Богуш, Алла Мовленнєвий портрет п’ятирічної дитини [Текст] / Алла Богуш> // Дошкільне виховання. - 2013. - № 7. - С. 6-10 . - ISSN 0321-1401 РУБ CUKK-VDPU Рубрики: Дошкільна освіта--розвиток мовлення Дошкільна освіта--корекційна робота--мовленнєвий розвиток Дошкільний вік--діти 5-го року Кл.слова (ненормовані): звукова культура мовлення -- зв’язне мовлення -- мовленнєвий розвиток дошкільника -- п’ятирічна дитина Анотація: В статті йдеться про мовленнєву особистість п’ятирічної дитини, сформованість у неї різних видів мовленнєвих (фонетичної, лексичної, граматичної, розмовно-діалогічної, монологічної) та комунікативної компетенцій. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Д 53 Дмітрієнко, Ольга Як досягти чіткої вимови? Допоможе фольклор! : семінар-практикум для педагогів [Текст] / Ольга Дмітрієнко> // Дошкільне виховання. - 2016. - № 8. - С. 22-24 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--розвиток мовлення Кл.слова (ненормовані): методична робота -- звукова культура мовлення -- семінар-практикум -- методи навчання -- використання фрольклору у вивченні мови Анотація: Подано приклад проведення семінару-практикуму для вихователів. Мета його - активізувати знання педагогів з питань формування в дітей звукової культури мовлення засобами дитячого фольклору; спонукати до використання в роботі сучасних методів та прийомів; сприяти підвищенню рівня фахової майстерності педагогів, формуванню практичних навичок роботи та впровадженню набутого досвіду у власну діяльність; заоохочувати учасників до творчого самовираження та самовдосконалення. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільних прим. немає Видання є лише у відділах/філіалах |
Що варто знати про шепелявість [Текст] : [поради батькам]> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2019. - N 12. - С. 48-49. Рубрики: Дошкільна освіта--розвиток мовлення--корекційні заняття Кл.слова (ненормовані): поради батькам дошкільників -- звукова культура мовлення Анотація: Кожну родину непокоїть питання, як забезпечити повноцінний мовленнєвий розвиток дитини. Пропонуються поради вчителя-логопеда щодо корекції шепелявості. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |