П 86 Психологічна підтримка творчості учня [Текст] / упоряд. О.Главник, В.Зоц. - К. : Редакції загальнопедагогічних газет, 2003. - 128 с. - (Бібліотека "Шкільного світу") Зміст: Моргун, В. Розвиток інтелектуально-евристичних здібностей учня / В. Моргун. - С .4-8 Стрельніков, В. Методики оцінювання інтелекту та критерії творчої особистості / В. Стрельніков. - С .9-17 Настенко, Н. Творча обдарованість учнів: характерні особливості / Н. Настенко. - С .18-29 Білик, Н. Моделювання процесу предметних олімпіад / Н. Білик. - С .30-34 Кл.слова: тести Настенко, Н. Тренінг із творчої психотехніки / Н. Настенко. - С .35-38 Кл.слова: релаксація Ручка, І. Підтримка творчого потенціалу учня у навчально-виховному процесі / І. Ручка. - С .39-42 Зоц, В. Колективне та індивідуальне в освітньому результаті / В. Зоц. - С .43-50 Кл.слова: психологія навчання Писаренко, О. Творчий потенціал можна розвинути: Програма з розвитку креативності у старшокласників / О. Писаренко. - С .51-59 Кл.слова: психологія навчання Сологуб, А. Креативне навчання: талант і здоров’я / А. Сологуб. - С .60-65 Кл.слова: психологія навчання, диференційоване навчання Хрипункова, Л. Як підтримувати творчість учнів? / Л. Хрипункова. - С .66-71 Кл.слова: урок, навчальний план, оцінювання Фрідман, Л. Розвиток здібностей / Л. Фрідман, І. Кулагіна. - С .72-89 Кл.слова: психологія навчання, навченість., Принципи навчання, форми навчання Бененсон, О. Робота з розвитку творчого потенціалу учнів / О. Бененсон. - С .90-95 Кл.слова: допитливість дітей, творчість, психологія навчання Рева, Ю. Самоосвіта та творчість підлітків / Ю. Рева. - С .96-103 Кл.слова: психологія навчання, мислення: стилі та рівні Богданова, А. Складові творчості / А., Богданова А., С. Борисов. - С .104-127 Кл.слова: мислення, креативність, психологія навчання, допитливість, педагогічна діяльність, майстерність учителя, наукове товариство учнів
Рубрики: психологія творчості здібності обдаровані діти психологія навчання інтелект креативність самоосвіта Дод.точки доступу: Главник, О.; Зоц, В. Примірників всього: 2 Ч.З.№2 (1), пед. (1) Свободны: Ч.З.№2 (1), пед. (1) |
Л 61 Липова, Людмила. Диференціація як провідний принцип допрофільної підготовки учнів основної школи / Л. Липова, М. Войцехівський, П. Замаскіна> // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 1/2. - С. 56-60. - Бібліогр.: 14 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: навчання диференційоване Допрофільна підготовка учнів Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): диференціація -- диференціація навчання -- диференційоване навчання -- допрофільна підготовка -- зміст освіти -- самореалізація особистості -- учні -- підготовка учнів Анотація: У статті висвітлюється основні вектори диференціації навчання, особливості диференційованого навчання в умовах профілізації освіти, забезпечення принципу диференціації навчання у допрофільній підготовці учнів, наголошується на необхідності створення умов для диференціації навчання з метою доомоги учням основної школи у виборі профілю навчання, розглядається диференціація змісту навчання для забезпечення профільного самовизначення особистості та її подальшої професійної самореалізації. Дод.точки доступу: Войцехівський, Михайло; Замаскіна, Поліна Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний) |
Сергіюк, Н. О. Диференційований підхід у викладанні англійської мови [Текст] / Н. О. Сергіюк> // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2013. - № 6. - С. 2-4. - Бібліогр.: 7 назв. Рубрики: Англійська мова--методика викладання--диференційований підхід Викладання англійської мови в школі--диференційований підхід Кл.слова (ненормовані): диференційований підхід -- диференційоване навчання -- творчий підхід -- відкрита диференціація -- напіввідкрита диференціація -- прихована диференціація Анотація: У статті розповідається про форми організації диференційованого начання на уроках англійської мови. Розрізняють відкриту, напіввідкриту та приховану диференціацію. Є примірники у відділах: всього 1 : НМК іноз. мов (1) Вільні: НМК іноз. мов (1) |
Х 45 Хильчук, Ніна. Диференційоване навчання на уроках математики [Текст] / Н. Хильчук> // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 4. - С. 16-19. Рубрики: Початкова школа--уроки математики Кл.слова (ненормовані): початкові класи -- уроки математики в початковій школі -- диференційоване навчання -- розв’язування задач -- евристична бесіда Анотація: В додатку до статі подається евристична бесіда “Ознайомлення зі зв’язком між сумою і доданками” (1 клас) та фрагмент уроку в 4 кл. “Розв’язування задач на знаходження швидкості, часу, відстані”. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
О-53 Олійник, Т. А. Диференційоване навчання хімії в загальноосвітній школі сільської місцевості з досвіду дослідно-експериментальної роботи [Текст] / Т. А. Олійник> // Хімія : науково-методичний журнал. - 2014. - N 15/16. - С. 22-29. Рубрики: Викладання хімії в школі Навчання--диференційований підхід Кл.слова (ненормовані): диференціація освіти -- навчальний процес -- диференційоване навчання Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
О-53 Олійник, Тетяна. Диференційоване навчання хімії у школі сільської місцевості [Текст] / Т. Олійник> // Біологія і хімія в рідній школі. - 2014. - N 5. - С. 20-24. Рубрики: Викладання хімії в школі--диференційоване навчання Кл.слова (ненормовані): сільська школа -- диференційоване навчання -- навчання хімії -- елективні курси -- факультативні курси -- освітній округ -- освітня траекторія Анотація: Додаток до статті: Анкета для учнів з метою аналізу ступеня їхньої задоволеності організацією. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 38 Кизенко, Василь. Реалізація діяльнісного підходу в навчанні студентів-філологів з різним рівнем комунікативних здібностей [Текст] / В. Кизенко, Д. Трубачова> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 11. - С. 42-46. - Бібліогр.: 4 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів іноземної мови--діяльнісний підхід Кафедра англійської мови та методики викладання Кл.слова (ненормовані): діяльнісний підхід -- способи комунікативної діяльності -- диференційоване навчання -- вчителі іноземної мови Анотація: У статті розглядається проблема реалізації діяльнісного підходу в навчанні студентів-філологів, розкриваються можливості організації учіння майбутніх учителів іноземної мови на основі оволодіння комунікативними методами з урахуванням рівня розвитку їхніх комунікативних здібностей. Дод.точки доступу: Трубачова, Дар'я Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
Б 81 Бондар, Людмила. Диференційований підхід до організації навчальної діяльності молодших школярів у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського [Текст] / Л. Бондар> // Рідна школа : Щомісячний науково-педагогічний жупнал. - 2015. - N 5/6. - С. 13-17. Рубрики: Історія педагогіки України, 20 ст. Кл.слова (ненормовані): диференційоване навчання Дод.точки доступу: Сухомлинський, Василь Олександрович (український педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 90 Пучко, Анна Олександрівна. Особливості диференційованого навчання старших учнів у сучасних вальдорфських школах Німеччини [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня канд.пед.наук. Спец.13.00.01-загальна педагогіка та історія педагогіки / А. О. Пучко ; Міністерство освіти і науки України, Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького (Мелітополь). - : МДПУ імені Богдана Хмельницького (Мелітополь), 2015. - 21 с. -
РУБ 74 Рубрики: автореферати дисертацій--педагогіка Вальдорфська педагогіка Диференційоване навчання Кафедра педагогіки Німеччина--освіта Кл.слова (ненормовані): диференційоване навчання -- вальдорфська педагогіка Дод.точки доступу: Міністерство освіти і науки України; Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького (Мелітополь) Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
Ш 83 Шпарик, О. М. Досвід використання диференціації навчання у загальній середній школі США як джерело модернізації шкільної освіти в Україні [Текст] / О. М. Шпарик> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2017. - N 3. - С. 24-31.
США--освіта Кл.слова (ненормовані): диференційоване навчання -- середня шкільна освіта -- модернізація школи Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 77 Прищепа, О. Диференційоване сприймання форми букви першокласниками під час письма / Ольга Прищепа> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 11. - С. 17–19. - Бібліогр.: 2 назви. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): диференційоване навчання -- диференційований підхід -- навчання письма -- букви -- якість письма -- сприйняття форми -- графічні помилки -- письмова робота Анотація: У статті розповідається про диференційований підхід до навчання письма в початковій школі. Наведено декілька прикладів різних графічних помилок і поради щодо їх запобігання. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
С 11 Сібільова, А. Диференційовані завдання з української мови для 2 класу / Алла Сібільова, Наталія Зданевич> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 1. - С. 14–17. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 0131-5358
Початкова школа--навчання--диференційоване навчання Кл.слова (ненормовані): уроки української мови в 2 класі -- методика викладання -- диференційоване навчання -- диференційовані завдання -- диференційований підхід -- диференціація навчання -- індивідуальні відмінності -- індивідуалізація навчання -- початкова школа -- пізнавальна діяльність -- 2 клас Анотація: У статті розповідається про диференційовані завдання, основне призначення, яких полягає в тому, щоб, знаючи і враховуючи індивідуальні відмінності у навчальних можливостях школярів, забезпечити для кожного з них оптимальний характер пізнавальної діяльності у процесі навчальної роботи. Дод.точки доступу: Зданевич, Н. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Євенко, Олена. Аудіали, візуали, кінестетики: диференційований підхід на уроках іноземної мови [Текст] / О. Євенко> // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2018. - N 3. - С. 15-17. Рубрики: Початкова школа--уроки іноземної мови--диференційований підхід Кл.слова (ненормовані): диференційоване навчання -- уроки іноземної мови Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Хлєбнікова, Т. М. Особливості особистісно зорієнтованого навчання педагогів [Текст] / Т. М. Хлєбнікова> // Завуч. Усе для роботи : науково-методичний журнал. - 2018. - N 17/18. - вкладка “Методист”. - № 74. - С. 28/12-28/16. Рубрики: Вчителі--післядипломна освіта--особистісно зорієнтоване навчання Кл.слова (ненормовані): післядипломна освіта педагогів -- навчання педагогів -- андрагогіка -- диференційоване навчання -- індивідуальні особливості особистості -- індивідуальна освітня програма Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ОДнв/2019/2 Журнал 2019р. N 2 Дробот, О. Стратегії навчання англійської мови учнів із порушенням слуху в умовах бімодально-білінгвального підходу / Олена Дробот, Анна Замша. - С.7–13. - Бібліогр.: 8 назв. Кл.слова: англійська мова, методика навчання, учні з порушенням слуху Продан, Є. Організація психологічної допомоги батькам дітей з особливими освітніми потребами / Євген Продан. - С.14–20. - Бібліогр.: 8 назв. : табл. Хохліна, О. До проблеми диференційованого навчання в інклюзивному просторі / Олена Хохліна. - С.21–32. - Бібліогр.: 15 назв. Кл.слова: диференційоване навчання, інклюзія, інклюзивне навчання Кобильченко, В. Пояснювальні принципи як методологічний орієнтир спеціальної психології / Вадим Кобильченко. - С.33–47. - Бібліогр.: 23 назв. Кл.слова: спеціальна психологія, психологічні принципи, принципи пояснення Михайленко, О. Прийоми і методи реабілітації дітей з комплексними порушеннями психофізіологічного розвитку. Реабілітація індивідуального підходу / Оксана Михайленко. - С.48–64 : табл. Кл.слова: реабілітація, психофізіологічний розвиток, індивідуальний підхід Мога, М. Технології корекційної взаємодії дорослого і дитини (елементи бондінгу) у фізичному розвитку дітей раннього віку зі спастичним синдромом / Микола Мога. - С.65–74. - Бібліогр.: 8 назв. Кл.слова: бондінг, спастичний синдром, фізичний розвиток Прохоренко, Л. Психокорекція мотивації дітей із когнітивними порушеннями / Леся Прохоренко. - С.75–85. - Бібліогр.: 8 назв. Кл.слова: мотивація, когнітивні порушення, психокорекція Татьянчикова, І. Проблема формування інформатичних компетентностей у старшокласників із психофізичними порушеннями / Ірина Татьянчикова, Тамара Сахно. - С.86–94. - Бібліогр.: 12 назв. Кл.слова: інформатичні компетентності, психофізичні порушення, інформаційні технології Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Х 86 Хохліна, О. До проблеми диференційованого навчання в інклюзивному просторі [Текст] / О. Хохліна> // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2019. - № 2. - С. 21–32. - Бібліогр.: 15 назв. . - ISSN 2312-2781
Кл.слова (ненормовані): диференційоване навчання -- інклюзія -- інклюзивне навчання -- інклюзивний простір -- діти з порушеннями розвитку -- індивідуальний підхід -- диференційований підхід -- індивідуальні особливості -- диференціація -- діти з особливими освітніми потребами Анотація: Розкрито сутність диференційованого навчання як педагогічної технології у контексті освіти дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивному просторі. Розглянуто можливості її застосування як технології особистісно-орієнтованої педагогіки. Наведено класифікацію індивідуальних особливостей учнів, які мають враховуватися в диференційованому навчанні. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |