74.3
С 65


    Сорока, Валентина.
    Підтримати “зламану квітку” [Текст] : про дітей з розладами аутичного спектра / В. Сорока // Освіта України : Педагогічна газета. - 2014. - N 23 червня. - С. 14.
ББК 74.3
Рубрики: Освіта в Україні--інклюзивна освіта
   Діти з особливими потребами--аутизм--інклюзивне навчання

Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- діти-аутисти


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.6
К 90


    Кулик, Наталія.
    ПМПК: змінити імідж [Текст] / Н. Кулик // Освіта України : Педагогічна газета. - 2016. - N 7/8 (29 лютого). - С. 16-17.
ББК 74.6
Рубрики: Освіта в Україні--інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- діти з особливими потребами -- діти з порушеннями розвитку -- ПМПК (психолого-медико-педагогічні консультації)


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.04(4Укр)
З-36


    Засенко, В. В.
    Освіта "особливих” дітей: стан і перспективи розвитку [Текст] / В. В. Засенко // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2016. - N 4. - С. 19-24.
ББК 74.04(4Укр) + 74.3(4Укр)
Рубрики: Освіта в Україні--інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
особливі діти -- освіта особливих дітей -- діти з особливими потребами -- інклюзивне навчання


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


376-056.2/.3(477)
Л 86


    Луценко, І.
    Правові аспекти запровадження інклюзивної освіти в Україні / Інна Луценко // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 3. - С. 53–56. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Освіта в Україні--інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- інклюзивне навчання -- діти з особливими освітніми потребами -- педагогічний супровід -- правові аспекти -- індивідуальна програма розвитку -- нормативно-правова база
Анотація: У статті розкривається законодавче та нормативно-правове підгрунтя запровадження інклюзивної освіти в Україні. На основі системного аналізу міжнародного досвіду, сучасного стану розвитку інклюзивної освіти в Україні з'ясовано ступінь відповідності національного законодавства щодо забезпечення права на освіту дітей з особливими освітніми потребами, визначено шляхи вдосконалення механізмів державного управління інклюзивною освітою в Україні.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


37.043.2-056.2/.3](477.64)
О-46


    Озерова, Т.
    Моделювання та практичне забезпечення розвитку регіонального освітнього інклюзивного простору : (на прикладі Запорізької області) / Озерова Тетяна // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2018. - № 1. - С. 72–84 : схема, діаграма. - Бібліогр.: 15 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Освіта в Україні--інклюзивна освіта
   Запорізька область--освіта--інклюзівна освіта
Кл.слова (ненормовані):
інклюзивне навчання -- модель інклюзивної освіти -- діти з особливими освітніми потребами -- право на освіту -- кадрове забезпечення


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Деркачова, Ольга.
    Інклюзивні комікси як чинник формування інклюзивної культури [Текст] / О. Деркачова // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2020. - N 6. - С. 49-54.
Рубрики: Освіта в Україні--інклюзивна освіта
   Викладання української літератури в школі--інклюзивне навчання

Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна література -- українські інклюзивні комікси -- комікс -- дієгезис -- наратив -- інкапсуляція -- супергерой


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)




    Рібцун, Юлія.
    Вітчизняна освіта і наука як основа розвитку потенціалу суспільства [Текст] / Ю. Рібцун // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2022. - N 2. - С. 82-91. . - ISSN 2312-2781
Рубрики: Освіта в Україні--інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
Всеукраїнський марафон -- Дні науки -- тифлофорум -- діти з порушенням зору


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




   
    Організація освітнього процесу дітей з ООП у 2023/2024 навчальному році: рекомендації МОН [Текст] // Практика управління закладом освіти : щомісячний спеціалізований журнал. - 2023. - N 10. - С. 4-7.
Рубрики: Освіта в Україні--інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- діти з особливими освітніми потребами -- психолого-педагогічні послуги -- корекційно-розвиткові послуги -- асистент вчителя -- асистент учня -- документ про освіту -- повторний курс навчання


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




   
    Як допустити до освітнього процесу асистента учня: дії керівника [Текст] // Практика управління закладом освіти : щомісячний спеціалізований журнал. - 2023. - N 10. - С. 8-9.
Рубрики: Освіта в Україні--інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
асистент учня -- функції асистента учня -- соціальний робітник -- освітній процес -- інклюзивна освіта -- діти з особливими освітніми потребами


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Грицова, Вероніка.
    Вихователь Ніжинського дитячого будинку-інтернату Наталія Костерова про улюблену роботу, малювання і простір "Вільна” [Текст] / В. Грицова // Вісті : Ніжинська міська газета. - 2023. - N 42 (26 жовтня). - С. 5.
Рубрики: Освіта в Україні--інклюзивна освіта
   Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--випускники (персоналії)

   Ніжин, місто--освіта--персоналії вчителів, педагогів
Кл.слова (ненормовані):
випускники Ніжинської вищої школи -- дитячі будинки -- вихователі


Дод.точки доступу:
Костерова, Наталія Валеріївна (педагог-філолог, випускниця НДУ імені Миколи Гоголя) \о ней\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Фурманець, Л. В.
    Організація інклюзивного навчання учнів з особливими потребами в закладах загальної середньої освіти [Текст] / Л. В. Фурманець // Освітній фактор : всеукраїнський науково-педагогічний журнал. - 2024. - N 1. - С. 27-29.
Рубрики: Освіта в Україні--інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
інклюзивне навчання -- учні з особливими освітніми потребами -- діти з обмеженими можливостями -- освітні заклади -- Концепція інклюзивної освіти


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)