> Шифр: Д958996/2011/9 Журнал 2011р. N 9 Бєлєнька, Ганна. Природничі науки у казках, запитаннях, завданнях, дослідах / Г. Бєлєнька. - 1-123с. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Б 11 Бєлєнька, Ганна. Природничі науки у казках, запитаннях, завданнях, дослідах [Текст] / Г. Бєлєнька> // Дитячий садок. Бібліотека. - 2011. - N 9. - 1-123с. Рубрики: Дошкільна освіта--свята, розваги, сценарії Дошкільна освіта--заняття з природознавства Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2012/2 Журнал 2012р. N 2 Єгорушкіна, Катерина. Казкотерапія як інструмент психолога та педагога / К. Єгорушкіна. - С.4-9. Половіна, Олена. Формування емоційного досвіду дошкільника засобами казки / О. Половіна. - С.10-13. Єгорушкіна, Катерина. Творимо терапевтичну казку: крок за кроком / К. Єгорушкіна. - С.14-16. Бєлєнька, Ганна. Екологічна казка у житті сучасної дитини / Г. Бєлєнька. - С.17-24. Назарчук, Ніна. Казки для Ганусі й Петруся, для матусі й татуся / Н. Назарчук. - С.25-29. Чернишова, Лана. Поміркуймо над казкою / Л. Чернишова. - С.30-33. Ломакіна, Олена. Профілактика шкільної дезадаптації у дітей старшого дошкільного віку / О. Ломакіна. - С.34-42. Вовк, Тетяна. Домашня аура та парітетність відносин між вихователем і дітьми у дитячих садках Німеччини / Т. Вовк. - С.43-47. Сухенко, Ірина. Використання LEGO-конструювання в освітньому процесі ДНЗ. / І. Сухенко. - С.48-52. Садова, Надія. Ведемо персональний блог / Н. Садова. - С.53-55. Свята та цікаві події квітня. - С.56-57. Орієнтовна циклограма діяльності вихователя-методиста на березень. - С.57-59. Мартинюк, Лілія. Нагородження педагогічних працівників дощкільного закладу / Л. Мартинюк. - С.61-68. Малишева, Ольга. Атестація вихователя-початківця з повною вищою фаховою освітою / О. Малишева. - С.69-70. Малишева, Ольга. Встановлення тарифного розряду вихователю, який має середню спеціальну освіту / О. Малишева. - С.70-71. Малишева, Ольга. Право інструктора з фізкультури з неповною освітою на присвоєння звання "вихователь-методист" / О. Малишева. - С.71. Пам’ятка з питань атестації для педагогічних працвників. - С.72-73. Клименко, Антоніна. Оплата праці під час заміни тимчасово відсутнього вихователя-методиста / А. Клименко. - С.74-75. Погорєлова, Лариса. Стежинами казок / Л. Погорєлова. - С.76-79. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Б 11 Бєлєнька, Ганна. Екологічна казка у житті сучасної дитини / Ганна Бєлєнька> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2012. - № 2. - С. 17-24. Рубрики: Дошкільне виховання--екологічне виховання Казкотерапія--дошкільний вік Кафедра дошкільної освіти Кл.слова (ненормовані): казки природознавчого характеру -- авторські казки -- виховання казкою -- казки про природу -- роль вихователів Анотація: Стаття про екологічний розвиток дошкільників засобами казки природознавчого змісту. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Б 11 Бєлєнька, Ганна Володимирівна. Теоретико-методичні засади формування професійної компетентності вихователів дошкільних навчальних закладів в умовах ступеневої підготовки [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня доктора пед.наук. Спец.13.00.08 - дошкільна педагогіка / Г. В. Бєлєнька ; Інститут проблем виховання НАПН України. - К. : ІПВ АПН України, 2012. - 38 с. -
РУБ 74 Рубрики: Автореферати дисертацій--дошкільна педагогіка Дошкільна освіта--вихователі--професійна підготовка в ЗВО Кафедра дошкільної освіти Кл.слова (ненормовані): професійна компетентність педагога Дод.точки доступу: Інститут проблем виховання НАПН України Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2012/11 Журнал 2012р. N 11 Бєлєнька, Ганна. Освітня лінія "Дитина у природному довкіллі" / Г. Бєлєнька. - С.4-9. Бєлєнька, Ганна. Експериментально-дослідницька діяльність дітей у природі як технологія пізнавального розвитку / Г. Бєлєнька. - С.10-21. Панченко, Ірина. Експериментально-дослідницький проект "Планента динозаврів" / І. Панченко, О. Бадуненко. - С.22-28. Галяпа, Марія. Вивчення організації експериментально-дослідницької діяльності дошкільників / М. Галяпа, Л. Бондар. - С.29-36. Андрєєва, Тамара. Атестація педагогічних кадрів - складова педагогічної та управлінської діяльності дошкільних закладів / Т. Андрєєва, Ю. Туженкова. - С.37-54. Малишева, Ольга. Правомірність відмови в атестації вихователю, що отримав вищу фахову освіту / О. Малишева. - С.55-59. Орієнтовна циклограма діяльності вихователя-методиста на грудень. - С.60-61. Гавриш, Вікторія. Логоритміка як засіб вдалої співпраці / В. Гавриш. - С.62-72. Свята та цікаві події січня. - С.73-74. Осипова, Олена. Українські вечорниці / О. Осипова, Н Бондар, А Магей. - С.75-79. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Бєлєнька, Ганна. Освітня лінія "Дитина у природному довкіллі" / Г. Бєлєнька> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2012. - № 11. - С. 4-9. Рубрики: Дошкільне виховання--екологічне виховання Кл.слова (ненормовані): ставлення до природи -- відповідальність за природу -- природничо-екологічна компетентність -- взаємодія з природним довкіллям -- методи ознайомлення з природою -- підготовка до школи Анотація: У статті подано матеріал про ціннісне ставлення дошкільників до природи та формування у них природничо-екологічної компетентності. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Бєлєнька, Ганна. Експериментально-дослідницька діяльність дітей у природі як технологія пізнавального розвитку / Г. Бєлєнька> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2012. - № 11. - С. 10-21. Рубрики: Дошкільне виховання--екологічне виховання Дошкільна освіта--дослідницька діяльність дошкільника Кл.слова (ненормовані): пізнавальний розвиток -- значення та зміст -- особливості пізнавального розвитку -- методи експериментування -- досліди -- структура дослідів -- технологічні карти дослідів -- експериментально-дослідницька діяльність -- технології пізнавального розвитку Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
> Шифр: Д199251/2013/2 Журнал 2013р. N 2 Савенков, Олександр. Пробудити дослідника в дитині: Організація навчально-дослідницької діяльності старших дошкільнят / О. Савенков. - С.2-7. Завязун, Тетяна. Труднощі у спілкуванні? Допоможе гра! / Т. Завязун. - С.8-11. Деркач, Оксана. Я - школяр / О. Деркач. - С.12-16. Бєлєнька, Ганна. Родинні читання: відновимо добру традицію! / Г. Бєлєнька. - С.17-19. Малишева, Ольга. Атестація педагогічних працівників: вивчення професійної діяльності педагогів / О. Малишева. - С.20-22. Лисенко, Неллі. Етнопедагогіка у сучасному дитсадку: формальність чи реальність? / Н. Лисенко. - С.23-25. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2013/2 Журнал 2013р. N 2 Піроженко, Тамара. Методичні аспекти реалізації освітньої лінії "Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі" / Т. Піроженко, М. Машовець, О. Коваленко. - С.4-9. Рома, Оксана. Конструктори LEGO Education як засіб формування пізнавальної сфери дітей дошкільного віку / О. Рома. - С.10-17. Бондар, Лариса. LEGO-конструктор в освітньому процесі різновікової групи / Л. Бондар, С. Гуцол. - С.18-26. Козлова, Тамара. Сенсорна кімната як засіб оптимізації корекційної роботи з дітьми, які мають вади зору / Т. Козлова, Н. Кондратенко. - С.27-32. Карабаєва, Ірина. Формуємо у вихователів мультисенсорний підхід до організації освітнього процесу / І. Карабаєва. - С.33-38. Сенсорне виховання дітей у дошкільному навчальному закладі. - С.39. Візуал, аудіал, кінестетик - хто вони?. - С.40-41. Бєлєнька, Ганна. Ознаймлюємо дошкільників зі складними явищами навколишнього світу: крок за кроком / Г. Бєлєнька : 42-49. Шелудько, Олена. Подорожуємо "Комп’ютерними сходинками" / О. Шелудько. - С.50-57. Ген, Дора. Місце консультування в системі методичної роботи / Д. Ген, Л. Ненова. - С.58-65. Ільченко, Лариса. Працюємо з КОЗА-ДИСКом: запускаємо програму / Л. Ільченко. - С.66-70. Малишева, Ольга. Атестація педагога-сумісника / О. Малишева. - С.71-73. Міжнародний день птахів у дитячому садку. - С.74. Користуємося календарем. - С.72-73. Карачун, Віра. Співом солов’їним йде до нас весна, гомоном пташиним повниться земля / В. Карачун, С. Артюшенко. - С.75-79. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Інв./ОК 1 (1 прим.) - вільні 1 |
Бєлєнька, Ганна. Ознаймлюємо дошкільників зі складними явищами навколишнього світу: крок за кроком / Г. Бєлєнька> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 2 : 42-49. Рубрики: Дошкільна освіта--ознайомлення з навколишнім середовищем Кафедра дошкільної освіти Кл.слова (ненормовані): покроковий алгоритм -- навчальна діяльність -- цілеспрямоване навчання -- процес пізнання -- планування -- старші дошкільники -- особливості навчання -- ключоввий метод -- пізнавальна діяльність -- авторські казки Анотація: У статті йдеться мова про дотримання певної послідовності дій в системі роботи, щодо ознайомлення дітей з певними явищами чи об'єктоми в природі. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Інв./ОК 1 (1 прим.) - вільні 1 |
Б 11 Бєлєнька, Ганна. Родинні читання: відновимо добру традицію! [Текст] / Г. Бєлєнька> // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2013. - N 2. - С. 17-19. . - ISSN 0321-1401 Рубрики: виховання родинне виховання сімейне Кл.слова (ненормовані): сімейні читання Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 4 / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2012. - 219 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 63.08 грн. Зміст: Бойко, Вікторія Олександрівна. Інклюзивна освіта: до питання визначення поняття та особливостей її запровадження / В. О. Бойко. - С .7-10 Гевчук, Наталія Сергіївна. Теоретичні основи виховання дітей трудових мігрантів в умовах соціально-освітнього середовища / Н. С. Гевчук. - С .11-14 Гуріч, Володимир Олексійович. До проблеми соціально-педагогічної роботи зі збереження освітніх навичок дітей у закладах охорони здоров’я / В. О. Гуріч. - С .15-18 Завацька, Людмила Миколаївна. Програма "Вибір" як модель соціально-педагогічної роботи у загальноосвітніх навчальних закладах / Л. М. Завацька. - С .19-22 Кальченко, Лариса Володимирівна. Організація системи роботи з сім’єю у контексті профілактики соціального сирітства: сімейно-центрований підхід / Л. В. Кальченко. - С .23-26 Коваленко, Євгенія Іванівна. Методологічна функція історії педагогіки у становленні майбутнього педагога / Є. І. Коваленко. - С .27-34 Ліфарєва, Наталія Вікторівна. Активізація людей похилого віку у культурно-дозвіллєвій діяльності проекту "Університет третього віку" / Н. В. Ліфарєва. - С .35-39 Павлюк, Лариса Миколаївна. Теоретичні аспекти проблеми формування соціальної компетентності старших підлітків / Л. М. Павлюк. - С .40-43 Плахотнік, Ольга Василівна. Роль почуттів співпереживання у виховному процесі сучасної школи / О. В. Плахотнік. - С .44-47 Поліщук, Віра Аркадіївна. Інтеграція як провідна тенденція міжнародного розвитку соціальної роботи і соціальної освіти у XXI ст / В. А. Поліщук. - С .48-54 Поліщук, Катерина Миколаївна. Теоретичні засади експериментального дослідження формування світоглядних уявлень старших дошкільників / К. М. Поліщук. - С .55-58 Руденька, Тетяна Миколаївна. Арт-педагогіка як інновація сучасної професійно-педагогічної теорії і практики / Т. М. Руденька. - С .59-63 Сьомкіна, Інна Сергіївна. Модель комплексної організації соціально-педагогічної роботи ЦСССДМ з неблагополучними сім’ями / І. С. Сьомкіна. - С .64-71 Гужва, Тетяна Михайлівна. Використання інноваційних технологій у формуванні професійних цінностей майбутніх соціальних працівників / Т. М. Гужва. - С .72-76 Загородня, Людмила Петрівна. Методика визначення готовності майбутніх вихователів до створення позитивного професійного іміджу / Л. П. Загородня, Т. В. Марєєва. - С .77-82 Калаур, Світлана миколаївна. Доцільність використання акмеологічного підходу для самореалізації майбутнього фахівця / С. М. Калаур, Н. С. Олексюк. - С .83-86 Кетеван, Кахіані. Декілька порад щодо спілкування з дітьми / К. Кетеван. - С .87-89 Кручек, Вікторія Аркадіївна. Формування культури педагогічної взаємодії на лекційних заняттях / В. А. Кручек. - С .90-93 Лизун, Ірина Федорівна. Роль соціально-педагогічного консультування у роботі з підлітками із сімей трудових мігрантів / І. Ф. Лизун. - С .94-97 Пасічник, Олена Олексіївна. Структура і критерії комунікативних умінь та результати визначення рівня їх сформованості у майбутніх соціальних педагогів / О. О. Пасічник. - С .98-102 Ткаченко, Наталія Миколаївна. Модель підготовки майбутніх учителів початкових класів до проектування позаурочної виховної діяльності / Н. М. Ткаченко. - С .103-108 Аніщук, Антоніна Миколаївна. Підготовка майбутніх фахівців до здійснення індивідуального підходу в процесі виховання та навчання дітей дошкільного віку / А. М. Аніщук. - С .109-113 Бєлєнька, Ганна Володимирівна. Формування пофесійної компетентності майбутніх вихователів дітей дошкільного віку в умовах університетської освіти / Г. В. Бєлєнька. - С .114-119 Залібовська-Ільніцька, Зоя Володимирівна. Система підготовки майбутніх фахівців соціально-педагогічної сфери до роботи з дітьми, що мають відхилення у розвитку / З. В. Залібовська-Ільніцька. - С .120-124 Кобилянська, Лілія Іванівна. Формування готовності до професійної діяльності майбутніх соціальних гувернерів у процесі вишівської підготовки / Л. І. Кобилянська. - С .125-131 Копилова, Світлана Вікторівна. Передумови удосконалення професійної підготовки фахівців із соціальної роботи / С. В. Копилова. - С .132-138 Лисакова, Ірина Василівна. Соціальна педагогіка та педагогіка дозвілля в підготовці менеджерів соціокультурної діяльності / І. В. Лисакова. - С .139-142 Міщик, Людмила Іванівна. Оптимізація підготовки соціальних педагогів до професійної діяльності / Л. І. Міщик. - С .143-148 Петришин, Людмила Йосипівна. Формування креативності майбутніх соціальних педагогів в умовах професійної підготовки / Л. Й. Петришин. - С .149-154 Петрюк, Ірина Михайлівна. Компетентнісний підхід у підготовці соціальних педагогів і працівників до роботи з дезадаптованими клієнтами / І. М. Петрюк. - С .155-160 Яблочніков, Сергій Леонтійович. Складові професійної підготовки магістрів з економічної кібернетики / С. Л. Яблочніков. - С .161-165 Житомирська, Тетяна Михайлівна. Проблема опрацювання та засвоєння регіонального досвіду полікультурної освіти в Українському Подунав’ї у процесі підготовки соціальних педагогів / Т. М. Житомирська. - С .166-170 Дужа-Задорожна, Мирослава Петрівна. Особливості професійної підготовки соціальних педагогів до роботи з сім’єю у різних типах вищих навчальних закладів Німеччини / М. П. Дужа-Задорожна. - С .171-177 Кисла, Наталія Юріївна. Теорія та досвід організації навчально-пізнавальної діяльності студентів із соматичними захворюваннями в Україні та за кордоном / Н. Ю. Кисла. - С .178-183 Коваленко, Володимир Опанасович. Ідеї трудового виховання в педагогічній спадщині Дж. Дьюї / В. О. Коваленко. - С .184-188 Коваль, Вадим Вадимович. Фізичне виховання молоді в педагогічній творчій спадщині відомих українських педагогів XX ст. / В. В. Коваль. - С .189-193 Крапивний, Ярослав Миколайович. Формування педагогічної техніки майбутніх учителів у духовних закладах Чернігівщини XVII-XVIII ст. / Я. М. Крапивний. - С .194-197 Лакуста, Тетяна Дмитрівна. Дослідження проблеми статеворольової соціалізації у вітчизняній та зарубіжній педагогіці / Т. Д. Лакуста. - С .198-203 Попов, Олександр Анатолійович. Сучасний стан системи соціально-педагогічної і соціальної роботи з молоддю в Німеччині / О. А. Попов. - С .204-209 Поприткіна, Дурсунгозель Шамирадівна. Проблема наукової організації праці майстра виробничого навчання у педагогічній спадщині С. Я. Батишева / Д. Ш. Поприткіна. - С .210-213 Трубавіна, Ірина Миколаївна. Закордонний досвід соціально-педагогічної роботи з сім’єю / І. М. Трубавіна. - С .214-217
РУБ 15 Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Соціально-педагогічна робота Соціально-педагогічна робота--Сім’я Соціальна робота--люди похилого віку робота з сім’ями професійна підготовка вчителів--дошкільна освіта професійна підготовка вчителів--початкові класи Діти з особливими потребами Соціальні працівники--підготовка--практика Соціальна педагогіка Соціальні педагоги--професійна підготовка Педагогіка дозвілля Діти дошкільного віку Дошкільна освіта--інноваційна діяльність підготовка майбутніх вчителів--зарубіжний досвід Дошкільне виховання--історія Чернігівщина--освіта--історія Німеччина--освіта Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Дьюї, Джон (1859 - 1952) \о нем\; Батишев, Сергій Якович (академік, педагог ; 1915-2000) \о нем\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 5 фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: Д199251/2013/8 Журнал 2013р. N 8 Поніманська, Тамара. Моральність має бути свідомою / Т. Поніманська. - С.3-5. Долинна, Ольга. Навчально-методичне забезпечення - запорука якості дошкільної освіти / О. Долинна, О. Низковська. - С.6-10. Шевчук, Антоніна. Художні проекти з 5-річними дітьми та їхніми батьками / А. Шевчук. - С.11-18. Єфименко, Микола. Фізкультура в дитсадку : час змін / М. Єфименко. - С.18-19. Бєлєнька, Ганна. Осінні радощі та турботи біля квітника / Г. Бєлєнька. - С.20-22. Піроженко, Тамара. Обережно : комп’ютерні ігри! / Т. Піроженко, К. Карасьова. - С.23-25. Григоренко, Галина. Щоб навчати треба знати : методичні рекомендації з формування основ споживчої культури / Г. Григоренко, Р. Жадан. - С.26-31. Сергійчук, Тетяна. Чумацькими шляхами : Заняття для молодших дошкільнят / Т. Сергійчук, В. Осадчук. - С.35-37. Кулик, Марія. В гостях у гончаря : Заняття для молодших дошкільнят / М. Кулик. - С.35-36. Миргородська, Лідія. Українські дошкільнята дуже люблять танцювати / Л. Миргородська. - С.37-39. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Б 11 Бєлєнька, Ганна. Осінні радощі та турботи біля квітника [Текст] / Г. Бєлєнька> // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2013. - N 8. - С. 20-22. . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільне виховання--трудове виховання Кл.слова (ненормовані): трудова діяльність дошкільнят -- природознавчі бесіди Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2013/10 Журнал 2013р. N 10 Бєлєнька, Ганна. Чи потрібні заняття в дитячому садку? / Г. Бєлєнька. - С.4-10 : фотогр. Токаренко, Надія. Проектна діяльність із дітьми старшого дошкільного віку / Н. Токаренко. - С.11-18 : фотогр. Лукашук, Лариса. Вивчаємо та реалізуємо Базовий компонент дошкільної освіти / Л. Лукашук. - С.19-22. Братанова, Леся. Екологічний проект "Станьмо миром за природу" / Л. Братанова, О. Ніжнік. - С.23-26 : фотогр. Організація проектної діяльності в дошкільному закладі. - С.27. Ганжа, Наталія. Індивідуальні форми методичної роботи з педагогами / Н. Ганжа. - С.28-35. Дятленко, Наталія. Як зробити відкриті заходи ефективними / Н. Дятленко. - С.36-40. Дятленко, Наталія. Рекомендації щодо проведення відкритого заходу / Н. Дятленко. - С.41. Дятленко, Наталія. Проводимо відкритий захід: крок за кроком / Н. Дятленко. - С.42-45. Галяпа, Марія. Взаємовідвідування - ефективний засіб роботи в системі наставництва / М. Галяпа. - С.47-51 : фотогр. Урочисті заходи з нагоди відзначення Всеукраїнського дня дошкілля Крутій, Катерина. Використання мультфільмів як засобу розвитку зв’язного мовлення дошкільників / К. Крутій. - С.53-63. Костянтинова, Ольга. Розвивальне середовище групових приміщень: структура і зміст / О. Костянтинова, О. Харитонович. - С.64-71. Пастухова, Наталія. Казочка про Золоту Осінь і Кришталеву Зимоньку : розвага інтегрованого змісту / Н. Пастухова. - С.74-79 : фотогр. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Б 11 Бєлєнька, Ганна. Чи потрібні заняття в дитячому садку? / Г. Бєлєнька> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 10. - С. 4-10 : фотогр. Рубрики: Заклади дошкільної освіти Кл.слова (ненормовані): освітній процес -- організація освітнього процесу -- індивідуалізація освітнього процесу -- фронтальні заняття -- ігри -- інтелектуальні карти -- міжпредметні інтегровані заняття -- дитячі садки Анотація: У статті розглянуто питання організації освітнього процесу у дитячих садках. Підкреслено, що заняття у дошкільному навчальному закладі є формою організації навчання дітей, за якої вихователь, працюючи з групою дітей у встановлений режимом час, організовує і спрямовує їхню пізнавальну діяльність з урахуванням вимог Базового компонента дошкільної освіти, завдань програми, інтересів та індивідуальних особливостей кожної дитини. Наголошено на тому, що найефективнішими в освітньому процесі дошкільного закладу є міжпредметні інтегровані заняття. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Б 11 Бєлєнька, Ганна П’ятирічні: на фінішній прямій до школи [Текст] / Ганна Бєлєнька> // Дошкільне виховання. - 2013. - № 11. - С. 4-6 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільний вік--діти 5-го року Дошкільна освіта--підготовка дитини до школи Кл.слова (ненормовані): п’ятирічні діти -- логічне мислення -- готовність дитини до школи Анотація: В статті йдеться про особливості підготовки п'ятирічних дітей до шкільного життя. Наголошується на перевазі використання гри перед будь-яким іншим видом діяльності для найсприятливішого розвитку всіх пізнавальних процесів: мислення, мови, уяви, пам'яті. Подано показники готовності п'ятирічної дитини до шкільного навчання. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2014/1 Журнал 2014р. N 1 Ярославцева, Людмила. Повернутися обличчям до дитини / Л. Ярославцева. - С.4-9 : фотогр. Кононко, Олена. Картина світу сучасного дошкільника / О. Кононко. - С.10-18 : фотогр. Основні показники сформованості цілісної картини світу дітей шостого-сьомого років життя. - С.19. Основні завдання педагогів щодо формування у дошкільників цілісної картини світу. - С.20. Бернацька, Олена. Безумовне прийняття дитини: поради батькам / О. Бернацька. - С.21-25 : фотогр. Бєлєнька, Ганна. Найліпший мотив до діяльності, або Давай зробимо це разом / Г. Бєлєнька. - С.26-29 : фотогр. Переможців нагороджено!. - С.32 : фотогр. Положення про конкурс "Методичний аспект організації дослідно-експериментальної діяльності педагогів". - С.33-35. Організація дослідно-експериментальної роботи в дошкільному навчальному закладі. - С.36-37. Максимова, Віра. Правова освіта дітей та батьків: системний підхід / В. Максимова. - С.38-50 : фотогр. Черній, Галина. Ляльковий театр на дерев’яних ложках: майстер-клас / Г. Черній. - С.51-55 : фотогр. Різновиди театральної ляльки-рукавички. - С.56-57 : фотогр. Сиротич, Наталія. Театр ляльок-підколінників - новий вид лялькового театру / Н. Сиротич. - С.58-64 : фотогр. Шаповал, Олена. Чия мама найкраща? : свято 8 Березня для молодших дошкільників та їхніх мам / О. Шаповал, Л. Ляшенко. - С.65-68 : іл. Пастухова, Наталя. Спляча красуня : мюзикл для дітей старшого дошкільного віку / Н. Пастухова. - С.69-75 : іл. Суховерха, Ганна. Вийшли діточки із хати весну красну зустрічати / Г. Суховерха. - С.76-79 : іл. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Б 11 Бєлєнька, Ганна. Найліпший мотив до діяльності, або Давай зробимо це разом / Г. Бєлєнька> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 1. - С. 26-29 : фотогр. Рубрики: Дошкільне виховання--сімейне виховання Кл.слова (ненормовані): взаємодія з дорослими -- партнерство у грі -- партнерська взаємодія -- спілкування -- трудова діяльність -- залучення до праці -- інтерес до праці -- робота з батьками -- поради батькам -- ігрова діяльність Анотація: У статті висвітлено роль сім'ї у формуванні та розвитку особистості дитини. Розглянуто процес партнерської взаємодії дорослого і дошкільника в результаті спільної діяльності, зокрема ігрової. Подано поради батькам щодо залучення дітей в усі доступні їхнім силам і віковим можливостям види діяльності. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |