> Шифр: ПП/2002/7 Журнал 2002р. N 7 Кондрашихина, О. А. Предпосылки фасилитационных способностей практических психологов / О.А. Кондрашихина. - С.1-4 Корнієнко, І. Насильство в молодіжному середовищі та основні причини, що його породжують / І. Корнієнко, Ю. Пачковський. - С.4-9 Щербина, Л. Ф. Посилення мотивації самозміни при наркоманії / Л.Ф. Щербина. - С.16-23 Зуев, И. А. Диагностический тест структуры интересов и склонностей (СИС-190) / И.А. Зуев. - С.24-28 Заика, Е. В. Как воспитать талантливого ребенка.Сборник игр и упражнений по развитию познавательных и творческих способностей / Е.В. Заика, И.А. Калмыкова. - С.29-43 Бондаренко, Т. Н. Профилактическая диагностика минимальных мозговых дисфункций у детей младшего школьного возраста / Т.Н. Бондаренко. - С.44-52 Удовенко, М. В. Методы диагностики эмпатии / М.В. Удовенко. - С.55-58 Малімон, Л. Я. До проблеми діагностики емоційності як властивості особистості / Л. Я. Малімон. - С.59-65 Кукуленко-Лук’янець, І. В. Особистісно-креативний підхід у навчанні студентів іноземній мові / І. В. Кукуленко-Лук’янець ; І.В. Кукуленко-Лук’янець. - С.66-68 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Заика, Е. В. Как воспитать талантливого ребенка.Сборник игр и упражнений по развитию познавательных и творческих способностей [Текст] / Е.В. Заика, И.А. Калмыкова> // Практична психологія та соціальна робота. - 2002. - N7. - С. 29-43
Дод.точки доступу: Калмыкова, И.А. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПП/2002/9/10 Журнал 2002р. N 9/10 Апостолова, Г. В. Про наслідки використання електронної техніки для розвитку здібностей дитини / Г.В. Апостолова. - С.1-3 Серкіс, Ж. В. Про організаційну культуру закладу освіти / Ж.В. Серкіс, . - С.4-9 Заика, Е. В. Экспериментальная психология памяти: основные методики и результаты исследований / Е.В. Заика. - С.10-16 Солошенко, Д. В. Экстренная психологическая помощь. Консультирование. / Д.В. Солошенко. - С.17-38 Георгі, М. К. Діяльність класного керівника щодо психолого-педагогічної профілактики вживання наркогенних засобів / М.К. Георгі; Синюгін В.Г., Халін А.І. - С.39-56 Кондрашихина, О. А. Развитие способности к фасилитационному влиянию у будущих практических психологов / О.А. Кондрашихина. - С.57-73 Звєрєва, І. Д. Етичний кодекс соціальних працівників України" : від ідеї до впровадження / І.Д. Звєрєва. - С.84-87 Чорна, Л. Г. Обдарованість і творчість у життєвих ситуаціях: теорія та практика їх взаємодії / Л.Г. Чорна. - С.87-91 Аврахов, Г. Григорій Силович Костюк у портретуваннях звіддалеку / Г. Аврахов. - С.97-99 Летцев, В. М. Георгій Іванович Челпанов - психолог і педагог ( до 140-річчя від дня народження ) / В.М. Летцев. - С.100-103 Болотнікова, І. В. Науково-історичні витоки становлення української педології та психології / І.В. Болотнікова. - С.104-106 Медінцев, В.О. Деякі теоретичні джерела діалогічного підходу у психології / В.О. Медінцев. - С.107-109 Ракитянська, С. С. Порівняльний аналіз результатів дослідження психологічних факторів резистентності до стресу у дівчат та юнаків старшого юнацького віку / С.С. Ракитянська. - С.110-116. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Заика, Е. В. Экспериментальная психология памяти: основные методики и результаты исследований [Текст] / Е.В. Заика> // Практична психологія та соціальна робота. - 2002. - N9/10. - С. 10-16
Рубрики: пам’ять Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПП/2003/5 Журнал 2003р. N 5 Ложкин, Г. В. Психолог спорта в измерении профессиональной подготовки / Г.В. Ложкин. - С.1-3 Кл.слова: Акмеологічні інваріанти, Конфлікти Зубкова, І. Ю. Психологічні особливості Я-образу вчителя-професіонала за структурними компонентами цілісної моделі / І.Ю. Зубкова, . - С.4-11 Рудомьоткіна, О. А. Психологічна культура старшокласників як соціально-педпгогічна умова розвитку психічної суб’єктності особистості старшокласника / О.А. Рудомьоткіна. - С.12-16 Цыбур, Е. Н. Теоретические подходы к исследованию феномена любовных аддикаций (зависимостей) в зарубежной и отечественной психологии и психотерапии / Е.Н. Цыбур. - С.17-22 Гуменюк, О. Є. Маніпуляція як різновид психологічного впливу / О.Є. Гуменюк. - С.23-26 Хомик, В. С. Моральний вимір свідомості юнаків: український досвід / В.С. Хомик. - С.27-34 Заика, Е. В. Методики исследования эмоций в клинической психологии / Е. В. Заика, М. Ю. Лотоцкая. - С.35-53 Мізерна, О. О. Корекційна тренінгова програма "самовдосконалення" для подолання агресивних проявів серед підлітків / О.О. Мізерна. - С.54-60 Суровцев, В. В. Формування у молодших школярів виконавської майстерності засобами театральної педагогіки / В.В. Суровцев. - С.61-67 Романовська, Д. Д. Тренінгове опанування учнями проблемно-вирішальної поведінки / Д.Д. Романовська. - С.68-74 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Заика, Е. В. Методики исследования эмоций в клинической психологии [Текст] / Е.В., Лотоцкая М.Ю. Заика Е.В.> // Практична психологія та соціальна робота. - 2003. - N5. - С. 35-53 Дод.точки доступу: Лотоцкая, М. Ю. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПП/2003/8 Журнал 2003р. N 8 Максименко, С. Д. Проблеми діагностики посттравматичних станів особистості / С.Д. Максименко, М.В. Папуча, К.С. Максименко. - С.1-3 Курганов, С. Ю. Построение подростковой школы / С.Ю. Курганов. - С.4-16 Мамешина, О. С. Эколого-психологический тренинг для старшеклассников / О.С. Мамешина. - С.17-38 Заика, Е. В. Память: ее развитие и совершенствование / Е.В. Заика. - С.39-44 Моргун, В. Ф. Опитувальник реального, бажаного та фантастичного бюджетів часу людини / В.Ф. Моргун. - С.45-50 Шинкаренко, О. В. Використання психотерапевтичних метафор у роботы практичного психолога / О.В. Шинкаренко. - С.66-68 Мороз, Л. І. Психологічний тренінг: до питання валідності та надійності психотехнічних вправ / Л.І. Мороз. - С.68-71 Єрмолова, А. М. Креативність в освітньому моніторингу / А.М. Єрмолова. - С.71-74 Удовенко, М. В. Психологічне супроводження розвитку особистості в системі безперервної освіти / М.В. Удовенко. - С.75-76 Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: ПП/2003/9 Журнал 2003р. N 9 Балл, Г. О. Внутрішня свобода особи і особистісна надійність у контексті гуманізації освіти / Г.О. Балл. - С.1-7 Аптер, М. Теория реверсивности - что это? / М. Аптер. - С.8-11 Холодная, М. А. Виды познавательных стилей / М.А. Холодная. - С.12-29 Работа по реабилитации детей на основе социального патроната (из опыта детского дома №19 г.Москвы). - С.37-42 Вайтхейд, М. Консультирование человека в состоянии горя: модель помощи / М. Вайтхейд ; Е.В. Заика; М.І. Пащенко ; Е.В. Заика; М.І. Пащенко. - С.43-49 Заика, Е. В. Развиваем постранственное мышление, двигая руками и ногами / Е. В. Заика ; М.І. Пащенко; Т.С. Гурлєва ; М.І. Пащенко; Т.С. Гурлєва. - С.50-53. Пащенко, М. І. Методика роботи з батьками (матеріали до спеціалізованого курсу для студентів) / М. І. Пащенко ; Т.С. Гурлєва; Л.Ф. Щербина ; Т.С. Гурлєва; Л.Ф. Щербина. - С.53-63 Гурлєва, Т. С. Розвиток автономної відповідальності у підлітка: аргументи "за" / Т. С. Гурлєва ; Л.Ф. Щербина ; Л.Ф. Щербина. - С.64-68 Щербина, Л. Ф. Експериментальне дослідження мотиваційно-смислової сфери осіб, залежних від наркотичних речовин, в умовах реабілітації на основі програми "12 кроків" / Л.Ф. Щербина. - С.69-76 Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Заика, Е. В. Развиваем постранственное мышление, двигая руками и ногами [Текст] / Е.В. Заика> // Практична психологія та соціальна робота. - 2003. - N9. - С. 50-53.
Рубрики: мислення просторове Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Заика, Е. В. Память: ее развитие и совершенствование [Текст] / Е.В. Заика> // Практична психологія та соціальна робота. - 2003. - N8. - С. 39-44
Рубрики: пам’ять тренінг Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: ПО-3/2007/6 Журнал 2007р. N 6 Игнатьева, Г. А. Педагогический поиск и типология инновационных школ: контекст развития концептуальных идей / Г. А. Игнатьева, Д. Ю. Доронин. - С.4-13. Зуев, И. А. Игры и упражнения для развития когнитивных стратегий у школьников / И. А. Зуев, Е. В. Заика. - С.14-29. Рожина, Л. Н. Развитие креативности у студентов разных специальностей / Л. Н. Рожина, Т. С. Юрочкина. - С.29-46. Шеховцова, Л. Ф. Онтология процесса психического развития / Л. Ф. Шеховцова. - С.47-57. Медведская, Е. И. Эталон личности ученика: формы репрезентации в педагогическом сознании / Е. И. Медведская. - С.58-73. Малышева, В. В. Уровневая модель профессиональной компетентности и ее реализация в непрерывном образовании государственных служащих / В. В. Малышева, Л. И. Саляхова, Т. В. Черникова. - С.74-90. Бархаев, Б. П. Преподавание психологии в высшей школе / Б. П. Бархаев. - С.98-121. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Зуев, И. А. Игры и упражнения для развития когнитивных стратегий у школьников [Текст] / И. А. Зуев, Е. В. Заика> // Психология обучения. - 2007. - N6. - С. 14-29. . - ISSN 1234-5678 Рубрики: психологія навчання психологія когнітивна Кл.слова (ненормовані): ІГРИ -- ВПРАВИ Дод.точки доступу: Заика, Е. В. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> (Вільних примірників немає) Шифр: ПП/2008/1 Журнал 2008р. N 1 Дусавицкий, А. К. Личность педагога развивающего образования / А. К. Дусавицкий, О. И. Погребняк. - С.1-2 Самойлов, А. Е. Психология мышления как эмпирическая наука / А. Е. Самойлов. - С.2-9 Агеева, А. Л. Память и мышление старшекласников: возрастные и гендерные особенности / А. Л. Агеева, Е. В. Заика. - С.9-13 Бадалова, М. В. Парапсихологические воззрения в системе профессионального знания психологов: контексты понимания / М. В. Бадалова. - С.13-20 Радченко, М. І. Психокорекційна робота в маргінальних групах на прикладі реабілітації батьків "ненаучуваних" дітей / М. І. Радченко. - С.21-25 Микитюк, Н. В. Психологічні аспекти супроводу дітей раннього віку / Н. В. Микитюк, І. с. Доренко, І. В. Щурук. - С.30-42 Пізнавальний потенціал дошкільника. Вивчення та розвиток. - С.42-52 Лінніческо, В. М. Програма розвивальних заходів для учнів 9-10 класів щодо формування самовизначення та життєвої перспективи / В. М. Лінніческо. - С.52-60 Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільних прим. немає |
Агеева, А. Л. Память и мышление старшекласников: возрастные и гендерные особенности [Текст] / А. Л. Агеева, Е. В. Заика> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2008. - N1. - С. 9-13 Рубрики: Психологія юнацького віку психологія--методики Дод.точки доступу: Заика, Е. В. Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільних прим. немає Видання є лише у відділах/філіалах |
> (Вільних примірників немає) Шифр: ПП/2008/5 Журнал 2008р. N 5 Трухин, И. А. Феномен лжи / И. А. Трухин. - С.1-14. Тіунова, О. В. Розвиток психологічної готовності до материнства у старшокласниць засобами просвітницького тренінгу / О. В. Тіунова. - С.14-21. Кашщкарьова, Л. Р. Методика визначення потенційних навчальних можливостей учнів основної школи / Л. Р. Кашщкарьова. - С.21-27. Розов, В. І. Адаптичні антистресові психотехнології / В. І. Розов. - С.32-38. Партико, Т. Б. Трансформація особистісних рис дітей у період становлення української державності / Т. Б. Партико. - С.38-49. Виноградна, О. В. Особливості сприйняття молоддю епізодів насильства в художніх фільмах / О. В. Виноградна. - С.50-53. Зубченко, О. В. Взаємозв’язок самооцінки підлітків із їх соціометричним статусом у групі однолітків / О. В. Зубченко. - С.54-57. Заика, Е. В. Экспериментальная психология памяти: основные методики и результаты исследований / Е. В. Заика. - С.57-66. Крижановська, З. Ю. Психологічні аспекти професійної самореалізації фахівців дошкільної освіти / З. Ю. Крижановська. - С.77-79. Розенбаум, М. Д. Оценка качества жизни 4-х поколений жителей Украины, иммигрантов и американцев / М. Д. Розенбаум, Л. Н. Греченкова, С. В. Греченков. - С.72-76. Старовойтов, А. В. Содержательные и процессуальные особенности арт-терапии / А. В. Старовойтов. - С.70-72. Мерзлякова, Е. Л. Социально-психологическая коррекционно-развивающая программа: профилактика психологической манипуляции и контроля сознания / Е. Л. Мерзлякова, В. Э. Петров. - С.66-70. Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (4) Вільних прим. немає Видання є лише у відділах/філіалах |
> (Вільних примірників немає) Шифр: ПП/2008/6 Журнал 2008р. N 6 Васьківська, С. В. Технологія консультативної взаємодії / С.В. Васьківська. - С.1-21 Трухин, И. А. Потребность и идея самоутверждения : Энергетическая насыщенность потребности в самоутверждении / И.А. Трухин. - С.22-24 Бебик, В. Політична психологія пропорційних виборів / В. Бебик, О. Василишина, А. Кравченко. - С.24-26 Розов, В. І. Адаптивні антистресові психотехнології / В.І. Розов. - С.26-34 Заика, Е. В. Экспериментальная психология памяти: основные методики и результаты исследований / Е.В. Заика. - С.35-40 Волкова, В. В. Формування готовності до сімейного життя у дітей-сиріт у діяльності практичного психолога / В.В. Волкова. - С.40-48 Микитюк, Н. В. Психологічні аспекти супроводу дітей раннього віку / Н.В. Микитюк, І.С. Доренко, І.В. Щурук. - С.48-56 Профессиональная этика социального педагога и работника. Этика и ценности работы по опеке и попечительству. - С.64-69 Мустафаев, С. М. Межэтническая адаптация студентов в условиях совместной учебной деятельности / С.М. Мустафаев. - С.76-80 Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (4) Вільних прим. немає Видання є лише у відділах/філіалах |
> (Вільних примірників немає) Шифр: ПП/2008/8 Журнал 2008р. N 8 Горбунова, В. В. Етичні дилеми у практиці психологічної допомоги / В. В. Горбунова. - С.1-5 Дьяконов, Г. В. Философия диалога М. Бубера и проблемы онтологии и психологии личности / Г. В. Дьяконов. - С.8-15 Заика, Е. В. Экспериментальная психология памяти: основные методики и результаты исследований / Е. В. Заика. - С.23-27 Аршава, І. Ф. Комп’ютерна діагностика емоційної стійкості / І. Ф. Аршава, Е. Л. Носенко. - С.35-37 Рептух, Н. О. Корекція та профілактика становища дитини в сім’ї як спосіб зниження її агресивності / Н. О. Рептух. - С.37-46 Пилипенко, Н. М. Мотиваційні механізми адаптації особистості сучасного студента до навчальних змін / Н. М. Пилипенко. - С.46-54 Ложкин, Г. В. Психология уверенности личности / Г. В. Ложкин, О. В. Носкова, И. В. Толкунова. - С.54-59 Мерзлякова, Е. Л. Социально-психологическая коррекционно-развивающая программа: профилактика психологической манипуляции и контроля сознания / Е. Л. Мерзлякова, В. Э. Петухов. - С.63-71 Калошин, В. Ф. Творче надбання В. Ф. Шаталова в освітню практику / В. Ф. Калошин. - С.71-73 Крылова-Грек, Ю. М. Психолингвистический подход к вопросу перевода текста / Ю. М. Крылова-Грек. - С.74-76 Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (4) Вільних прим. немає Видання є лише у відділах/філіалах |
Заика, Е. В. Экспериментальная психология памяти: основные методики и результаты исследований [Текст] / Е. В. Заика> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2008. - N8. - С. 23-27 Рубрики: пам’ять психологія--методики Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (4) Вільних прим. немає Видання є лише у відділах/філіалах |
Заика, Е. В. Экспериментальная психология памяти: основные методики и результаты исследований [Текст] / Е. В. Заика> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2008. - N5. - С. 57-66. Рубрики: екпериментальна психологія пам’ять Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (4) Вільних прим. немає Видання є лише у відділах/філіалах |
Заика, Е. В. Экспериментальная психология памяти: основные методики и результаты исследований [Текст] / Е.В. Заика> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2008. - N6. - С. 35-40 Рубрики: екпериментальна психологія пам’ять Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (4) Вільних прим. немає Видання є лише у відділах/філіалах |