С 13 Савченко, Олександра Яківна. Дидактика початкової школи [Текст] : підручник для студ. пед. фак-тів: Рек. М-вом освіти і науки України / О. Я. Савченко. - К. : Генеза, 2002. - 368 с. : іл., схеми. - Короткий термінологічний словник: с.347-365. - ISBN 966-504-295-5 (в пер.) : 21.79 грн. Зміст: Орієнтовний перелік тем для дипломних і дослідницьких робіт з дидактики початкового навчання . - С .339-341 Ви починаєте вчителювати . - С .342-346
РУБ 371(075.3) Рубрики: Учні--методи навчання--малокомплектна--уроки Вчитель--майстерність--адаптація Примірників всього: 7 Ч.З.№2 (4), ав (2), фб (1) Свободны: Ч.З.№2 (4), ав (2), фб (1) |
З-57 Зербііно, Дмитро Деонисович. Наукова школа: лідер і учні [Текст] : [нова концепція] / Д. Д. Зербііно ; Національна Академія Наук України. . - Львів : Євросвіт, 2001. - 208 с. : іл. - (Бібліотека державного фонду фундаментальних досліджень). - Предм. покаж.: с. 191-197; Список посилань: с.181-189. - ISBN 966-7343-22-7 : 5.70 грн., 7.00 грн. Зміст: Вищий гуманітарний феномен - наукова школа: концепція проблеми . - С .7-20 Кл.слова: Професійні школи Людина і наука . - С .21-32 Кл.слова: Висока наука Лідер . - С .33-56 Кл.слова: Розум, інтелект, мислення Учні . - С .57-70 Наукова школа . - С .71-78 Кл.слова: зародження,, Наукова ідея, гіпотеза, теорія Творчість як феномен і втрати інтелекту . - С .79-90 Кл.слова: Креативність Наукова творчість: стимули, етапи і результати . - С .91-106 Кл.слова: Дискусії, "брейнстормінг", Натхнення, спостережливість, інтуїція Храми людства . - С .107-116 Кл.слова: Наука і мистецтво, Наука і релігія Життя вченого в сусупільстві . - С .117-136 Кл.слова: Інтелектуальна власність, "Відтік умів" Що заважає розвиткові науки? . - С .137-154 Кл.слова: Наукова самотність, Консерватори, Лженаука
РУБ 001 Рубрики: Наука Вчені Наукова школа Наукова творчість науково-дослідна діяльність Дод.точки доступу: Національна Академія Наук України Примірників всього: 3 фб (2), Ч.З.№2 (1) Свободны: фб (2), Ч.З.№2 (1) |
Р 31 Ребенок и общество: Проблемы здоровья, воспитания и образования: Материалы конгресса педиатров с международным участием (22-25 октября 2001 г., г. Киев) [Текст] : научное издание / Национальна Академия Наук Украины., Академия медицинских наук Украины, Академия педагогических наук Украины, Министерство здравохранения Украины, Киевская городская государственная администрация, Национальный медицинский университет им. А. А. Богомольца ; Национальная Академия Наук Украины, Академия медицинских наук Украины, Академия педагогических наук Украины, Министерство здравохранения Украины, Киевская городская государственная администрация, Национальный медицинский университет им. А. А. Богомольца. - К. : [б. в.], 2001 (ТОВ ВКП "Аспект" (г. Нежин)). - 212 с. - ISBN 966-7377-24-6 : 5.50 грн.
РУБ 618Д Рубрики: Педіатрія Дитина--дошкільний вік--розвиток Дитина--здоров’я Мати і дитина--здоров’я здоров’я дітей Дитина--обмежені можливості--реабілітація Підлітки--поведінка Підліток--сексуальні зловживання Дитина--відказна Дитина--новонароджена--годування Дитина--недоношена Учні--здоров’я Школа--здоров’я школярів, підлітків Діти--часто хворіючі ВІЛ/СНІД--проблема СНІД Виховання--підлітки Дод.точки доступу: Национальная Академия Наук Украины; Академия медицинских наук Украины; Академия педагогических наук Украины; Министерство здравохранения Украины; Киевская городская государственная администрация; Национальный медицинский университет им. А. А. Богомольца Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
Ф66 Фіцула, Михайло Миколайович. Педагогіка [Текст] : Посібник для студ. вищих навч. закладів / М. М. Фіцула. - К. : Академвидав, 2003. - 528 с. - (Альма-матер). - Літ.: с.527. - ISBN 966-8226-08-9 (в пер.) : 19.00 грн., 18.00 грн.
РУБ 371(075.3) Рубрики: Педагогіка--підручники та посібники для ВНЗ Кафедра педагогіки, початкової освіти та освітнього менеджменту Освіта Навчання Педагогічні дослідження Виховання Школознавство Управління школою Передовий педагогічний досвід Шкільництво Дидактика Класний керівник Учні Примірників всього: 30 аб (28), ав (1), фб (1) Свободны: аб (28), ав (1), фб (1) |
К 36 Керування освітою і шкільне самоврядування [Текст] / Т. Серджіованні, М. Барлінгейм, Ф. Кумз, П. Тарстон; пер. з англ. О. Щур. - Львів : Літопис, 2002. - 440 с. - (Освіта). - Літ. в кінці розд. - ISBN 966-7007-71-3 (в пер.) : 16.00 грн.
РУБ 37И Рубрики: Керівництво освітою Школа--організація Учні Вчитель Директор школи Фінансування шкільне Державна освіта Кл.слова (ненормовані): демографічна ситуація Дод.точки доступу: Серджіованні, Т.; Барлінгейм, М.; Кумз, Ф.; Тарстон, П.; Щур, Олеся \пер.\ Примірників всього: 2 Ч.З.№2 (1), фб (1) Свободны: Ч.З.№2 (1), фб (1) |
К 89 Кузьмінський, Анатолій Іванович. Педагогіка [Текст] : підручник / А. І. Кузьмінський, В. Л. Омеляненко. - К. : Знання-Прес, 2004. - 445 с. - (Навчально-методичний комплекс з педагогіки). - Алф. покаж.: с. 439-445. - ISBN 966-311-031-7 (в пер.) : 30.00 грн., 30.00 грн.
РУБ 371(075.3) Рубрики: Дидактика Школознавство Учитель Шкільна освіта Навчання--методи--форми--засоби Учні Моральне виховання Розумове виховання Трудове виховання Естетичне виховання Фізичне виховання Спілкування педагогічне Класний керівник Важковиховуваність Діти--педагогічно занедбані Сім’я і школа Управління школою Директор школи Дод.точки доступу: Омеляненко, Віталій Лукич Примірників всього: 148 аб (120), Ч.З.№2 (25), ав (2), фб (1) Свободны: аб (120), Ч.З.№2 (25), ав (2), фб (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : науковий журнал. № 1 / Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя ; гол. ред. В. П. Яковець; заг. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 2004. - 126 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 10.20 грн. Зміст: Поберезька, Г. Вища освіта України та інтеграційні вимоги "Болонського процесу" / Г. Поберезька. - С .5-10 Кулик, Є. В. Психолого-педагогічна сутність поняття науково-дослідної діяльності студентів / Є. В. Кулик. - С .10-16 Поліщук, Ю. Й. Теорія самовиховання як фундаментальна основа соціально-педагогічної діяльності сучасних громадських молодіжних об’єднань / Ю. Й. Поліщук. - С .16-22 Манчуленко, Л. В. Суть, структура та рівні стилів педагогічної діяльності педагога / Л. В. Манчуленко. - С .22-25 Осаволюк, О. А. Зовнішньоестетична виразність як компонент педагогічної техніки ідеального вчителя / О. А Осаволюк. - С .25-28 Корсак, К. Навчання нових генерацій та восьмий з 44 глобальних процесів / К. Корсак, О. Симоненко. - С .28-34 Кряжев, П. В. Глобальні процеси й зміни умов для освітніх інновацій / П. В. Кряжев. - С .34-39 Ростовська, Ю. О. Педагогічні проблеми формування професійних переконань майбутніх вчителів / Ю. О. Ростовська. - С .39-43 Скалько, О. Процес формування особистості і кризи розвитку / О Скалько. - С .43-47 Лисенко, М. М. Проблеми комп’ютеризації вищих навчальних закладів України / М. М Лисенко. - С .47-50 Замашкіна, О. Д. Сутність розвивального навчання: психологічні і дидактичні / О. Д Замашкіна. - С .51-58 Кочерга, О. М. Науково-дослідна робота студентів - важлива ланка в системі підготовки майбутнього вчителя / О. М Кочерга. - С .58-61 Гусейнова, Л. В. Педагогічна модель формування готовності до інструментально-виконавської діяльності / Л. В. Гусейнова. - С .61-64 Ляшко, О. В. Гуманістична спрямованість курсу "Основи педагогічної майстерності" / О. В. Ляшко. - С .65-67 Бондаренко, Г. Г. Спілкування як основа групової навчальної діяльності учнів у малочисельних класах та класах-комплектах початкової школи / Г. Г. Бондаренко. - С .68-71 Білоусова, Н. В. Гра та казка як засоби розвитку творчого потенціалу учнів молодших класів на уроці / Н. В. Білоусова. - С .72-76 Донець, З. Вчителю про охорону національної культурної спадщини у дискурсі "Інтегрованого культурознавства" / З. Донець. - С .76-81 Мищук, І. Формування особистості студента як суб’єкта навчальної діяльності за модульним навчанням фізики у педколеджі / І. Мищук. - С .81-83 Ходаковський, О. Точка зору вчителів Європи на труднощі забезпечення якості викладання точних наук у школі / О. Ходаковський. - С .84-89 Долматова, М. Естетична підготовка майбутніх учителів-філологів у процесі вивчення іноземної мови / М. Долматова. - С .90-92 Палій, О. А. Типові помилки у вживанні перфекту та можливі шляхи їх подолання / О. А. Палій. - С .97-99 Литвиненко, С. П. Критерії відбору відеофономатеріалів для навчання майбутніх учителів англомовного діалогічного спілкування / С. П. Литвиненко. - С .100-105 Москалець, О. О. Визначення об’єктів формування міжкультурної комунікативної компетенції в письмі майбутніх учителів англійської мови / О. О. Москалець. - С .106-109 Гармаш, О. В. Формування просторових уявлень та просторової орієнтації у дітей з психічними та фізичними обмеженнями / О. В. Гармаш, А. І. Конончук. - С .110-112 Банзерук, О. Урок української мови в системі особистісно орієнтованого навчання / О. Банзерук. - С .112-115 Лисенко, А. В. Дослідницька технологія у навчанні: Теоретичний аспект / А. В. Лисенко. - С .116-119 Кл.слова: навчально-дослідницька робота Новгородська, Ю. Г. Розвиток ідей В. Сухомлинського з формування творчої особистості школяра у навчальній літературі початкової школи / Ю. Г. Новгородська. - С .120-125 Адаменко, О. Питання запровадження ТНЗ на сторінках української педагогічної преси 50-х років ХХ століття / О. Адаменко. - С .126-130 Зайченко, Н. І. Ідея народності виховання у науково-педагогічній спадщині О. О. Потебні / Н. І. Зайченко. - С .131-138 Баленко, Н. М. Компаративні дослідження вчених мовознавців України другої половини ХІХ - початку ХХ століття / Н. М. Баленко. - С .138-142 Володченко, Ж. М. Філософія світосприймання Т. Г. Шевченка / Ж. М. Володченко, І. М. Кондратьєв. - С .142-145 Васюта, О. П. Перші педагогічні курси церковного співу на Чернігівщині / О. П. Васюта. - С .145-150 Аніщенко, О. В. Наукові засади організації праці в закладах професійної освіти (кінець ХІХ - початку ХХ століття) / О. В. Аніщенко. - С .150-153 Деркач, Л. С. Навчання мистецтву красномовства як складова формування громадянської самосвідомості особистості (Києво-Могилянська риторична школа) / Л. С. Деркач. - С .153-156 Дубровська, Л. О. Гуманні взаємини між учителем і учнями як умова здійснення індивідуального підходу в шкільній практиці ХІХ століття / Л. О. Дубровська. - С .156-159 Савіцька-Вільгусяк, С. Італія: умльтикультурні проблеми освіти як наслідок процесу глобалізації / С. Савіцька-Вільгусяк. - С .159-164 Юрчук, Л. Польський досвід підвищення кваліфікації вчителів / Л. Юрчук. - С .164-170 Бойчук, О. С. Особливості виховної роботи з молоддю в країнах, що будують суспільство знань / О. С. Бойчук. - С .170-175
РУБ 15 Рубрики: науково-дослідна діяльність студентів Болонський процес Підготовка майбутніх вчителів--формування Вищі навчальні заклади--комп’ютеризація Розвивальне навчання науково-дослідна діяльність студентів Спілкування--учні Гра--молодші класи Точні науки--методика викладання Народність виховання Церковний спів--історія--Чернігівщина Красномовство--навчання Іноземні мови--вивчення Вчитель майбутній --іноземна мова Кл.слова (ненормовані): вчитель математики -- діти з психічними вадами -- діти з фізичними вадами Дод.точки доступу: Яковець, Василь Павлович (д. ф.-м. наук, проф.); Сухомлинський, В. \о нем\; Шевченко, Тарас Григорович \о нем\; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 2 фб (1), Ч.З.№2 (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1) |
А 67 Аніщенко, Олена Валеріївна. Сучасні педагогічні технології [Текст] : курс лекцій / О. В. Аніщенко, Н. І. Яковець ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2005. - 198 с. - Предм.покажч.: с. 191-198. - 6.00 грн.
РУБ 371(075.3) Рубрики: Школа Педагогічні інновації Педагогічні технології Виховні технології Класний керівник Учні--важковиховуваність Кл.слова (ненормовані): школярі Дод.точки доступу: Яковець, Наталія Іванівна; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 95 Ч.З.№2 (31), фб (1), ав (1), аб (62) Свободны: Ч.З.№2 (31), фб (1), ав (1), аб (62) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. Ч. 1 / Гол. ред. В. П. Яковець, Відп. ред. Є. І. Коваленко ; Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 1999. - 216 с. - Літ. в кінці статей. - 7.20 грн. Зміст: Яковець, В. П. Про основні напрями реалізації завдань цільової комплексної програми "Вчитель" / В. П. Яковець. - С .5-6 Ростовський, О. Я. Методологічний аналіз актуальних проблем формування музичного сприймання школярів Стаття друга / О. Я. Ростовський. - С .7-17 Коваленко, Є. І. Методологічні проблеми дослідження педагогіки творчості / Є. І. Коваленко. - С .18-22 Лащенко, В. Ф. Сучасний стан вивчення питання формування екологічної культури майбутніх вчителів / В. Ф. Лащенко. - С .23-26 Володченко, Ж. М. Культурно-просвітницька діяльність С. Петлюри / Ж. М. Володченко. - С .27-38 Таран, О. М. Русова С. про принцип виховуючого навчання / О. М. Таран. - С .39-42 Мішедченко, В. В. Дидактична модель процесу формування музично-педагогічної культури майбутнього вчителя / В. В. Мішедченко. - С .43-46 Хлєбік, С. Р. Теоретичні основи педагогічної соціалізації молодших школярів в процесі художньо-естетичної діяльності / С. Р. Хлєбік. - С .47-50 Коваль, О. В. Проблема розвитку музично-творчих здібностей дітей у працях Е. Батиш, М. Монтессорі, А. Арісменді / О. В. Коваль. - С .51-54 Мартиненко, Л. О. До витоків педагогічних поглядів О. Ф. Музиченка / Л. О. Мартиненко. - С .55-58 Бєлкіна, Н. І. Народні ігри та іграшки як один з елементів духовної культури українського народу / Н. І. Бєлкіна. - С .59-62 Коваленко, В. О. Проблеми демократизації виховання в філософсько-педагогічній концепції Дж. Дьюї / В. О. Коваленко. - С .63-69 Адамів, Г. С. Генеза уявлень про уміння вчитися в теорії та історії педагогіки / Г. С. Адамів. - С .70-72 Заніна, О. М. Педагогічна преса про історію зародження педагогіки співробітництва / О. М. Заніна, Н. М. Баленко. - С .73-75 Головіна, Н. О. Застосування графів до розв’язування прикладних задач стохастики / Н. О. Головіна. - С .76-79 Селюнин, С. М. Дослідження ефективності лижних ходів в залежності від способу виконання елементів сквозного кроку / С. М. Селюнин, Ф. С. Сипченко, В. В. Боровик. - С .80-83 Пихтіна, Ніна Порфиріївна. Інформаційно-методичний центр педагогічної профілактики адиктивної поведінки учнів (актуальність, концептуальні основи, основні завдання, форми роботи) / Н. П. Пихтіна. - С .84-86 Астаф’єва, М. М. Соціальні проблеми Чернігівщини в контексті соціально-педагогічної роботи / М. М. Астаф’єва, А. І. Конончук. - С .87-91 Плющик, Є. В. Орхеїстичність українського фольклору та проблеми музичного виховання молодших школярів / Є. В. Плющик. - С .92-94 Коваленко, С. О. Навчальні завдання - як форма організації навчальної діяльності / С. О. Коваленко. - С .95-98 Євсєєва, Ольга Вадимівна. До проблеми наукової організації підготовки спеціалістів вищої школи / О. В. Євсєєва. - С .99-104 Останіна, Н. О. Становлення і розвиток підліткових клубів як засобу соціалізації учнівської молоді (перша чверть ХХ століття) / Н. О. Останіна. - С .105-110 Бовсунівська, Н. М. До питання вивчення краєзнавчого матеріалу на уроках музики в загальноосвітній школі (на прикладі Житомирської області) / Н. М. Бовсунівська. - С .111-113 Драчук, Л. І. Виховання учнів на традиціях українського народу у творчості І. С. Нечуя-Левицького / Л. І. Драчук. - С .114-117 Буянкіна, О. С. Вивчення "історії Русів" у школі / О. С. Буянкіна. - С .118-121 Солова, В. М. Вивчення проблеми готовності студентів педвузу до роботи в літніх оздоровчих таборах / В. М. Солова. - С .122-128 Ковальчук, О. М. Гра, маска, роль у житті людини та діяльності педагога / О. М. Ковальчук. - С .129-132 Новгородська, Ю. Г. Витоки дитячої творчості (з досвіду спровадження ідей В. О. Сухомлинського в дитячому садку № 12 м. Ніжина) / Ю. Г. Новгородська. - С .133-136 Любчук, О. К. Розвиток здатності до оволодіння самоконтролю - необхідна умоа для формування учбової діяльності у молодшого школяра / О. К. Любчук. - С .137-140 Бойправ, М. Д. Грот М. Я. про науковий аналіз психологічних механізмів сновидінь / М. Д. Бойправ. - С .141-144 Андрєєва, Я. Ф. Про психологічний смисл авторської пунктуації в художньому творі / Я. Ф. Андрєєва. - С .145-149 Литовченко, Н. Ф. Особливості інтерпретації смислової інформації в герменевтично орієнтованій практичній психології / Н. Ф. Литовченко. - С .150-156 Походенко, С. В. Гештальт підхід у тренінгу спостережливої сенситивності / С. В. Походенко. - С .157-169 Каржова, З. Д. Теоретичні основи соціально-правового захисту учнів початкової школи / З. Д. Каржова. - С .170-175 Тертична, Н. А. Теоретико-методологічні аспекти вивчення ініціативи особистості на початкових етапах навчання / Н. А. Тертична. - С .176-179 Блинов, Ю. І. Рівневе та видове розподілення рішень колористичних образотворчих задач відносно їх хроматичних змістовностей / Ю. І. Блинов. - С .180-185 Лисенко, Г. М. Соціально-психологічні аспекти екологічної кризи / Г. М. Лисенко. - С .186-190 Скрипаченко, Т. В. Взаємодія первісних факторів при формуванні іміджу / Т. В. Скрипаченко. - С .191-195 Борисюк, С. О. Методика визначення сформованості у студентів уміння систематично узагальнювати / С. О. Борисюк, О. П. Никоненко. - С .196-198 Шевченко, Н. Ф. Механізм впливу висловлювання психолога у його професійній діяльності / Н. Ф. Шевченко. - С .199-207 Хоменко, З. В. Психолого-педагогічна підготовка студентів музичних факультетів до практикуму роботи з хором / З. В. Хоменко. - С .208-210 Крицький, В. М. Розуміння музичного хору у виконавсько-інтерпретаційному процесі / В. М. Крицький. - С .211-214
РУБ 15 Рубрики: Вчитель--комплексна програма "Вчитель" Педагогіка творчості Екологічна культура--студенти Здібності музичні--розвиток Ігри народні Педагогіка співробітництва Стохастика--розв’язання задач Лижний спорт Адиктивна поведінка--діти--підлітки Підготовка спеціалістів--наукова організація Підліткові клуби уроки музики "Історія Русів"--вивчення у школі Літня педагогічна практика--готовність студентів Творчість дитяча Самоконтроль--учні Сновидіння Гештальт-психологія Початкова школа--навчання Екологічна криза Імідж Психолог--роль Чернігівщина--соціальна робота Кл.слова (ненормовані): педагогічна преса Дод.точки доступу: Яковець, Василь Павлович (д. ф.-м. наук, проф.); Петлюра, С. \о нем\; Русова, Софія Федорівна (педагог, громадський діяч ; 1856-1940) \о ней\; Батиш, Е.; Монтессорі, Марія (італійський педагог, лікар ; 1870-1952) \о ней\; Арісменді, А. \о нем\; Музиченко, О. Ф. \о нем\; Дьюї, Джон \о нем\; Нечуй-Левицький, І. С. \о нем\; Грот, Микола Якович (1852-1899) \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 18 Ч.З.№2 (12), ав (2), аб (3), фб (1) Свободны: Ч.З.№2 (12), ав (2), аб (3), фб (1) |
Ф 66 Фіцула, Михайло Миколайович. Педагогіка [Текст] : Навчальний посібник для студ. пед. вузів / М. М. Фіцула. - 2-е вид., доп. і перероб. - Тернопіль : Навчальна книга - Богдан, 2004. - 192 с. - Літ.: с. 186-188. - ISBN 966-7224-60-0 : 6.00 грн.
РУБ 371(075.3) Рубрики: Педагогіка--предмет--завдання Особистість--розвиток особистості--становлення Освіта Навчання Педагогічні дослідження Виховання Школознавство Управління школою Передовий педагогічний досвід Шкільництво Дидактика Класний керівник Учні Примірників всього: 2 Ч.З.№2 (1), фб (1) Свободны: Ч.З.№2 (1), фб (1) |
П 69 Практикум з курсу "Сучасні педагогічні технології" [Текст] : Навчально-методичний посібник. Ч. 2 / Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; За заг. ред. Н. І. Яковець, Уклад. В. М. Солова, Н. І. Яковець, Т. А. Мушенок. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2007. - 220 с. - Загл. обл. : Сучасні педагогічні технології. - 15.90 грн., 0070214 грн. Зміст: ОСНОВНІ НАВЧАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ Практичні можливості та дидактична доцільність інформаційних технологій . - С .5-8 Проблеми дистанційної освіти . - С .8-9 Адаптивна система навчання . - С .9-12 Інтерактивні технології навчання . - С .13-47 Проблемне навчання - основа розвитку здібностей учнів . - С .48-53 Модульно-розвивальне навчання . - С .54-57 Проектні технології в процесі становлення школи . - С .58-61 Бех, І. Особистісно зорієнтоване виховання: шляхи реалізації / І. Бех. - С .62-65 Хоружа, Л. Гуманізація як системоутворюючий компонент реформування сучасної освіти та виховання / Л. Хоружа. - С .66-69 Столяренко, О. Педагогічна підтримка в особистісно зорінтованій парадигмі виховання / О. Столяренко. - С .70-72 Стеців, Л. Реалізуємо метод проектів / Л. Стеців. - С .73-75 Дичковський, С. Дистанційна освіта: учора, сьогодні, завтра / С. Дичковський. - С .75-81 Програма розвитку системи дистанційного навчання на 2004-2006 роки . - С .82-84 Власко, М. П. Про переваги модульно-рейтингової технології навчання / М. П. Власко, О. В. Устименко. - С .84-86 Паламарчук, В. Від творчої особистості - до нових технологій навчання / В. Паламарчук, С. Рудаківська. - С .86-97 Волобуєва, Л. М. Модульно-розвивальне навчання як педагогічна технологія формування особистості / Л. М. Волобуєва. - С .98-102 Строганов, В. До проблеми модульних технологій навчання / В. Строганов. - С .103-105 Бідюк, І. Учні з проблемами в навчанні: діагностика і допомога / І. Бідюк, Г. Лабузна. - С .106-121 Крамаренко, С. Г. Інтерактивні техніки навчання як засіб розвитку творчого потенціалу учнів / С. Г. Крамаренко. - С .122-124 Ампілогова, Л. Інтерактивність у навчальному процесі / Л. Ампілогова. - С .124-128 Пометун, О. Інтерактивне навчання як сукупність технологій / О. Пометун, Л. Пироженко. - С .126-128 Мартинець, А. М. Нові педагогічні технології: інтерактивне навчання / А. М. Мартинець. - С .129-131 Лівандовська, Л. Використання інтерактивних освітніх технологій у навчально-виховному процесі / Л. Лівандовська. - С .132-135 Волосюк, М. А. Проблемне навчання як провідний метод розвивального навчання в умовах особистісно орієнтованої парадигми освіти / М. А. Волосюк. - С .136-144 Сікорський, П. І. Комп’ютерні технології навчання: сутність та особливості впровадження / П. І. Сікорський. - С .145-147 Дерев’янко, Л. Модульно-тьюторська технологія / Л. Дерев’янко. - С .147-149 Крилова, Н. Індивідуальна освіта: принципи і рішення / Н. Крилова. - С .149-152 Сологуб, А. Технологія креативного навчання / А. Сологуб. - С .153-156 Мірошкіна, Н. Адаптивне навчання: можливість чи необхідність? / Н. Мірошкіна. - С .157-158 Гриньова, М. Організація навчальної діяльності підлітків з низьким рівнем успішності / М. Гриньова, К. Вовк. - С .158-160 ТЕХНОЛОГІЇ РОЗВИВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ Общие основы технологий развивающего обучения . - С .162-164 Система развивающего обучения Л. В. Занкова . - С .164-166 Технология развивающего обучения Д. Б. Эльконина - В. В. Давыдова . - С .166-170 Системы разивающего обучения с направленностю на развитие творческих качеств личности . - С .171-174 Личностно ориентированное развивающее обучение . - С .175-176 Технология развивающего обучения (Г. К. Селевко) . - С .176-179 Репкин, В. Что такое ровивающее обучение? / В. Репкин. - С .180-183 Дусавицький, О. Сучасна школа в системі розвивального навчання / О. Дусавицький. - С .183-185 Дусавицький, О. Система розвивального навчання в дзеркалі шкільної практики / О. Дусавицький. - С .185-187 Дусавицький, О. Психолого-педагогічні передумови основної школи в системі розвивального навчання / О. Дусавицький. - С .187-190 Паламарчук, В. Навчаючи, розвивати й виховувати / В. Паламарчук, Л. Данилевська. - С .190-192 Мар’яненко, Л. Розвивальне навчання: психологічне дослідження / Л. Мар’яненко. - С .192-197 Мартинович, М. А. Диагностика и развивающее обучение / М. А. Мартинович. - С .198-203 Репкин, Б. Учитель в системе развивающего обучения / Б. Репкин. - С .203-205 Фурман, А. Розвивальний підручник: підходи до розуміння і створення / А. Фурман. - С .205-210 Мазур, Н. Що радує в дітях? / Н. Мазур. - С .211-212 Максименко, С. Взаємозв’язок навчання і розвитку / С. Максименко. - С .212-215 Вележева, О. Н. Урок в VII классе по системе развивающего обучения / О. Н. Вележева. - С .215-217
РУБ 371(075.35) Рубрики: Дистанційна освіта Модульно-рейтингові технології навчання Інтерактивне навчання Педагогічні технології Розвивальне навчання Дод.точки доступу: Яковець, Наталія Іванівна; Солова, Валентина Миколаївна; Мушенок, Т. А.; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 97 Ч.З.№2 (15), пед. (25), фб (1), ав (2), аб (54) Свободны: Ч.З.№2 (15), пед. (25), фб (1), ав (2), аб (54) |
О-57 Омельченко, Світлана Олександрівна. Взаємодія соціальних інститутів суспільства у формуванні здорового способу життя дітей та підлітків [Текст] : монографія / С. О. Омельченко ; Міністерство освіти і науки України, Луганський національний педагогічний університет імені Тараса Шевченка, Академія педагогічних наук України, Науково-дослідний центр проблем соціальної педагогіки та соціальної роботи. - Луганськ : Альма Матер, 2007. - 352 с. - Бібліогр.: с. 322-351. - ISBN 978-966-617-166-8 : 9.00 грн.
РУБ 371 Рубрики: Здоровий спосіб життя--учні шкіл Дод.точки доступу: Міністерство освіти і науки України; Луганський національний педагогічний університет імені Тараса Шевченка; Академія педагогічних наук України; Науково-дослідний центр проблем соціальної педагогіки та соціальної роботи Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
С 38 Синьов, Віктор Миколайович. Психологія розумово відсталої дитини [Текст] : Підручник / В. М. Синьов, М. П. Матвєєва, О. П. Хохліна. - К. : Знання, 2008. - 359 с. - ISBN 978-966-346-243-1 : 48.00 грн.
РУБ 158.9(075.3) Рубрики: Розумово відсталі учні--корекція особистості Дефектологія--підручники та посібники для ВНЗ Діти з особливими потребами--розумова відсталість Кл.слова (ненормовані): діти з інтелектуальними вадами Дод.точки доступу: Матвєєва, Марія Петрівна; Хохліна, Олена Петрівна Примірників всього: 10 фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (6), НМК ф-т ПСР (2) Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (6), НМК ф-т ПСР (2) |
К 67 Корнієнко, Ігор Олексійович. Психолого-педагогічні аспекти профілактики алкоголізму серед учнів [Текст] : методичні рекомендації для педпрацівників та батьків / І. О. Корнієнко, Іван Іванович Цушко ; Міністерство освіти і науки України, Академія педагогічних наук України, Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи. - К. : Ніка-Центр, 2007. - 32 с. - ISBN 978-966-521-450-9 : б/к РУБ 371.014 Рубрики: Здоровий спосіб життя--учні шкіл Алкоголізм--профілактика Дод.точки доступу: Цушко, Іван Іванович; Міністерство освіти і науки УкраїниАкадемія педагогічних наук України; Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи Примірників всього: 2 фб (1), Ч.З.№2 (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1) |
Горбунова, О. Детдомовские дети и учитель: аспекти взаимоотношений [Текст] / О. Горбунова> // Социальная педагогика : Деловой журнал для социальных работников и педагогов. - 2003. - N2. - С. 74-76
Рубрики: педагогічна психологія конфліктологія вчитель і учні дитячі будинки Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Лузина, Л. Как помочь школьнику в жизненном самоопределении [Текст] / Л. Лузина> // Воспитание школьников : Теоретический и научно-методический журнал. - 2003. - N10. - С. 24-27. . - ISSN 0130-0776
Рубрики: Самовизначення особистості дитяча психологія вчитель і учні Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Гусев, В. Г. Особливості фізичного виховання учнів 6-річного віку [Текст] / В.Г. Гусев> // Початкове навчання та виховання : Науково-методичний журнал. - 2004. - N1(5). - С. 13-15
Рубрики: виховання фізичне Учні-шестирічки Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Актуальна готовність вчителів до взаємодії з учнями [Текст] / С.О.Мусатов, В.М.Зливков, Н.Н.Хомутиннікова, Н.В.Кузьменко> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2004. - N2. - С. 4-17
Рубрики: психологічна готовність вчитель і учні опитувальник Анотація: Додається "Опитувальник особистісної та рольової ідентифікації учителя" Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: СШУ1/2004/29(жовтень) Газета 2004р. N 29(жовтень) Уткіна, В. Порушення мовлення в учнів молодших класів : Логопедія / В. Уткіна. - С.14-15. Кл.слова: учні-шестирічки, підготовка дитини до школи Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |