74.03(4УКР)
Д 11


    Дічек, Н. П.
    Внесок Київського лікарсько-педагогічного кабінету в реалізацію диференційованого підходу до організації дитинства у 20-ті роки ХХ століття / Н. П. Дічек // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2012. - № 3. - С. 40-46. - Бібліогр.: 27 назв.
ББК 74.03(4УКР)
Рубрики: Педагогіка України--історія, 20 ст. 20-30 рр.
Кл.слова (ненормовані):
соціальне виховання -- дефективні діти -- діти індивідуального виховання -- диференційований підхід -- Київський лікарсько-педагогічний кабінет
Анотація: У статті висвітлено діяльність одного з нових для українського шкільництва 20-х років науково-педагогічного закладу - Київського лікарсько-педагогічного кабінету - з утілення диференційованого підходу до організації дитинства в УСРР.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)




    Бондар, Л.
    Особливості диференційованого підходу до навчального процесу в закладах освіти духовного відомства : (кінець XIX ст. - до 1917 р.) / Людмила Бондар // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 10. - С. 62-67 : табл. - Бібліогр.: 29 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.03(4УКР)
Рубрики: Церковнопарафіяльні школи--початкові--історія
   історія педагогіки Росії до 1917 р.

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
початкова освіта -- міністерські початкові школи -- церковнопарафіяльні школи -- школи грамоти -- земські школи -- навчальні плани -- програми -- диференційований підхід
Анотація: У статті розглянуто типи початкових шкіл, які існували в кінці ХІХ-на початку ХХ ст., зміст їхніх навчальних планів та програм як засіб здійснення диференційованого підходу до навчального процесу.Зосереджено увагу на висвітленні історії розвитку церковнопарафіяльних шкіл та особливостей їх функціонування.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.200
П 80


    Прокоф’єва, М.
    Концептуальні засади підготовки майбутніх учителів початкових класів до реалізації диференційованого підходу в навчанні молодших школярів / Марина Прокоф’єва // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 12. - С. 44-48. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.200
Рубрики: майбутній вчитель початкових класів
Кл.слова (ненормовані):
навчання молодших школярів -- диференційований підхід -- початкові класи -- методологічна основа -- теоретична основа -- особистісно орієнтована парадигма -- компетентнісний підхід -- інтегрований підхід
Анотація: У статті представлено концепцію підготовки майбутніх учителів початкових класів до реалізації диференційованого підходу в навчанні молодших школярів, розглянуто методологічні підходи і наукові принципи щодо її побудови.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.03(4УКР)
Д 11


    Дічек, Наталія.
    Внесок Одеського лікарсько-педагогічного кабінету в реалізацію диференційованого підходу до організації дитинства в Україні у 20-ті роки XX ст. [Текст] / Н. Дічек // Історико-педагогічний альманах : Наукове видання. - 2012. - N 2. - С. 80-86.
ББК 74.03(4УКР)
Рубрики: Історія педагогіки України, 20 ст. 20-30 рр.
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
лікарсько-педагогічний кабінет -- диференційований підхід -- дефективні діти -- педологія


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Сергіюк, Н. О.
    Диференційований підхід у викладанні англійської мови [Текст] / Н. О. Сергіюк // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2013. - № 6. - С. 2-4. - Бібліогр.: 7 назв.
ББК 81.43.21-90
Рубрики: Англійська мова--методика викладання--диференційований підхід
   Викладання англійської мови в школі--диференційований підхід

Кл.слова (ненормовані):
диференційований підхід -- диференційоване навчання -- творчий підхід -- відкрита диференціація -- напіввідкрита диференціація -- прихована диференціація
Анотація: У статті розповідається про форми організації диференційованого начання на уроках англійської мови. Розрізняють відкриту, напіввідкриту та приховану диференціацію.


Є примірники у відділах: всього 1 : НМК іноз. мов (1)
Вільні: НМК іноз. мов (1)




    Баранова, Н. М.
    Воспитанники детского дома: почему они плохо учатся / Н. М. Баранова // Соц. педагогика : науч.-практ. журн. для соц. работников и педагогов. - 2012. - № 6. - С. 78-82. - Библиогр.: 39 назв. . - ISSN 2220-6051
ББК 74.6
Рубрики: Успішність--невстигання--вихованці дитячих будинків
   Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи

Кл.слова (ненормовані):
невстигання у навчанні -- вихованці дитячих будинків -- індивідуальний підхід -- диференційований підхід
Анотація: В статье освещены проблемы школьной неуспеваемости воспитанников детских домов, детей-сирот - воспитанников детских домов. Предложены направления работы с воспитанниками, отстающими в обучении.
У статті висвітлено проблеми шкільної неуспішності вихованців дитячих будинків, дітей-сиріт - вихованців дитячих будинків. Запропоновано напрями роботи з вихованцями, які відстають в навчанні.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.267.5
С 22


    Сахарова, Н. П.
    Дифференцированный и индивидуальный подходы на уроках физической культуры [Текст] / Н. П. Сахарова, Ю. В. Витченко // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал. - 2013. - N 3. - С. 15-22. - Библиогр. в конце ст.
ДРНТІ
ББК 74.267.5
Рубрики: Навчання--індивідуальний підхід
   уроки фізичної культури

   Навчання--диференційований підхід

Кл.слова (ненормовані):
індивідуально-диференційований підхід -- рухові дії -- навчальний проект -- викладання фізичної культури -- диференційований підхід -- індивідуальний підхід
Анотація: Этот метод может стать основным при работе со старшеклассниками. Учащиеся получат знания и навыки по анатомии, физиологии, биохимии, теории и методике физического воспитания, освыоят основные методы самоконтроля; метод проектов позволит мотивировать их к самостоятельным занятиям физическими упражнениями, особенно если их индивидуальные способности не соответствуют требуемым нормам, а также поможет оценить свои возможности при выборе будущей профессии.


Дод.точки доступу:
Витченко, Ю.В.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.03(4УКР)
Ш 37


    Шевченко, Світлана.
    Особливості організації диференційованого підходу до навчання дітей у російських школах УСРР в умовах українізації (20-ті рр. XX ст) [Текст] / С. Шевченко // Історико-педагогічний альманах : Наукове видання. - 2013. - N 1. - С. 83-87.
ББК 74.03(4УКР)
Рубрики: Історія педагогіки України, 20 ст.
Кл.слова (ненормовані):
диференційований підхід -- українізація -- російські школи на Україні


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.04(4Укр)
Z99


    Євдокимов, Віктор.
    "Чотири кити" дидактичної моделі навчання учнів початкової школи всеукраїнського науково-педагогічного проекту "Інтелект України" / В. Євдокимов, І. Гавриш // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 10. - С. 42-46. - Бібліогр.: 12 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Обдаровані діти--педагогічні проекти
Кл.слова (ненормовані):
Інтелект України, проект -- початкова школа -- академічно здібні учні -- обдаровані учні -- диференційований підхід -- диференціація -- зміст освіти
Анотація: У статті охарактеризовано особливості дидактичної моделі навчання відповідного контингенту учнів, що реалізується в межах всеукраїнського науково-педагогічного проекту "Інтелект України".


Дод.точки доступу:
Гавриш, Ірина

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.102
Ш 42


    Шелестова, Людмила.
    Навчання читання: розвивальні та виховні можливості / Л. Шелестова // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 2. - С. 20-26 : фотогр.
ББК 74.102
Рубрики: Дошкільна освіта--читання
Кл.слова (ненормовані):
читання -- навчання читання -- навички читання -- ознайомлення з літерами -- утворення складів -- поскладове читання -- різноманітність завдань -- ігрова діяльність -- ігрові завдання -- прийоми мотивації -- диференційований підхід -- дошкільники
Анотація: Проаналізовано основні положення авторської методики навчання читання дошкільників "Розвивальне читання". Зокрема, визначено вікові можливості дітей, висвітлено процес формування читацьких навичок. Акцентовано увагу на необхідності використання різних видів діяльності, що дозволяють урізноманітнити процес навчання. Наголошено на перевагах занять із навчання читання в ігровій формі. Розглянуто прийоми мотивації дошкільників до навчання читання, висвітлено можливості диференційованого підходу до дітей у процесі навчання читання.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


373.3.016:811.161.2]:371.31
П 77


    Прищепа, О.
    Диференційоване сприймання форми букви першокласниками під час письма / Ольга Прищепа // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 11. - С. 17–19. - Бібліогр.: 2 назви. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--навчання письма
Кл.слова (ненормовані):
диференційоване навчання -- диференційований підхід -- навчання письма -- букви -- якість письма -- сприйняття форми -- графічні помилки -- письмова робота
Анотація: У статті розповідається про диференційований підхід до навчання письма в початковій школі. Наведено декілька прикладів різних графічних помилок і поради щодо їх запобігання.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.3.016:811.161.2]:371.31
С 11


    Сібільова, А.
    Диференційовані завдання з української мови для 2 класу / Алла Сібільова, Наталія Зданевич // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 1. - С. 14–17. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--уроки української мови в 2 класі
   Початкова школа--навчання--диференційоване навчання

Кл.слова (ненормовані):
уроки української мови в 2 класі -- методика викладання -- диференційоване навчання -- диференційовані завдання -- диференційований підхід -- диференціація навчання -- індивідуальні відмінності -- індивідуалізація навчання -- початкова школа -- пізнавальна діяльність -- 2 клас
Анотація: У статті розповідається про диференційовані завдання, основне призначення, яких полягає в тому, щоб, знаючи і враховуючи індивідуальні відмінності у навчальних можливостях школярів, забезпечити для кожного з них оптимальний характер пізнавальної діяльності у процесі навчальної роботи.


Дод.точки доступу:
Зданевич, Н.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


   373.2(075.8)
   К 64


    Кононко, Олена Леонтіївна.
    Психолого-педагогічні аспекти розвитку особистості в ранньому дитинстві [Текст] : навчальний посібник зі спеціальності "Дошкільна освіта" / О. Л. Кононко ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2018. - 265 с. - Загл. обл. : Психолого-педагогічні аспекти розвитку дитини раннього віку. - Літ.: с. 231-238. - 75.00 грн., 90.00 грн.
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--підручники та посібники для ВНЗ
   Педагогічна психологія--підручники та посібники для ВНЗ

   Дошкільна освіта

   Кафедра дошкільної освіти

Кл.слова (ненормовані):
діти раннього віку -- компетентність вихователя -- диференційований підхід


Дод.точки доступу:
Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 21
фб (1), аб (17), Ч.З.№2 (3)
Свободны: фб (1), аб (17), Ч.З.№2 (3)

376.091.31.04-044.332(477)
Х 86


    Хохліна, О.
    До проблеми диференційованого навчання в інклюзивному просторі [Текст] / О. Хохліна // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2019. - № 2. - С. 21–32. - Бібліогр.: 15 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--навчання
Кл.слова (ненормовані):
диференційоване навчання -- інклюзія -- інклюзивне навчання -- інклюзивний простір -- діти з порушеннями розвитку -- індивідуальний підхід -- диференційований підхід -- індивідуальні особливості -- диференціація -- діти з особливими освітніми потребами
Анотація: Розкрито сутність диференційованого навчання як педагогічної технології у контексті освіти дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивному просторі. Розглянуто можливості її застосування як технології особистісно-орієнтованої педагогіки. Наведено класифікацію індивідуальних особливостей учнів, які мають враховуватися в диференційованому навчанні.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)