Богуш, Алла Мовленнєвий портрет п’ятирічної дитини [Текст] / Алла Богуш> // Дошкільне виховання. - 2013. - № 7. - С. 6-10 . - ISSN 0321-1401 РУБ CUKK-VDPU Рубрики: Дошкільна освіта--розвиток мовлення Дошкільна освіта--корекційна робота--мовленнєвий розвиток Дошкільний вік--діти 5-го року Кл.слова (ненормовані): звукова культура мовлення -- зв’язне мовлення -- мовленнєвий розвиток дошкільника -- п’ятирічна дитина Анотація: В статті йдеться про мовленнєву особистість п’ятирічної дитини, сформованість у неї різних видів мовленнєвих (фонетичної, лексичної, граматичної, розмовно-діалогічної, монологічної) та комунікативної компетенцій. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Сучасні п’ятирічні діти: проблеми та особливості розвитку [Текст]> // Дошкільне виховання. - 2013. - № 7. - С. 5 . - ISSN 0321-1401 РУБ CUKK-VDPU Рубрики: Дошкільна освіта в Україні--конференціїї, семінари, наради Дошкільний вік--діти 5-го року Кл.слова (ненормовані): пізнавальний розвиток -- мовленнєвий портрет п’ятирічки -- художньо-естетичний розвиток дитини -- фізичний розвиток -- ігрова діяльність -- п’ятирічна дитина Анотація: Всеукраїнська конференція "Сучасні п’ятирічні діти: проблеми та особливості розвитку" відбулася 4 червня 2013 року. В ході конференції розглядалися різні аспекти розвитку дітей п'ятирічного віку: роль відеоігор у формуванні пізнавальної активності, особливості пізнавального, мовленнєвого, художньо-естетичного, фізичного розвитку, ігрової та трудової діяльності, а також виявлення й розвиток нахилів та задатків 5-річної дитини. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Б 11 Бєлєнька, Ганна П’ятирічні: на фінішній прямій до школи [Текст] / Ганна Бєлєнька> // Дошкільне виховання. - 2013. - № 11. - С. 4-6 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільний вік--діти 5-го року Дошкільна освіта--підготовка дитини до школи Кл.слова (ненормовані): п’ятирічні діти -- логічне мислення -- готовність дитини до школи Анотація: В статті йдеться про особливості підготовки п'ятирічних дітей до шкільного життя. Наголошується на перевазі використання гри перед будь-яким іншим видом діяльності для найсприятливішого розвитку всіх пізнавальних процесів: мислення, мови, уяви, пам'яті. Подано показники готовності п'ятирічної дитини до шкільного навчання. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |