> Шифр: ДС1/2007/9 Журнал 2007р. N 9 Варзацька, Л. Інтегровані уроки рідної мови і мовлення у 6 класі / Л. Варзацька. - С.2-8. Софійчук, Г. "Ах, ти ж... хазяїн, та й більш нічого...": Пузир як соціально-психологічний тип" / Г. Софійчук. - С.9-12. Назаренко, Л. Тестові завдання з літератури: Драматургія і театр кінця XIX cт. / Л. Назаренко. - С.23-26. Гусак, В. Відгук на твір мистецтва: Урок мовленнєвого розвитку в 10 класі / В. Гусак. - С.27-30. Баранник, Н. Тематичні контрольні роботи з української літератури. 9 клас / Н. Баранник. - С.30-33. Денисюк, Л. Основи журналістики: Програма факультативного курсу для класів з поглибленим вивченням української мови / Л. Денисюк. - С.34-37. Денисюк, Л. Ефективний проект: "творча вітальня": З досвіду роботи з обдарованими учнями / Л. Денисюк. - С.38-42. Павленко, О. "У юних серцях, наче дзвоника пісня, ти юною лишишся...": Сценарій свята зустрічі старшокласників з учителями-пенсіонерами / О. Павленко. - С.43-46. Слоньовська, О. Міфопоетична парадигма незалежної України в ліриці Івана Франка, Євгена Маоанюка, Івана Багряного та Олега Ольжича / О. Слоньовська. - С.59-64. Захарчук, І. Друга світова війна і художній досвід української еміграційної літератури / І. Захарчук. - С.54-58. Огієнко, Іван Іванович. Як треба вимовляти букву ь в церковнослов’янських текстах: Історія букви ь на україні / І. Огієнко Задорожний, В. До мовних глибин: Чергове диво з дівою. Не нашого Охріма свита. Де забарилося барило? Хтось на псевдо дехто. Що вони там роблять? Батьківщина з коптилки. Заліковані / В. Задорожний. - С.47-49. Омельченко, І. "Сини мої, гайдамаки!... Нерозумні діти: Гуманістичний зміст Шевченкової поеми "Гайдамаки" / І. Омельченко. - С.23-26. Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (2) Вільні: Ч.З.№3 (2) |
Огієнко, Іван Іванович. Як треба вимовляти букву ь в церковнослов’янських текстах: Історія букви ь на україні [Текст] / І. Огієнко> // Дивослово : Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнапл Міністерства освіти і науки України. - 2007. - N9. - С. 50-53. Рубрики: Українська мова--історія Дод.точки доступу: Огієнко, Іван Іванович (1882-1972) \о нем\; Іларіон, митрополит Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (2) Вільні: Ч.З.№3 (2) |
> Шифр: ПШ-2/2007/12 Журнал 2007р. N 12 Бех, І. Педагогічне умовляння: концептуальні засади методу / І. Бех. - С.14-16 Вашуленко, О. Оцінювання читачьких компетентностей молодших школярів / О. Вашуленко. - С.16-20 Григорчук, А. Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроці-казці (вивчення нової букви і звуків, що їх позначає) / А. Григорчук, В. Смоляк. - С.23-26 Комар, О. Організація роботи на уроках математики за інтерактивними технологіями / О. Комар. - С.26-29 Лобанчук, О. Способи добору літературних та мистецьких творів у процесі мовленнєвого розвитку учнів / О. Лобанчук. - С.38-41 Митник, О. Підготовка вчителя до формування культури мислення молодшого школяра - основа формуючого етапу експериментального дослідження / О. Митник. - С.42-46 Ілляшенко, Т. Інтеграція дітей з особливими освітніми потребами у загальноосвітній школі / Т. Ілляшенко, . - С.46-49 Кириленко, В. Фомування та корекція мотивації учіння молодших школярів / В. Кириленко. - С.50-53 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Григорчук, А. Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроці-казці (вивчення нової букви і звуків, що їх позначає) [Текст] / А. Григорчук, В. Смоляк> // Початкова школа : Науково- методичний журнал. - 2007. - N12. - С. 23-26 . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа навчання в початковій школі Інформаційні технології Дод.точки доступу: Смоляк, В. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: УЛЗО/2012/3 Журнал 2012р. N 3 Тимошенко, Юрій. Лицар вітчизняної науки : Анатолію Градовському - 60! / Ю. Тимошенко, О. Киченко. - С.2-3 Іванишин, Петро Васильович. Художній світ : трансформація мегаобразів Тараса Шевченка у поезії вісниківців / П. Іванишин. - С.4-9 Ткаченко, Роман. Постать вченого у романах В. Домонтовича" Доктор Серафікус" і В. Набокова "Пнін" : спільне і відмінне / Р. Ткаченко. - С.10-12 Бондаренко, Юрій. Концептуально-жанровий аналіз літературного твору в школі (на матеріалі комедії М. Куліша "Мина Мазайло") / Ю. Бондаренко. - С.13-16 Назаренко, Людмила. Методичні основи використання інформаційних технологій у навчанні літератури : теоретичний і практичний аспекти / Л. Назаренко. - С.17-20 Петровська, Тетяна. Методика розвитку образного мовлення молодших школярів у процесі читання / Т. Петровська. - С.21-23 Беценко, Тетяна. Актуальні питання філологічного аналізу художнього тексту / Т. Беценко. - С.24-29 Нікітченко, Людмила. Образ солов’я як утілення творчої особистості : за твором Костянтини Малицької "Соловей") / Л. Нікітченко. - С.30-32 Конончук, Надія. Ейдетика у навчанні літератури : конспект уроку за твором Івана Малковича "Свічечка букви Ї" / Н. Конончук. - С.33-36 Болюк, Оксана. "Слово о полку Ігоревім" - шедевр давньоруської літератури / О. Болюк. - С.37-38 Барановська, Віта. Урок за твором Лесі Українки "Давня казка" 8 клас / В. Барановська. - С.39-41 Бондаренко, Лідія. Тестові завдання за нововведеними до програми ЗНО поетичними творами / Л. Бондаренко. - С.42-44 Сокол, Тетяна. Творчість Остапа Вишні періоду заслання (1933-1944 рр.) / Т. Сокол. - С.45-48 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Безруких, Мар'яна. Десять кроків до письма / М. Безруких> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2012. - № 3. - С. 51-56. Рубрики: Дошкільна освіта--заняття з навчання грамоти Кл.слова (ненормовані): учити правильно сидіти -- тримання ручки -- малювання ліній -- малювання овалів -- малювання зигзагів -- елементи букв -- друковані букви -- письмові букви -- ліворукі діти Анотація: Стаття про спеціальну систему вправ вільного оволодіння необхідними для письма навичками майбутнього першокласника. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Г 83 Григоренко, Е. Л. К проблеме овладения алфавитом дошкольниками : (о роли частоты встречаемости букв) / Е. Л. Григоренко> // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2011. - № 4. - С. 273-278. - Библиогр.: 20 назв. . - ISSN 2073-8528 Рубрики: Дошкільники--психологія навчання Кл.слова (ненормовані): значення букв -- букви -- російський алфавіт Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
К 64 Конончук, Надія. Ейдетика у навчанні літератури : конспект уроку за твором Івана Малковича "Свічечка букви Ї" [Текст] / Н. Конончук> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 3. - С. 33-36 Рубрики: Викладання української літератури в школі--вивчення творчості письменників, поетів Кл.слова (ненормовані): "Свічечка букви Ї", критика Дод.точки доступу: Малкович, Іван Антонович (нар. 1961) \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
В 23 Вашуленко, Микола. Орієнтовне календарне планування уроків української мови в 2 класі: І семестр [Текст] / М. Вашуленко, С. Дубовик> // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 6. - С. 34-36 . - ISSN 0131-5358
Рубрики: Календарне планування--українська мова--2 клас Початкова школа--уроки української мови Кл.слова (ненормовані): календарне планування -- звуки і букви -- мова і мовлення -- текст -- реченя -- слово -- 2 клас Дод.точки доступу: Дубовик, Світлана Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
О-31 Овдієнко, А. М. Основні вимоги до навчання читання у 1 класі / А. М. Овдієнко> // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2014. - № 4/5. - С. 5-7. Рубрики: Викладання англійської мови в школі Читання--англійська мова--початкова освіта Кл.слова (ненормовані): читання -- техніка читання -- читання вголос -- звуки -- букви -- звуко-буквені зв’язки -- іншомовне мовлення -- усне мовлення -- правила читання -- ігри -- початкова школа Анотація: Стаття розглядає процес навчання читання іноземною мовою учнів 1-2 класів. Подано ігри для розвитку навичок читання у молодших школярів. Є примірники у відділах: НМК іноз. мов Прим. 1 (вільний) |
> Шифр: Д199251/2014/3 Журнал 2014р. N 3 Андрусич, Н. Весна розтопить холода : / Н. Андрусич; Ніна Андрусич. - С. Богуш, А. Рідномовна концепція Костянтина Ушинського / А. Богуш; Алла Богуш. - С.2-5 Дронова, О. Сприймати світ як учені та митці / О. Дронова; Ольга Дронова. - С.6-8 Марценішева, Н. Краса і скрети веселки : інтегроване заняття для старших дошкільнят / Н. Марценішева, Л. Бутовська, О. Ковальова; Наталія Марценішева, Бутовська Людмила, Олена Ковальова. - С.9-10 Остапенко, Г. Спільні онуки - і радість, і наука : зустріч учасників клубів дідусів та бабусь / Г. Остапенко; Ганна Остапенко. - С.11 Лук’янчук, Н. Як вдома розвивати здібності дитини / Н. Лук’янчук ; Н. Лук’янчук; Наталія Лук’янчук. - С.12-14 Ревва, С. Шевченкове слово: живе і живить / С. Ревва, Л. Євсюкова, Н. Чулкова; Світлана Ревва, Людмила Євсюкова, Наталя Чулкова. - С.15-17 Коваленко, А. Пишається над водою червона калина / А. Коваленко, Т. Пілявська; Алла Коваленко, Тетяна Пілявська. - С.18-19 Знайомтесь: Електронний додаток до журналу "Джміль". - С.20-21 Вітаємо переможців конкурсу освітніх технологій - 2013!. - С.22-23 Пєчка, Л. Фітбол - друг, партнер та тренажер : здоров’яформувальна педагогічна технологія / Л. Пєчка; Лариса Пєчка. - С.24-27 Пашинська, Н. Прогулянка на весняний луг : інтегроване заняття для дітей різновікової групи з вадами зору / Н. Пашинська; Наталія Пашинська. - С.28-29 Марчук, Л. Як курчатко шукало свою маму : інтегроване заняття в пісочниці для дітей раннього віку / Л. Марчук, Н. Пашкова; Людмила Марчук, Наталія Пашкова. - С.30-31 Кутняхова, А. Свято маминої букви : заняття для старших дошкільнят / А. Кутняхова; Альона Кутняхова. - С.32-33 Бойко, В. Випробування у країні "Дитячий світ" : ділова гра для помічників вихователя / В. Бойко; Валентина Бойко. - С.34-36 Александрова, Л. Ми піснею прощаємось з садочком / Л. Александрова; Лариса Александрова. - С.37 Кузнецова, Л. Сьогодні ми - випускники : сценарій свята / Л. Кузнецова, В. Люлькович; Людов кузнецова, Вікторія Люлькович. - С.38-39 Вітаємо переможців фотоконкурсу - 2013!. - С.4 обкладинки Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Кутняхова, А. Свято маминої букви : заняття для старших дошкільнят [Текст] / Альона Кутняхова> // Дошкільне виховання. - 2014. - № 3. - С. 32-33 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--корекційна робота--мовленнєвий розвиток Кл.слова (ненормовані): логопедична вправа -- мовленнєвий розвиток дошкільника Анотація: Подано розробку заняття для старших дошкільнят, мета якого - поглиблювати знання дітей про приголосні звуки; розвивати вміння розрізняти тверді та м'які приголосні; вчити спостерігати за артикуляційним апаратом, виокремлювати положення губ, язика при вимові звука [м], контролювати темп та силу голосу; продовжувати ознайомлювати дітей з літерами українського алфавіту як знаками, що позначають звуки на письмі; формувати вміння читати прямі та обернені склади; розвивати слухове сприймання, пам'ять; виховувати шанобливе ставлення одне до одного. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Остапишин, Л. І. My pets : 2 form / Л. І. Остапишин> // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2014. - № 19/21. - С. 104 Рубрики: Початкова школа--уроки англійської мови Кл.слова (ненормовані): уроки англійської мови в початковій школі -- тварини -- букви -- лексика Анотація: В статті подано розробку уроку для 2 класу на тему: Мої домашні тварини. Є примірники у відділах: Прим. 1 (вільний) |
> Шифр: ПНВ/2016/28/29 Журнал 2016р. N 28/29 Щодо надання деяких роз’яснень з організації навчально-виховного процесу у початковій школі : лист ... від 6 верес. 2016 р. № 1/9-464. - С.2-3. Ключові тези орієнтовних вимог до оцінювання навчальних досягнень учнів 1-4-х класів та методичних рекомендацій до оновлених програм початкової школи (1-4-й клас) : наказ ... від 19.08.2016 № 1009 "Про внесення змін до наказу МОН України від 21.08.2013 № 1222". - С.4-10. Опис ключових змін в оновлених програмах початкової школи : внесені вчителями, батьками та науковцями під час відкритого обговорення на платформі EdEra. - С.12-41. Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти: від теорії до практики : (у запитаннях та відповідях) / уклад. І. С. Маркова, В. І. Садкіна. - С.42-45. Борисенко, В. Г. Звуки і букви. Склад. Наголос : розвивальні завдання з української мови для 2-го класу / В. Г. Борисенко. - С.50-52. Сокирко, Л. І. Мандрівка порами року : картки оперативного контролю до уроків природознавства у 2-му класі (за підручником І. В. Грущинської) / Л. І. Сокирко, І. Ф. Павлюк. - С.55-75. Колесникова, Ю. Н. Праздник осени в 3-м классе / Ю. Н. Колесникова, Т. А. Прокопенко. - С.76-79. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Б 82 Борисенко, В. Г. Звуки і букви. Склад. Наголос [Текст] : розвивальні завдання з української мови для 2-го класу / В. Г. Борисенко> // Початкове навчання та виховання : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 28/29. - С. 50-52. Рубрики: Початкова школа--уроки української мови в 2 класі Кл.слова (ненормовані): молодші школярі -- українська мова в початковій школі -- розвивальні завдання Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: УМЛ-2/2017/5 Журнал 2017р. N 5 Бакум, Зінаїда. Проблеми класифікації лексичних вправ в умовах компетентнісної парадигми освіти / З. Бакум. - С.3-5. Бондаренко, Юрій. Метод бесіди: загальнодидактична та методико-літературна специфіка / Ю. Бондаренко. - С.6-11. Городенська, Катерина. Українське слово у вимірах стогодення : рекомендації з найскладніших уживань та проблемного правопису слів / К. Городенська. - С.11-14. Ігнатьєва, Світлана. Структурні особливості парцельованих конструкцій у щоденниковому дискурсі Олеся Гончара / С. Ігнатьєва ; Н. Діденко. - С.14-18. Діденко, Наталія. Позакласне заняття з української мови з використанням музейно-педагогічної технології / Н. Діденко Чернишова, Інна. Стилістичне забарвлення граматичних форм. Поняття роду і числа іменника. Власні і загальні назви / І. Чернишова. - С.21-29. Поцелуйко, Микола. Захисникам Вітчизни присвячується : до Дня пам’яті та примирення / М. Поцелуйко. - С.29. Панчик, Раїса. Букви -н- і -нн- у прислівниках : українська мова, 7 клас / Р. Панчик. - С.31-34. Підгайко, Олег. Григір Тютюнник. "Климко”. Тема воєнного лихоліття в повісті. Автобіографічна основа твору : українська література, 7 клас / О. Підгайко. - С.34-37. Дзіна, Наталія. Любові квітка у зеленім храмі (складнопідрядні речення з підрядними означальними) : українська мова, 9 клас / Н. Дзіна. - С.37-40. Фурманська, Ольга. Розвиток індивідуальної освітньої траєкторії обдарованої дитини у процесі формування уміння вчитися / О. Фурманська. - С.40-44. Вінчковська, Наталія. Розвиток мовленнєвих навичок на уроках української мови / Н. Вінчковська, І. Костюк. - С.44-47. Рик, Орися. Система частин мови. Рід відмінюваних і невідмінюваних іменників, їх стилістичні особливості / О. Рик. - С.47-52. Сковронська, Елеонора. Проект "Славні імена на карті Єзуполя” : частина !. Нескорений син Єзупільської землі / Е. Сковронська. - С.52-58. Малишко, Валентина. "Як тебе не любити, Києве мій” Д. Луценка - популярна пісня про столицю України : українська література, 6 клас / В. Малишко. - С.58-63. Вічканов, Андрій. Солдатська матір. Розстріляне кохання : до Дня пам’яті та примирення / А. Вічканов. - С.63. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
П 16 Панчик, Раїса. Букви -н- і -нн- у прислівниках [Текст] : українська мова, 7 клас / Р. Панчик> // Українська мова і література в школах України. - 2017. - N 5. - С. 31-34.
Викладання української мови в школі--уроки--морфологія Кл.слова (ненормовані): урок української мови в 7 класі Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: ПШ-2/2017/11 Журнал 2017р. N 11 Бондарчук, Є. Інтерактивні технології – шлях до створення ситуації успіху у навчальній діяльності молодшого школяра : (за науково-педагогічним проектом "Інтелект України") / Є. Бондарчук. - С.1–3. Чабайовська, М. Зісторії українського книгодрукування / М. Чабайовська. - С.4–7. - Бібліогр.: 12 назв. Поліщук, В. Вікова динаміка уваги в молодшому шкільному віці / В. Поліщук. - С.8–11. Балютіна, К. Перспективний план виховної роботи вчителя початкових класів / К. Балютіна, С. Гончарова, О. Жихарєва. - С.12–16. Прищепа, О. Диференційоване сприймання форми букви першокласниками під час письма / О. Прищепа. - С.17–19. - Бібліогр.: 2 назви. Гнатишина, С. Розвиток літературних компетентностей на уроках-проектах з використанням методу кольорових капелюхів Едварда де Боно (4 клас) / С. Гнатишина. - С.20–21. Онопрієнко, О. Інтеграція у навчанні молодших школярів математики / О. Онопрієнко, С. Скворцова. - С.22–25. - Бібліогр.: 4 назви. Березанська, К. Бінарний інтегрований урок природознавства та трудового навчання (1 клас) / К. Березанська. - С.25–27. - Бібліогр.: 9 назв. Рак, Л. Виховна година: "Хочу і можу бути здоровим!" / Л. Рак. - С.28–31. - Бібліогр.: 3 назви. Дяченко, Л. Прес-конференція з охорони природи / Л. Дяченко. - С.31–34. Ковальова, В. Екологічний урок-казка з природознавства зі здоров’язбережувальними технологіями у 1 класі / В. Ковальова. - С.34–37. Садова, Р. Урок-подорож "Осіння казка" / Р. Садова. - С.37–39. Луговська, І. Презентація творчого проекту "Цікаво про гривню" / І. Луговська. - С.39–41. Тараканова, А. Хореографічний репертуар – складова формування національно-патріотичної культури особистості / А. Тараканова. - С.41–43. Святенко, Ю. Діагностика емоційного стану дитини молодшого шкільноговіку за допомогою проективної методики "Картки з емоціями" / Ю. Святенко. - С.44–47. - Бібліогр.: 7 назв. Колесник, Л. Пошуково-апробаційна гра "Реформа" як засіб розвитку управлінської компетентності вчителів початкових класів / Л. Колесник, А. Шапошнікова. - С.48–52. - Бібліогр.: 3 назви. Бондаренко, Г. Змістове забезпечення підготовки вчителя до мовленнєво-риторичної діяльності в США та європейських країнах (Болгарія, Франція, Польща) / Г. Бондаренко. - С.53–56. - Бібліогр.: 10 назв. Баранова, Н. Майстер-клас "Ранкові зустрічі" / Н. Баранова, Н. Коцур. - С.57–58. Мазурець, Л. Рідна мова чиста, як роса / Л. Мазурець. - С.59–60. Норенко, Л. Цікавий урок у початковій школі / Л. Норенко. - С.61. - Бібліогр.: 4 назви. Пістоляк, Н. Бджілка-трудівниця / Н. Пістоляк. - С.64. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 77 Прищепа, О. Диференційоване сприймання форми букви першокласниками під час письма / Ольга Прищепа> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 11. - С. 17–19. - Бібліогр.: 2 назви. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): диференційоване навчання -- диференційований підхід -- навчання письма -- букви -- якість письма -- сприйняття форми -- графічні помилки -- письмова робота Анотація: У статті розповідається про диференційований підхід до навчання письма в початковій школі. Наведено декілька прикладів різних графічних помилок і поради щодо їх запобігання. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
С 15 Саквенко, О. Урок української мови у 2 класі з використанням навчальної матриці / Ольга Саквенко> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 10. - С. 23–24. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): українська мова -- методика викладання -- урок-гра -- звуки -- букви -- склад -- наголос -- початкова школа -- 2 клас Анотація: У статті представлено розробку уроку-гри з української мови на тему: "Узагальнення і систематизація знань учнів з теми "Звуки і букви. Склад. Наголос" для учнів початкової школи. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |