Шифр: Д958996/2011/9
   Журнал

Дитячий садок. Бібліотека [Текст]. Бібліотека Шкільного світу. - К. : Шкільний світ, 2007 - . - Виходить щомісячно
2011р. N 9
Зміст:
Бєлєнька, Ганна. Природничі науки у казках, запитаннях, завданнях, дослідах / Г. Бєлєнька. - 1-123с.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


2
Б 11


    Бєлєнька, Ганна.
    Природничі науки у казках, запитаннях, завданнях, дослідах [Текст] / Г. Бєлєнька // Дитячий садок. Бібліотека. - 2011. - N 9. - 1-123с.
ББК 2
Рубрики: Дошкільна освіта--свята, розваги, сценарії
   Дошкільна освіта--заняття з природознавства



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ВМДЗ/2012/2
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2012р. N 2
Зміст:
Єгорушкіна, Катерина. Казкотерапія як інструмент психолога та педагога / К. Єгорушкіна. - С.4-9.
Половіна, Олена. Формування емоційного досвіду дошкільника засобами казки / О. Половіна. - С.10-13.
Єгорушкіна, Катерина. Творимо терапевтичну казку: крок за кроком / К. Єгорушкіна. - С.14-16.
Бєлєнька, Ганна. Екологічна казка у житті сучасної дитини / Г. Бєлєнька. - С.17-24.
Назарчук, Ніна. Казки для Ганусі й Петруся, для матусі й татуся / Н. Назарчук. - С.25-29.
Чернишова, Лана. Поміркуймо над казкою / Л. Чернишова. - С.30-33.
Ломакіна, Олена. Профілактика шкільної дезадаптації у дітей старшого дошкільного віку / О. Ломакіна. - С.34-42.
Вовк, Тетяна. Домашня аура та парітетність відносин між вихователем і дітьми у дитячих садках Німеччини / Т. Вовк. - С.43-47.
Сухенко, Ірина. Використання LEGO-конструювання в освітньому процесі ДНЗ. / І. Сухенко. - С.48-52.
Садова, Надія. Ведемо персональний блог / Н. Садова. - С.53-55.
Свята та цікаві події квітня. - С.56-57.
Орієнтовна циклограма діяльності вихователя-методиста на березень. - С.57-59.
Мартинюк, Лілія. Нагородження педагогічних працівників дощкільного закладу / Л. Мартинюк. - С.61-68.
Малишева, Ольга. Атестація вихователя-початківця з повною вищою фаховою освітою / О. Малишева. - С.69-70.
Малишева, Ольга. Встановлення тарифного розряду вихователю, який має середню спеціальну освіту / О. Малишева. - С.70-71.
Малишева, Ольга. Право інструктора з фізкультури з неповною освітою на присвоєння звання "вихователь-методист" / О. Малишева. - С.71.
Пам’ятка з питань атестації для педагогічних працвників. - С.72-73.
Клименко, Антоніна. Оплата праці під час заміни тимчасово відсутнього вихователя-методиста / А. Клименко. - С.74-75.
Погорєлова, Лариса. Стежинами казок / Л. Погорєлова. - С.76-79.
Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.1
Б 11


    Бєлєнька, Ганна.
    Екологічна казка у житті сучасної дитини / Ганна Бєлєнька // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2012. - № 2. - С. 17-24.
ББК 74.1
Рубрики: Дошкільне виховання--екологічне виховання
   Казкотерапія--дошкільний вік

   Кафедра дошкільної освіти

Кл.слова (ненормовані):
казки природознавчого характеру -- авторські казки -- виховання казкою -- казки про природу -- роль вихователів
Анотація: Стаття про екологічний розвиток дошкільників засобами казки природознавчого змісту.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74
Б 11


    Бєлєнька, Ганна Володимирівна.
    Теоретико-методичні засади формування професійної компетентності вихователів дошкільних навчальних закладів в умовах ступеневої підготовки [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня доктора пед.наук. Спец.13.00.08 - дошкільна педагогіка / Г. В. Бєлєнька ; Інститут проблем виховання НАПН України. - К. : ІПВ АПН України, 2012. - 38 с. -
УДК
ББК 74
РУБ 74
Рубрики: Автореферати дисертацій--дошкільна педагогіка
   Дошкільна освіта--вихователі--професійна підготовка в ЗВО

   Кафедра дошкільної освіти

Кл.слова (ненормовані):
професійна компетентність педагога


Дод.точки доступу:
Інститут проблем виховання НАПН України
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)

Шифр: ВМДЗ/2012/11
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2012р. N 11
Зміст:
Бєлєнька, Ганна. Освітня лінія "Дитина у природному довкіллі" / Г. Бєлєнька. - С.4-9.
Бєлєнька, Ганна. Експериментально-дослідницька діяльність дітей у природі як технологія пізнавального розвитку / Г. Бєлєнька. - С.10-21.
Панченко, Ірина. Експериментально-дослідницький проект "Планента динозаврів" / І. Панченко, О. Бадуненко. - С.22-28.
Галяпа, Марія. Вивчення організації експериментально-дослідницької діяльності дошкільників / М. Галяпа, Л. Бондар. - С.29-36.
Андрєєва, Тамара. Атестація педагогічних кадрів - складова педагогічної та управлінської діяльності дошкільних закладів / Т. Андрєєва, Ю. Туженкова. - С.37-54.
Малишева, Ольга. Правомірність відмови в атестації вихователю, що отримав вищу фахову освіту / О. Малишева. - С.55-59.
Орієнтовна циклограма діяльності вихователя-методиста на грудень. - С.60-61.
Гавриш, Вікторія. Логоритміка як засіб вдалої співпраці / В. Гавриш. - С.62-72.
Свята та цікаві події січня. - С.73-74.
Осипова, Олена. Українські вечорниці / О. Осипова, Н Бондар, А Магей. - С.75-79.
Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)




    Бєлєнька, Ганна.
    Освітня лінія "Дитина у природному довкіллі" / Г. Бєлєнька // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2012. - № 11. - С. 4-9.
ББК 74.100
Рубрики: Дошкільне виховання--екологічне виховання
Кл.слова (ненормовані):
ставлення до природи -- відповідальність за природу -- природничо-екологічна компетентність -- взаємодія з природним довкіллям -- методи ознайомлення з природою -- підготовка до школи
Анотація: У статті подано матеріал про ціннісне ставлення дошкільників до природи та формування у них природничо-екологічної компетентності.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)




    Бєлєнька, Ганна.
    Експериментально-дослідницька діяльність дітей у природі як технологія пізнавального розвитку / Г. Бєлєнька // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2012. - № 11. - С. 10-21.
ББК 74.105
Рубрики: Дошкільне виховання--екологічне виховання
   Дошкільна освіта--дослідницька діяльність дошкільника

Кл.слова (ненормовані):
пізнавальний розвиток -- значення та зміст -- особливості пізнавального розвитку -- методи експериментування -- досліди -- структура дослідів -- технологічні карти дослідів -- експериментально-дослідницька діяльність -- технології пізнавального розвитку


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


Шифр: Д199251/2013/2
   Журнал

Дошкільне виховання [Текст] : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків/ Міністерство освіти і науки України. - К. : Світич, 1931 - . - ISSN 0321-1401. - Виходить щомісячно
2013р. N 2
Зміст:
Савенков, Олександр. Пробудити дослідника в дитині: Організація навчально-дослідницької діяльності старших дошкільнят / О. Савенков. - С.2-7.
Завязун, Тетяна. Труднощі у спілкуванні? Допоможе гра! / Т. Завязун. - С.8-11.
Деркач, Оксана. Я - школяр / О. Деркач. - С.12-16.
Бєлєнька, Ганна. Родинні читання: відновимо добру традицію! / Г. Бєлєнька. - С.17-19.
Малишева, Ольга. Атестація педагогічних працівників: вивчення професійної діяльності педагогів / О. Малишева. - С.20-22.
Лисенко, Неллі. Етнопедагогіка у сучасному дитсадку: формальність чи реальність? / Н. Лисенко. - С.23-25.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ВМДЗ/2013/2
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2013р. N 2
Зміст:
Піроженко, Тамара. Методичні аспекти реалізації освітньої лінії "Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі" / Т. Піроженко, М. Машовець, О. Коваленко. - С.4-9.
Рома, Оксана. Конструктори LEGO Education як засіб формування пізнавальної сфери дітей дошкільного віку / О. Рома. - С.10-17.
Бондар, Лариса. LEGO-конструктор в освітньому процесі різновікової групи / Л. Бондар, С. Гуцол. - С.18-26.
Козлова, Тамара. Сенсорна кімната як засіб оптимізації корекційної роботи з дітьми, які мають вади зору / Т. Козлова, Н. Кондратенко. - С.27-32.
Карабаєва, Ірина. Формуємо у вихователів мультисенсорний підхід до організації освітнього процесу / І. Карабаєва. - С.33-38.
Сенсорне виховання дітей у дошкільному навчальному закладі. - С.39.
Візуал, аудіал, кінестетик - хто вони?. - С.40-41.
Бєлєнька, Ганна. Ознаймлюємо дошкільників зі складними явищами навколишнього світу: крок за кроком / Г. Бєлєнька : 42-49.
Шелудько, Олена. Подорожуємо "Комп’ютерними сходинками" / О. Шелудько. - С.50-57.
Ген, Дора. Місце консультування в системі методичної роботи / Д. Ген, Л. Ненова. - С.58-65.
Ільченко, Лариса. Працюємо з КОЗА-ДИСКом: запускаємо програму / Л. Ільченко. - С.66-70.
Малишева, Ольга. Атестація педагога-сумісника / О. Малишева. - С.71-73.
Міжнародний день птахів у дитячому садку. - С.74.
Користуємося календарем. - С.72-73.
Карачун, Віра. Співом солов’їним йде до нас весна, гомоном пташиним повниться земля / В. Карачун, С. Артюшенко. - С.75-79.
Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Інв./ОК 1 (1 прим.) - вільні 1




    Бєлєнька, Ганна.
    Ознаймлюємо дошкільників зі складними явищами навколишнього світу: крок за кроком / Г. Бєлєнька // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 2 : 42-49.
ББК 74.1
Рубрики: Дошкільна освіта--ознайомлення з навколишнім середовищем
   Кафедра дошкільної освіти

Кл.слова (ненормовані):
покроковий алгоритм -- навчальна діяльність -- цілеспрямоване навчання -- процес пізнання -- планування -- старші дошкільники -- особливості навчання -- ключоввий метод -- пізнавальна діяльність -- авторські казки
Анотація: У статті йдеться мова про дотримання певної послідовності дій в системі роботи, щодо ознайомлення дітей з певними явищами чи об'єктоми в природі.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Інв./ОК 1 (1 прим.) - вільні 1


74.1
Б 11


    Бєлєнька, Ганна.
    Родинні читання: відновимо добру традицію! [Текст] / Г. Бєлєнька // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2013. - N 2. - С. 17-19. . - ISSN 0321-1401
ББК 74.1
Рубрики: виховання родинне
   виховання сімейне

Кл.слова (ненормовані):
сімейні читання


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 4 / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2012. - 219 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 63.08 грн.
    Зміст:
Бойко, Вікторія Олександрівна. Інклюзивна освіта: до питання визначення поняття та особливостей її запровадження / В. О. Бойко. - С .7-10
Гевчук, Наталія Сергіївна. Теоретичні основи виховання дітей трудових мігрантів в умовах соціально-освітнього середовища / Н. С. Гевчук. - С .11-14
Гуріч, Володимир Олексійович. До проблеми соціально-педагогічної роботи зі збереження освітніх навичок дітей у закладах охорони здоров’я / В. О. Гуріч. - С .15-18
Завацька, Людмила Миколаївна. Програма "Вибір" як модель соціально-педагогічної роботи у загальноосвітніх навчальних закладах / Л. М. Завацька. - С .19-22
Кальченко, Лариса Володимирівна. Організація системи роботи з сім’єю у контексті профілактики соціального сирітства: сімейно-центрований підхід / Л. В. Кальченко. - С .23-26
Коваленко, Євгенія Іванівна. Методологічна функція історії педагогіки у становленні майбутнього педагога / Є. І. Коваленко. - С .27-34
Ліфарєва, Наталія Вікторівна. Активізація людей похилого віку у культурно-дозвіллєвій діяльності проекту "Університет третього віку" / Н. В. Ліфарєва. - С .35-39
Павлюк, Лариса Миколаївна. Теоретичні аспекти проблеми формування соціальної компетентності старших підлітків / Л. М. Павлюк. - С .40-43
Плахотнік, Ольга Василівна. Роль почуттів співпереживання у виховному процесі сучасної школи / О. В. Плахотнік. - С .44-47
Поліщук, Віра Аркадіївна. Інтеграція як провідна тенденція міжнародного розвитку соціальної роботи і соціальної освіти у XXI ст / В. А. Поліщук. - С .48-54
Поліщук, Катерина Миколаївна. Теоретичні засади експериментального дослідження формування світоглядних уявлень старших дошкільників / К. М. Поліщук. - С .55-58
Руденька, Тетяна Миколаївна. Арт-педагогіка як інновація сучасної професійно-педагогічної теорії і практики / Т. М. Руденька. - С .59-63
Сьомкіна, Інна Сергіївна. Модель комплексної організації соціально-педагогічної роботи ЦСССДМ з неблагополучними сім’ями / І. С. Сьомкіна. - С .64-71
Гужва, Тетяна Михайлівна. Використання інноваційних технологій у формуванні професійних цінностей майбутніх соціальних працівників / Т. М. Гужва. - С .72-76
Загородня, Людмила Петрівна. Методика визначення готовності майбутніх вихователів до створення позитивного професійного іміджу / Л. П. Загородня, Т. В. Марєєва. - С .77-82
Калаур, Світлана миколаївна. Доцільність використання акмеологічного підходу для самореалізації майбутнього фахівця / С. М. Калаур, Н. С. Олексюк. - С .83-86
Кетеван, Кахіані. Декілька порад щодо спілкування з дітьми / К. Кетеван. - С .87-89
Кручек, Вікторія Аркадіївна. Формування культури педагогічної взаємодії на лекційних заняттях / В. А. Кручек. - С .90-93
Лизун, Ірина Федорівна. Роль соціально-педагогічного консультування у роботі з підлітками із сімей трудових мігрантів / І. Ф. Лизун. - С .94-97
Пасічник, Олена Олексіївна. Структура і критерії комунікативних умінь та результати визначення рівня їх сформованості у майбутніх соціальних педагогів / О. О. Пасічник. - С .98-102
Ткаченко, Наталія Миколаївна. Модель підготовки майбутніх учителів початкових класів до проектування позаурочної виховної діяльності / Н. М. Ткаченко. - С .103-108
Аніщук, Антоніна Миколаївна. Підготовка майбутніх фахівців до здійснення індивідуального підходу в процесі виховання та навчання дітей дошкільного віку / А. М. Аніщук. - С .109-113
Бєлєнька, Ганна Володимирівна. Формування пофесійної компетентності майбутніх вихователів дітей дошкільного віку в умовах університетської освіти / Г. В. Бєлєнька. - С .114-119
Залібовська-Ільніцька, Зоя Володимирівна. Система підготовки майбутніх фахівців соціально-педагогічної сфери до роботи з дітьми, що мають відхилення у розвитку / З. В. Залібовська-Ільніцька. - С .120-124
Кобилянська, Лілія Іванівна. Формування готовності до професійної діяльності майбутніх соціальних гувернерів у процесі вишівської підготовки / Л. І. Кобилянська. - С .125-131
Копилова, Світлана Вікторівна. Передумови удосконалення професійної підготовки фахівців із соціальної роботи / С. В. Копилова. - С .132-138
Лисакова, Ірина Василівна. Соціальна педагогіка та педагогіка дозвілля в підготовці менеджерів соціокультурної діяльності / І. В. Лисакова. - С .139-142
Міщик, Людмила Іванівна. Оптимізація підготовки соціальних педагогів до професійної діяльності / Л. І. Міщик. - С .143-148
Петришин, Людмила Йосипівна. Формування креативності майбутніх соціальних педагогів в умовах професійної підготовки / Л. Й. Петришин. - С .149-154
Петрюк, Ірина Михайлівна. Компетентнісний підхід у підготовці соціальних педагогів і працівників до роботи з дезадаптованими клієнтами / І. М. Петрюк. - С .155-160
Яблочніков, Сергій Леонтійович. Складові професійної підготовки магістрів з економічної кібернетики / С. Л. Яблочніков. - С .161-165
Житомирська, Тетяна Михайлівна. Проблема опрацювання та засвоєння регіонального досвіду полікультурної освіти в Українському Подунав’ї у процесі підготовки соціальних педагогів / Т. М. Житомирська. - С .166-170
Дужа-Задорожна, Мирослава Петрівна. Особливості професійної підготовки соціальних педагогів до роботи з сім’єю у різних типах вищих навчальних закладів Німеччини / М. П. Дужа-Задорожна. - С .171-177
Кисла, Наталія Юріївна. Теорія та досвід організації навчально-пізнавальної діяльності студентів із соматичними захворюваннями в Україні та за кордоном / Н. Ю. Кисла. - С .178-183
Коваленко, Володимир Опанасович. Ідеї трудового виховання в педагогічній спадщині Дж. Дьюї / В. О. Коваленко. - С .184-188
Коваль, Вадим Вадимович. Фізичне виховання молоді в педагогічній творчій спадщині відомих українських педагогів XX ст. / В. В. Коваль. - С .189-193
Крапивний, Ярослав Миколайович. Формування педагогічної техніки майбутніх учителів у духовних закладах Чернігівщини XVII-XVIII ст. / Я. М. Крапивний. - С .194-197
Лакуста, Тетяна Дмитрівна. Дослідження проблеми статеворольової соціалізації у вітчизняній та зарубіжній педагогіці / Т. Д. Лакуста. - С .198-203
Попов, Олександр Анатолійович. Сучасний стан системи соціально-педагогічної і соціальної роботи з молоддю в Німеччині / О. А. Попов. - С .204-209
Поприткіна, Дурсунгозель Шамирадівна. Проблема наукової організації праці майстра виробничого навчання у педагогічній спадщині С. Я. Батишева / Д. Ш. Поприткіна. - С .210-213
Трубавіна, Ірина Миколаївна. Закордонний досвід соціально-педагогічної роботи з сім’єю / І. М. Трубавіна. - С .214-217
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
   Соціально-педагогічна робота

   Соціально-педагогічна робота--Сім’я

   Соціальна робота--люди похилого віку

   робота з сім’ями

   професійна підготовка вчителів--дошкільна освіта

   професійна підготовка вчителів--початкові класи

   Діти з особливими потребами

   Соціальні працівники--підготовка--практика

   Соціальна педагогіка

   Соціальні педагоги--професійна підготовка

   Педагогіка дозвілля

   Діти дошкільного віку

   Дошкільна освіта--інноваційна діяльність

   підготовка майбутніх вчителів--зарубіжний досвід

   Дошкільне виховання--історія

   Чернігівщина--освіта--історія
    Німеччина--освіта



Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Дьюї, Джон (1859 - 1952) \о нем\; Батишев, Сергій Якович (академік, педагог ; 1915-2000) \о нем\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)

Шифр: Д199251/2013/8
   Журнал

Дошкільне виховання [Текст] : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків/ Міністерство освіти і науки України. - К. : Світич, 1931 - . - ISSN 0321-1401. - Виходить щомісячно
2013р. N 8
Зміст:
Поніманська, Тамара. Моральність має бути свідомою / Т. Поніманська. - С.3-5.
Долинна, Ольга. Навчально-методичне забезпечення - запорука якості дошкільної освіти / О. Долинна, О. Низковська. - С.6-10.
Шевчук, Антоніна. Художні проекти з 5-річними дітьми та їхніми батьками / А. Шевчук. - С.11-18.
Єфименко, Микола. Фізкультура в дитсадку : час змін / М. Єфименко. - С.18-19.
Бєлєнька, Ганна. Осінні радощі та турботи біля квітника / Г. Бєлєнька. - С.20-22.
Піроженко, Тамара. Обережно : комп’ютерні ігри! / Т. Піроженко, К. Карасьова. - С.23-25.
Григоренко, Галина. Щоб навчати треба знати : методичні рекомендації з формування основ споживчої культури / Г. Григоренко, Р. Жадан. - С.26-31.
Сергійчук, Тетяна. Чумацькими шляхами : Заняття для молодших дошкільнят / Т. Сергійчук, В. Осадчук. - С.35-37.
Кулик, Марія. В гостях у гончаря : Заняття для молодших дошкільнят / М. Кулик. - С.35-36.
Миргородська, Лідія. Українські дошкільнята дуже люблять танцювати / Л. Миргородська. - С.37-39.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.100.52
Б 11


    Бєлєнька, Ганна.
    Осінні радощі та турботи біля квітника [Текст] / Г. Бєлєнька // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2013. - N 8. - С. 20-22. . - ISSN 0321-1401
ББК 74.100.52
Рубрики: Дошкільне виховання--трудове виховання
Кл.слова (ненормовані):
трудова діяльність дошкільнят -- природознавчі бесіди


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ВМДЗ/2013/10
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2013р. N 10
Зміст:
Бєлєнька, Ганна. Чи потрібні заняття в дитячому садку? / Г. Бєлєнька. - С.4-10 : фотогр.
Токаренко, Надія. Проектна діяльність із дітьми старшого дошкільного віку / Н. Токаренко. - С.11-18 : фотогр.
Лукашук, Лариса. Вивчаємо та реалізуємо Базовий компонент дошкільної освіти / Л. Лукашук. - С.19-22.
Братанова, Леся. Екологічний проект "Станьмо миром за природу" / Л. Братанова, О. Ніжнік. - С.23-26 : фотогр.
Організація проектної діяльності в дошкільному закладі. - С.27.
Ганжа, Наталія. Індивідуальні форми методичної роботи з педагогами / Н. Ганжа. - С.28-35.
Дятленко, Наталія. Як зробити відкриті заходи ефективними / Н. Дятленко. - С.36-40.
Дятленко, Наталія. Рекомендації щодо проведення відкритого заходу / Н. Дятленко. - С.41.
Дятленко, Наталія. Проводимо відкритий захід: крок за кроком / Н. Дятленко. - С.42-45.
Галяпа, Марія. Взаємовідвідування - ефективний засіб роботи в системі наставництва / М. Галяпа. - С.47-51 : фотогр.
Урочисті заходи з нагоди відзначення Всеукраїнського дня дошкілля
Крутій, Катерина. Використання мультфільмів як засобу розвитку зв’язного мовлення дошкільників / К. Крутій. - С.53-63.
Костянтинова, Ольга. Розвивальне середовище групових приміщень: структура і зміст / О. Костянтинова, О. Харитонович. - С.64-71.
Пастухова, Наталія. Казочка про Золоту Осінь і Кришталеву Зимоньку : розвага інтегрованого змісту / Н. Пастухова. - С.74-79 : фотогр.
Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.1
Б 11


    Бєлєнька, Ганна.
    Чи потрібні заняття в дитячому садку? / Г. Бєлєнька // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 10. - С. 4-10 : фотогр.
ББК 74.1
Рубрики: Заклади дошкільної освіти
Кл.слова (ненормовані):
освітній процес -- організація освітнього процесу -- індивідуалізація освітнього процесу -- фронтальні заняття -- ігри -- інтелектуальні карти -- міжпредметні інтегровані заняття -- дитячі садки
Анотація: У статті розглянуто питання організації освітнього процесу у дитячих садках. Підкреслено, що заняття у дошкільному навчальному закладі є формою організації навчання дітей, за якої вихователь, працюючи з групою дітей у встановлений режимом час, організовує і спрямовує їхню пізнавальну діяльність з урахуванням вимог Базового компонента дошкільної освіти, завдань програми, інтересів та індивідуальних особливостей кожної дитини. Наголошено на тому, що найефективнішими в освітньому процесі дошкільного закладу є міжпредметні інтегровані заняття.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.102.18
Б 11


    Бєлєнька, Ганна
    П’ятирічні: на фінішній прямій до школи [Текст] / Ганна Бєлєнька // Дошкільне виховання. - 2013. - № 11. - С. 4-6 . - ISSN 0321-1401
ББК 74.102.18
Рубрики: Дошкільний вік--діти 5-го року
   Дошкільна освіта--підготовка дитини до школи

Кл.слова (ненормовані):
п’ятирічні діти -- логічне мислення -- готовність дитини до школи
Анотація: В статті йдеться про особливості підготовки п'ятирічних дітей до шкільного життя. Наголошується на перевазі використання гри перед будь-яким іншим видом діяльності для найсприятливішого розвитку всіх пізнавальних процесів: мислення, мови, уяви, пам'яті. Подано показники готовності п'ятирічної дитини до шкільного навчання.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ВМДЗ/2014/1
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2014р. N 1
Зміст:
Ярославцева, Людмила. Повернутися обличчям до дитини / Л. Ярославцева. - С.4-9 : фотогр.
Кононко, Олена. Картина світу сучасного дошкільника / О. Кононко. - С.10-18 : фотогр.
Основні показники сформованості цілісної картини світу дітей шостого-сьомого років життя. - С.19.
Основні завдання педагогів щодо формування у дошкільників цілісної картини світу. - С.20.
Бернацька, Олена. Безумовне прийняття дитини: поради батькам / О. Бернацька. - С.21-25 : фотогр.
Бєлєнька, Ганна. Найліпший мотив до діяльності, або Давай зробимо це разом / Г. Бєлєнька. - С.26-29 : фотогр.
Переможців нагороджено!. - С.32 : фотогр.
Положення про конкурс "Методичний аспект організації дослідно-експериментальної діяльності педагогів". - С.33-35.
Організація дослідно-експериментальної роботи в дошкільному навчальному закладі. - С.36-37.
Максимова, Віра. Правова освіта дітей та батьків: системний підхід / В. Максимова. - С.38-50 : фотогр.
Черній, Галина. Ляльковий театр на дерев’яних ложках: майстер-клас / Г. Черній. - С.51-55 : фотогр.
Різновиди театральної ляльки-рукавички. - С.56-57 : фотогр.
Сиротич, Наталія. Театр ляльок-підколінників - новий вид лялькового театру / Н. Сиротич. - С.58-64 : фотогр.
Шаповал, Олена. Чия мама найкраща? : свято 8 Березня для молодших дошкільників та їхніх мам / О. Шаповал, Л. Ляшенко. - С.65-68 : іл.
Пастухова, Наталя. Спляча красуня : мюзикл для дітей старшого дошкільного віку / Н. Пастухова. - С.69-75 : іл.
Суховерха, Ганна. Вийшли діточки із хати весну красну зустрічати / Г. Суховерха. - С.76-79 : іл.
Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.100.5
Б 11


    Бєлєнька, Ганна.
    Найліпший мотив до діяльності, або Давай зробимо це разом / Г. Бєлєнька // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 1. - С. 26-29 : фотогр.
ББК 74.100.5
Рубрики: Дошкільне виховання--сімейне виховання
Кл.слова (ненормовані):
взаємодія з дорослими -- партнерство у грі -- партнерська взаємодія -- спілкування -- трудова діяльність -- залучення до праці -- інтерес до праці -- робота з батьками -- поради батькам -- ігрова діяльність
Анотація: У статті висвітлено роль сім'ї у формуванні та розвитку особистості дитини. Розглянуто процес партнерської взаємодії дорослого і дошкільника в результаті спільної діяльності, зокрема ігрової. Подано поради батькам щодо залучення дітей в усі доступні їхнім силам і віковим можливостям види діяльності.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)