> Шифр: Д199251/2004/5 Журнал 2004р. N 5 Ладивір, С. Плекаймо дослідників і мудрих мислителів! : Індивідуальний підхід до дітей в дошкільному вихованні / С. Ладивір. - С.3-6. Кл.слова: індивідуальні віддмінності дітей, пізнавальні процеси, індивідуальність Луценко, І. Культура мовленнєвого спілкування : зміст і методи роботи / І. Луценко. - С.10- Кл.слова: комунікативно-мовленнєва діяльність дітей, мовленнєва компетентність Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Луценко, І. Культура мовленнєвого спілкування : зміст і методи роботи [Текст] / І. Луценко> // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2004. - N5. - С. 10- . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Культура мовлення Мовлення дошкільнят Спілкування Кл.слова (ненормовані): комунікативно-мовленнєва діяльність дітей -- мовленнєва компетентність Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: П2/2005/40(жовтень) Газета 2005р. N 40(жовтень) Осадько, О. Діагностичні та корекційні методики в роботі з учителями / О. Осадько. - С.6-12 Луценко, І. Психолого-педагогічний супровід дитини з особливими потребами / І. Луценко. - С.19-27 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Луценко, І. Психолого-педагогічний супровід дитини з особливими потребами [Текст] / І. Луценко> // Психолог. - 2005. - N40(жовтень). - С. 19-27
Рубрики: педагогічна психологія дефектологія Кл.слова (ненормовані): ДИТИНА З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПУ-1/2008/11 Журнал 2008р. N 11 Оніщук, М. Українська юстиція: проблеми і пріоритети діяльності на шляху до правової держави (до 90-річчя української юстиції) / М. Оніщук. - С.4-9 Геселев, О. Природно-правове розуміння права та проблема забезпечення конституціних прав людини у кримінальному судочинстві: філософсько-правовий аспект / О. Геселев. - С.10-19 Бейкун, А. Організаційно-правові та соціальні аспекти розвитку інституту інтелектуальної власності / А. Бейкун. - С.42-48 Жорнокуй, Ю. Корпоративна природа відносин між акціонером і акціонерним товариством / Ю. Жорнокуй. - С.49-56 Семчик, В. Земля під охороною закону / В. Семчик. - С.57-63 Корнута, Р. Загальнотеоретичні особливості структури норми кримінального права / Р. Корнута. - С.72-76 Захарченко, Т. Визнання та виконання арбітражних рішень на території України / Т. Захарченко. - С.77-86 Луценко, І. Правове стимулювання та правовий стимул як взаємопов’язані категорії / І. Луценко. - С.97-102 Яковюк, І. Генезис правової культури об’єднаної Європи / І. Яковюк. - С.114-120 Грицаєнко, Л. Історико-правовий процес утвердження інституту прокуратури в Україні / Л. Грицаєнко. - С.121-130 Денисов, В. Володимир Михайлович Корецький у літописі юридичної науки України / В. Денисов. - С.131-136 Алісов, Є. Систематизований виклад курсу учбової дисципліни "Фінансове право" / Є. Алісов. - С.148-150 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Луценко, І. Правове стимулювання та правовий стимул як взаємопов’язані категорії [Текст] / І. Луценко> // Право України. - 2008. - N11. - С. 97-102 . - ISSN 0132-1331 Рубрики: Право України Кл.слова (ненормовані): правовий стимул Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
У 45 Українська дитяча література [Текст] : Хрестоматія: Навч. посібник для студ. пед. ін-тів. У 2-х ч. . Ч. I. / Упоряд. І. А. Луценко та інш. - К. : Вища школа, 1992. - 381 с. - 21.75 крб.
РУБ 8Ю(075.3) Дод.точки доступу: Луценко, І. А. \упоряд.\ Примірників всього: 37 Ч.З.№3 (19), аб (5), ав (7), КСХ (5), фб (1) Свободны: Ч.З.№3 (19), аб (5), ав (7), КСХ (5), фб (1) |
У 45 Українська дитяча література [Текст] : Хрестоматія: Навч. посібник для студ. пед. ін-тів. У 2-х ч. . Ч. II. / Упоряд. І. А. Луценко та інш. - К. : Вища школа, 1992. - 286 с. - 30.90 крб.
РУБ 8Ю(075.3) Дод.точки доступу: Луценко, І. А. \упоряд.\ Примірників всього: 51 Ч.З.№3 (20), аб (13), ав (7), КСХ (5), Ч.З.№2 (5), фб (1) Свободны: Ч.З.№3 (20), аб (13), ав (7), КСХ (5), Ч.З.№2 (5), фб (1) |
Д 37 Десняк, Олекса Твори [Текст] : в 3-х т. / О. Десняк. - К. : Дніпро, 1989. Т. 2 : Високе : роман / О. Десняк. Тургайський сокіл : роман / О. Десняк ; упоряд. І. А. Луценко. - 1989. - 448 с. - 2.40 крб. Дод.точки доступу: Луценко, І. А. \сост.\ Примірників всього: 1 Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
Л 86 Луценко, І. А. Олекса Десняк [Текст] : нарис про життя і творчість / І. А. Луценко. - К. : Держлітвидав, 1951. - 96 с. - Б. ц. Примірників всього: 1 КСХ (1) Свободны: КСХ (1) |
> Шифр: Д199251/2015/4 Журнал 2015р. N 4 Божинський, В. До 1-го класу - без іспитів і стресів (Коментарі фахівця) / В. Божинський. - С.2-5. Роз’яснення щодо порядку приймання дітей до першого класу загальноосвітніх навчальних закладів: інструктивно-методичний лист МОН України від 14.02.2015 р. - С.5-6. Бех, Іван. Зростити моральну особистість - головна турбота / І. Бех. - С.6-9. Луценко, І. Виховуємо громадянина / І. Луценко. - С.9-14. Єфименко, М. Казкова фізкультура: про інноваційну програму з фізичного виховання дітей раннього й дошкільного віку / М. Єфименко. - С.16-20. Примушко, Н. Прогулянка педагогічним садом В. Сухомлинського : методична студія для педагогів та батьків / Н. Примушко. - С.22-26. Ковальчук, Л. Фестиваль професій : інтегроване заняття для старших дошкільнят / Л. Ковальчук, О. Тізиш. - С.26-28. Бондар, Л. Літери-українки : народознавчий підхід в ознайомленні дітей з літерами / Л. Бондар. - С.28-30. Майданюк, А. Реве віл на сто гір : інтегроване заняття для старших дошкільнят / А. Майданюк. - С.30-33. Еманова, Л. Про дівчинку Наталочку та сріблясту рибку : Музично-логопедична гра-драматизація за мотивами однойменної казки М. Трублаїні для дітей середньої групи / Л. Еманова, Н. Юдіна. - С.33-37. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Л 86 Луценко, І. Виховуємо громадянина [Текст] / І. Луценко> // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2015. - N 4. - С. 9-14. . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільне виховання--громадянське Дошкільне виховання--правове виховання Кл.слова (ненормовані): громадянське виховання дошкільнят -- правове виховання дошкільнят -- відповідальність дошкільнят Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Л 86 Луценко, І. О. Готуємось до мовленнєвого спілкування з дошкільниками [Текст] : навч. посібник / І. О. Луценко ; Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - К. : НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2001. - 96 с. - ISBN 966-660-007-2 : 5.00 грн.
РУБ 372(075.3) Рубрики: Дошкільна освіта--підручники та посібники для ВНЗ Кл.слова (ненормовані): мовленнєве спілкування дошкільників -- комунікація -- діалогічне мовлення -- комунікативно-мовленнєва діяльність -- педагогічне спілкування -- культура спілкування Дод.точки доступу: Міністерство освіти і науки України; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова Примірників всього: 2 ав (1), Ч.З.№2 (1) Свободны: ав (1), Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПШ-2/2017/3 Журнал 2017р. N 3 Кочерга, О. Чутливість психофізіологічних систем та їх вплив на навчання учнів / Олександр Кочерга. - С.1–4. Пилипенко, Т. Урок розвитку зв’язного мовленя, 3 клас / Тетяна Пилипенко. - С.5–7. - Бібліогр.: 7 назв. Куракіна, Т. Невмирущий Кобзар : (літературне читання, 2 клас) / Т. Куракіна. - С.7–9. - Бібліогр.: 3 назви. Стретович, Л. Українські страви на математичній кухні : (інтегрований урок з математики та народознавства) / Любов Стретович. - С.10–12. - Бібліогр.: 2 назви. Склярова, О. Тиждень екологічного виховання / Олена Склярова. - С.12–17. - Бібліогр.: 8 назв. Кулинич, Н. Збережімо первоцвіти : (виховна година) / Ніна Кулинич. - С.17–18. Митник, О. Комп’ютерні засоби становлення творчої особистості молодшого школяра у процесі навчання / Олександр Митник, Наталія Сінельнікова. - С.19–22. - Бібліогр.: 8 назв. Пономарьова, К. Завдання на засвоєння і застосування правил правопису в 2 класі / К. Пономарьова ; Катерина Понамарьова. - С.23–26. Гречук, В. Вивчення геометричного матеріалу у початковій школі / Василь Гречук. - С.27–31. Коряченко, Л. Ця чарівна книжкова країна : (виховний захід для учнів 2 класу) / Лідія Коряченко. - С.32–35. Коряченко, Л. Урок-подорож до лісу : (математика, 2 клас) / Лідія Коряченко. - С.35–37. Коряченко, Л. Квітковий бал на честь Весни-чарівниці / Лідія Коряченко. - С.38–43. Левіна, І. Структура уроку, основні методи та прийоми роботи на уроці, їх доцільність : уроки рукоділля / Ірина Левіна, Тетяна Антипова, Людмила Третьякова. - С.44–47. - Бібліогр.: 7 назв. Мизюк, Н. Все починається з любові / Наталія Мизюк. - С.48–49. Мартиненко, С. Діагностичні методики вивчення внутрішнього стану дітей дошкільного та молодшого шкільного віку / Світлана Мартиненко. - С.50–52. - Бібліогр.: 2 назви. Луценко, І. Правові аспекти запровадження інклюзивної освіти в Україні / І. Луценко. - С.53–56. - Бібліогр.: 9 назв. Цуркан, Н. Розвиток творчої особистості молодшого школяра в умовах модернізації початкової освіти / Наталія Цуркан. - С.57–58. Шевченко, Л. "Наша мова солов’їна" : (мовно-літературний ранок) / Л. Шевченко. - С.59–60. Пилюгина, Л. Вчнозелені красуні. Як зберегти ліс від вирубування перед святом Нового року? / Людмила Пилюгина. - С.63–64. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Л 86 Луценко, І. Правові аспекти запровадження інклюзивної освіти в Україні / Інна Луценко> // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 3. - С. 53–56. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): інклюзивна освіта -- інклюзивне навчання -- діти з особливими освітніми потребами -- педагогічний супровід -- правові аспекти -- індивідуальна програма розвитку -- нормативно-правова база Анотація: У статті розкривається законодавче та нормативно-правове підгрунтя запровадження інклюзивної освіти в Україні. На основі системного аналізу міжнародного досвіду, сучасного стану розвитку інклюзивної освіти в Україні з'ясовано ступінь відповідності національного законодавства щодо забезпечення права на освіту дітей з особливими освітніми потребами, визначено шляхи вдосконалення механізмів державного управління інклюзивною освітою в Україні. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
> Шифр: ОДнв/2018/1 Журнал 2018р. N 1 Колупаєва, А. Освітнє реформування: методологічні та стратегічні виміри освіти дітей з особливими потребами / Алла Колупаєва. - С.7–13. - Бібліогр.: 6 назв. Мартинчук, О. Підготовка фахівців у галузі спеціальної освіти: нові підходи / Олена Мартинчук. - С.14–28. - Бібліогр.: 4 назви. Ефименко, М. Онтогенетичний принцип у корекційному фізичному вихованні дітей раннього віку зі спастичним типом рухових порушень / Микола Ефименко, Микола Мога. - С.29–35. - Бібліогр.: 4 назви. Мартиненко, І. Психокорекційні технології комунікативного розвитку дітей із системними порушеннями мовлення первинного ґенезу / Ірина Мартиненко. - С.36–44. - Бібліогр.: 10 назв. : діаграма Хохліна, О. Особливості формування розумової сфери в учнів із різними інтелектуальними можливостями у процесі виконання навчально-практичних завдань / Олена Хохліна. - С.45–54. - Бібліогр.: 6 назв. Зелінська-Любченко, К. Проблема подолання моторної алалії в умовах закладу освіти / Катерина Зелінська-Любченко. - С.55–63. - Бібліогр.: 12 назв. Луценко, І. Організація діяльності асистента вчителя: досвід Чехії / Інна Луценко. - С.64–71. - Бібліогр.: 9 назв. Озерова, Т. Моделювання та практичне забезпечення розвитку регіонального освітнього інклюзивного простору : (на прикладі Запорізької області) / Озерова Тетяна. - С.72–84. - Бібліогр.: 15 назв. : схема, діаграма Удич, З. Формування предметно-просторового інклюзивного освітнього середовища / Зоряна Удич. - С.85–96. - Бібліогр.: 20 назв. : табл., мал. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Л 86 Луценко, І. Організація діяльності асистента вчителя: досвід Чехії / Інна Луценко> // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2018. - № 1. - С. 64–71. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 2312-2781
Чехія--освіта--педагогічні кадри Кл.слова (ненормовані): асистенти вчителів -- інклюзивне навчання -- освітні послуги -- діти з особливими освітніми потребами -- професійні обов’язки Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2019/6 Журнал 2019р. N 6 Панченко, О. Емоційні порушення у дітей: пріоритети командної роботи / Олег Панченко [та ін.]. - С.4–10. Інші автори: Піроженко Т., Кабанцева А., Олена Хартман, Ольга Стягунова, Оксана Корнєєва, Наталія Цапро, Олена Симоненко Луценко, І. Психолого-педагогічний супровід дітей в ситуації воєнного конфлікту / Ірина Луценко. - С.11–13. Кабанцева, А. SOS! Сигналізують дитячі емоції / Анастасія Кабанцева, Оксана Корнєєва. - С.14–19. Емоції, стан, поведінка: основні терміни та поняття : [глосарій]. - С.20–21. Ура! Екскурсія, або Вихователь дбає про безпеку : [пам’ятка]. - С.[22–24]. Грицишина, Т. Як навчити дитину орієнтуватися / Таїсія Грицишина. - С.25–28. Зеніч, Т. "Морські пригоди", або Фізкультурний квест у середній групі / Тетяна Зеніч. - С.29–33. Почніть загартовувати дитину влітку. - С.[34–35]. Дроб’язко, О. Як проводити перші батьківські збори-Незбори в дитячому садку / О. Дроб’язко ; Олексчандр Дробязко. - С.36–40. Батьківські збори: як підготувати та провести. - С.[41]. Як полегшити адаптацію дитини до дитячого садка: алгоритм дій батьків. - С.[42–45]. Адаптація до дитячого садка: 14 порад для батьків майбутніх вихованців. - С.[46–49]. Безсонова, О. Молодий педагог і батьки, або Авторитет не залежить від віку / Ольга Безсонова. - С.50–53. Стій, готуйсь, рушай: кольорові пригоди до Міжнародного для світлофора. - С.54–55. Джемула, Г. Світлофор і його друзі : сценарій розваги для дітей ст. групи до Дня світлофора / Галина Джемула. - С.56–60. Іваненко, І. Закон про державну мову: що має знати вихователь-методист / І. Іваненко ; Ірина Іванченко, Ганна Степанець. - С.61–66. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Л 86 Луценко, І. Психолого-педагогічний супровід дітей в ситуації воєнного конфлікту / Ірина Луценко> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 6. - С. 11–13. - Зміст: Чим небезпечні психологічні травми ; Як розпізнати дітей з психологічною травмою ; Які принципи організації освітнього процесу ; У якому порядку діяти ; Чим допоможе лялька.
Кл.слова (ненормовані): діти дошкільного віку -- психологічна травма -- заклади дошкільної освіти -- психологічна служба -- психологічна робота -- ознаки -- освітній процес -- корекційні технології -- лялька -- тривожність -- психолого-педагогічний супровід Анотація: У статті йдеться про психолого-педагогічні підходи до організацї життєдіяльності дітей, які входять у категорію членів сімей учасників бойових дій та внутрішньо переміщених осіб, їхньої адаптації до нових умов проживання та здобуття освіти. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |