371(075.3)
С 13


    Савченко, Олександра Яківна.
    Дидактика початкової школи [Текст] : підручник для студ. пед. фак-тів: Рек. М-вом освіти і науки України / О. Я. Савченко. - К. : Генеза, 2002. - 368 с. : іл., схеми. - Короткий термінологічний словник: с.347-365. - ISBN 966-504-295-5 (в пер.) : 21.79 грн.
    Зміст:
Орієнтовний перелік тем для дипломних і дослідницьких робіт з дидактики початкового навчання . - С .339-341
Ви починаєте вчителювати . - С .342-346
ДРНТІ
ББК 74я73
РУБ 371(075.3)
Рубрики: Учні--методи навчання--малокомплектна--уроки
   Вчитель--майстерність--адаптація


Примірників всього: 7
Ч.З.№2 (4), ав (2), фб (1)
Свободны: Ч.З.№2 (4), ав (2), фб (1)

001
З-57


    Зербііно, Дмитро Деонисович.
    Наукова школа: лідер і учні [Текст] : [нова концепція] / Д. Д. Зербііно ; Національна Академія Наук України. . - Львів : Євросвіт, 2001. - 208 с. : іл. - (Бібліотека державного фонду фундаментальних досліджень). - Предм. покаж.: с. 191-197; Список посилань: с.181-189. - ISBN 966-7343-22-7 : 5.70 грн., 7.00 грн.
    Зміст:
Вищий гуманітарний феномен - наукова школа: концепція проблеми . - С .7-20
Кл.слова: Професійні школи
Людина і наука . - С .21-32
Кл.слова: Висока наука
Лідер . - С .33-56
Кл.слова: Розум, інтелект, мислення
Учні . - С .57-70
Наукова школа . - С .71-78
Кл.слова: зародження,, Наукова ідея, гіпотеза, теорія
Творчість як феномен і втрати інтелекту . - С .79-90
Кл.слова: Креативність
Наукова творчість: стимули, етапи і результати . - С .91-106
Кл.слова: Дискусії, "брейнстормінг", Натхнення, спостережливість, інтуїція
Храми людства . - С .107-116
Кл.слова: Наука і мистецтво, Наука і релігія
Життя вченого в сусупільстві . - С .117-136
Кл.слова: Інтелектуальна власність, "Відтік умів"
Що заважає розвиткові науки? . - С .137-154
Кл.слова: Наукова самотність, Консерватори, Лженаука
ДРНТІ
УДК
ББК 72.6
РУБ 001
Рубрики: Наука
   Вчені

   Наукова школа

   Наукова творчість

   науково-дослідна діяльність



Дод.точки доступу:
Національна Академія Наук України
Примірників всього: 3
фб (2), Ч.З.№2 (1)
Свободны: фб (2), Ч.З.№2 (1)

618Д
Р 31


   
    Ребенок и общество: Проблемы здоровья, воспитания и образования: Материалы конгресса педиатров с международным участием (22-25 октября 2001 г., г. Киев) [Текст] : научное издание / Национальна Академия Наук Украины., Академия медицинских наук Украины, Академия педагогических наук Украины, Министерство здравохранения Украины, Киевская городская государственная администрация, Национальный медицинский университет им. А. А. Богомольца ; Национальная Академия Наук Украины, Академия медицинских наук Украины, Академия педагогических наук Украины, Министерство здравохранения Украины, Киевская городская государственная администрация, Национальный медицинский университет им. А. А. Богомольца. - К. : [б. в.], 2001 (ТОВ ВКП "Аспект" (г. Нежин)). - 212 с. - ISBN 966-7377-24-6 : 5.50 грн.
ДРНТІ
ББК 57.3
РУБ 618Д
Рубрики: Педіатрія
   Дитина--дошкільний вік--розвиток

   Дитина--здоров’я

   Мати і дитина--здоров’я

   здоров’я дітей

   Дитина--обмежені можливості--реабілітація

   Підлітки--поведінка

   Підліток--сексуальні зловживання

   Дитина--відказна

   Дитина--новонароджена--годування

   Дитина--недоношена

   Учні--здоров’я

   Школа--здоров’я школярів, підлітків

   Діти--часто хворіючі

   ВІЛ/СНІД--проблема

   СНІД

   Виховання--підлітки



Дод.точки доступу:
Национальная Академия Наук Украины; Академия медицинских наук Украины; Академия педагогических наук Украины; Министерство здравохранения Украины; Киевская городская государственная администрация; Национальный медицинский университет им. А. А. Богомольца
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)

371(075.3)
Ф66


    Фіцула, Михайло Миколайович.
    Педагогіка [Текст] : Посібник для студ. вищих навч. закладів / М. М. Фіцула. - К. : Академвидав, 2003. - 528 с. - (Альма-матер). - Літ.: с.527. - ISBN 966-8226-08-9 (в пер.) : 19.00 грн., 18.00 грн.
ДРНТІ
ББК 74я73
РУБ 371(075.3)
Рубрики: Педагогіка--підручники та посібники для ВНЗ
   Кафедра педагогіки, початкової освіти та освітнього менеджменту

   Освіта

   Навчання

   Педагогічні дослідження

   Виховання

   Школознавство

   Управління школою

   Передовий педагогічний досвід

   Шкільництво

   Дидактика

   Класний керівник

   Учні


Примірників всього: 30
аб (28), ав (1), фб (1)
Свободны: аб (28), ав (1), фб (1)

37И
К 36


   
    Керування освітою і шкільне самоврядування [Текст] / Т. Серджіованні, М. Барлінгейм, Ф. Кумз, П. Тарстон; пер. з англ. О. Щур. - Львів : Літопис, 2002. - 440 с. - (Освіта). - Літ. в кінці розд. - ISBN 966-7007-71-3 (в пер.) : 16.00 грн.
ДРНТІ
ББК 74.04(3)
РУБ 37И
Рубрики: Керівництво освітою
   Школа--організація

   Учні

   Вчитель

   Директор школи

   Фінансування шкільне

   Державна освіта

Кл.слова (ненормовані):
демографічна ситуація


Дод.точки доступу:
Серджіованні, Т.; Барлінгейм, М.; Кумз, Ф.; Тарстон, П.; Щур, Олеся \пер.\
Примірників всього: 2
Ч.З.№2 (1), фб (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1), фб (1)

371(075.3)
К 89


    Кузьмінський, Анатолій Іванович.
    Педагогіка [Текст] : підручник / А. І. Кузьмінський, В. Л. Омеляненко. - К. : Знання-Прес, 2004. - 445 с. - (Навчально-методичний комплекс з педагогіки). - Алф. покаж.: с. 439-445. - ISBN 966-311-031-7 (в пер.) : 30.00 грн., 30.00 грн.
ДРНТІ
ББК 74я73
РУБ 371(075.3)
Рубрики: Дидактика
   Школознавство

   Учитель

   Шкільна освіта

   Навчання--методи--форми--засоби

   Учні

   Моральне виховання

   Розумове виховання

   Трудове виховання

   Естетичне виховання

   Фізичне виховання

   Спілкування педагогічне

   Класний керівник

   Важковиховуваність

   Діти--педагогічно занедбані

   Сім’я і школа

   Управління школою

   Директор школи



Дод.точки доступу:
Омеляненко, Віталій Лукич
Примірників всього: 148
аб (120), Ч.З.№2 (25), ав (2), фб (1)
Свободны: аб (120), Ч.З.№2 (25), ав (2), фб (1)

371(075.3)
К 26


    Карпенчук, Світлана Григорівна.
    Теорія і методика виховання [Текст] : навч. посібник для студентів вищих пед. навч. закладів / С. Г. Карпенчук. - 2-е вид., доп. і перероб. - К. : Вища школа, 2005. - 343 с. : іл. - ISBN 966-642-108-9 (в пер.) : 15.89 грн.
ДРНТІ
ББК 74я73
РУБ 371(075.3)
Рубрики: Виховання школярів
   Національне виховання

   Свідомість особистості

   Колектив

   Бесіда

   Лекція

   Дискусія

   Переконання

   Навіювання

   Приклад особистий (пед.)

   Діяльність школярів

   Школярі--організація діяльності

   Привчання (пед.)

   Тренування (пед.)

   Педагогічна вимога

   Громадська думка (пед.)

   Прогнозування (пед.)

   Проектування (пед.)

   Стимулювання (пед.)

   Гра

   Змагання (пед.)

   Романтика (пед.)

   Заохочення (пед.)

   Покарання (пед.)

   Виховна діяльність--вчителі

   Робота з батьками

   Учні--якість знань

   Якість знань--підвищення

   Класний керівник--робота з батьками

   Самовиховання школярів

   Темперамент--методика самовивчення


Примірників всього: 49
аб (26), фб (1), ав (2), Ч.З.№2 (20)
Свободны: аб (26), фб (1), ав (2), Ч.З.№2 (20)

15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : науковий журнал. № 1 / Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя ; гол. ред. В. П. Яковець; заг. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 2004. - 126 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 10.20 грн.
    Зміст:
Поберезька, Г. Вища освіта України та інтеграційні вимоги "Болонського процесу" / Г. Поберезька. - С .5-10
Кулик, Є. В. Психолого-педагогічна сутність поняття науково-дослідної діяльності студентів / Є. В. Кулик. - С .10-16
Поліщук, Ю. Й. Теорія самовиховання як фундаментальна основа соціально-педагогічної діяльності сучасних громадських молодіжних об’єднань / Ю. Й. Поліщук. - С .16-22
Манчуленко, Л. В. Суть, структура та рівні стилів педагогічної діяльності педагога / Л. В. Манчуленко. - С .22-25
Осаволюк, О. А. Зовнішньоестетична виразність як компонент педагогічної техніки ідеального вчителя / О. А Осаволюк. - С .25-28
Корсак, К. Навчання нових генерацій та восьмий з 44 глобальних процесів / К. Корсак, О. Симоненко. - С .28-34
Кряжев, П. В. Глобальні процеси й зміни умов для освітніх інновацій / П. В. Кряжев. - С .34-39
Ростовська, Ю. О. Педагогічні проблеми формування професійних переконань майбутніх вчителів / Ю. О. Ростовська. - С .39-43
Скалько, О. Процес формування особистості і кризи розвитку / О Скалько. - С .43-47
Лисенко, М. М. Проблеми комп’ютеризації вищих навчальних закладів України / М. М Лисенко. - С .47-50
Замашкіна, О. Д. Сутність розвивального навчання: психологічні і дидактичні / О. Д Замашкіна. - С .51-58
Кочерга, О. М. Науково-дослідна робота студентів - важлива ланка в системі підготовки майбутнього вчителя / О. М Кочерга. - С .58-61
Гусейнова, Л. В. Педагогічна модель формування готовності до інструментально-виконавської діяльності / Л. В. Гусейнова. - С .61-64
Ляшко, О. В. Гуманістична спрямованість курсу "Основи педагогічної майстерності" / О. В. Ляшко. - С .65-67
Бондаренко, Г. Г. Спілкування як основа групової навчальної діяльності учнів у малочисельних класах та класах-комплектах початкової школи / Г. Г. Бондаренко. - С .68-71
Білоусова, Н. В. Гра та казка як засоби розвитку творчого потенціалу учнів молодших класів на уроці / Н. В. Білоусова. - С .72-76
Донець, З. Вчителю про охорону національної культурної спадщини у дискурсі "Інтегрованого культурознавства" / З. Донець. - С .76-81
Мищук, І. Формування особистості студента як суб’єкта навчальної діяльності за модульним навчанням фізики у педколеджі / І. Мищук. - С .81-83
Ходаковський, О. Точка зору вчителів Європи на труднощі забезпечення якості викладання точних наук у школі / О. Ходаковський. - С .84-89
Долматова, М. Естетична підготовка майбутніх учителів-філологів у процесі вивчення іноземної мови / М. Долматова. - С .90-92
Палій, О. А. Типові помилки у вживанні перфекту та можливі шляхи їх подолання / О. А. Палій. - С .97-99
Литвиненко, С. П. Критерії відбору відеофономатеріалів для навчання майбутніх учителів англомовного діалогічного спілкування / С. П. Литвиненко. - С .100-105
Москалець, О. О. Визначення об’єктів формування міжкультурної комунікативної компетенції в письмі майбутніх учителів англійської мови / О. О. Москалець. - С .106-109
Гармаш, О. В. Формування просторових уявлень та просторової орієнтації у дітей з психічними та фізичними обмеженнями / О. В. Гармаш, А. І. Конончук. - С .110-112
Банзерук, О. Урок української мови в системі особистісно орієнтованого навчання / О. Банзерук. - С .112-115
Лисенко, А. В. Дослідницька технологія у навчанні: Теоретичний аспект / А. В. Лисенко. - С .116-119
Кл.слова: навчально-дослідницька робота
Новгородська, Ю. Г. Розвиток ідей В. Сухомлинського з формування творчої особистості школяра у навчальній літературі початкової школи / Ю. Г. Новгородська. - С .120-125
Адаменко, О. Питання запровадження ТНЗ на сторінках української педагогічної преси 50-х років ХХ століття / О. Адаменко. - С .126-130
Зайченко, Н. І. Ідея народності виховання у науково-педагогічній спадщині О. О. Потебні / Н. І. Зайченко. - С .131-138
Баленко, Н. М. Компаративні дослідження вчених мовознавців України другої половини ХІХ - початку ХХ століття / Н. М. Баленко. - С .138-142
Володченко, Ж. М. Філософія світосприймання Т. Г. Шевченка / Ж. М. Володченко, І. М. Кондратьєв. - С .142-145
Васюта, О. П. Перші педагогічні курси церковного співу на Чернігівщині / О. П. Васюта. - С .145-150
Аніщенко, О. В. Наукові засади організації праці в закладах професійної освіти (кінець ХІХ - початку ХХ століття) / О. В. Аніщенко. - С .150-153
Деркач, Л. С. Навчання мистецтву красномовства як складова формування громадянської самосвідомості особистості (Києво-Могилянська риторична школа) / Л. С. Деркач. - С .153-156
Дубровська, Л. О. Гуманні взаємини між учителем і учнями як умова здійснення індивідуального підходу в шкільній практиці ХІХ століття / Л. О. Дубровська. - С .156-159
Савіцька-Вільгусяк, С. Італія: умльтикультурні проблеми освіти як наслідок процесу глобалізації / С. Савіцька-Вільгусяк. - С .159-164
Юрчук, Л. Польський досвід підвищення кваліфікації вчителів / Л. Юрчук. - С .164-170
Бойчук, О. С. Особливості виховної роботи з молоддю в країнах, що будують суспільство знань / О. С. Бойчук. - С .170-175
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: науково-дослідна діяльність студентів
   Болонський процес

   Підготовка майбутніх вчителів--формування

   Вищі навчальні заклади--комп’ютеризація

   Розвивальне навчання

   науково-дослідна діяльність студентів

   Спілкування--учні

   Гра--молодші класи

   Точні науки--методика викладання

   Народність виховання

   Церковний спів--історія--Чернігівщина

   Красномовство--навчання

   Іноземні мови--вивчення

   Вчитель майбутній --іноземна мова

Кл.слова (ненормовані):
вчитель математики -- діти з психічними вадами -- діти з фізичними вадами


Дод.точки доступу:
Яковець, Василь Павлович (д. ф.-м. наук, проф.); Сухомлинський, В. \о нем\; Шевченко, Тарас Григорович \о нем\; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 2
фб (1), Ч.З.№2 (1)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1)

371(075.3)
А 67


    Аніщенко, Олена Валеріївна.
    Сучасні педагогічні технології [Текст] : курс лекцій / О. В. Аніщенко, Н. І. Яковець ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2005. - 198 с. - Предм.покажч.: с. 191-198. - 6.00 грн.
ДРНТІ
ББК 74я73 + 74.202.4я7
РУБ 371(075.3)
Рубрики: Школа
   Педагогічні інновації

   Педагогічні технології

   Виховні технології

   Класний керівник

   Учні--важковиховуваність

Кл.слова (ненормовані):
школярі


Дод.точки доступу:
Яковець, Наталія Іванівна; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 95
Ч.З.№2 (31), фб (1), ав (1), аб (62)
Свободны: Ч.З.№2 (31), фб (1), ав (1), аб (62)

15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. Ч. 1 / Гол. ред. В. П. Яковець, Відп. ред. Є. І. Коваленко ; Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 1999. - 216 с. - Літ. в кінці статей. - 7.20 грн.
    Зміст:
Яковець, В. П. Про основні напрями реалізації завдань цільової комплексної програми "Вчитель" / В. П. Яковець. - С .5-6
Ростовський, О. Я. Методологічний аналіз актуальних проблем формування музичного сприймання школярів Стаття друга / О. Я. Ростовський. - С .7-17
Коваленко, Є. І. Методологічні проблеми дослідження педагогіки творчості / Є. І. Коваленко. - С .18-22
Лащенко, В. Ф. Сучасний стан вивчення питання формування екологічної культури майбутніх вчителів / В. Ф. Лащенко. - С .23-26
Володченко, Ж. М. Культурно-просвітницька діяльність С. Петлюри / Ж. М. Володченко. - С .27-38
Таран, О. М. Русова С. про принцип виховуючого навчання / О. М. Таран. - С .39-42
Мішедченко, В. В. Дидактична модель процесу формування музично-педагогічної культури майбутнього вчителя / В. В. Мішедченко. - С .43-46
Хлєбік, С. Р. Теоретичні основи педагогічної соціалізації молодших школярів в процесі художньо-естетичної діяльності / С. Р. Хлєбік. - С .47-50
Коваль, О. В. Проблема розвитку музично-творчих здібностей дітей у працях Е. Батиш, М. Монтессорі, А. Арісменді / О. В. Коваль. - С .51-54
Мартиненко, Л. О. До витоків педагогічних поглядів О. Ф. Музиченка / Л. О. Мартиненко. - С .55-58
Бєлкіна, Н. І. Народні ігри та іграшки як один з елементів духовної культури українського народу / Н. І. Бєлкіна. - С .59-62
Коваленко, В. О. Проблеми демократизації виховання в філософсько-педагогічній концепції Дж. Дьюї / В. О. Коваленко. - С .63-69
Адамів, Г. С. Генеза уявлень про уміння вчитися в теорії та історії педагогіки / Г. С. Адамів. - С .70-72
Заніна, О. М. Педагогічна преса про історію зародження педагогіки співробітництва / О. М. Заніна, Н. М. Баленко. - С .73-75
Головіна, Н. О. Застосування графів до розв’язування прикладних задач стохастики / Н. О. Головіна. - С .76-79
Селюнин, С. М. Дослідження ефективності лижних ходів в залежності від способу виконання елементів сквозного кроку / С. М. Селюнин, Ф. С. Сипченко, В. В. Боровик. - С .80-83
Пихтіна, Ніна Порфиріївна. Інформаційно-методичний центр педагогічної профілактики адиктивної поведінки учнів (актуальність, концептуальні основи, основні завдання, форми роботи) / Н. П. Пихтіна. - С .84-86
Астаф’єва, М. М. Соціальні проблеми Чернігівщини в контексті соціально-педагогічної роботи / М. М. Астаф’єва, А. І. Конончук. - С .87-91
Плющик, Є. В. Орхеїстичність українського фольклору та проблеми музичного виховання молодших школярів / Є. В. Плющик. - С .92-94
Коваленко, С. О. Навчальні завдання - як форма організації навчальної діяльності / С. О. Коваленко. - С .95-98
Євсєєва, Ольга Вадимівна. До проблеми наукової організації підготовки спеціалістів вищої школи / О. В. Євсєєва. - С .99-104
Останіна, Н. О. Становлення і розвиток підліткових клубів як засобу соціалізації учнівської молоді (перша чверть ХХ століття) / Н. О. Останіна. - С .105-110
Бовсунівська, Н. М. До питання вивчення краєзнавчого матеріалу на уроках музики в загальноосвітній школі (на прикладі Житомирської області) / Н. М. Бовсунівська. - С .111-113
Драчук, Л. І. Виховання учнів на традиціях українського народу у творчості І. С. Нечуя-Левицького / Л. І. Драчук. - С .114-117
Буянкіна, О. С. Вивчення "історії Русів" у школі / О. С. Буянкіна. - С .118-121
Солова, В. М. Вивчення проблеми готовності студентів педвузу до роботи в літніх оздоровчих таборах / В. М. Солова. - С .122-128
Ковальчук, О. М. Гра, маска, роль у житті людини та діяльності педагога / О. М. Ковальчук. - С .129-132
Новгородська, Ю. Г. Витоки дитячої творчості (з досвіду спровадження ідей В. О. Сухомлинського в дитячому садку № 12 м. Ніжина) / Ю. Г. Новгородська. - С .133-136
Любчук, О. К. Розвиток здатності до оволодіння самоконтролю - необхідна умоа для формування учбової діяльності у молодшого школяра / О. К. Любчук. - С .137-140
Бойправ, М. Д. Грот М. Я. про науковий аналіз психологічних механізмів сновидінь / М. Д. Бойправ. - С .141-144
Андрєєва, Я. Ф. Про психологічний смисл авторської пунктуації в художньому творі / Я. Ф. Андрєєва. - С .145-149
Литовченко, Н. Ф. Особливості інтерпретації смислової інформації в герменевтично орієнтованій практичній психології / Н. Ф. Литовченко. - С .150-156
Походенко, С. В. Гештальт підхід у тренінгу спостережливої сенситивності / С. В. Походенко. - С .157-169
Каржова, З. Д. Теоретичні основи соціально-правового захисту учнів початкової школи / З. Д. Каржова. - С .170-175
Тертична, Н. А. Теоретико-методологічні аспекти вивчення ініціативи особистості на початкових етапах навчання / Н. А. Тертична. - С .176-179
Блинов, Ю. І. Рівневе та видове розподілення рішень колористичних образотворчих задач відносно їх хроматичних змістовностей / Ю. І. Блинов. - С .180-185
Лисенко, Г. М. Соціально-психологічні аспекти екологічної кризи / Г. М. Лисенко. - С .186-190
Скрипаченко, Т. В. Взаємодія первісних факторів при формуванні іміджу / Т. В. Скрипаченко. - С .191-195
Борисюк, С. О. Методика визначення сформованості у студентів уміння систематично узагальнювати / С. О. Борисюк, О. П. Никоненко. - С .196-198
Шевченко, Н. Ф. Механізм впливу висловлювання психолога у його професійній діяльності / Н. Ф. Шевченко. - С .199-207
Хоменко, З. В. Психолого-педагогічна підготовка студентів музичних факультетів до практикуму роботи з хором / З. В. Хоменко. - С .208-210
Крицький, В. М. Розуміння музичного хору у виконавсько-інтерпретаційному процесі / В. М. Крицький. - С .211-214
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Вчитель--комплексна програма "Вчитель"
   Педагогіка творчості

   Екологічна культура--студенти

   Здібності музичні--розвиток

   Ігри народні

   Педагогіка співробітництва

   Стохастика--розв’язання задач

   Лижний спорт

   Адиктивна поведінка--діти--підлітки

   Підготовка спеціалістів--наукова організація

   Підліткові клуби

   уроки музики

   "Історія Русів"--вивчення у школі

   Літня педагогічна практика--готовність студентів

   Творчість дитяча

   Самоконтроль--учні

   Сновидіння

   Гештальт-психологія

   Початкова школа--навчання

   Екологічна криза

   Імідж

   Психолог--роль

   Чернігівщина--соціальна робота
Кл.слова (ненормовані):
педагогічна преса


Дод.точки доступу:
Яковець, Василь Павлович (д. ф.-м. наук, проф.); Петлюра, С. \о нем\; Русова, Софія Федорівна (педагог, громадський діяч ; 1856-1940) \о ней\; Батиш, Е.; Монтессорі, Марія (італійський педагог, лікар ; 1870-1952) \о ней\; Арісменді, А. \о нем\; Музиченко, О. Ф. \о нем\; Дьюї, Джон \о нем\; Нечуй-Левицький, І. С. \о нем\; Грот, Микола Якович (1852-1899) \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 18
Ч.З.№2 (12), ав (2), аб (3), фб (1)
Свободны: Ч.З.№2 (12), ав (2), аб (3), фб (1)

371(075.3)
Ф 66


    Фіцула, Михайло Миколайович.
    Педагогіка [Текст] : Навчальний посібник для студ. пед. вузів / М. М. Фіцула. - 2-е вид., доп. і перероб. - Тернопіль : Навчальна книга - Богдан, 2004. - 192 с. - Літ.: с. 186-188. - ISBN 966-7224-60-0 : 6.00 грн.
ДРНТІ
ББК 74я73
РУБ 371(075.3)
Рубрики: Педагогіка--предмет--завдання
   Особистість--розвиток особистості--становлення

   Освіта

   Навчання

   Педагогічні дослідження

   Виховання

   Школознавство

   Управління школою

   Передовий педагогічний досвід

   Шкільництво

   Дидактика

   Класний керівник

   Учні


Примірників всього: 2
Ч.З.№2 (1), фб (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1), фб (1)

371(075.35)
П 69


   
    Практикум з курсу "Сучасні педагогічні технології" [Текст] : Навчально-методичний посібник. Ч. 2 / Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; За заг. ред. Н. І. Яковець, Уклад. В. М. Солова, Н. І. Яковець, Т. А. Мушенок. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2007. - 220 с. - Загл. обл. : Сучасні педагогічні технології. - 15.90 грн., 0070214 грн.
    Зміст:
ОСНОВНІ НАВЧАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ
Практичні можливості та дидактична доцільність інформаційних технологій . - С .5-8
Проблеми дистанційної освіти . - С .8-9
Адаптивна система навчання . - С .9-12
Інтерактивні технології навчання . - С .13-47
Проблемне навчання - основа розвитку здібностей учнів . - С .48-53
Модульно-розвивальне навчання . - С .54-57
Проектні технології в процесі становлення школи . - С .58-61
Бех, І. Особистісно зорієнтоване виховання: шляхи реалізації / І. Бех. - С .62-65
Хоружа, Л. Гуманізація як системоутворюючий компонент реформування сучасної освіти та виховання / Л. Хоружа. - С .66-69
Столяренко, О. Педагогічна підтримка в особистісно зорінтованій парадигмі виховання / О. Столяренко. - С .70-72
Стеців, Л. Реалізуємо метод проектів / Л. Стеців. - С .73-75
Дичковський, С. Дистанційна освіта: учора, сьогодні, завтра / С. Дичковський. - С .75-81
Програма розвитку системи дистанційного навчання на 2004-2006 роки . - С .82-84
Власко, М. П. Про переваги модульно-рейтингової технології навчання / М. П. Власко, О. В. Устименко. - С .84-86
Паламарчук, В. Від творчої особистості - до нових технологій навчання / В. Паламарчук, С. Рудаківська. - С .86-97
Волобуєва, Л. М. Модульно-розвивальне навчання як педагогічна технологія формування особистості / Л. М. Волобуєва. - С .98-102
Строганов, В. До проблеми модульних технологій навчання / В. Строганов. - С .103-105
Бідюк, І. Учні з проблемами в навчанні: діагностика і допомога / І. Бідюк, Г. Лабузна. - С .106-121
Крамаренко, С. Г. Інтерактивні техніки навчання як засіб розвитку творчого потенціалу учнів / С. Г. Крамаренко. - С .122-124
Ампілогова, Л. Інтерактивність у навчальному процесі / Л. Ампілогова. - С .124-128
Пометун, О. Інтерактивне навчання як сукупність технологій / О. Пометун, Л. Пироженко. - С .126-128
Мартинець, А. М. Нові педагогічні технології: інтерактивне навчання / А. М. Мартинець. - С .129-131
Лівандовська, Л. Використання інтерактивних освітніх технологій у навчально-виховному процесі / Л. Лівандовська. - С .132-135
Волосюк, М. А. Проблемне навчання як провідний метод розвивального навчання в умовах особистісно орієнтованої парадигми освіти / М. А. Волосюк. - С .136-144
Сікорський, П. І. Комп’ютерні технології навчання: сутність та особливості впровадження / П. І. Сікорський. - С .145-147
Дерев’янко, Л. Модульно-тьюторська технологія / Л. Дерев’янко. - С .147-149
Крилова, Н. Індивідуальна освіта: принципи і рішення / Н. Крилова. - С .149-152
Сологуб, А. Технологія креативного навчання / А. Сологуб. - С .153-156
Мірошкіна, Н. Адаптивне навчання: можливість чи необхідність? / Н. Мірошкіна. - С .157-158
Гриньова, М. Організація навчальної діяльності підлітків з низьким рівнем успішності / М. Гриньова, К. Вовк. - С .158-160
ТЕХНОЛОГІЇ РОЗВИВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ
Общие основы технологий развивающего обучения . - С .162-164
Система развивающего обучения Л. В. Занкова . - С .164-166
Технология развивающего обучения Д. Б. Эльконина - В. В. Давыдова . - С .166-170
Системы разивающего обучения с направленностю на развитие творческих качеств личности . - С .171-174
Личностно ориентированное развивающее обучение . - С .175-176
Технология развивающего обучения (Г. К. Селевко) . - С .176-179
Репкин, В. Что такое ровивающее обучение? / В. Репкин. - С .180-183
Дусавицький, О. Сучасна школа в системі розвивального навчання / О. Дусавицький. - С .183-185
Дусавицький, О. Система розвивального навчання в дзеркалі шкільної практики / О. Дусавицький. - С .185-187
Дусавицький, О. Психолого-педагогічні передумови основної школи в системі розвивального навчання / О. Дусавицький. - С .187-190
Паламарчук, В. Навчаючи, розвивати й виховувати / В. Паламарчук, Л. Данилевська. - С .190-192
Мар’яненко, Л. Розвивальне навчання: психологічне дослідження / Л. Мар’яненко. - С .192-197
Мартинович, М. А. Диагностика и развивающее обучение / М. А. Мартинович. - С .198-203
Репкин, Б. Учитель в системе развивающего обучения / Б. Репкин. - С .203-205
Фурман, А. Розвивальний підручник: підходи до розуміння і створення / А. Фурман. - С .205-210
Мазур, Н. Що радує в дітях? / Н. Мазур. - С .211-212
Максименко, С. Взаємозв’язок навчання і розвитку / С. Максименко. - С .212-215
Вележева, О. Н. Урок в VII классе по системе развивающего обучения / О. Н. Вележева. - С .215-217
ДРНТІ
ББК 74я73 + 74.202.4я7
РУБ 371(075.35)
Рубрики: Дистанційна освіта
   Модульно-рейтингові технології навчання

   Інтерактивне навчання

   Педагогічні технології

   Розвивальне навчання



Дод.точки доступу:
Яковець, Наталія Іванівна; Солова, Валентина Миколаївна; Мушенок, Т. А.; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 97
Ч.З.№2 (15), пед. (25), фб (1), ав (2), аб (54)
Свободны: Ч.З.№2 (15), пед. (25), фб (1), ав (2), аб (54)

371
О-57


    Омельченко, Світлана Олександрівна.
    Взаємодія соціальних інститутів суспільства у формуванні здорового способу життя дітей та підлітків [Текст] : монографія / С. О. Омельченко ; Міністерство освіти і науки України, Луганський національний педагогічний університет імені Тараса Шевченка, Академія педагогічних наук України, Науково-дослідний центр проблем соціальної педагогіки та соціальної роботи. - Луганськ : Альма Матер, 2007. - 352 с. - Бібліогр.: с. 322-351. - ISBN 978-966-617-166-8 : 9.00 грн.
ДРНТІ
ББК 74.6 + 74.200.54.52
РУБ 371
Рубрики: Здоровий спосіб життя--учні шкіл


Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України; Луганський національний педагогічний університет імені Тараса Шевченка; Академія педагогічних наук України; Науково-дослідний центр проблем соціальної педагогіки та соціальної роботи
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)

158.9(075.3)
С 38


    Синьов, Віктор Миколайович.
    Психологія розумово відсталої дитини [Текст] : Підручник / В. М. Синьов, М. П. Матвєєва, О. П. Хохліна. - К. : Знання, 2008. - 359 с. - ISBN 978-966-346-243-1 : 48.00 грн.
ДРНТІ
ББК 88.8я73
РУБ 158.9(075.3)
Рубрики: Розумово відсталі учні--корекція особистості
   Дефектологія--підручники та посібники для ВНЗ

   Діти з особливими потребами--розумова відсталість

Кл.слова (ненормовані):
діти з інтелектуальними вадами


Дод.точки доступу:
Матвєєва, Марія Петрівна; Хохліна, Олена Петрівна
Примірників всього: 10
фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (6), НМК ф-т ПСР (2)
Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (6), НМК ф-т ПСР (2)

371.014
К 67


    Корнієнко, Ігор Олексійович.
    Психолого-педагогічні аспекти профілактики алкоголізму серед учнів [Текст] : методичні рекомендації для педпрацівників та батьків / І. О. Корнієнко, Іван Іванович Цушко ; Міністерство освіти і науки України, Академія педагогічних наук України, Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи. - К. : Ніка-Центр, 2007. - 32 с. - ISBN 978-966-521-450-9 : б/к
ББК 74.200.54.52 + 88.840
РУБ 371.014
Рубрики: Здоровий спосіб життя--учні шкіл
   Алкоголізм--профілактика



Дод.точки доступу:
Цушко, Іван Іванович; Міністерство освіти і науки УкраїниАкадемія педагогічних наук України; Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи
Примірників всього: 2
фб (1), Ч.З.№2 (1)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1)



    Горбунова, О.
    Детдомовские дети и учитель: аспекти взаимоотношений [Текст] / О. Горбунова // Социальная педагогика : Деловой журнал для социальных работников и педагогов. - 2003. - N2. - С. 74-76
ДРНТІ
ББК 88.840
Рубрики: педагогічна психологія
   конфліктологія

   вчитель і учні

   дитячі будинки



Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)




    Лузина, Л.
    Как помочь школьнику в жизненном самоопределении [Текст] / Л. Лузина // Воспитание школьников : Теоретический и научно-методический журнал. - 2003. - N10. - С. 24-27. . - ISSN 0130-0776
ДРНТІ
ББК 88.8
Рубрики: Самовизначення особистості
   дитяча психологія

   вчитель і учні



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Гусев, В. Г.
    Особливості фізичного виховання учнів 6-річного віку [Текст] / В.Г. Гусев // Початкове навчання та виховання : Науково-методичний журнал. - 2004. - N1(5). - С. 13-15
ДРНТІ
ББК 74
Рубрики: виховання фізичне
   Учні-шестирічки



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




   
    Актуальна готовність вчителів до взаємодії з учнями [Текст] / С.О.Мусатов, В.М.Зливков, Н.Н.Хомутиннікова, Н.В.Кузьменко // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2004. - N2. - С. 4-17
ДРНТІ
ББК 88.5
Рубрики: психологічна готовність
   вчитель і учні

   опитувальник

Анотація: Додається "Опитувальник особистісної та рольової ідентифікації учителя"


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: СШУ1/2004/29(жовтень)
   Газета

Сільська школа України [Текст] : Інформаційно-методичний журнал керівникам,учителям, вихователям : Шкільний світ, 2002 - . - Виходить тричі на місяць
2004р. N 29(жовтень)
Зміст:
Уткіна, В. Порушення мовлення в учнів молодших класів : Логопедія / В. Уткіна. - С.14-15.
Кл.слова: учні-шестирічки, підготовка дитини до школи
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)