Живага, С. Перспективи розвитку уроку фізичної культури [Текст] / С. Живага> // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2006. - Том9, Nт 9; № 2. - С. 139-143. Рубрики: уроки фізичної культури Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№2 (2), ректор (1) Вільні: Ч.З.№2 (2), ректор (1) |
Войтенко, А. Особливості організації та проведення рухливих ігор на уроках фізичної культури у 1-2 класах [Текст] / А. Войтенко> // Початкова школа : Науково- методичний журнал. - 2006. - N7. - 60-62 (далі буде) . - ISSN 0131-5358 Рубрики: навчання в початковій школі уроки фізичної культури ігри рухливі Кл.слова (ненормовані): гра в житті дитини Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Швець, П. С. Інноваційний урок фізичної культури з міжпредметним зв’язком з українською мовою. Футбол [Текст] / П. С. Швець> // Все для вчителя : Інформаційно-практичний бюлетень. - 2008. - N11. - С. 82-83 Рубрики: уроки фізичної культури міжпредметні зв’язки Викладання української мови в школі Замовлені прим-ки для відділів: Ч.З.№2 |
Т 67 Трибуна вчителя фізкультури, військової підготовки, основ здоров’я [Текст] : збірник конспектів уроків та занять> // Все для вчителя : Інформаційно-практичний бюлетень. - 2011. - N 28/30. - С. 46-91. Рубрики: уроки фізичної культури Уроки валеології уроки допризивної підготовки Діти з особливими потребами--фізичне виховання виховання фізичне здоровий спосіб життя--формування Кл.слова (ненормовані): волейбол -- гімнастика -- фізіологічні передумови -- фізіологія активності -- фізіологія і фізична культура -- цивільний захист -- пожежна безпека -- психологічна рівновага Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
С 22 Сахарова, Н. П. Дифференцированный и индивидуальный подходы на уроках физической культуры [Текст] / Н. П. Сахарова, Ю. В. Витченко> // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал. - 2013. - N 3. - С. 15-22. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Навчання--індивідуальний підхід уроки фізичної культури Навчання--диференційований підхід Кл.слова (ненормовані): індивідуально-диференційований підхід -- рухові дії -- навчальний проект -- викладання фізичної культури -- диференційований підхід -- індивідуальний підхід Анотація: Этот метод может стать основным при работе со старшеклассниками. Учащиеся получат знания и навыки по анатомии, физиологии, биохимии, теории и методике физического воспитания, освыоят основные методы самоконтроля; метод проектов позволит мотивировать их к самостоятельным занятиям физическими упражнениями, особенно если их индивидуальные способности не соответствуют требуемым нормам, а также поможет оценить свои возможности при выборе будущей профессии. Дод.точки доступу: Витченко, Ю.В. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Н 34 Заплішний, І. І. Особливості впровадження педагогіки успіху на уроках фізичної культури в старшій школі [Текст] / І. І. Заплішний, В. В. Боровик> // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2020. - № 2. - С. 46-52
Педагогіка успіху Фізичне виховання--школа Кл.слова (ненормовані): інтерес -- мотивація Дод.точки доступу: Турчин, Тамара Миколаївна \ред.\; Боровик, В. В.; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Є примірники у відділах: всього 5 : фб (3), Ч.З.№2 (2) Вільні: фб (3), Ч.З.№2 (2) |