошкільнику вже по силах здійснювати складніші досліди: висувати гіпотези, перевіряти їх, аналізувати результати, робити висновки. Завдання дорослого - підтримувати пізнавальний інтерес дітей і створювати умови для розвитку їхніх дослідницьких умінь". Даний випуск "ДВ" присвячений цій темі. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |